Οι τρεις επιλογές για το νέο λογότυπο της Ολυμπιακής

25-06-2009

850 ήταν οι συμμετοχές που έλαβαν οι υπεύθυνοι της MIG για το διαγωνισμό λογοτύπου της Olympic Air.


Οι τρεις προτάσεις που προκρίθηκαν ανήκουν στην στους: Σπύρο Γάγγα, Mass Athens και Leo Burnett.
O διαγωνισμός περνά τώρα στην τελευταία του φάση, όπου καλείται το κοινό να επιλέξει μια από τις τρεις προτάσεις, ψηφίζοντας online μέχρι την Κυριακή 28 Ιουνίου.
Περισσότερα εδώ

oa2new

13 Responses

  • Karolos Roussis

    Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

  • ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΕΒΑΝΑΚΗΣ

    Όσο επικρατεί η πολιτική του «μέσου» στη χώρα μας αυτά τα εκτρώματα θα βλέπουμε. Θα γίνουμε ρεζίλι διεθνώς. Η δημιουργική κοινότητα που «κλήθηκε» στο στημένο διαγωνισμό πιάστηκε κορόιδο. 853 προτάσεις για να καταλήξουμε σε πρώην θυγατρική της Marfin (Mass) και διαφημιστική του Ομίλου (Leo Burnett). Ποιόν κοροϊδεύουν;

    Υπήρχαν σίγουρα πολύ ανώτερες και εξαιρετικές προτάσεις. Δεν αξίζουν τέτοια κοροϊδία ούτε οι συμμετέχοντες αλλά ούτε και οι Έλληνες που έχουν κληθεί να ψηφίσουν. Μια επιλογή για το «κανένα από τα τρία» θα ήταν αποκαλυπτική.

    853 συμμετοχές για ένα τόσο σοβαρό θέμα αξιολογήθηκαν σε 10 μέρες…. Έλεος!

    Κραυγαλέα σχεδιαστικά λάθη υπάρχουν και στις 3 προτάσεις. Η δημιουργική κοινότητα είχε τις γνώσεις την φαντασία και τα ταλέντα για να μας προσφέρει αξιόλογες προτάσεις. Δεν είχε όμως το «μέσο». Κρίμα!

    Και άντε να δεχτώ πως η Marfin δεν ντρέπεται να τα κυκλοφορήσει, οι άλλες δυο εταιρίες δεν ντρέπονται με αυτά που πρότειναν; Ολόκληρες διαφημιστικές, αυτό ήταν το καλύτερο που μπορούσαν να προσφέρουν; διαφήμιση θα τους κάνει αυτό;

    Η Marfin αρνείται να ανακοινώσει τα μέλη της κριτικής επιτροπής (γιατί υπήρχε;)… και για να κλείσω… ποιος καταμετράει και ελέγχει τους ψήφους;

    Νομίζω πως από τα σχόλια που διάβασα (VCDC) , όλοι οι επαγγελματίες συμφωνούν. Πως θα χειριστεί το θέμα το περιοδικό;

  • Antwnis Markou

    Εαν το περιοδικο +design θέλει να κάνει κάτι μπορεί. Το μποϋκοτάρισμα σε αυτόν τον διαγωνισμό πρέπει να είναι δεδομένο. Επιστολή στην Marfin και παράλληλη δημοσίευση στο περιοδικό +design θα την θεωρούσα βασική κίνηση.

    Επίσης κάποτε θα πρέπει να μάθουμε να ασκούμε κριτική (και μάλιστα σκληρή) σε συναδέλφους μας και μάλιστα χωρίς κομπλεξισμούς. Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο Δεβανάκη. Και οι τρεις σχεδιαστές θα έπρεπε να ντέπονται για αυτά που πρότειναν σε προσωπικό επίπεδο ο καθένας και όχι απλά σε εταιρικό. Το μερίδιο της ευθύνης τους βαραίνει εξίσου με την Marfin, αν θέλουνε να μιλάνε για σεβασμό στην ιστορία της Ολυμπιακής. Μια ιστορία που την έκαναν κουτοπόνηρα, ο ένας αντίγραφο της “British Airways” και οι άλλοι απλώς αναπαραγωγή και χωρίς τεχνική και ακαδημαϊκή τεκμηρίωση “νέα λογότυπα”. Ασχοληθείται με καμιά τηλεοπτική παραγωγή για κατανάλωση και αφήστε τον σχεδιασμό τέτοιων εγχειρημάτων σε ειδικούς!

    Ας αφήσουν και οι τρεις τις φαμφαρολογίες που γράφουν στα κειμενάκια τους στο site της oalogo.gr.

    Κύροι (και ειδικά αυτοί τις Mass και τις Leo Burnett). Ο επανασχεδιασμός ενός τέτοιου σήματος δεν βασίζεται μεθοδολογίες διαφημιστικής φαμφάρας, σαν και αυτές που διαπραγματεύεστε στις εταιρίες για τις οποίες δουλεύεται. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΑΜΠΑΡΙ!

    Κύριε Φακίνο. Νομίζω ότι αν δεν θέλετε να ευλογάτε τα γένια σας μόνο περί αισθητικής, οφείλετε αυτή την στιγμή να πρωτοστατίσετε και να ανοιξετε μέτωπο με τις επιλογές της Marfin σε επίσημο πια επίπεδο.

    Όποιος πραγματικά έχει συνείδηση θα σε στηρίξει. Ποιος αναιρεί την ακαταλληλότητα και των τριών επιλογών. Μην ξεχνάμε ότι ο διαγωνισμός μπορεί να προσβληθεί ακόμα και ως προς τα αρχικά του ζητούμενα (που είναι οι εφαρμογές σε αρνητικό κτλ κτλ)

    Αλλιώς…. Ας αφήσουμε όλοι τις παπαρολογίες περί ελληνικού design και δήθεν βραβείων γιατί πολύ απλά τα νέα λογότυπα της “Olympic Air” το γύρισαν αυτομάτως 60 χρόνια πίσω!

    Θα επανέλθω…

    Με εκτίμηση

    Αντώνης Μάρκου

  • Miki Zoltan

    De 8a polyloghsw mias kai oi prolallhsantes kalyptun tis pio logikes apopseis akoma kai gia aytous pu den exun parakolu8hsei thn olh diadikasia.
    Meso kse-meso to 8ema einai oti oi protaseis xwris na 8elume na prosvallume kanenan einai epieikws paidikes kai sterhmenes dhmiurgikothtas. Exume synanthsei polles fores aplopoihmenes lyseis kai minimalistika apotelesmata monadikhs ais8htikhs kai epikoinwniakhs eparkeias.
    Stis sygkekrimenes lyseis nomizw oti einai koinws apodekto pws se opoiodhpote epipedo kai na vriskotan o dhmiourgos poly apla variotan “na to valei na dulepsei”.
    To 8ema einai oti einai la8os gia to idio to marketing ths etairias.

    The epithmousa na eixame prosvash se oles tis protaseis ka8ara kai mono gia mia krish apo ais8htkhs apopshs

  • Miki Zoltan

    Συμπληρωματικά η γραμματοσειρά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σχεδιασμένη για την Ολυμπιακή, έρχεται να προσδώσει το απαιτούμενο κύρος μιας εταιρίας που εξυπηρετεί χιλιάδες επιβατών κάθε μέρα.

    Einai ta legomena ths protashs me th gramamtoseira ths british airways
    krathste kai ta marmara na teleiwnume

  • Miki Zoltan

    akoma kai ena paidaki 5 xronwn mporie na kanei ayto :

    http://i68.photobucket.com/albums/i33/juanzoltan/oa2new-copy.gif

  • Constantinos Hoursoglou

    Aisxos AIsxos kai pali Aisxos
    lipame olous aytous pou ekatsan kai skeftikan, doulepsan, dimiourgisan
    Opws elege kai o megalos komikos: ‘Auti i xwra den sozete me tipota’

  • ⫶ a.k.a. a chan

    “kai ti na ginotane”.. g akoma mia fora oi armodioi frontisan na mas kanoun ma8imata nootropias..to 8livero ths ypo8eshs einai oti dn arkestikan mono s auto… einai ksaka8aro oti tetoiou eidous nootropia dn mporei na genisei kati eksairetiko, dimiourgiko, 8aumasto. einai anwfelo na dieisdisoume stis “diadikasies ” psaxnontas g dikaiologies dioti poly apla, auto pou pairnoume- einai auto pou vlepoume.
    einai fantastikos o tropos me ton opoio oi diorganwtes katariptoun kai ekseutelizoun thn leksh diagwnismos (agwnas gia thn anadeiksi twn ikanoterwn), isws den katexoun thn elliniki.
    telos, 8a i8ela na dwsw sygxaritiria stous “dhmiourgous” kai kalo kouragio mias k 8a xreiastei na shkwsoun to varos ths eu8inis “gt o kosmos den einai malakas apla me esas to katapinei”

    mono agaph *filakia*

  • adsurd

    Kalispera apo to Amsterdam. San Ellinas tou exoterikou, alla poly perisotero san Art Director thelw na ekferw tin apopsi mou gia ta nea logtypa tis Olympiakis.

    Tha xekinisw me tin tapini mou apopsi oti to logotypo tis Olympiakis den eprepe na allaxei katholou. Oi kykloi opws allwste kai i gramatoseira eihan ena toso idiaitero kai gnorimo haraktira pou pragmatika den hreiazotan kamia epemvasi sto logotypo, isws hreiazotan epemvasi se olokliro to perivlima, kati san freskarisma tou corporate identity. An dei kaneis tin Lufthansa i tin Swiss i tin KLM tha dei poso wraia htizetai to design mias aeroporikis etaireias.

    Sto mono pou simfono me tis parapanw protaseis einai to gegonos oti einai poly konta sto yparhon logotypo, pragma pou fysika einai kalo. Opws omws leei kai enas filos pio panw oi protaseis autes einai san na mas pane 60 hronia pisw, kai oxi brosta.

    Diafwnw me autous pou katadikazoun to gegonos oti oi protaseis erhontai apo diafimistikes etaireies, einai fasistiki i prokatalipsi enantion ton diafimistikon.

    Elpizw olo auto to panigiri tou logo tis Olympiakis na teleiwsei, kai an ontws oloi oi kyrioi pou vgainoume kai krazoume noiazomaste, prepei na ftiaxoume ena diagonismo metaxy mas o opoios ua krithei apo sosti kritiki epitropi, den tha ehei epathlo kai tha ftiaxei ena logotypo pou axizei 100% stin Olympiaki. An auto ginei episima, parei tin dimosiotita pou tou armozei tote eimai sigouros pws oi kyrioi tis marfin toulahiston tha mas akousoun.

    akougetai trelo, alla i trella allazei auto ton kosmo.

    auta, euharisto gia to vima.

    Adsurd.

  • ANDREAS K.

    Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Α ! ! !
    Καλά μας περνάτε για ηλίθιους. Είναι δυνατόν να παρουσιάζετε “ΑΥΤΑ” για τις πιο καλές προτάσεις από τις οκτακόσιες πενήντα τόσες που είχατε?
    Σίγουρα είναι δουλειά από “μέσα”. Το μάθαμε το ποιήμα πια. Τουλάχιστον για ξεκάρφωμα θα έπρεπε να βάλετε και μια εναλακτική. Δεν μπορεί να μην υπήρχε ούτε μια διαφορετική προσέγγιση.
    Αλλά ζούμε στην Ελλάδα… και όλα έτσι γίνονται… από μέσα.! Και αν κρίνω από τα ονόματα και από τις εταιρείες που αντιπροσωπεύουν ήταν προκαθορισμένο από πριν ποια θα επικρατούσαν. Δεν είναι τυχαίο που το τρίτο είναι από υπαλλήλους της MASS που τυχαίνει να έχει και το λογαριασμό της MARFIN.

    Λυπάμαι… λυπάμαι που ζω στην Ελλάδα, λυπάμαι που αυτά που γράφω δεν θα έχουν κανένα νόημα για “ΑΥΤΟΥΣ” τους οποίους τα γραφώ, λυπάμαι που έχασα ένα Σαββατοκύριακο από τη ζωή μου για να σχεδιάσω κι εγώ ένα λογότυπο για την “ΝΕΑ” (ο θεός να την κάνει) Ολυμπιακή.

    Αλλά όπως λένε και οι στίχοι ενός τραγουδιού… “Γεννήθηκα στη χώρα των τεχνών και των γραμμάτων, γενέτειρα του Αισχύλου και των ιερών δραμάτων.
    Στη χώρα της Αθήνας και του ήλιου της Βεργίνας υπάρχουνε μυαλά που πεθαίνουνε της πείνας.”

    Λυπάμαι…

  • ΘαΝοΣ

    Χωρίς καμία ρατσιστική διάθεση, η ανακοίνωση του νέου λογότυπου μου θύμισε το ανέκδοτο με τη γύφτικη αλλαγή ενδυμασίας:”για να ντυθούμε αλλιώς, φόρα το βρακί σου με το καφέ μπροστά και το κίτρινο πίσω”.
    Τελικά η δημιουργικότητα στο σημερινό Ελλαδιστάν είναι υποχείριο της ίδιας διανοητικής παχυσαρκίας που βαραίνει και τη μεγάλη μάζα…

  • ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ

    Ποιός ανοιχτός διαγωνισμός λογοτύπου?
    Πιό κλειστός δεν γίνεται!
    Αυτό είναι το κοινωνικό σας πρόσωπο?
    Γιατί δεν έγινε απευθείας ανάθεση στην πολυαγαπημένη σας εταιρεία?
    Άλλωστε πρώτοι-πρώτοι φιγουράρετε στους σημαντικούς πελάτες!
    Γιατί βάλατε σε κόπο δημιουργικούς ανθρώπους που με στόχο να
    ξεφύγουν από την πεπατημένη, βρήκαν καινούργιους τρόπους να αποδώσουν
    τους ταλαίπωρους αυτούς κύκλους?
    Αφού το μόνο που ζητούσατε είναι το τίποτα!
    Στη νικητήρια πρόταση ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου περιορίστηκε
    σε …ολίγον φούσκωμα για να φέρνει σε 3d και ολίγη γυαλάδα για να κάνει
    χλιδή international…
    Ένα ανέπμνευστο και στείρο retouche, κατά παραγγελία όπως φαίνεται!!
    Έτσι αντιμετωπίζουμε τη νέα εποχή, τα νέα δεδομένα…?
    Πάμε για άλλη μια φορά να ξεγελάσουμε τους κουτόφραγκους
    και καταλήγουμε να κοροιδεύουμε τους εαυτούς μας και τους συνανθρώπους μας!!
    Μα τι λέω..? Μία από τα ίδια δηλαδή..!!

  • Μαρία Παναγιωτονάκου

    Λυπάμαι που ζω στην Ελλάδα, λυπάμαι που δεν την έκανα όταν έπρεπε. Λυπάμαι.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 10-05-2017 [0]

Dieline 2017

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΝΕΑ 30-04-2017 [3]

Ιδρύεται Ένωση Γραφιστών και Εικονογράφων στην Κύπρο

ΝΕΑ 24-04-2017 [1]

Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο Γιάννης Ξενάκης

ΝΕΑ 04-04-2017 [0]

ΕΒΓΕ 2017 τα πλήρη αποτελέσματα

ΝΕΑ 28-03-2017 [2]

Κάλεσμα εθελοντών από το Athens Digital Arts Festival

ΝΕΑ 20-03-2017 [4]

Στα πρόθυρα διάλυσης η Ένωση Γραφιστών;

ΝΕΑ 15-03-2017 [0]

Ποιοι διακρίθηκαν στα Ermis Awards – Design

ΝΕΑ 23-02-2017 [4]

Ιδού οι προτάσεις για την ταυτότητα της Εθνικής Βιβλιοθήκης

ΝΕΑ 21-02-2017 [0]

Ελληνικές επιτυχίες στο German Design Award

ΝΕΑ 07-02-2017 [3]

Ποιος είναι ο νικητής του διαγωνισμού της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).