Στο παλιό τους λογότυπο επιστρέφουν οι Ιαπωνικές Αερογραμμές

05-02-2011
Τη φετινή πρωταπριλιά επέλεξε η JAL (Japanese Airlines) για να επαναφέρει τον αρχικό της λογότυπο ύστερα από ένα διάλειμμα εννέα χρόνων. Οι Ιαπωνικές αερογραμμές δημιουργήθηκαν το 1951 και οκτώ χρόνια αργότερα επέλεξαν σαν σήμα τους το γερανό μέσα σ' ένα κύκλο. Ο γερανός είναι ένα πουλί, που στην Ιαπωνία συμβολίζει την ευημερία, τη μακροημέρευση και την καλή υγεία. Το δε κόκκινο χρώμα είναι το χρώμα της ευτυχίας. Για 43 χρόνια, ο κόκκινος γερανός συνόδευσε την JAL στην πορεία της προς την επιτυχία, βλέποντάς την να γίνεται η έκτη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία του πλανήτη. Το 2002 αποφασίστηκε η αντικατάσταση του παραδοσιακού λογοτύπου με ένα νέο (χωρίς ταυτότητα κατά πολλούς). Σύντομα τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας πήραν την κάτω βόλτα, και τον Ιανουάριο του 2010 η άλλοτε κραταιά JAL αιτήθηκε την υπαγωγή της στο άρθρο περί χρεωκοπίας, έπειτα από ζημιές 100 δισ. γιεν μέσα σε ένα οικονομικό τρίμηνο! Η νέα διοίκηση που ανέλαβε την προσπάθεια για επιστροφή της JAL στην κερδοφορία, δεν άργησε να αποφασίσει και την επαναφορά του παλιού, αγαπημένου από πολλούς σήματος, που θυμίζει τις καλύτερες ημέρες. «Η Japan Airlines ξεκίνησε ως πρωτοπόρος και αποτόλμησε μια διαδρομή παρόμοια της οποίας δεν έκανε καμία άλλη εταιρεία στην Ιαπωνία», δήλωσε ο Πρόεδρος της JAL Masaru Onishi. «Σήμερα, είμαστε αποφασισμένοι να ανακτήσουμε την ενότητα και το πνεύμα του νικητή που είχαν οι εργαζόμενοι της JAL τη στιγμή της ίδρυσής της, και μαζί, να ωθήσουμε την εταιρεία προς τα εμπρός πάνω από τα εμπόδια που βρίσκονται μπροστά μας ώστε να βρεθούμε ξανά στην πρώτη γραμμή αυτής της συνεχώς εξελισσόμενης βιομηχανίας». Και συνέχισε «...τώρα, με την επιστροφή του σήματος του γερανού, ανανεώνουμε τη δέσμευσή μας να παρέχουμε στους αξιότιμους πελάτες μας τα υψηλότερα επίπεδα υπηρεσιών, και να αυξήσουμε ξανά την εταιρική αξία μας, έτσι ώστε η JAL να μπορεί εκ νέου να συμβάλλει στην πρόοδο της κοινωνίας».

H εφαρμογή του νέου λογοτύπου σε ολόκληρη την ταυτότητα της εταιρείας θα ξεκινήσει τον Απρίλιο και αναμένεται να διαρκέσει λίγα χρόνια



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 02-12-2016 [3]

Πέντε τελικά οι υποψήφιοι που περνούν στη δεύτερη φάση για την Εθνική Βιβλιοθήκη

ΝΕΑ 23-11-2016 [1]

Τα αποτελέσματα των 30ων βραβείων Epica

ΝΕΑ 17-11-2016 [0]

Νέα Cyprus Airways σημαίνει και νέα οπτική ταυτότητα

ΝΕΑ 24-10-2016 [0]

Πρώτη επέτειος για το Αρχείο Οπτικής Επικοινωνίας Ελλάδας

ΝΕΑ 19-10-2016 [0]

Δημιουργικό κάλεσμα για τα 10+1 χρόνια του backpacker.gr

ΝΕΑ 14-10-2016 [1]

Και ελληνική παρουσία ανάμεσα στους νικητές του φετινού Poster for tomorrow

ΝΕΑ 29-09-2016 [0]

Ξανά επιτυχίες για την ελληνική συσκευασία στα Pentawards

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Διαμαρτυρία των Διπλωματούχων του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Έλληνας ο νικητής του διαγωνισμού λογοτύπου της Eurojust

ΝΕΑ 26-09-2016 [0]

Οι νικητές του τρίτου διαγωνισμού αφίσας από το Μουσείο Τυπογραφίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).