H Beetroot δημιουργεί για το Υπουργείο Τουρισμού

04-07-2013

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγα λεπτά σε κεντρικό ξενοδοχείο, παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, με σλόγκαν “Ελλάδα, η πλουσιότερη χώρα του κόσμου”, η οποία αποτελεί έργο της Beetroot.

Πρόκειται για μια σειρά από videos που απευθύνονται στους ίδιους τους Έλληνες ως οικοδεσπότες και αφορούν στα πολύ απλά και καθημερινά πράγματα που αν προσέξουμε, μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την τουριστική ανάπτυξη στη χώρας μας.

1052888_667755836584902_1152083650_o

13 Responses

  • Σωτήρης Μαργέλος

    Η δουλειά σου αφήνει μια ευχάριστη και πολύχρωμη γεύση! Άρτια εκτελεσμένη αισθητικά. Όμορφη η αναφορά στο serif “greece” που βλεπαμε στις αφίσες του Κατζουράκη και του Κάραμποττ για τον ΕΟΤ. Παρ’ όλα αυτά με κούρασε προσωπικά αυτή η συνεχής επανάληψη των καρτούν (στυλ) από τους Beetroot. (τερατα, αφίσα Θεσσαλονίκης κοκ). Bέβαια αυτό που λέω είναι ακθαρά υποκειμενικό για να μην παρεξηγηθώ.

  • MarkG

    στον ΠΑΟΚ δεν υπηρχε χρηση στυλ καρτουν 😉

  • fearless eagle eyes

    ωπα ξεχασες τον αετο μεγαλε

  • benson

    Πολύ όμορφο. Χαριτωμένο θα έλεγα. Υπέροχο poster για τον τοίχο της κας Κεφαλογιάννη θα πουν οι κακεντρεχείς και δεν θα έχουν και πολύ άδικο. Σημασία έχει α. η προβολή, που αν περιορίζεται στο σοσιαλμιντιακό viral έχει καλώς, αν όχι έχει κακώς και β. το target, που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι οι έλληνες της κρίσης. Από αυτή τη σκοπιά, το έργο είναι στα όρια του γελοίου. Το εσωτερικό branding της ελλάδας του 2013, δεν επιτυγχάνεται εύκολα, σίγουρα όχι με cartoon. Πάντως, οι Βeetroot, σίγουρα ξέρουν να φτιάχνουν υπέροχες εικόνες και επί του παρόντος, αυτό έχει σημασία.

  • enojados

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_05/07/2013_507622

  • Αλεξάνδρα Κοπανιδου

    Θεωρώ ότι είναι μια εξαιρετική δουλειά τόσο σαν concept οσο και στην υλοποίηση της. Καταρχήν απευθύνεται στο ελληνικό κοινό, με μια δόση χιούμορ, θετικής ενέργειας, χρωμάτων και εικόνων οικείων σε όλους.
    Το slogan κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις θετικές ή αρνητικές στρέφοντας το κοινό του επιτυχημένα προς αυτό.
    Ναι η Ελλάδα έχει εξαιρετικά τοπία τα οποία έχουν επανειλημμένα χρησιμοποιηθεί σε προωθητικές ενέργειες για το εξωτερικό. Δεν χρειάζεται ακόμη μια φορά…
    Κάθε τι ανατρεπτικό και μη συμβατό με τα συνηθισμένα μας ξενίζει. Ίσως πρέπει να είμαστε πιο ανοιχτοί σε νέες ιδέες και ειδικά από ένα γραφείο αναγνωρισμένο και διακεκριμένο.

  • Prost

    Ομορφη δουλεια αλλα οπως ειπε κι ο benson, κουρασε λιγο το ιδιο στυλ…

  • Ρενάτο Τάτα

    δεν ξέρω τι λέτε εσείς,
    εγώ ζω στην πλουσιότερη χώρα του κόσμου.

    *την συγκεκριμένη δουλειά δεν θα την σχολιάσω,
    αλλά αγαπώ και θαυμάζω beetroot.
    από τότε που ξεκίνησα, είχα κάποιους να θέλω να φτάσω.

    peace & luv,
    ρενάτο τάτα

  • Παν. Λουτράρης

    Ενώ οι χαρακτήρες στο σποτάκι και τις αφίσες είναι οι ίδιοι, η ένταση του μηνύματος από το ένα μέσο στο άλλο είναι η μέρα με τη νύχτα. Το σποτάκι (το ένα που είδα) είναι εξαιρετική δουλειά – αν και όχι πολύ πρωτότυπη – και to the point, οι αφίσες μένουν στο να παρουσιάζουν ουσιαστικά τους χαρακτήρες του TVC. Ε, και; Ποιό μήνυμα κουβαλάνε οι αφίσες; Ελλάδα η χώρα του 3D animation; Δεν λέω, έξυπνες οι αναφορές στις αφίσες του ΕΟΤ της δεκατίας του ’60. Το πρόβλημα είναι ότι κανένας από τους τουρίστες δεν τις θυμάται πια. Ούτε ένας. Οι αφίσες αυτές για τον μέσο Γερμανό, Ολλανδό, Σκανδιναβό, Γάλλο ή όποιον άλλον θέλετε, δεν λένε απολύτως τίποτα από μόνες τους. Κρατάω μόνο μια επιφύλαξη για τα άλλα 3 TVCs που δεν έχουμε δει, ελπίζοντας ότι οι αφίσες θα δρουν συμπληρωματικά / υπομνηστικά με τα TVCs. Αν δεν γίνεται αυτό, οι αφίσες απλά έγιναν για να γίνουν.

    Από την άλλη, το πρόβλημα του TVC είναι ότι απέχει παρασάγγας από την αντίληψη του μέσου όρου του κοινού. Ο μέσεος Έλληνας πιστεύει ότι η Ελλάδα είναι η πλουσιότερη/ομόρφότερη/καλυτερότερη (και όλα τα σε -ότερη) χώρα του κόσμου. Τελεία. Οι Beetroot έρχονται να προσθέσουν σε αυτή την πρόταση και μία λέξη: περίπου. Και παρ’ ότι η πραγματικότητα είναι με το μέρος της Beetroot, η αντίληψη του κοινού στο οποίο απευθύνεται είναι εντελώς διαφορετική, ακόμα και αν όλα όσα περιγράφονται στο TVC, τα έχει ζήσει ο σύγχρονος μέσος Έλληνας περισσότερες από μία φορές. Απλά θεωρεί ότι δεν φταίει εκείνος, αλλά το κράτος. Και ίσως αυτό θα έπρεπε να είναι το σημείο όπου θα έπρεπε να συνεχίζεται η καμπάνια με αφίσες και καταχωρίσεις: στο να κατανοήσουμε ότι για το περίπου ευθυνόμαστε κυρίως εμείς, “ο μέσος Έλληνας”.

    Αυτά για την ώρα. Μέχρι να βγουν και τα υπόλοιπα TVCs (και ίσως και περισσότερες αφίσες).

  • telalis

    Για το “καρτούν στυλ” τον Beetroot που λέτε οτι έχει κουράσει, απλά είναι το στυλ που χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο γραφείο και το ακολουθεί και το εξελίσει τα τελευταία 10+ χρόνια. Τώρα για την συγκεκριμένη δουλειά αντί για να λέτε ευτυχώς που δεν έγινε κανένας διαγωνισμος κτλ… κάθεστε και αναλύετε μια εξαιρετική δουλειά που πραγματικά πολύ λίγα γραφεία μπορούν να παράξουν στην ελλάδα. Μπράβο στους Beetroot!!!

    *Μην σας παραξενέψει έαν αυτή η δουλειά βραβευτεί με RedDot η D&AD η
    EDAWARD… 😉

  • konstadinos

    Κάκιστο.

  • Νίκος Νικηφόρου

    Τώρα που το είδα θα γίνω καλύτερος…

    Τι είναι αυτά ρε παιδιά? Δεν… Δεν πειθει δυστυχώς… Προσπαθώ να το αφουγκραστώ αλλιώς αλλά δεν το βλέπω ρε παιδιά να δουλεύει. Τα video έχουν μια χαριτωμενιά αλλά ως εκεί. Μηδέν θέση μηδέν touch! Επιπλέον τα poster από μόνα τους δεν λειτουργούν και επίσης δεν λένε τίποτα… Δηλαδή πέρα από designwise aspect of view, πιστεύετε ότι αγγίζει αυτό το σύνολο τον μέσο έλληνα…? Αυτός δεν είναι το πρόβλημα άλλωστε? Κρίμα. Mια κακή στιγμη για την Beetroot. Σαφώς και το συγκεκριμένο γραφείο μας έχει συνηθήσει σε πολλύ καλές εργασίες. Του χρόνου ακόμα καλύτερα!

    P.S.
    Ξεκολλήστε. Tι και αν πάρει Red Dot ή ΕΒΓΕ. Είναι αυτό κριτήριο ολκής ρε παιδιά? Ήμαρτον!

  • K.Malisova

    Mou aresei! Einai prwtotypo gia ta Ellhnika dedomena, fresko kai sou afhnei mia eyxaristi aisthisi! Bravo stin Beetroot! 🙂



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).