Oι Designers United δημιουργούν το λεύκωμα του Volvo Ocean Race 2011-12

02-11-2012

39270 είναι (σε ναυτικά μίλια) η συνολική απόσταση του ιστιοπλοϊκού μαραθωνίου του Volvo Ocean Race 2011-12, του σημαντικότερου ιστιοπλοϊκού αγώνα στον κόσμο, με τους περισσότερους θεατές σε αγώνα του είδους του.

39270 είναι επίσης και ο τίτλος της επίσημης έκδοσης του Volvo Ocean Race 2011-12, μιας έκδοσης που επιμελήθηκαν οι Designers United με σκοπό να παράσχουν στη Volvo, τους διοργανωτές και τους χορηγούς του αγώνα ένα εμπνευσμένο και αποδοτικό εργαλείο και για να προσθέσουν αξία στις χιλιάδες παγκόσμιων επιχειρηματικών σχέσεων που χτίστηκαν μέσα από τον αγώνα.

«Για εμάς και τους συνεργάτες μας στην εταιρεία Crescendo Brands, το 39270 αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή και προνόμιο, ώστε να μπορέσουμε να εξιστορήσουμε ένα γεγονός χρησιμοποιώντας το πλούσιο εκφραστικό μέσο της φωτογραφίας αγωνιστικής ιστιοπλοΐας. Πρόκειται για μία πολύ σημαντική κατηγορία αθλητικών εκδόσεων, με πολλά εξαιρετικά παραδείγματα. Η απεριόριστη πρόσβαση στα φωτογραφικά αρχεία της Volvo μας παρείχε μια σπάνια ευκαιρία να προσδιορίσουμε το αγώνισμα της ιστιοπλοϊας με ένα νέο τρόπο, παραμένοντας πάντα πιστοί στις απαιτήσεις του εταιρικού πελάτη” σημειώνουν οι Designers United.

To βιβλίο είναι διαθέσιμο προς πώληση στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Volvo Ocean Race και στα μεγάλα βιβλιοπωλεία του εξωτερικού από τις 29 Οκτωβρίου.

2 Responses

  • Giorgos

    πάντα όμορφες δουλειές απ’το συγκεκριμένο γραφείο..! 🙂

  • Lord Gaga

    Ολα τα λεφτά η σημείωση των DU λες και μιλάνε σε άσχετους. Καλάμ καλάμ!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-01-2018 [1]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-01-2018 [2]

Νέα οπτική ταυτότητα για την Rockvision από το Designclub

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-01-2018 [0]

Η ΜΝΡ σχεδιάζει το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-01-2018 [0]

Ο Neville Brody δημιουργεί για την Coca-cola

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 20-12-2017 [0]

Τα σήματα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-12-2017 [0]

Ένα ημερολόγιο για την καταπολέμηση του στίγματος στην ψυχική Υγεία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-12-2017 [3]

Οι τίτλοι του Netflix εξελληνίζονται



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).