Νέα δημιουργική δεκαετία για τον Αλέξανδρο Γαβριλάκη

12-07-2017

Η άνοιξη του 2016 σήμανε για τον Αλέξανδρο Γαβριλάκη μια νέα αρχή. Μετά από ακριβώς δέκα χρόνια στο G Design Studio (το οποίο συνίδρυσε), ήλθε η ώρα να κάνει το επόμενο βήμα του κι αυτό δεν ήταν άλλο από την ίδρυση του προσωπικού του γραφείου, AG Design. Με αυτό το γραφείο ως όχημα, αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό εταιρικών ταυτοτήτων, την ολοκληρωμένη μελέτη συσκευασίας προϊόντων και την δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών. Στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η AG Design έφερε εις πέρας ένα σοβαρό αριθμό σημαντικών εργασιών.

Το 2017 είναι η χρονιά που το Gazarte Cultural Hub γιορτάζει τα δέκατα γενέθλιά του και η AG Design ήταν υπεύθυνη για τo rebranding του πολυχώρου καθώς επίσης για τη δημιουργία της επετειακής καμπάνιας με τίτλο “Τα μάτια στραμμένα εδώ”, που είχε ως αποτέλεσμα μια οπτική ταυτότητα που αναπτύχθηκε σε πολλαπλά σημεία επαφής και επικοινωνίας με το κοινό. Την ίδια χρονική περίοδο, σχεδιάστηκε η καμπάνια επικοινωνίας και όλο το corporate material για το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) με στόχο την αποτελεσματική προβολή της διαπίστευσης ως διαδικασία που οδηγεί σε βελτιωμένες εξαγωγές, ασφαλέστερες μεθόδους παραγωγής και πιο ανταγωνιστικά προϊόντα στην αγορά τροφίμων.

Η τραπεζική υπηρεσία FreePOS, η μόνη υπηρεσία χρέωσης καρτών στην Ελλάδα που λειτουργεί χωρίς POS, συνεργάστηκε με την AG Design για να σχεδιάσει και να αναπτύξει τη νέα της εταιρική ταυτότητα και ψηφιακές εφαρμογές με βάση την ιδέα της ελευθερίας και της ευελιξίας. Για το Gloria, ένα από τα all time classic ζαχαροπλαστεία του Ηρακλείου Κρήτης, η πρόκληση ήταν διπλή. Η νέα ταυτότητα είχε στόχο να προσελκύσει νέο κοινό και παράλληλα να σεβαστεί την κληρονομιά μισού αιώνα που μετράει η οικογενειακή επιχείρηση, έτσι η βράβευση της εταιρικής καταχώρησης που ακολούθησε στα ΕΒΓΕ – δίνοντας της το πρώτο βραβείο – επιβράβευσε την πολύμηνη σχεδιαστική μελέτη. Παρόμοιας αποδοχής και ο σχεδιασμός λογοτύπου για την ραδιοφωνική εκπομπή Tears for Ears, που εκτός τη βράβευση του στα ΕΒΓΕ, δέχθηκε μεγάλη προβολή από διεθνείς πλατφόρμες design.

Αυτή την εποχή, η AG Design σχεδιάζει την προϊοντική ταυτότητα για την premium σειρά τροφίμων της ODE Fine Foods, νέες συσκευασίες για τα βραβευμένα – στα Ermis Awards 2016 – προϊόντα ασιατικής κουζίνας Cardinal, μια νέα ταυτότητα για έναν πολυχώρο 2.000 τ.μ. δίπλα στη θάλασσα, συσκευασίες εκλεκτών προϊόντων της ελληνική γης για ένα αγρόκτημα στην Εύβοια, αρκετές ιστοσελίδες και πολλά άλλα.

Επιλεγμένα projects από την μέχρι τώρα πορεία του, καθώς και πρόσφατες σχεδιαστικές μελέτες θα βρείτε στο online portfolio του Αλέξανδρου Γαβριλάκη.
Περισσότερα στιγμιότυπα της τελευταίας χρονιάς θα βρείτε εδώ

 



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

Σουσάμι Άνοιξε!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ 17-07-2015 [0]

Ένας Έλληνας σχεδιαστής για την Αlfa Romeo

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, ΝΕΑ 11-02-2015 [0]

O Δημήτρης Κολιαδήμας παρουσιαζει την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, ΝΕΑ 28-01-2015 [6]

O Δημήτρης Παπάζογλου σε νέο κεφάλαιο της καριέρας του

Η Dasc αναλύει την τέχνη του brief στο designAthens

H NotoriusGrey αναλύει στο designAthens τις σχέσεις σχεδιαστή-πελάτη

Οδηγός επιβίωσης για σχεδιαστές από την Kommigraphics στο designAthens

Five Eight and Athanco wear their sunglasses at night

O Νέαρχος Ντάσκας μιλά στο designAthens για το design και τη μουσική



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).