Η αφίσα του 55ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

20-10-2014

Μια μάλλον αρνητική παράδοση των τελευταίων ετών, συνδεδεμένη με το Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης, φαίνεται να διακόπηκε φέτος.
Η πρακτική εδώ και 4-5 χρόνια ήταν να αναγγέλλεται ανοιχτός διαγωνισμός για τη δημιουργία της επίσημης αφίσας του φεστιβάλ, και ο νικητής να αμοίβεται με το ποσό των €1.000.
Φέτος, δεν είδαμε κάτι τέτοιο να συμβαίνει, και πολύ απλά διαβάσαμε την ανακοίνωση του σχετικού τμήματος:

Την αφίσα του 55ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης φιλοτέχνησε η Θάλεια Ζαχαρή, επάνω στο σκεπτικό μιας «κυκλικής πορείας ιδεών» κατά την οποία μέσα από τις ταινίες το κοινό δέχεται ερεθίσματα, ανταλλάσσει ιδέες και απόψεις και λαμβάνει διαφορετικά μηνύματα.

POSTER 55 FEST

7 Responses

  • artnik13

    φιλοτέχνησε ;;;;;

  • Γιάννης

    Ποιά είναι άραγε αυτή η «κυλική πορεία ιδεών» και ποιά η σχέση της με την πορεία του Φεστιβάλ;

  • Ζω για το φεστιβαλ!

    Ασχετοι!
    Η τρυπα του μετροποντικα ειναι που μολις ολοκληρωθει το μετρο θα φερνει χιλιαδες κοσμο στο φεστιβαλ καθε χρονο.
    Σε μια δευτερη αναγνωση μπορει επισης να διακρινει καποιοςκαι την τρυπα στο μυαλο των υπευθυνων…
    Μεγάλο εργο!

  • Γαλάνης Ιωάννης

    Εγώ δεν θέλω να μπώ σε διαδικασία “αξιολόγησης” της αφίσας, αλλά θα σας μεταφέρω την δικιά μου “εμπειρία”.

    Ήμουνα σε επικοινωνία φέτος με τους υπεύθυνος του φεστιβάλ και μου ζήτησαν να τους στείλω πρόταση.

    Όταν τους την έστειλα η απάντηση που πείρα ήταν η εξής: Η προτάση σας είναι πολύ ενδιαφέρουσα, αλλα δυστυχώς οι υπευθυνοι διάλεξαν άλλο δημιουργικό.

    Συμπέρσμα (Μάλλον δεν υπάρχει σχετική κριτική επιτροπή, που να γνωρίζει απο επικοινωνία, και να έχει συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης εργασιών… αλλα απαρτίζεται απο τους ίδιους, τους υπεύθυνους).

  • benson

    Κακό. Σε όλα του. Δεν θα μπω καν στην αιτιολόγηση.

    Λυπάμαι για το φεστιβάλ που στο παρελθόν έχει επιλέξει και αναδείξει πολύ καλές δουλειές.

    Επίσης, για μια ακόμη φορά (έλεος πια), δικαιολόγηση “σκεπτικού” που γίνεται και μας πλασάρεται στο πόδι, μιας και έχει προκύψει, εμφανώς, μετά την ολοκλήρωση του έργου.

    Και του χρόνου.

  • :) Fellow Design Graffickers,

    Haters gonna hate,
    potatoes gonna potate,
    waiters gonna wait,
    alligators gonna alligate.

    (Κι αυτά χωρίς “αξιολόγηση”, αιτιολόγηση, κ.ο.κ., γιατί άλλωστε;)

  • Manos

    kathe perisi kai kalutera



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).