Τέσσερις αφίσσες που επικοινωνούν ένα μανιφέστο για σχεδιαστές

04-07-2011

Ο Ben Crick είναι ένας Αυστραλός γραφίστας, ο οποίος επέλεξε τέσσερις αρχές που είναι ευρέως αποδεκτές από τα διάφορα θεσμικά όργανα του επαγγέλματος της οπτικής επικοινωνίας σε διεθνές επίπεδο και τις επικοινώνησε δημιουργώντας… αφίσσες.
Αποτελεί αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα ότι ο κόσμος των εφαρμοσμένων τεχνών υποβάλλεται σε μια εκ βάθρων αλλαγή. Οι γεωγραφικοί περιορισμοί δεν υφίστανται πλέον και οι σχεδιαστές είναι πια ελεύθεροι να μοιραστούν, να εμπνεύσουν, να εκπαιδεύσουν, να μάθουν και να συνεργαστούν με οποιονδήποτε στον κόσμο. Το διαδίκτυο έχει προκαλέσει μια επανάσταση σε έναν κλάδο που ορίζεται από την άυλη φύση του αγαθού που προσδιορίζεται ως “δημιουργικότητα”. «…Προβάλλοντας την πραγματικότητα αυτή στο ψηφιακό μέλλον, όπου ο καθένας με έναν υπολογιστή και μια σύνδεση στο internet μπορεί να αυτοπροσδιορίζεται ως σχεδιαστής, είναι σημαντικό να εξετάσουμε ορισμένες αξίες ώστε να υπάρχει μια σύμπνοια στον τρόπο λειτουργίας μας…» προτείνει ο Ben Crick. Και συνεχίζει:

Αποφύγετε τα Spec όπως ο διάολος το λιβάνι. Προάγουν την παραγωγή επιφανειακού έργου και είναι εν τέλει χάσιμο χρόνου και υποτίμηση της εργασίας σας. Δεν θα λέγατε ποτέ σε έναν κομμωτή ότι θα τον πληρώσετε μόνο εάν το κούρεμα/χτένισμά του είναι καλό σύμφωνα με το γούστο σας, έτσι δεν είναι; Γιατί λοιπόν να σχεδιάσετε για έναν πελάτη που δεν έχει δεσμευτεί να σας πληρώσει;

Μην εργάζεστε δωρεάν υπό το πρόσχημα της ” πιθανής καλής προβολής”. Είναι αρνητική προβολή. Αν δε θεωρείτε εσείς οι ίδιοι ότι η εργασία σας δεν αξίζει να πληρωθεί, τότε και κανείς άλλος δε θα πεισθεί να το κάνει.

Η διαφάνεια είναι το κλειδί της επιτυχούς επικοινωνίας. Σαν σχεδιαστής παρέχετε ένα μοναδικό σύνολο ικανοτήτων και άποψης. Όσο καλύτερα εξηγήσετε αυτή την πραγματικότητα στους πελάτες σας, τόσο πιο πολύ θα σας εμπιστεύονται. Και όσο περισσότερο σας εμπιστεύονται, τόσο πιο δημιουργικοί θα είστε.

Χωριό που φαίνεται... Εαν αγαπάτε τη δουλειά σας, το ίδιο θα κάνουν κι αυτοί που τη βλέπουν. Οι πελάτες θα πρέπει να σας επιλέγουν ως συνεργάτη με βάση το ως τώρα σώμα της εργασίας σας. Δε χρειάζεται να αποδεικνύετε κάθε φορά τα αυτονόητα (δημιουργώντας προσχέδια για να βεβαιωθούν ότι είστε ο σωστός συνεργάτης πριν σας δώσουν τη δουλειά).



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).