Γίνε art director και κέρδισε δωροεπιταγές για ρούχα αξίας ως και 500 ευρώ!

04-10-2011

Τελευταία είχαμε χορτάσει σε ανοικτούς διαγωνισμούς για λογότυπους. Τώρα βρήκαμε κι έναν ακόμα για διαφημιστική καμπάνια.
Υπεύθυνος αυτή τη φορά είναι η γνωστή φίρμα “Attr@ttivo” η οποία καλεί όποιον ενδιαφέρεται να γίνει “ο art director της επόμενης καμπάνιας” της, αυτής για το φθινόπωρο και το καλοκαίρι του 2012.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι καμπάνιες της attr@ttivo φωτίζουν πάντα την εναλλακτική ματιά της πραγματικότητας.
Έτσι, ο κάθε ενδιαφερόμενος καλείται
– να δει στο site attrattivo.gr τις προηγούμενες καμπάνιες attr@ttivo για να έχει μια συνολική ιδέα.
– να σχεδιάσει την πρότασή του για την καλοκαιρινή κολεξιόν spring-summer 2012 μόνος ή σαν ομάδα.
– να φτιάξει ένα προσχέδιο σε ό,τι format θέλει – ηλεκτρονικό, μακέτα ή ό,τι άλλο.
Ο μόνος περιορισμός είναι να δημιουργήσει κάτι πρωτότυπο που δεν έχει ξαναδεί πουθενά αλλού.
Η διορία υποβολής συμμετοχών λήγει στις 30 Νοεμβρίου, ενώ… οι νικητές θα κερδίσουν ο πρώτος μια δωροεπιταγή για αγορές attrattivo αξίας 500 ευρώ, ο δεύτερος αξίας 300 ευρώ και ο τρίτος αξίας 200 ευρώ.

Τις λεπτομέρειες, καθώς και τη φόρμα συμμετοχής μπορείτε να βρείτε εδώ

15 Responses

  • Γαλάνης Ιωάννης

    στην ελλάδα όλοι Art directors είναι…τους γραφίστες ψάχνουμε!!!

  • melanine

    αχαχαχα!! το καλυτερο!

  • Παύλος Κατσιγιώργης

    Λέτε το επόμενο αντίστοιχο να’ χει δωροκουπόνια από supermarket? Προς τα εκεί πάει…

  • Tina

    Καλά 500 ευρώ και μάλιστα σε δωροεπιταγή? Τι έγινε τα σπάσανε με την διαφημιστική τους και πάνε να την βγάλουνε τσάμπα ? Χαχαχαχαχαχα……

  • Δημήτρης

    ‘Ελεος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Δημήτρης Ευαγγέλου

    Μπορούμε κι εμείς να κάνουμε έναν “αντίστροφο” διαγωνισμό.

    “ΓΙΝΕ Ο ΣΤΥΛΙΣΤΑΣ ΜΑΣ!

    Στείλτε μας τα καλύτερά και τα ποιο ακριβά ρούχα σας και αξεσουάρ και μπορείτε να κερδίσετε ένα τρίπτυχο φυλλαδιάκι αξίας 500€!!!

    Σούπερ Ευκαιρία λέμε…

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    Με μιά λέξη, “θλίψη”. Είναι πραγματικά τραγικό, κάνεις και καλά ένα διαγωνισμό για να την διαφημιστική σου καμπάνια και δίνει δωροεπιταγές για ρούχα. Προφανώς η εν λόγω εταιρεία πιστεύει πως η μεγαλύτερη προβολή θα έρθει από τον ντόρο που θα γίνει και όχι απαραίτητα τόσο από το αποτέλεσμα του διαγωνισμού. Ντόρος και τίποτε άλλο, μια από τα ίδια και πάλι. Και το τραγικότερο όλων είναι πως σίγουρα θα βρεθούν “συνάδελφοι” που θα λάβουν μέρος μόνο και μόνο για να μπορέσουν να προβληθούν (ή μάλλον έτσι πιστεύουν).

    Ιδανικά θα καταρρακώναμε με σχόλια και καταγγελίες τον εν λόγω “διαγωνισμό” αλλά περάσαμε στην εποχή της απάθειας και περιμένουμε “να δούμε τι θα γίνει”. Λοιπόν δεν θα γίνει τίποτα εάν δεν κάνουμε κάτι για αυτό.

  • Νικήτας

    paidia eimai idioktitis katastimatos attr@ttivo sti rodo kai i diea auti emena mou aresei.
    to provlima sas poio einai ? epidei dinei tin eykeria se nea paidia na asxolithoun me kati pou isos einai diaforetiko apo ta standarts?i prepei na exei kapoio xarti apo kapoion thesmo kai na leei oti eisai diafimistis grafistas i otidipote allo???den ftanei pou mia elliniki eteria einai se ayto to epipedo kai sou dinei tin aformi na dokimaseis. gia mena eiste lathos pou krazete etsi. tis proalles evlepa sto fb i eteria martini eixe valei diagonismo kai epsaxne ithopio .einai lathos??? anyway

  • Kostas

    Φίλτατε Νικήτα, εαν κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις το προφανές…Ειναι απαράδεχτες οι πολιτικές εταιριών και μάλιστα όχι εντελώς ασήμαντων όπως η attr@ttivo οι οποίες προσπαθούν μέσω τέτοιων διαδικασιών (που ονομάζουν διαγωνισμούς) να αποκτήσουν ποιοτικό design σε εξευτελιστικά χαμηλό κόστος. Γιατί στις περισσότερες των περιπτώσεων λόγω της μεγάλης συμμετοχής και των νέων που συμμετέχουν(λόγω του νεαρού της ηλικίας και της φιλοδοξίας τους καθώς και λόγω έλλειψης άμεσου εισοδήματος αλλά και έλλειψης γνώσεων όσον αφορά τις αμοιβές στον κλάδο) βλέπουμε πολύ ωραίες και φρέσκιες ιδέες- προτάσεις. Το πρόβλημα είναι πως δεν μπορείς να θέλεις πρόταση για μια ολόκληρη καμπάνια(!!!)και να την θέλεις και τσάμπα!Και τονίζω ΤΣΑΜΠΑ!(5οο ευρώ) Και εδώ δεν υπαρχει καμία δικαιολογία, διοτι δεν μιλάμε ούτε για μη κερδοσκοπική όυτε για φιλανθρωπική ούτε μια άλλου τέτοιου τύπου οργάνωση που τέλως πάντων προσφέρει κοινωνικό έργο και σαν σχεδιαστής προσφέρεις εθελοντικά την δουλειά σου. Είναι μια ανταγωνιστική,κερδοσκοπική εταιρία που το μόνο που θέλει είναι να μην πληρώσει και να κάνει καλή δουλειά. Ενδεικτικά χωρίς να εννοώ οτι είναι ιδανικοί, υπάρχουν προκυρήξεις για διαγωνισμούς σε αυτό το blog που μπορείς να ανατρέξεις να δεις και να συγκρίνεις.
    Είπαμε κρίση κρίση αλλά οχι και έτσι! Έχει παραγίνει το κακό. Ευχαριστώ.

  • Konstantinos Penlidis

    Νικήτα, κοίταξε. Με τη λογική σου, δεν θα έπρεπε καν να προτείνουν τα 500 ευρώ. Ας έδιναν ένα αναμνηστικό t-shirt, αν αυτό που προσφέρουν είναι “ευκαιρία ενασχόλησης”. Ίσως εκεί στη Ρόδο να μοιάζει για “ευκαιρία” αυτό, αλλά εμείς που έχουμε εργαστεί ημέρες και νύχτες στον χώρο σου λέμε να μας πιστέψεις, είναι κοροϊδία!

    Επίσης, συγκρίνεις μια καμπάνια που κοστίζει 500 ευρώ (attr@tivo) με μια καμπάνια του Martini, στην οποία έχουν και θα επενδύσουν χιλιάδες, σε παραγωγή και media (και άντε θα έχουν και έναν δωρεάν ηθοποιό). Και μετά ίσως έρθει το όποιο κέρδος. Η attr@tivo από την άλλη σκοπεύει στο ΑΜΕΣΟ κέρδος, του (σχεδόν) δωρεάν art direction και δημιουργικού. Πως το συγκρίνεις;;;

    Ντροπή τους…

  • Constantinos Demetriadis

    Νικήτα, έχει πλάκα που συγκρίνεις δύο καμπάνιες που δίνουν “χρηματικό έπαθλο”… Απλά ξέχασες να αναφέρεις πως το Martini δίνει €150.000 Μετρητά…

    Μια μικρή επισήμανση, απλά είπα να την αναφέρω…

  • Konstantinos Penlidis

    LOL, Νικήτα, sorry, ήταν δικό μου λάθος.

    https://www.facebook.com/Martini?ref=ts&sk=app_196996840362536

    THE ROLE INVOLVES KISSING
    10 WOMEN
    AND IS PAID A STAGGERING € 150,000

    500 ευρώ είπαμε..

  • Thanasis Christodoulou

    …που ήταν η σύγκριση μεταξύ των δύο εταιρειών; Ερώτηση διάβασα εγώ.

  • KOSTAS

    pedia PROTINO anikto diagonismo me thema
    “OTI EXETE EFXARISTISI” mpas ke stamatisoun oi grafistes (ke ego grafistas ime) na zitane lefta balane eki 2 gramatosires ke ena fonto ke nomizoun oti afto ine doulia!!! me pliktrologio ke pontiki doulebi o ipologistis oxi me gkasma ke tsapa!!!!

  • KOSTAS

    Re pedia afti mas douleboune STEGNA molis diabasa oti epidi ixane poles simetoxes tha anebasoune merikes sto internet ke tha psifisi to kino DLD alos enas diagonismos opou tha kerdisi opios exi polous filous… ESXOS APARADEXTO APARADEXTO APARADeXTO an ine dinaton……..!!!!!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 19-07-2017 [2]

Επανασχεδιάζει την οπτική του ταυτότητα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-06-2017 [0]

Πάλι ανοιχτός διαγωνισμός από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 09-05-2017 [3]

Ένας διαγωνισμός δημιουργίας λογότυπου από την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 16-04-2017 [1]

Διεθνής διαγωνισμός για την ταυτότητα του Università degli Studi della Campania Luigi Vanvitelli

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-03-2017 [3]

Ο πιο πρωτότυπος ανοιχτός διαγωνισμός λογοτύπου



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).