Αμερικάνικες εκλογές 2012

06-11-2012

Παραπάνω από 300 εκατομμύρια Αμερικάνοι αποφασίζουν σήμερα για το μέλλον της χώρας τους, αλλά και εν πολύς για όλο τον πλανήτη. Η ώρα των εκλογών έφτασε στις Ηνωμένες Πολιτείες και το design δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από την αναμέτρηση αυτή.

Ένα από τα κυριότερα προβλήματα των αμερικάνικων εκλογών είναι η απουσία και η αδιαφορία του εκλογικού σώματος να πάει να ψηφίσει. Έτσι εκατοντάδες σχεδιαστές έχουν αναλάβει να δημιουργήσουν ένα εικαστικό για να τονώσουν το αμερικάνικο αίσθημα στο govotenov6.tumblr.com. Παρακάτω έργα των Shepard Fairey και Μary Κate Μcdevitt.

Επίσης ο Obama συνεχίζει να κινεί το γραφιστικό ενδιαφέρον γύρω από το πρόσωπό του και την επανεκλογή του στο designforobama.org. Παρακάτω ένα από τα τελευταία έργα του Χάρη Τσέβη που ξεχωρίζει στο site αυτό.

Αντίθετα ο έτερος διεκδικητής του προεδρικού χρίσματος, ο Μitt Romney, κατηγορείται για ένα γραφιστικό ατόπημα.

Τέλος για να βρει εύκολα o μέσος Αμερικάνος τον τόπο που ψηφίζει, προτείνεται το Find Your Fucking Polling Place

melanine

 

2 Responses

  • melanine

    Όλη η καμπάνια του Obama για το 2008 υπάρχει στο http://digital.designing-obama.com/

  • Stefanson.

    Επίσης, η εκστρατεία «30 Reasons» είναι μια πρωτοβουλία του νεοϋορκέζικου δημιουργικού γραφείου Hieronymus, η οποία προωθεί την επανεκλογή του νυν προέδρου των Η.Π.Α.: http://30reasons.org .

    Παράλληλα, το Αμερικανικό Ινστιτούτο Γραφικών Τεχνών (A.I.G.A.) κάλεσε τα μέλη του μέσω της εκστρατείας «Get Out The Vote» να δημιουργήσουν ουδέτερες, μη κομματικές αφίσες και βίντεο που εμπνέουν το αμερικανικό κοινό να συμμετέχει στην εκλογική διαδικασία: http://www.aiga.org/get-out-the-vote .

    Πληροφοριακά, οι επίσημες πραμάτειες των δύο επικρατέστερων υποψηφίων για την αμερικανική προεδρία μπορούν να βρεθούν στους ιστοχώρους https://store.barackobama.com και http://store.mittromney.com .

    Περισσότερη (ανεπίσημη) πραμάτεια για τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές έχει το ηλεκτρονικό κατάστημα του CafePress, και η άποψή μου είναι ότι οι κατηγορίες «Anti Obama» και «Anti Romney» αναπαράγωγουν αρκετά καλά τις αντίστοιχες επικοινωνιακές βάσεις των δύο μεγάλων κομμάτων (αν και σχεδιαστικά υστερούν σε κάποια πρωτοτυπία επιθυμητού «οφθαλμοκαμακιού»): http://www.cafepress.com/+2012-election+gifts .

    Κι όποιος νιώσει την περιέργεια να διαβάσει τους κανόνες σχεδιασμού των ψηφοδελτίων και του υπόλοιπου υλικού, που βρίσκεται στα εκλογικά κέντρα, ας επισκεφτεί τον σύνδεσμο http://www.eac.gov/election_management_resources/designing_polling_place_materials.aspx .



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΆΡΘΡΑ 08-08-2016 [0]

Τι απέγιναν τα «Ιχνη Εμπορίου»;

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 27-05-2016 [0]

Έλληνες: οι καλύτεροι σχεδιαστές συσκευασίας στον κόσμο

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 29-03-2016 [0]

Τι αποφάνθηκαν οι Νεοζηλανδοί για τη σημαία τους

ΆΡΘΡΑ 04-03-2016 [0]

FITC Amsterdam 2016

ΆΡΘΡΑ 11-02-2016 [1]

Πώς το Εθνικό Μουσείο της Νορβηγίας αναζητά νέα οπτική ταυτότητα

ΆΡΘΡΑ 03-02-2016 [0]

Τι κρύβεται πίσω από τη νέα εικόνα της Budweiser;

ΆΡΘΡΑ 07-01-2016 [0]

Τα σημαντικότερα θέματα του 2015 (Γ’ μέρος)

ΆΡΘΡΑ 03-01-2016 [0]

Τα σημαντικότερα θέματα του 2015 (Β’ μέρος)

ΆΡΘΡΑ 02-01-2016 [0]

Τα σημαντικότερα θέματα του 2015 (Α’ μέρος)



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).