Η επίσημη αφίσα του 54ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

21-10-2013

Στην επίσημη σελίδα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στο facebook αναρτήθηκε πριν από λίγο η αφίσα του 54ου Φεστιβάλ.
Σύμφωνα με την ανάρτηση, την αφίσα φέρεται να έχει επιμεληθεί ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Αβρανάς (Without, Miss Violence).

Υπενθυμίζουμε ότι ο σχετικός διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί τον περασμένο Μάιο.

ΣΣ: Το όνομα του βραβευμένου σχεδιαστή Σταύρου Ρόσσου, το οποίο παρουσιάστηκε εκ παραδρομής στο αρχικό δελτίο τύπου του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ως συντελεστή της αφίσας, έχει πλέον αφαιρεθεί από το άρθρο μια και ο ίδιος ουδέποτε έλαβε μέρος στο συγκεκριμένο διαγωνισμό.

945229_622372074470907_1320037520_n

26 Responses

  • μ

    Ντροπή!Πραγματικά..

  • κπ

    Μας κοροϊδευουν, δεν εξηγειται αλλιως… αφου δεν τον θελετε τον διαγωνισμο, γιατι ολη η φασαρια καθε χρονο?

  • Ωχ μανα μου!

    Εντελως ”Without” η αφισα…

  • Sniper

    Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο ! ! !

    Αν δεν ξέρετε, μη μιλάτε!
    Ποιοί νομίζετε ότι είστε για να κρίνετε ένα έργο δύο καταξιωμένων επαγγελματιών;
    Αποκτήστε πρώτα παιδεία και μετά προσπαθήστε να κατανοήσετε και να εκτιμήσετε αξιόλογα έργα όπως αυτό.

  • benson

    Ωραία φωτό.

    Τυπογραφία για κλάματα. Πληροφορία πλεονάζουσα κατά περίπου 70%. Δύο λεπτομέρειες που σε μια τόσο μινιμαλιστική προσέγγιση κάνουν τη διαφορά.

  • benson

    Σνάιπερ, μην τρελένεσαι. Ποιοί νομίζεις οτι είμαστε?

  • NO HOPE...

    Γύρω στα 5 λεπτά…

  • Bishop

    Είναι κρίμα και άδικο. Η πόλη, το φεστιβάλ και ο κόσμος που το παρακολουθεί, αξίζουν καλύτερα.

  • κπ

    Γι αυτό ζήτησαν και το βιογραφικό εξάλλου… Αρκεί να είναι από όνομα κι ας είναι και για κλάματα…

    “Καταπληκτικό” λέει ο άλλος.
    Περαστικά….

  • katya

    Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Σίγουρα δεν μπορούμε να κρίνουμε το όραμα ενός καλλιτέχνη και την δουλειά του, επείδη πολλοί από εμάς (και εγώ) χάσαμε. Από την άλλη…αν ο καθένας λέει την γνώμη του εδώ εγω λέω ότι πρόκειται για μια φωτογραφία του Θερμαικου (μάλλον) με κακοτοποθετημενα (τελείως) γράμματα και ότι να ναι. Πραγματικά ότι να ναι. Αναρωτιέμαι για πιο λόγο χρειάστηκαν 2 άτομα για αυτό το έργο… Νομίζω ότι ο κπ τα λέει όλα με λίγα λόγια και στα δύο πόστ του. Ας σταματήσουν πολλοί πια (γιατί το κάνουν και άλλοι) να διοργανωνουν διαγωνισμούς ενώ έχουν ήδη έτοιμο τον νικητή. ναι ναι. πες αλεύρι γνωστός θεατρικός οργανισμός σε γυρευει…

  • NO HOPE...

    Πες μας λίγο εσύ “τεράστιε” Sniper που προφανώς διαθέτεις παιδεία και αν μύτη άλλο και μια τρόπον τινά καλλιτεχνική ευαισθησία τι το αξιόλογο βρίσκεις σε αυτήν την φωτογραφία…?

  • Αστυνόμος Μπαλούρδος

    αφίσα; ποια αφίσα;
    είναι απαράδεκτοι.

    http://www.filmfestival.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=605&newsid=1877
    άλλες χρονιές, τουλάχιστον, μαζί με τη δημοσιοποίηση της αφίσας
    δίναν και το συνοδευτικό κείμενο των δημιουργών.
    φέτος αρκέστηκαν στις δύο ονοματάρες τους.
    και τι να πεις δηλαδή γι΄αυτήν την παπάρα;

  • Ωχ μανα μου!

    Ειρωνικό ήταν το σχόλιο του sniper… (νομίζω)

    Χαλαρα μεσα στις 3 χειρότερες των τελευταιων 20 χρονων!
    Θ’αρχισω να νοσταλγω την περσινή απαραδεκτη αφισα…

  • nikos

    Για ποιο λόγο ο διαγωνισμός, εφόσον η δουλειά ανατέθηκε, κατά την ταπεινή μου άποψη, σε σκηνοθέτη, γνωστό του φεστιβάλ. Εφόσον τον ξέρεις, γνωρίζεις ότι είναι ταλαντούχος και ταυτίζεται με την διέυθυνση του φεστιβάλ, ποιος ο λόγος του διαγωνισμού; γιατί να μην γίνει απευθείας ανάθεση; Μα φυσικά για το φαίνεσθαι…αλλά για πόσο βλάκα μπορεί να σε περνανέ τελικά;

  • peslac

    Ανόητοι! Η αφίσσα είναι homage στις ταινίες του Αγγελόπουλου.
    Στο βάθος αχνοφαίνεται το καράβι από τα Κύθηρα.

  • Αμαλία

    http://www.behance.net/gallery/Poster-for-54th-Thessaloniki-Film-Festival/11287817

  • Sniper

    Μας πήραν πρέφα…

  • Λουκία

    “Το όνομα του σχεδιαστή… παρουσιάστηκε εκ παραδρομής… από το Φεστιβάλ…”
    ΟΚ νομίζω ότι το’χω: Ο γραφίστας και ο σκηνοθέτης κάνουν μαζί μια αφίσα (ιδέα σκηνοθέτης/εκτέλεση γραφίστας), ο σκηνοθέτης της αλλάζει τα φώτα, ο γραφίστας λέει “εγώ αυτό το πράμα δεν το υπογράφω”, ο σκηνοθέτης το υποβάλλει ούτως ή άλλως, κερδίζει το διαγωνισμό και τα υπόλοιπα είναι ιστορία…
    Σωστά;

  • Adèle Exarchopoulos

    Αν περιμένουμε άλλη μια μέρα, ίσως να αποσύρει και ο Αβρανάς το όνομά του. #FreePapageorgopoulos

  • nikos

    Το υποβάλλει αγαπητή Λουκία αλλά γιατί κερδίζει όμως; Αν κάνεις πίστευε σε θεωρείες συνομωσίας (που δεν το κάνουμε) θα μπορούσε ακόμα και να θεωρήσει ότι δεν ήταν τυχαίο που ο νικητής του διαγωνισμού ήταν σκηνοθέτης και μάλιστα απ ότι διαβάζω γνωστός του φεστιβάλ…αλλα αυτά όλα είναι χαζομάρες και φυσικά δεν ισχύουν. Ο καλύτερος κέρδισε και πρέπει να το δεχτούμε αυτό.

  • Λουκία

    Έτερον εκάτερον αγαπητέ Νίκο.
    Εγώ δεν εξετάζω την ποιότητα της αφίσας, ή της κριτικής επιτροπής, αλλά το “μυστήριο” της “φυγής” του ενός “συντελεστή”
    (πω-πω εισαγωγικά)!

  • katya

    Νομίζω ότι ο Νικος τα λεει όλα Λουκία. Και αυτό που λες εσυ λέει. Θα σας πω μια ιστορία τώρα δεν έχει να κάνει με το θέμα απλα να ελαφρυνω την κουβεντα. Μια φορα και ενα καιρο ηταν ενας οργανισμος. Και διοργανωσε ενα διαγωνισμο. Ειχε ομως απο την αρχη σκοπο να δωσει το βραβειο σε ενα παιδι δικο του, απο το χωρο του, γνωστο και αγαπημενο του διαγωνισμου. Αλλα επειδη ομως αυτο το παιδι ουδεμια σχεση εχει με το αντικειμενο αφου εχει αλλη ιδιοτητα, κοτσαραν για να γλιτωσουν το κραξιμο το ονομα ενος σχετικου με το αντικειμενο. Ο οποιος ομως φρικαρε με το ολο εγχειρημα και φυσικα αποσυρθηκε απο αυτο. Και ζησαν αυτοι καλα…

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος;

    Δεν καταλαβαίνω γιατί μας ενοχλεί πιο πολύ αυτό το αποτέλεσμα και δεν μας ενοχλεί η πρακτική του φεστιβάλ εδώ και 3 χρόνια με διαγωνισμούς φαντάσματα.

    Τα έχουμε πει παρα μα πάρα πολλές φορές για αυτους τους διαγωνισμούς, πως στήνονται πρόχειρα και στις 99/100 φορές το αποτέλεσμα είναι “φτωχό”. Στο τέλος της ημέρας το φεστιβάλ ήθελε ένα “εικαστικό” και το πήρε. Πήρε αυτό που του αξιζει.

    Εμας μας ενδιαφέρει και πόσο; Τι μπορούμε να κάνουμε;
    1. Να οργανώσουμε εμέις – (ή να τους βοηθήσουμε να κάνουν) ένα πιο σωστό διαγωνισμό για του χρόνου μπας και δούμε καμια αφίσα της προκοπής.
    2. Να πάμε στην πρεμιέρα του φεστιβάλ και να τους πετάξουμε ντομάτες και λάχανα. (πρακτική του προηγούμενου αιώνα, όταν το θέαμα ήταν φτωχό)
    3. Να μην κάνουμε τίποτα και να το ξεχάσουμε.

  • Ωχ μανα μου!

    To 2 ειναι ωραια ιδεα!
    Αν εχει κανεις να πεταξει και λιγο ψωμακι και σαλαμακι…
    Απεναντι θα καθομαι κι εγω μαζι με τον Αβρανα.
    …μπας και φαμε τιποτα γιατι μας εκοψε η λορδα με τη δουλεια που διαλεξαμε να κανουμε.

  • chrisa fr.

    Σαν συνεχεια αυτης εδω ειναι http://www.filmfestival.gr/default.aspx?bridge=options&c=true&m=altadam&artifact=105857

  • ilias

    @ chrisa

    πραγματικά… μόνο που η τυπογραφία στην παλαιότερη αφίσα αν και επίσης χάλια
    μου είναι πιο εύπεπτη.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-12-2017 [0]

Χαρτοβασίλειον και Bob Studio συνεργάζονται για ένα ακόμα ημερολόγιο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 29-11-2017 [2]

Αντιδράσεις για το νέο λογότυπο της Formula 1

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 16-11-2017 [0]

Η Elly K P σχεδιάζει μια συλλογή επίπλων και αντικειμένων με έμπνευση από το ελληνικό αλφάβητο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-11-2017 [0]

Νέα τουριστική ταυτότητα για την Αττική

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [11]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2017 [0]

Kλασικά παιχνίδια με άρωμα Ελλάδας από τον Ιωάννη Εργελετζή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2017 [0]

Ένας μελισσοκόμος από την BusyBee

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).