Τα σημαντικότερα θέματα του 2013 (B’ μέρος)

03-01-2014
Τα τελευταία χρόνια έχουμε καθιερώσει μια ανασκόπηση στα θέματα εκείνα που κατά το προηγούμενο ημερολογιακό έτος “συγκίνησαν” περισσότερο τη δημιουργική κοινότητα (ή ακόμα και το ευρύτερο κοινό), όπως αυτό καταγράφηκε σύμφωνα με την αναγνωσιμότητα των διάφορων άρθρων της ιστοσελίδας μας. Όπως θα διαπιστώσετε, κατά το 2013 το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε σε δύο είδη ειδήσεων: σε παρουσιάσεις συγκεκριμένων δουλειών (ως επί το πλείστον σχεδιασμό λογοτύπων) και διαγωνισμούς (στην πλειοψηφία τους, με “περίεργους” όρους). Όπως είναι προφανές, οι σελίδες με τις πραγματικά περισσότερες επισκέψεις είναι οι “σταθερές” στις οποίες οδηγείται κανείς από το κεντρικό μας μενού (συγκεκριμένα οι “Αρχική”, “Διαγωνισμοί”, “Ειδήσεις” κ.λπ.). Αυτές τις βγάζουμε εκτός συναγωνισμού στο μέτρημά μας, και επικεντρωνόμαστε αποκλειστικά στα άρθρα αυτά καθεαυτά. Σήμερα θα δούμε τα θέματα που διαβάστηκαν τις περισσότερες φορές την περασμένη χρονιά, ξεκινώντας από το δέκατο και φθάνοντας μέχρι το πρώτο (πατώντας πάνω στη συνοδευτική εικόνα μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο): 10. Η ιστορία του ‘Keep Calm and Carry On’ (7/3/2012) Να και κάτι που δεν έχουμε ξανασυναντήσει: ένα άρθρο βρίσκεται για δύο συνεχόμενα χρόνια στη λίστα των δημοφιλέστερων της ιστοσελίδας. Πρόκειται για το άρθρο που αναφέρεται στην ιστορία της γνωστής αφίσας με το λεκτικό “Keep Calm and carry on”, το οποίο συνεχίζει να προσελκύει αναγνώστες, που ως επί το πλείστον φτάνουν στην ιστοσελίδα μας από μηχανές αναζήτησης. 9. Ποιοι θα παρουσιάσουν στο εορταστικό Πανόραμα Design (30/10) Το δέκατο Πανόραμα Design πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 7 και 8 Δεκεμβρίου στο Κέντρο Τεχνών στο ACS. Όντας ένα γεγονός επετειακού χαρακτήρα, δε γινόταν παρά να έχει διαδικασίες και περιεχόμενο άκρως εορταστικό. To άρθρο που ανήγγειλε τα ονόματα των εισηγητών (τα οποία επέλεξε το ίδιο το κοινό) τράβηξε το ενδιαφέρον της κοινότητας και ήταν συνολικά το ένατο, περισσότερο διαβασμένο της χρονιάς. 8. Ξεκινά ο διαγωνισμός για το επίσημο σήμα των ελληνικών προϊόντων (9/7) Ο διαγωνισμός προκηρύχθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας σε εφαρμογή του νόμου 4072 /2012 που απαντά στην ανάγκη «να προβληθούν με οργανωμένο τρόπο τα προϊόντα και οι υπηρεσίες των ελληνικών επιχειρήσεων και να ενισχυθεί η ποιοτική τους ταυτότητα», όπως επίσης να διακρίνονται τα ελληνικά προϊόντα, τόσο στην ελληνική όσο και στις ξένες αγορές. 7. Σημαντικότατο και φέτος το έπαθλο -προσφορά του κολλεγίου Βακαλό- στην κατηγορία Νέων Δημιουργών των ΕΒΓΕ (24/1) Το άρθρο που ανακοίνωνε το θέμα και το (σημαντικότατο) έπαθλο της κατηγορίας Νέων Δημιουργών των ΕΒΓΕ 2013 βρέθηκε στην έβδομη θέση των πλέον διαβασμένων της χρονιάς που πέρασε. 6. H Beetroot δημιουργεί για το Υπουργείο Τουρισμού (4/7) Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο, παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, με σλόγκαν “Ελλάδα, η πλουσιότερη χώρα του κόσμου”, η οποία αποτελεί έργο της Beetroot. Ήταν ένα από τα περισσότερο πολυσυζητημένα project της χρονιάς που πέρασε. 5. Τα προσόντα του ιδανικού γραφίστα (10/4) Διάφορα τραγελαφικά έχουν δει τα μάτια μας σε αγγελίες για σχεδιαστές (όπως αντίστοιχα υπάρχουν σε αγγελίες για τα περισσότερα επαγγέλματα). Αυτό όμως που εντοπίσαμε τον Απρίλιο, είναι πράγματι από τα λίγα… Εκδοτική εταιρεία αναζητούσε γραφίστριες για “παραγωγή περιοδικών”. Πέρα από την καλή γνώση προγραμμάτων της Adobe και τον επιμελή χαρακτήρα, η ιδανική υποψήφια θα έπρεπε, σύμφωνα με την αγγελία "να είναι λεπτή και με καλό παρουσιαστικό". 4. Mε πενθήμερη φιλοξενία στο νησί θα αμειφθεί ο δημιουργός του νέου λογοτύπου της Αλοννήσου (4/4) Διαγωνισμό για το σχεδιασμό λογοτύπου στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής του προκηρύσσει ο Δήμος Αλοννήσου. Η πρωτοτυπία στην περίπτωση αυτή, έγκειται στο έπαθλο του νικητή, το οποίο δεν είναι άλλο από μια πενθήμερη δωρεάν διαμονή για 2 άτομα στην Αλόννησο και μάλιστα off-season (κατά τις περιόδους Μάιο, Ιούνιο ή Σεπτέμβριο).  Η προσφορά της πενθήμερης διαμονής ήταν παροχή του Συλλόγου Ξενοδόχων Αλοννήσου χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του Δήμου Αλοννήσου. Πέραν της δωρεάν διαμονής του στο νησί, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση «ο νικητής θα βραβευθεί σε ειδική εκδήλωση και θα γίνει μνεία του ονόματος του με ειδικές αναφορές και καταχωρήσεις». 3. Ιδού ο λογότυπος της ελληνικής προεδρίας του Συμβουλίου της Ε.Ε. (25/11) Το λογότυπο της ελληνικής προεδρίας του Συμβουλίου της Ε.Ε. το α’ εξάμηνο του 2014 παρουσίασε ο υπουργός Εξωτερικών Ευάγγελος Βενιζέλος. Σύμφωνα με το ΥΠΕΞ, ο λογότυπος, έργο της Beetroot, θα είναι η επικοινωνιακή «σφραγίδα» της ελληνικής προεδρίας και θα συνοδεύει κάθε δραστηριότητά της. Η ιστοσελίδα μας ήταν από τις πρώτες που το παρουσίασε. 2. Ποιος σχεδίασε το νέο λογότυπο της Τράπεζας Πειραιώς; (2/7) Ήταν τελικά το πιο πολυσυζητημένο project ανασχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας στην Ελλάδα τη χρονιά που μας πέρασε. Στο άρθρο που γνωστοποιήσαμε το γραφείο που ήταν υπεύθυνο για τη νέα εικόνα της Τράπεζας Πειραιώς, καταγράφηκαν πάνω από 100 σχόλια και μάλιστα, η Κατερίνα Παπαναγιώτου επέλεξε να παρουσιάσει τη διαδικασία (και να δεχθεί ζωντανά ερωτήσεις από το κοινό) στο τελευταίο Πανόραμα Design.   1. Χειροποίητα γυαλιά ηλίου από τη Σύρο (15/5) Ομολογούμε ότι το άρθρο που διαβάστηκε περισσότερο από κάθε άλλο για τη χρονιά που μας πέρασε, δεν το περιμέναμε να είναι αυτό. Κι όμως η διαφορά του από το επόμενο είναι μεγάλη. Είναι ιδιαίτερα αισιόδοξο, που το άρθρο για το οποίο περισσότεροι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα μας το 2013, περιέχει μια τόσο θετική εμπειρία: μια ομάδα νέων ανθρώπων από τη Σύρο που επιχείρησαν να πραγματοποιήσουν το όραμά τους (και τελικά τα κατάφεραν μια χαρά)! Tα άρθρα που βρίσκονται στις θέσεις αναγνωσιμότητας από το 20 έως το 11 για το 2012 θα βρείτε εδώ



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΆΡΘΡΑ 23-01-2017 [0]

Εθνική Βιβλιοθήκη: 6 γρίφοι για δυνατούς λύτες

ΆΡΘΡΑ 08-08-2016 [0]

Τι απέγιναν τα «Ιχνη Εμπορίου»;

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 27-05-2016 [0]

Έλληνες: οι καλύτεροι σχεδιαστές συσκευασίας στον κόσμο

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 29-03-2016 [0]

Τι αποφάνθηκαν οι Νεοζηλανδοί για τη σημαία τους

ΆΡΘΡΑ 04-03-2016 [0]

FITC Amsterdam 2016

ΆΡΘΡΑ 11-02-2016 [1]

Πώς το Εθνικό Μουσείο της Νορβηγίας αναζητά νέα οπτική ταυτότητα

ΆΡΘΡΑ 03-02-2016 [0]

Τι κρύβεται πίσω από τη νέα εικόνα της Budweiser;

ΆΡΘΡΑ 07-01-2016 [0]

Τα σημαντικότερα θέματα του 2015 (Γ’ μέρος)

ΆΡΘΡΑ 03-01-2016 [0]

Τα σημαντικότερα θέματα του 2015 (Β’ μέρος)



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).