Ταυτότητα για το Αρχοντικό 1967 από την Cheshire Cat Co

18-12-2013

Ένα γνώριμο γεωμετρικό μοτίβο πλακιδίων που συχνά απαντάται στα νεοκλασικά αρχοντικά της Αθήνας, έχει ενσωματωθεί στο σχεδιασμό λογοτύπου για την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα του Αρχοντικού, ενός εστιατορίου ελληνικής παραδοσιακής κουζίνας που πρόσφατα μετακόμισε σε έναν ολοκαίνουργιο και μοντέρνο χώρο.
Στόχος του είναι να θυμίζει κάτι οικείο στο ελληνικό κοινό, που παραπέμπει στη ζεστασιά και στη θαλπωρή του αθηναϊκού σπιτιού. Όλα τα brand symbols, ο σχεδιασμός των οποίων ανήκουν στην the Cheshire Cat Co, χρησιμοποιούν τα γεωμετρικά στοιχεία του λογότυπου (τρίγωνο & ρόμβος). Αυτά προσδίδουν ποικιλία στο σχεδιασμό των εφαρμογών και ενισχύουν την συνολική εικόνα της νέας ταυτότητας.

Με αφορμή την αλλαγή στέγασης της επιχείρησης μετά από 46 χρόνια, το ζητούμενο από τον πελάτη ήταν η οπτική ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης, έτσι ώστε να συνάδει με τον καινούργιο χώρο. Ο πελάτης μετέφερε στουσ σχεδιαστές της Cheshire Cat Co την ανάγκη του να επικοινωνήσει μια πιο φρέσκια, μοντέρνα ματιά στο κλασσικό πια ύφος της επιχείρησης, διατηρώντας παράλληλα στοιχεία της προηγούμενης εταιρικής ταυτότητας, επαναφέροντας έτσι το μαγειρευτό φαγητό στη μόδα. Έχοντας διατηρήσει την χρωματική παλέττα της προηγούμενης οπτικής ταυτότητας, με λαδί χρωματισμούς που παραπέμπουν στην ελιά – στοιχείο της Μεσσηνίας (μέρος καταγωγής της οικογενειακής αυτής επιχείρησης) – δίπλα στο πιο μοντέρνο και δυνατό μαύρο οι σχεδιαστές ενσωμάτωσαν ένα νεοκλασσικό μοτίβο στον καινούργιο λογότυπο, το οποίο αποτέλεσε και τη βάση για τις εφαρμογές της καινούργιας εταιρικής ταυτότητας.

Το μοτίβο του λογοτύπου δημιουργήθηκε και σε χειροποίητα πλακίδια μαρμάρου και με αυτά επενδύθηκε η εξωτερική πινακίδα και διάκοσμος του καταστήματος.
Για τις έντυπες εφαρμογές, εκτός από τον λογότυπο και τα τυπογραφικά στοιχεία, χρησιμοποιήθηκαν γραμμικά στοιχεία του λογοτύπου (τα τρίγωνα και οι ρόμβοι) όπου με τη λογική του tangram, δημιουργήθηκαν τα brand symbols που σκοπό έχουν να ενισχύουν και να εμπλουτίζουν κάθε φορά τις διάφορες εφαρμογές της εταιρικής ταυτότητας.
Τέλος, στο εσωτερικό του καταστήματος, σχεδιάστηκε με κιμωλία σε μαυροπίνακες η πορεία μετάβασης από τη παλιά στη νέα εταιρική ταυτότητα, καλωσορίζοντας τον επισκέπτη στο νέο Αρχοντικό.

logotype0 55 45identityallicons  mat1mat2blackboardscloseuparchontiko

Φωτό: Σίσσυ Μόρφη

One Response

  • sissy morfi

    ..πολύ χαρούμενη που σας έχω στη ζώη μου παιδιά!! Συγχαρητήρια!!!!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [4]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2017 [0]

Kλασικά παιχνίδια με άρωμα Ελλάδας από τον Ιωάννη Εργελετζή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2017 [0]

Ένας μελισσοκόμος από την BusyBee

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).