Ένα παιδί θαύμα του design μιλά στο digitized!

22-09-2011

Το ζήτημα το δουλεύαμε αρκετό καιρό, όμως περιμέναμε την επίσημη επιβεβαίωση για να το ανακοινώσουμε:
Στο digitized, την ημερίδα για το σχεδιασμό ψηφιακών μέσων, την Fantasy Interactive, μια απ’ τις σημαντικότερες εταιρείες του είδους της στον κόσμο, θα εκπροσωπήσει ο Creative Director της από το γραφείο της Νέας Υόρκης.
Πρόκειται για τον Anton Repponen, έναν άνθρωπο που έχει επανειλημμένα αποκληθεί “παιδί θαύμα” του design.
Γεννήθηκε πριν από 27 χρόνια στην Αγία Πετρούπολη, αλλά μεγάλωσε στην Εσθονία. Tη συνεργασία του με τη Fantasy Interactive την ξεκίνησε στην ηλικία των 22 χρονών κι έκτοτε έχει δημιουργήσει δεκάδες βραβευμένα έργα για πελάτες όπως η Sony, η Google, η Porsche, η Nintento κ.α.
Εκτός αυτού όμως, σαν ένας σύγχρονος αναγεννησιακός χαρακτήρας, σχεδιάζει αντικείμενα, ρούχα, συσκευασίες, infographics, αφίσσες και δεκάδες άλλες εφαρμογές και μάλιστα… το κάνει εξαιρετικά καλά (αφού για παράδειγμα ένα ρολόι του έχει κερδίσει διάκριση Best of the Best στα Red Dot).
Αναμένουμε την παρουσίασή του με εξαιρετικό ενδιαφέρον!

Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το Digitized, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την 1 Οκτωβρίου στο campus του ΑΚΤΟ, μπορεί να πάρει περισσότερες πληροφορίες εδώ

 

 

9 Responses

  • A

    Τουλάχιστον οι ιδέες του (που είδα στον ιστότοπό του) για τα βιομηχανικά αντικείμενα ειναι 3διάστατες εικονογραφίσεις.
    Καμία σχέση με το ΤΙ θα έπρεπε αν πρεσβεύει ο βιομ. σχεδιασμός στη ΣΗΜΕΡΙΝΗ τουλάχιστον εποχή/περίοδο τουλάχιστον στο Δυτικό κόσμο κατά τη ταπεινή μου άποψη.
    Ωδή στο ευτελές και στο εφήμερο με θεαματικές 3διάστατες απεικονίσεις. Θεαματικές/Ομορφες εικόνες χωρίς στοχασμό και νόημα.

    Λυπάμαι που στην Ελλάδα, τη σημερινή και πάλι εποχή, ο βιομ. σχεδιασμός επικοινωνείται μέσα απο αυτού του είδους το παράδειγμα, σε μιά χώρα μάλιστα που παρουσιάσεις του τομέα ειναι ελάχιστες.

    Ισως να πουν αρκετοι σχετικά και “αλεπόύδες” και “κρεμαστάρια”. Οι παρατηρήσεις μού όμως εκτός απο το συγκεκριμένο γεγονός δυστυχώς, κατα τη γνώμη μου πάντα, απειχούν το μεγαλύτερο ποσοστό του υλικού σχετικά με το βιομ. σχεδιασμό που παρουσιάζεται στα Ελληνικά και παγκόσμια ηλεκτρονικά (κυρίως) και μή μέσα.

  • bobo

    τα παιχνίδια του repponen έχουν κάποιο ενδιαφέρον…
    και τα ονόματα των πελατών του είναι ηχηρά…
    μάλλον, δεν θα έχει αφήσει στην τύχη της, την κατά τύχη τύχη του…

    αλλά η έκφραση «παιδί θαύμα» εξωτερικεύει κατά κάποιον τρόπο την μπλανς ντυμπουά των συντακτών:.. «δεν θέλω ρεαλισμό, θέλω μαγεία!»…

    🙂

  • Georgiou

    ΘΕΟΣ!!!
    (που είναι τα emoticon που προσκυνάνε, όταν τα χρειάζεται κανείς;)

  • U

    Den ksero poios mporei na ton apokalesei paidi-thavma, alla ontos oi doyleies toy sto product design alla kai ta ipolipa einai eksairetikes.

    Polles fores merikoi eidimones ginontai oi aystiroteroi kritikoi, psaxnontas na vroun psegadia. Ego edo to sizitousa me sinadelfous pou tous trexan ta salia me ta rologia ta ixeia kai ti gravata poy sxediase.

    Respect indeed!

  • Nassos

    @A
    Στην Ελλάδα ο βιομ. σχεδιασμός ΔΕΝ επικεινωνείται από αυτού του είδους το παράδειγμα. Ο τύπος θα μιλήσει για web design.
    Επίσης, το κατά πόσο κρίνεις ότι οι δουλειές του δε σου αρέσουν… τι να πω περί ορέξεως…
    @U (τι πάθατε όλοι με τα γράμματα)
    ΠΛΗΖ όχι γκρίκλις. Δεν είναι όμορφα
    @bobo
    Τύχη ΤΙ;;;
    @Georgiou
    Συγκρατήσου
    @Διοργανωτές
    συγχαριτήρια για το line-up

  • tsolerman

    Δεν είμαι ειδήμων στο θέμα του βιομηχανικού σχεδιασμού,
    αλλά αν δεν θυσιάζεται η χρηστικότητα και λειτουργικότητα
    του προϊόντος για χάρη της «διακόσμησης» δεν είμαι κατά
    της έξυπνης (ή έστω εντυπωσιακής) εικόνας.
    Ίσα-ίσα πιστεύω ότι μια καλή χημεία ανάμεσα στις δύο αξίες
    (λειτουργικότητα και εικόνα) είναι το μυστικό της συνταγής
    για ένα πετυχημένο προϊόν και απ’ ό,τι βλέπω ο Repponen
    ξέρει να αναμιγνύει καλά τα υλικά του.

    @Nassos
    Συμφωνώ ότι δεν είναι όμορφα τα greeklish, αλλά χωρίς να έχω κακή
    πρόθεση οφείλω να πω ότι εξίσου άσχημα είναι τα αγγλικά με ελληνικούς
    χαρακτήρες, όπως και τα ανορθόγραφα ελληνικά.

  • bobo

    @ nassos:..
    η τρίτη πρόταση στο σχόλιό μου, που σ’ έχει φέρει για μια στιγμή αντιμέτωπο με τα όρια της ανεπιτήδευτης αντίληψής σου, σημαίνει απλούστατα ότι ο κύριος repponen εκμεταλλεύτηκε επαξίως το ταλέντο του…

  • Nassos

    @Tsolerman
    Συμφωνώ και με τα δύο σημεία.
    Τα αγγλικά με ελληνικούς χαρακτήρες, ελπίζω να κατάλαβες ότι ήταν “αστείο” εκ μέρους μου (το αντίθετο του greeklish).
    Όσο για την ορθογραφία, ΑΝ έχω κάνει κάποιο ορθογραφικό λάθος ζητώ συγνώμη -δεν είναι επιλογή μου. Αντίθετα με ποιους χαρακτήρες θα γράφω ελληνικούς ή λατινικούς ΕΙΝΑΙ επιλογή μου.
    ΝΟΜΙΖΩ όμως ότι ξεφύγαμε απ’ το θέμα.
    Πού είχαμε μείνει;
    Α ναι! φοβερός ο τύπος!

  • tsolerman

    @ Nassos
    Όντως δεν κατάλαβα το “αστείο” και συγγνώμη για την παρανόηση.
    Για το ότι δεν είναι επιλογή η σωστή ορθογραφία δεν συμφωνώ,
    αλλά όπως είπες αρχίζουμε να ξεφεύγουμε από το θέμα.

    Πάντως νομίζω ότι είναι μια καλή ευκαιρία για μια κουβέντα
    σχετικά με το τι πρεσβεύει και το τι θα έπρεπε να πρεσβεύει
    ο σχεδιασμός σήμερα. Παρόλο που διαφωνώ με τον “Α”,
    νομίζω ότι θέτει ένα σημαντικό ερώτημα.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ 12-07-2017 [0]

Νέα δημιουργική δεκαετία για τον Αλέξανδρο Γαβριλάκη

Σουσάμι Άνοιξε!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ 17-07-2015 [0]

Ένας Έλληνας σχεδιαστής για την Αlfa Romeo

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, ΝΕΑ 11-02-2015 [0]

O Δημήτρης Κολιαδήμας παρουσιαζει την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, ΝΕΑ 28-01-2015 [6]

O Δημήτρης Παπάζογλου σε νέο κεφάλαιο της καριέρας του

Η Dasc αναλύει την τέχνη του brief στο designAthens

H NotoriusGrey αναλύει στο designAthens τις σχέσεις σχεδιαστή-πελάτη

Οδηγός επιβίωσης για σχεδιαστές από την Kommigraphics στο designAthens

Five Eight and Athanco wear their sunglasses at night

O Νέαρχος Ντάσκας μιλά στο designAthens για το design και τη μουσική



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).