Χρήστος Τριβυζάς

03-08-2010

Γραφιστική που απαντά με σαφήνεια
Οπτική επικοινωνία με καλλιγραφικές γραμματοσειρές, λιτότητα και αφαίρεση, προσεκτική επιλογή χρωμάτων, ευγένεια και χάρη. “Φινέτσα” είναι ίσως η λέξη που περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χαρακτηρίζει τις δουλειές του Χρήστου Τριβυζά. “Σαφήνεια” η δεύτερη.

Χαρτομπαλότοφ: δουλειά με διακρίσεις στα ΕΒΓΕ, τα Ermis, τα Εuropean Design Awards και τα American Design Awards

Χαρτομπαλότοφ: δουλειά με διακρίσεις στα ΕΒΓΕ, τα Ermis, τα Εuropean Design Awards και τα American Design Awards

Όλα ξεκίνησαν όταν, πηγαίνοντας στο σπίτι ενός φίλου του που είχε έναν AMSTRAD, είχε την πρώτη επαφή με υπολογιστές.  «Εκεί κάτι μέσα μου έκανε “κλικ”», θυμάται. «Ήταν πρωτόγνωρο για τότε (τέλη δεκαετίας ’80) και μου έδωσε το ερέθισμα να ασχοληθώ με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές». Έτσι, τελειώνοντας το λύκειο, επέλεξε στην Αθήνα μια ιδιωτική σχολή με αντικείμενο τις νέες τεχνολογίες.
Ο τόπος που γεννήθηκε και μεγάλωσε είναι η Κέρκυρα και όσον αφορά το αν προέρχεται από πολυμελή ή ολιγομελή οικογένεια, «Οι γονείς μου είχαν αποφασίσει να κάνουν πολλά παιδιά, όμως όπως αποδείχθηκε εγώ ήμουν αρκετός», απαντά με χιούμορ. Η πρώτη επαφή με τη γραφιστική έγινε στο τέλος των σπουδών του στις σχολές ΔΕΛΤΑ, όπου είχε πάει για να γίνει προγραμματιστής/αναλυτής συστημάτων: «Προσπαθούσα μέσα από τις γλώσσες προγραμματισμού να σχεδιάζω γραφήματα γιατί η ορθολογική συμπεριφορά και η απολυτότητα του προγραμματισμού μού φαινόταν βαρετή και με εγκλώβιζε», λέει. «Δεν μπορούσα να με φανταστώ να γράφω κώδικες και να κάνω debugging σε όλη μου τη ζωή. Έτσι στη συνέχεια προέκυψε ο ΑΚΤΟ, στον οποίο ακολούθησα ένα μονοετές πρόγραμμα στον τομέα του 3D Animation και παράλληλα άρχισα να σχεδιάζω flyer για club στην Αθήνα και την Κέρκυρα».
Πόσο καθοριστικό ρόλο θεωρείτε ότι έπαιξαν οι σπουδές σας – νομίζετε ότι γραφίστας γεννιέσαι ή γίνεσαι;
Πιστεύω πως το κάθε στάδιο των σπουδών μου, μου έδωσε και κάτι. Μάλιστα θεωρώ πως τον πιο σημαντικό ρόλο έπαιξε ο προγραμματισμός γιατί με έβαλε στη διαδικασία της “λογικής σκέψης”. Όμως σίγουρα και οι σπουδές στο 3D Animation, στη γραφιστική και τέλος το Master στο Middlesex συμπλήρωσαν το παζλ. Πάντα είχα την πεποίθηση πως έπρεπε να αποκτήσω μια γενικότερη παιδεία στο χώρο προτού αποφασίσω τι με εκφράζει περισσότερο.
Σίγουρα το στοιχείο της αισθητικής δεν το αποκτάς, πρέπει να το έχεις, όμως αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα. Ο συνδυασμός αυτού του στοιχείου με τις γνώσεις, τις σπουδές και τις εμπειρίες που αποκτάς στη συνέχεια, είναι που σε ολοκληρώνει ως μονάδα και σε καταξιώνει ως επαγγελματία.

Περισσότερα στο τεύχος #63 του +design
και στο site του δημιουργού



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

Σουσάμι Άνοιξε!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ 17-07-2015 [0]

Ένας Έλληνας σχεδιαστής για την Αlfa Romeo

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, ΝΕΑ 11-02-2015 [0]

O Δημήτρης Κολιαδήμας παρουσιαζει την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, ΝΕΑ 28-01-2015 [6]

O Δημήτρης Παπάζογλου σε νέο κεφάλαιο της καριέρας του

Η Dasc αναλύει την τέχνη του brief στο designAthens

H NotoriusGrey αναλύει στο designAthens τις σχέσεις σχεδιαστή-πελάτη

Οδηγός επιβίωσης για σχεδιαστές από την Kommigraphics στο designAthens

Five Eight and Athanco wear their sunglasses at night

O Νέαρχος Ντάσκας μιλά στο designAthens για το design και τη μουσική

All around design από την Ολλανδία στο designAthens



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).