Νέο σήμα για το ελληνικό μπάσκετ

15-09-2010

Αποτελεί δημιουργία της Designers United

1esake

Σε ειδική τελετή έγιναν τα αποκαλυπτήρια του νέου σήματος της ΕΣΑΚΕ, το οποίο σηματοδοτεί μια νέα εποχή τόσο για τη διοργανώτρια αρχή του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ, όσο και για το πρωτάθλημα αυτό καθεαυτό.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του σήματος, τους Θεσσαλονικείς Designers United (οι οποίοι τα τελευταία χρόνια “λογοτυπούν” το ευρωπαϊκό final four της Euroleague), τα ζητούμενα που τους τέθηκαν αναφορικά με το σχεδιασμό ήταν τα εξής:
– Απεικόνιση του ίδιου του αθλήματος σε πρώτο επίπεδο
– Ελληνικότητα
– Δυναμική
– Κύρος και αξιοπιστία της διοργανώτριας αρχής
– Ταύτιση του νέου συμβόλου με την αίγλη και το επίπεδο της ελληνικής καλαθοσφαίρισης
– Σχεδιασμός που θα λαμβάνει υπόψιν το μέχρι τώρα σήμα

H τελική λύση “περιγράφει” μία μπάλα μπάσκετ με μία γαλάζια σφαίρα στο εσωτερικό της. Υπάρχει μια αίσθηση συμπαγούς μετάλλου –στοιχείο που χαρακτηρίζει την σύγχρονη ελληνική καλαθοσφαίριση– ενώ οι τρεις παράλληλες γραμμές παραπέμπουν στις οριζόντιες ρίγες της ελληνικής σημαίας. Το πλέγμα που περικλείει τη μπάλα συμβολίζει την προστασία την οποία φιλοδοξεί να παρέχει η διοργανώτρια αρχή στο άθλημα της καλαθοσφαίρισης (προστασία ενάντια σε έννοιες που το αμαυρώνουν όπως η βία και η αναξιοπιστία).

Ο βασικός σχεδιασμός του σήματος πραγματοποιήθηκε σε δύο διαφορετικές υφολογικές εκδόσεις όσον αφορά το τεχνικό τους μέρος με βάση τα διεθνή πρότυπα σχεδιασμού σημάτων αθλητικών διοργανώσεων. Η πρώτη, αποτελεί την βασική γραμμική του εκδοχή του σήματος ώστε να προκύπτουν με ευκολία πληθώρα εφαρμογών (χάραξη σε μπάλα κύπελλο και μετάλλια, σήμανση σε φανέλες, χρήση σε CMYK, εφαρμογές εταιρικής ταυτότητα  κ.ο.κ), ενώ η δεύτερη λειτουργεί εκμεταλλευόμενη την RGB παλέτα της τηλεόρασης, χρησιμοποιώντας έντονες μεταλλικές διαβαθμίσεις χρωμάτων προοριζόμενη για χρήσεις σε video spots και διάφορα τηλεοπτικά animation.

Επί του παρόντος, οι Designers United δουλεύουν πάνω στο σχεδιασμό έκδοσης χρήσης του λογοτύπου (manual), το οποίο θα διατίθεται μέσω της ιστοσελίδας του ΕΣΑΚΕ σε ηλεκτρονική μορφή και στο οποίο θα παρουσιάζονται αναλυτικά όλες οι τεχνικές πληροφορίες που συνοδεύουν το σήμα, καθώς και οι τρόποι χρήσης του.

To παλιό με το νέο σήμα

To παλιό δίπλα στο νέο σήμα

Χρωματικές παραλλαγές του νέου σήματος

Χρωματικές παραλλαγές του νέου σήματος

26 Responses

  • Χάρης Τσέβης

    Όμορφη δουλειά. Πολύ φρέσκεια.

  • Manolis Dimopoulos

    Πραγματικά θα ήθελα να δω τις εφαρμογές του τυπωμένο σε ένα τόνο.!
    όπως και το λογότυπο VOLTERA των K2Design.
    Αυτές οι λογικές Web 2.0 δεν λειτουργούν καθόλου σε εφαρμογές ενός τόνου.
    Κρίμα γιατί μιλάμε για γραφεία πρότυπα, που κάνουν κάποιες δουλειές σκέτη απογοήτευση.

  • George2

    Κρίμα! Τα ΕΒΓΕ έχουν κάνει μεγάλο κακό στην Ελλάδα!

  • dimitrello21

    Κομπογιαννίτικο σχόλιο για κομπογιαννίτικο logο: χάλι.

    George2: αλήθεια αυτό.

  • The BOY

    Auto einai project protupo !
    Pros mimisi i pros apofugin?
    alitheia me poia kritiria parousiazete douleies sto blog sas kai to periodiko sas?

  • designmag

    Τόσο στο blog όσο και στην έντυπη έκδοση του περιοδικού παρουσιάζουμε δουλειές που πιστεύουμε ότι αξίζουν να συζητηθούν. Εκτός και αν ρητά εκφράζουμε άποψη γι’ αυτά, δεν τα προτείνουμε ούτε σαν παραδείγματα προς αποφυγή ούτε προς μίμηση.
    Παρεμπιπτόντως boy ή Manolis Dimopoulos, να ξέρεις ότι το IP σου είναι ορατό. Δεν χρειάζεται να γράφεις με διαφορετικά ψευδώνυμα. Μπορείς ελεύθερα να πεις τη γνώμη σου με το πραγματικό σου όνομα, ή έστω με ένα nick. Δε δαγκώνουμε…

  • The BOY

    Nai alla ta sxolia sas einai anakriveis.

    “βάση τα διεθνή πρότυπα σχεδιασμού σημάτων αθλητικών διοργανώσεων.”
    alitheia pou mporw na brw auta ta pritipa? uparxei kapoia database?

    Otan ta sxoliazete etsi einai san ta deixnete san protipa pros mimisi!

  • The BOY

    Nikos Palikarakis legwmai
    kai me ton Manoli douleboume mazi! opote einai to idio IP.

  • George2

    Ego den tha statho sta texnika xaraktiristika!
    Apla tha apantiso ston dimitrello21, giati den katalava ti thelei na pei kai as mou apantisei me tin apopsi tou

    dimitrello21 Says:
    Σεπτεμβρίου 15th, 2010 at 12:20 μμ
    Κομπογιαννίτικο σχόλιο για κομπογιαννίτικο logο: χάλι.

    to eksis:
    Logo tis fimis pou exoun apoktisei apo ta EBGE oi Designers United, K2Design, Beetroot kai MNP oles oi kales douleies pane se autous kai hanoun etsi oloi oi alloi poly kaloi sxediastes pou yparxoun stin Ellada.
    Den amfivalo oti einai poly kala ayta ta 4 grafeia (an kai oxi panta), …alla dimiourgeitai etsi auto to provlima – faulos kiklos.
    Proteino pleon ta EBGE na einai diagonismos mono metaksy auton ton 4 grafeion…!
    afou den exei kai poly noima na symmetexei kaneis allos !
    (xaxaxaxaxa)

    Akoma kai to idio to periodiko (+design) exei pistepsei oti einai THEOI kai vlepoume na tous proothei systimatika. Paradeigma auta ta dio arthra (logo basket kai VOLTERRA) se auto to blog.

    ELEOS! ELLADA ATHANATI ! ! !
    Euxaristo!
    … kai perastika mas!

  • designmag

    Έχετε κάθε δικαίωμα να διαθέτετε μια άποψη (έστω και λανθασμένη) και ευχαρίστως σας παραχωρούμε το χώρο να την εκφράσετε.
    Όμως να μου επιτρέψετε να σας απαντήσω.
    Το κατά πόσο το περιοδικό +design προωθεί τα ίδια ονόματα συστηματικά όπως λέτε, φαίνεται από το γεγονός ότι στα 70 τεύχη που έχει κυκλοφορήσει, ως κεντρικό θέμα έχουν παρουσιαστεί ακριβώς 70 διαφορετικά γραφεία.
    Όσον αφορά τη βράβευση των ιδίων στα ΕΒΓΕ (γνωστή καραμέλα πολλών), να σας υπενθυμίσω ότι το 2010 βραβεύθηκαν 50 διαφορετικά γραφεία (από αυτούς οι 29 για πρώτη φορά). Το 2009 βραβεύθηκαν 56 γραφεία. (Από αυτούς οι 37 για πρώτη φορά). Το 2008 βραβεύθηκαν 38 γραφεία (από αυτούς οι 26 για πρώτη φορά). Και πάει λέγοντας. Έχετε υπ’ όψιν σας ότι στις 9 διοργανώσεις των ΕΒΓΕ έχουν συνολικά περάσει πάνω από 150 διαφορετικά άτομα στις κριτικές επιτροπές, όλοι τους για μία και μόνο φορά. Tα κουκιά… απλώς δεν βγαίνουν…
    Σαφώς και υπάρχουν γραφεία που παίρνουν πολλά βραβεία και μάλιστα συχνά, αλλά αυτό είναι αναπόφευκτο (νομοτελειακά κάποιοι είναι καλύτεροι από κάποιους άλλους). Τώρα, το ποιος κάνει ποιους “Θεούς”, να σας υπενθυμίσω ότι, για παράδειγμα, οι Beetroot έχουν κερδίσει τα τελευταία τέσσερα μόνο χρόνια, μεταξύ άλλων, τρία χρυσά στα European Design Awards και τρία Red Dot. Οι designers united έχουν σχεδιάσει την ταυτότητα για τα τελευταία 4 final four της Euroleague. Εκτός κι αν η Ευρωλίγκα έχει πέσει κι αυτή στο φαύλο κύκλο της επιρροής των ΕΒΓΕ…

    Με εκτίμηση Λεωνίδας Γκότσης
    +design

  • The BOY

    Nikos Palikarakis gia min 3exniomaste!

    Ama koita3ete kalutera tous katalogous twn EBGE tha deite projects
    pou tin mia xronia pernoun epaino kai tin alli brabeio!
    Tyxeo? den nomizw!
    I alitheia einai oti den einai apo ta 4 gnwsta grafeia. Gia na min nomizete to tin leme se autous)
    Designers United, K2Design, Beetroot & MNP
    Pou ontos exoun kanei kapoies POLU KALES DOULEIES (den einai ironiko to sxolio mou)
    All otan grafete sxolia stis douleies tous gia texnikes artiotites kai ta loipa
    einai san lete oti einai protipa.
    px ta site einai gemata bugs (giati gia ton sxediamo gousto einai auto)
    tote kalitera na grafete oti einai mono omorfa kai tpt allo!
    Episis me to neo etos exoun kukloforisei douleies polu kales stin ellada
    alla den tis anferate katholou!
    den einai a3ies anaforas sas !?

    kai nai grafw me tin idia IP tou Manoli

  • The BOY

    “Οι designers united έχουν σχεδιάσει την ταυτότητα για τα τελευταία 4 final four της Euroleague.”
    kai ti einai diagonismos? OXI idiotiki etairia einai mporei na sunergazete me opoion thelei kai gia oso thelei!
    Kai egw exw ena pelati apo ton patera mou (tote gamaw kai egw)

    Nikos Palikarakis

  • George2

    Agapite Leonida!
    Anarotithika an aksizei ton kopo na apantiso ή an xano ton xrono mou.
    Nai, aksizei na sou apantiso giati i zimia einai megali!

    Auto pou mou apantises einai episis gnosti karamela apo esas!
    Oso pio polla kai pio megala noumera mou anafaireis toso megalytero to kako giati telika par’ola auta 4 grafeia – atoma moirazontai ta polla vraveia!
    To apotelesma metraei – oxi i kali sas prothesi (elpizo).

    Oso gia to paradeigma me tous beetroot, auto kai an einai xaraktiristiko!
    Oso pio polla vraveia pairnei kapoios, toso pio gnostos ginetai, toso pio kales douleies pairnei, toso pio polla vraveia tha parei sto mellon… An ta projects auta ta eixan alloi designers stin Ellada -ksero arketous – tha ta eixan kanei poly kalitera.
    Oso gia autous pou -tyxainei ?- na min vravevontai ta pragmata kyloun akrivos antistrofa.

    Distixos, (elpizo xoris na to thelete) symvaletai se mia PARAPLIROFORISI ! pros to euri koino kai ston afanismo ton ypoloipon aksiologon designers.
    Allo aisxro paradeigma ta ERMIS AWARDS! Eleos! gia xazoun mas pairnane ?
    Eutixos arketoi designers den asxolountai pleon me ta vraveia stin Ellada, kai apla kanoun sosta ti douleia tous …

    Euxaristo!
    … kai perastika se olou mas! (ksana!)

  • designmag

    Κακώς να μη νομίζετε ότι είναι τυχαίο.
    Αν στα 9 χρόνια των ΕΒΓΕ και στα περίπου 13.000 έργα που έχουν κατατεθεί έχουν γίνει ένα ή δύο λάθη (σας προκαλώ να αναφερθείτε συγκεκριμένα), δε νομίζω ότι αυτό σας δίνει το δικαίωμα να “υποπτεύεστε” για κάτι σκοτεινό (τουλάχιστον χαίρομαι που αναγνωρίζετε ότι δεν αντιστοιχούν στους “συνήθεις ύποπτους”).
    Τώρα για το τι γράφω εγώ ως συντάκτης όταν εκφράζω την προσωπική μου άποψη, να μου επιτρέψετε να το υπεραμυνθώ. Έχω μόνο τέσσερις μήνες που εργάζομαι στο +design (η σχέση μου αφορά κυρίως το διαδικτυακό κομμάτι), αλλά τόσο οι σπουδές μου όσο και η εμπειρία μου, μου επιτρέπουν να έχω μια άποψη (όπως αντίστοιχα οι δικές σας, σας επιτρέπουν να έχετε κι εσείς μία). Όμως ούτε την αυθεντία προσποιούμαι, ούτε περιμένω οποιονδήποτε να δέχεται άκριτα όσα γράφω.
    Τις δουλειές που παρουσιάζουμε, είτε τις βλέπουμε οι ίδιοι (τριγύρω μας, στο διαδίκτυο, ή στον τύπο) ή τις λαμβάνουμε σε μορφή δελτίου τύπου από τους δημιουργούς. Γιατί είστε τόσο αρνητικός; Έχετε στείλει ποτέ δουλειά και σας έχουμε αρνηθεί να την δείξουμε;

    με εκτίμηση
    Λεωνίδας Γκότσης

  • designmag

    Δεν είπε κανείς ότι η Euroleague είναι διαγωνισμός. Αυτό που έγραψα είναι απάντηση στο ότι λόγω των ΕΒΓΕ δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος όπου η αγορά δίνει δουλειές στους νικητές. Εκτός κι αν πιστεύετε ότι εκεί στη Βαρκελώνη που έχει έδρα η ULEB, επηρεάζονται από τα ΕΒΓΕ…

  • EleniK

    @ George2

    δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι η ζημιά είναι μεγάλη.
    Εγώ πιστεύω ότι αυτό που είναι μεγάλο είναι το κέρδος.
    Δες ποιοι έπαιρναν τις μεγάλες δουλειές πριν από τα ΕΒΓΕ. Θα σου πω εγώ: οι μεγάλες διαφημιστικές που είχαν τις προσβάσεις.
    Αν τώρα τις παίρνουν δημιουργικά γραφεία που κερδίζουν βραβεία (εντός και εκτός συνόρων), εγώ νομίζω ότι είναι κέρδος.
    Ποιος ήξερε τους Designers United, ή τους Beetroot, ή τους MnP πριν πάρουν ΕΒΓΕ;
    Μαγκιά τους που τα κερδίζουν και μακάρι να τους μιμηθούμε κι οι υπόλοιποι.

    φιλικά
    Ελένη

  • The BOY

    Leonida den uparxei kati prosopiko mazi sou!

    “Τις δουλειές που παρουσιάζουμε, είτε τις βλέπουμε οι ίδιοι (τριγύρω μας, στο διαδίκτυο, ή στον τύπο) ή τις λαμβάνουμε σε μορφή δελτίου τύπου από τους δημιουργούς. Γιατί είστε τόσο αρνητικός; Έχετε στείλει ποτέ δουλειά και σας έχουμε αρνηθεί να την δείξουμε;”

    Ok kati tha prepei na kane gia auto malon den psaxnete kala i dimosieutete oti fava sas stelnoun!!
    Kai apo tin stigmi pou grafete ta keimena eseis (mporei kai oxi min grafete)
    ta misa einai malakies opos enefera pio prin.

    Den exw steilei pote douleia mou se esas kai den exw skopo na to kanw!
    Uparxei to site mou kai dimorieuw ekei.
    Protimw i douleia mou na milaei moni tis kai oxi egw gia auti!

    Sou apantisa oti exw kai egw pelati 25 xronia sunexomena!
    Tote polu pio kalos apo autous!

    Me ektimisi Nikos Palikarakis

  • Rose B

    @nikos + george2

    σας παρακαλώ ΜΗΝ γράφετε με greeklish
    είναι κουραστικό και δυσκολεύετε κι εμάς να παρακολουθήσουμε τις απόψεις σας

  • LuckyLook

    Μπράβο ρε Παληκαράκι…
    δε στέλνεις τη δουλειά σου να τη δημοσιεύσουν τα περιοδικά
    ΚΑΙ
    δεν την υποβάλεις στα Βραβεία για να γίνει γνωστή
    ΑΛΛΑ γκρινιάζεις για τους υπόλοιπους που το κάνουν και προβάλλονται.
    Δηλαδή ΤΙ θέλεις?
    Να σε ανακαλύψουνε και να σου δώσουνε βραβείο από μόνοι τους?
    (για κοίτα ρε κάτι πλάκες)
    :))))))

  • The BOY

    Aγαπητέ luckyLook δεν με νοιάζει να παρουσιάζομαι σε περιοδικά και να βραβεύομαι
    και δεν μιλάω για μένα γιατί είμαι κάποιας ηλικίας που πια δεν νοιάζει,
    υπάρχουν πιτσιρικάδες εκεί έξω που είναι πολύ καλοί με λογαριασμούς σε διαφορα site σχεδιασμού.
    και ένα περιοδικό οφείλει να αναζητεί νέους σχεδιαστές και όχι μονο να αναπαράγει τους ιδιους και τους ιδιους.

    Και όταν μιλάμε για ένα περιοδικό που θέλει να θεωρείτε καλο! και να διοργανώνει βραβεία,
    θα πρέπει να είναι δίκαιο! και όχι παρουσιάζονται λάθη για σχεδιασμό,
    όπου άμα αναζητήσεις θα δεις ανθρώπους που έχει κάνει σχεδιαστές (ονόματα) να κλέβουν δουλειές
    και τις παρουσιάζουν σαν δικες τους.

    Το κακό είναι ότι δημιουργεί πρότυπα!

  • designmag

    Aγαπητέ κε Παλικαράκη,

    είναι άδικο να σε κατηγορούν για κάτι ενώ εσύ μάχεσαι ακριβώς για το αντίθετο.
    Μας κατηγορείτε ότι ενώ οφείλαμε να αναζητούμε νέους σχεδιαστές, εμείς αντιθέτως αναπαράγουμε τους ίδιους.
    Υποθέτω ότι δεν είστε κακοπροαίρετος. Απλά μιλάτε χωρίς να γνωρίζετε.
    Θα σας ενημερώσω λοιπόν, ότι στα 12 χρόνια του +design, στα 70 του τεύχη έχουμε παρουσιάσει 70 Έλληνες γραφίστες και δημιουργικά γραφεία, 45 εικονογράφους και 16 βιομηχανικούς σχεδιαστές. Κάθε ένας από αυτούς σε άρθρα τουλάχιστον των πέντε σελίδων (άρα δεν μιλώ για απλές αναφορές ονομάτων).
    Το θεωρείτε αδύνατο; Θα σας τους παραθέσω έναν-έναν με τον αριθμό του τεύχους σε παρένθεση:

    ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ: Μιχάλης Δεβανάκης (1), Ελένη Κασκαρίκα (2), Τέτη Καμούτση (3), Εβίτα Φάμπρη (4), Γιάννης Καρλόπουλος (5), Δημήτρης Θ. Αρβανίτης (6), Βουβούλα Σκούρα (8), Κώστας Καλογήρου (9), Χάρης Τσέβης (10), Άλκηστις Σπηλιώτη (11), Σταύρος Kούλας (12), Kωνσταντίνος Γιώτας (13), Πάρις Kούτσικος (14), Γιάννης Kουρούδης (15), Πέτρος Παράσχης (16), Ανακρέων Καναβάκης (17), Kάρολος Tσίζεκ (18), ALTER VISION (19), Σίμος Σαλτιέλ (20), Aντώνης Kυριαζής (22), Φρέντυ Kάραμποτ (22), Σπύρος Tσιλιγκιρίδης (23), Kώστας Bαβυλουσάκης, Γιώργος Bαβυλουσάκης (24), Πάνος Kωνσταντόπουλος (25), Φώτης Πεχλιβανίδης (26), Colibri (27), Dolphins (28), Kώστας Πολίτης (28), Γιώργος Kωνσταντόπουλος (29), Δημήτρης Nίκας (30), Θανάσης Γεωργίου (31), Milk (32), AΘHNA 2004 (33), Δημήτρης Παπάζογλου (34), Σάκης Στριτσίδης (35), Beetroot (36), Στέλιος Πενταρβάνης (37), Karamella (38), Red Design (39), Red Fish (40), Bios (41), Πάνος Μουζακίτης (42), Μαρματάκης – Παπαναγιώτου (mnp) (43), Άγγελος Μπάκας (44), We design (45), Μάριος Λινάκης (46), Bee (47), Ελίνα Αράπογλου (48), Μouse Graphics (49), Serial Designers (51), Χρήστος Λιάλιος (52), Καπάνι Graphix (55), Paragraph (56), Αντώνης Λουράντος (57), designersunited.gr (58), Κίμων Ηλιόπουλος (58), The Design Shop (60), Στέλιος – Πέτρος Χαλάς (61), Looking (62), Χρήστος Τριβυζάς (63), Poor Designers (64), π6 (65), Cube11 (66), G (67), Be nice (68), Bend (69), Design Bond (70)
    ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: Λάζαρος Ζήκος (3), Νίκος Κούτσης (5), Αλέξης Κυριτσόπουλος (6), Flavio Tibaldi (7), Λενιώ Γρώμαν (9), Vladimir Radibratovic (11), Δημήτρης Φουσέκης, (12), Bίκτωρ Kοέν (13), Hλίας Tαμπακέας (14), Nίκος Kούρτης (15), Δημήτρης Πατέλης (16), Kώστας Φουτσίδης (19), Σπύρος Bερύκιος (20), Nίκος Πάνος (21), Λέανδρος (23), Bασίλης Mπαζάντε (25), Θοδωρής Tιμπιλής (29), Bασίλης Aρναούτογλου (30), Mάριος Θεολόγης (34), Μιχάλης Κουντούρης (37), Δημήτρης Νέζης (38), Σοφία Φόρτωμα (39), Αλέξανδρος Τζήμερος (40), Δημήτρης Βιτάλης (41), Σπύρος Μαυραντής (42), Bασίλης Γκογκτζιλάς (43), Ηλίας Χατζούδης (45), Βίκτωρ Μοσχόπουλος (46), Βασίλειος Χατζής (50), Θάνος Τσίλης (51), Βασίλης Παπατσαρούχας (52), Magic Pencil (53), Farida El Gazzar (54), Κώστας Κυριακάκης (55), Svetlin Vassilev (57), Νικόλας Ανδρικόπουλος (58), Tάσος Παπαιωάννου (59), Βάσω Ψαράκη (60), ΝόνηΝέζη (63), Λευτέρης Χαιρετάκης (64), Πέτρος Χριστούλιας (65), Γιώργος Δημητρίου (66), Xριστίνα Χριστοφόρου (67), Στέφανος Μιχαηλίδης (68), Μένη Τζίμα (70)
    ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ: Vastdesign (35), Aλέξανδρος Διδασκάλου (36), Θανάσης Μπάμπαλης (39), Kων/νος Χούρσογλου (40), Παύλος Βουτσαδάκης (41), Βαγγέλης Βασιλείου (42), (re) design 2005 (43), Αφροδίτη Κρασσά (44), Χριστόφορος Μπρέλης (45), Χρήστος Βιττωράτος (57), Aλέξις Γεωργακόπουλος (60), Lime studio (62), Ευγένιος Σκουρμπούτης (63), Δημήτρης Ζαχαρόπουλος (65), DesignS (66), Studio Mετάπλαση (68)

    Αν εσείς εξακολουθείτε να υποστηρίζετε ότι προβάλουμε τους ίδιους και τους ίδιους, δώστε μου αντίστοιχα παραδείγματα, συγκεκριμένα με αριθμούς τεύχους.
    Σε άλλη περίπτωση (και εξακολουθώντας να πιστεύω ότι μιλάτε από άγνοια και όχι κακόβουλα) νομίζω ότι μας οφείλετε μια συγνώμη.

    με τιμή
    Δ. Φακίνος

  • soffia

    Έχουμε αποκτήσει το συνήθειο ως έλληνες να θάβουμε κάθε προσπάθειά, και να βλέπουμε παντού κλίκες και συνωμοσίες
    Σχεδόν συμπλεγματική συμπεριφορά που μας κρατάει πίσω σαν κλάδο

  • Bab

    2 σημαντικοι λόγοι που πολλοι συμμετεχουν σε διαγωνισμους ειναι για να αυξησουν το κασε τους και να προσελκυσουν πελατες.
    Τα 3-4 γραφεια που αναφερατε το πετυχαν και λογικό ειναι να ερχονται πολλοι μεγαλοι πελατες και στη συνεχεια. (Και φυσικά επειδη κανουν και καλη δουλεια!)
    Φταιει κι ο μ@λ@κας ο Ελληνας πελάτης που θελει να φαει και το παραμυθι του για να σκασει τα φραγκα. Ειναι αρκετοι που δινουν αναθεσεις μονο σε ”βραβευμενα γραφεια” επειδη εχουν την εντυπωση οτι θα παρουν και τη καλυτερη δουλεια (δεν ειναι ετσι ομως).

    Τα Εβγε και οι ανθρωποι πισω απ’ αυτα μπορει να εχουν καλες προθεσεις αλλά παραφωνιες και αδικίες παντα θα υπαρχουν.
    Μεγαλη κουβεντα ανοιγουμε… ας το αφησουμε καλυτερα.

    Σχετικα με το λογοτυπο, καλύτερο απο το προηγούμενο (ηταν χάλια), πιο επικαιρο αλλα παρ’όλα αυτά εχω αμφιβολιες για τις εφαρμογες του.

  • John Geo

    Τελικά ζήτησε συγνώμη ο Παληκαράκης?
    Μπα… μάλλον το έπνιξε
    (Αθάνατη Ελλάδα)
    🙂

  • Sucks

    1) Όσα κονέ και να χει κάποιος, αν δεν είναι ικανός θα τον φτύσει το επάγγελμα, οι πελάτες και θα ρεζιλευτεί αυτός και τα κονέ του. Τα παιδιά έχουν (απ’ όσο έχω παρακολουθήσει) υλοποιήσει πολλά από τα projects που τους ανατέθηκαν επιτυχώς. Το αποδεικνύουν & τα διεθνή βραβεία.
    Παρόλα αυτά και γώ θεωρώ ότι το συγκεκριμένο logo έχει κάποια προβλήματα. Επίσης θυμάμαι (πάνε καμιά 10ρια χρόνια τώρα) που η ετ3 είχε κάνει αφιέρωμα στους Beetroot, έχοντας παρουσιάσει και κάποιο flash (μιλάμε για το 2000 κοντά, τότε που το μόνο flash που οι περισσότεροι γνώριζαν ήταν αυτό της φωτογραφικής) video τους. Ήταν στα πολύ ξεκινήματά τους και θεωρώ ότι είχαν κονέ για να γίνει αυτό
    2)Το αγώι κάνει τον αγωγιάτη. Που σημαίνει: άλλης ποιότητας και εύρος πεδίου δουλειές μπορείς να κάνεις για μεγάλους πελάτες που λαμβάνουν σοβαρά τον σχεδιασμό και “αφήνονται” (τουλάχιστον περισσότερο) στα χέρια του designer, από το να κάνεις δουλειές για μικρομάγαζα της γειτονιάς ή της κωμόπολης, που νομίζουν ότι logo είναι κόλα στιγμής Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα (για να μην πω άλλο επάγγελμα). Και εδώ έχει βάση το point του “φαύλου κύκλου”. Καλοί (= ανοιχτοί, συνειδητοποιημένοι, γνώστες) πελάτες =καλές δουλειές (με την προϋπόθεση της ικανότητας, της εκπαίδευσης και του ταλέντου του designer) =βραβεία= νέοι καλοί πελάτες =νέες καλές δουλειές= νεα βραβεία κ.ο.κ. Προφανώς κανείς δεν πιστεύει ότι τα παιδιά αυτά είναι τα μόνα ικανά ή kai ακόμη, τα ικανότερα στην Ελλάδα. Σίγουρα υπάρχουν άτομα (δεν θεωρώ τον εαυτό ένα από αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων) που μπορούσαν να αντεπεξέλθουν το ίδιο ή ακόμα και καλύτερα στα projects αυτών των πελατών. Όπως κανείς σώφρων δεν πρέπει να πιστεύει ότι τα γραφεία αυτά δεν ανταπεξήλθησαν τουλάχιστον καλά. Και σίγουρα δεν τα βρήκαν όλα ρόδινα και στρωμένα. Θα είχαν σίγουρα και αυτοί τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε όλοι ειδικά στην αρχή. Όμως προχώρησαν, αναμφισβήτητα, μπροστά με (σε κάποιες περιπτώσεις) ή χωρίς (σε κάποιες άλλες) κονέ.
    3) για να απαλύνω λίγο την πικρα στις καρδιές (άνθρωποι είμαστε και δη έλληνες) παραθέτω ένα quote της Noreen Morioka “Being a famous designer is like being a famous dentist.”.
    4) Η ζήλεια/ φθόνος που νιώθουμε (όλοι μας, σε οποιοδήποτε θέμα) για κάποιον (είπαμε άνθρωποι είμαστε και δη έλληνες) για κάτι που έχει αποκτήσει-καταφέρει, κρατά απείρως περισσότερο απο τη χαρά που γεύτηκε απο αυτό που απέκτησε-κατάφερε, αυτός που φθονούμε. Όποτε πολύ κακό για το τίποτα. Ας κοιτάξουμε -όχι τους- στους εαυτούς μας και ας προχωρήσουμε καλύτεροι απο χθές. Καλύτεροι σχεδιαστές αλλά περισσότερο, καλύτεροι άνθρωποι.

  • Sucks

    “Παρόλα αυτά και γώ θεωρώ ότι το συγκεκριμένο logo έχει κάποια προβλήματα”
    συγκεκριμένα, για να επικεντρώσω στο θεμα του post, αδυναμες γραμμες και πολλά interlocked σχηματα.
    Ταπεινή μου γνώμη



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).