Διπλός διαγωνισμός (συσκευασίας και βιομηχανικού σχεδιασμού) από την BiC

09-05-2013

Με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής καινοτομίας και την υποστήριξη της νέας γενιάς στην Ελλάδα, η BiC προχωρά από τις 9 Μαΐου έως τις 7 Ιουλίου 2013 στη διοργάνωση του Διαγωνισμού Σχεδιαστικής Καινοτομίας «Ελληνικά μυαλά ξυράφια!», αναζητώντας να βρει και να φέρει σε επαφή με την ομάδα του Τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης τα καλύτερα και πιο δημιουργικά μυαλά της χώρας μας, απευθυνόμενη στον νέο σχεδιαστή, δημιουργό, γραφίστα και εικαστικό που θα ήθελε να οραματιστεί μαζί της.

Δυνατότητα συμμετοχής στο Διαγωνισμό έχουν οι νέοι από 18 έως 28 ετών, σπουδαστές ή απόφοιτοι σχολών Βιομηχανικού, Προϊοντικού, Διακοσμητικού, Γραφιστικού και Εικαστικού σχεδιασμού ή συναφών εικαστικών, εφαρμοσμένων και τεχνολογικών σπουδών. Οι ενδιαφερόμενοι σχεδιαστές καλούνται να καταθέσουν το σχέδιό τους μέσω της ειδικής ιστοσελίδας www.bic-ellinika-myala-xyrafia.gr, για να κερδίσουν 6 μήνες απασχόλησης στο Παγκόσμιο Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης των ξυριστικών BiC®στην Αθήνα!

Από το 1974 έως σήμερα, η BiC εξελίσσει τα ξυριστικά της στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης που λειτουργεί στην Ελλάδα, όπου εξειδικευμένοι επιστήμονες εργάζονται για την ανάπτυξη της τεχνολογίας των ξυριστικών BiC®, αναπτύσσοντας δεκάδες διαφορετικές πατέντες μόνο την τελευταία 10ετία. Η ελληνική ψυχή των ξυριστικών BiC®  είναι παρούσα σε διεθνές επίπεδο, καθώς το 77% των ξυριστικών BiC® που πωλούνται παγκόσμια, παράγονται στην Ελλάδα και εξάγονται σε 153 χώρες, συνεισφέροντας σημαντικά στην ελληνική οικονομία.

Με βάση την φιλοσοφία της BiC «Τιμάμε το Παρελθόν – Δημιουργούμε το Μέλλον», o νέος Διαγωνισμός εξελίσσεται σε δύο πυλώνες: Graphic Design και Industrial Design.
Στον πρώτο πυλώνα, τιμώντας την ιστορία της, η BiC ζητά από τους νέους designers να σχεδιάσουν ξανά τη συσκευασία του πρώτου ξυριστικού μίας χρήσης BiC® 1 Classic, το οποίο   «γεννήθηκε» στην Ελλάδα το 1974, αποτελώντας τότε παγκόσμια πατέντα.
Στον δεύτερο πυλώνα, υποστηρίζοντας τις καινοτόμες πρακτικές με όραμα για το μέλλον, η εταιρεία καλεί τους νέους βιομηχανικούς designers να καταθέσουν τις σχεδιαστικές ιδέες τους για το ξυριστικό του μέλλοντος!

Σε κάθε κατηγορία, θα απονεμηθούν από 3 βραβεία, δηλαδή συνολικά 6 βραβεία, και άλλα αναμνηστικά δώρα. Τα βραβεία του διαγωνισμού ανά πυλώνα είναι 6 μήνες απασχόλησης για κάθε α’ βραβείο, που θα συνοδεύεται από τιμητική πλακέτα, και προϊόντα BiC Sport για τα βραβεία β’ και γ’. Τους νικητές του Διαγωνισμού θα αναδείξει ειδική Κριτική Επιτροπή, που αποτελείται από στελέχη της BiC και καταξιωμένους επιστήμονες του Design και της Επικοινωνίας γενικότερα.
Οι όροι συμμετοχής και το κείμενο της προκήρυξης του Διαγωνισμού έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.bic-ellinika-myala-xyrafia.gr, μέσα από την οποία πραγματοποιείται και η ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής.
Η BiC®  είναι μια πολυεθνική εταιρεία, η οποία έχει εμπιστευτεί τον σχεδιασμό, την έρευνα και την ανάπτυξη, καθώς και το συντριπτικό μέγεθος της παραγωγής των ξυριστικών προϊόντων της στην Ελλάδα.  Η ανάπτυξη των προϊόντων, η συνεχής επένδυση στην παραγωγική διαδικασία και στα προϊόντα κι η παραγωγή τους στη χώρα μας, είναι τα βασικά κριτήρια που δίνουν την ελληνική ψυχή στο brand BiC.

BiC COVER

13 Responses

  • Λευτέρης Κοντογιάννης

    Κατάλαβα… πάλι το χρήμα ξεχύνεται απλόχερα…

  • designmag

    Έχετε κάθε δίκιο να παραπονιέστε (ύστερα από αυτά που έχουν δει τα μάτια μας) ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ όμως, νομίζω ότι αστοχείτε.
    Οι δύο πρώτοι νικητές εδώ θα απασχοληθούν πλήρως, κατ’ αρχάς για έξι μήνες, αμειβόμενοι κανονικότατα (και μάλιστα αρκετά ΑΝΩ του κατώτατου μισθού), με ασφαλιστική κάλυψη κ.λπ.

  • maximus

    Μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι βγαίνει ένας τέτοιος κατ εμέ απαράδεκτος διαγωνισμός μετά από αγγελία που έχει βγάλει εδώ και καιρό η εταιρία για ανάλογη θέση. Προφανώς κάποιο τζιμάνι από εκεί μέσα είχε πιο έξυπνη λύση από την απλή μέθοδο της πρόσληψης. Καλά πάμε, μπράβο σε όλους τους “μεγάλους” Έλληνες!

  • Χαράλαμπος

    Όπως και να χει, ο διαγωνισμός για μία εταιρεία όπως η bic είναι απαράδεκτος! Εγώ είχα ακούσει ότι ήθελε δύο άτομα για πρακτική εξάσκηση. Είναι τόσο έξυπνοι όμως εκεί μέσα που θα πάρουν άτομο για 6μηνη εργασία κρίνοντάς το από το αποτέλεσμα αλλά θα λάβουν και κανούργιες ιδέες τζάμπα!!! Συγχαρητήρια, ο τζάμπας για άλλη μία φορά ζει!!!

  • Νακος

    Εγω… πάντως προτιμώ τα Gillette, ειναι πιο …αξιόπιστα!!
    Ψάχνουν για μακάκες… να μαζέψουν εκατοντάδες ιδέες, …και ΤΖΑΜΠΑ!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ…Big!!

  • Μυρτώ

    Ποιες οι πιθανότητες να θέλει νέες ιδέες η Bic για να επαναλανσάρει το packaging του ρετρό ξυραφιού της; Να ξαναπουλήσει προϊόν 40 χρόνων; Ποιος θα το αγοράσει; Οι συλλέκτες;
    Αμάν πια! Όλο γρκίνα και παντού δρακιές βλέπουν μερικοί!

  • ΓΙΩΡΓΟΣ

    Πρώτα απ’ όλα συγχαρητήρια στο designmag που δημοσιεύει τους
    διαγωνισμούς και δεν υπάκουει στις σταλινικές επιταγές των καιρών.
    Απο τα post φαινεται πως η χώρα μας βυθίζεται ολοένα και περισσότερο
    στη βορειοκορεατική νοοτροπία. Υπάρχουν οι κακοί αμερικάνοι (εργοδότες-εταιρείες) που θέλουν το κακό του κόσμου. Οι εταιρείες
    που δεν έχουν τίποτα άλλο να κάνουν σ’ αυτή τη ζωή από το να πίνουν το αίμα των εργατών και των σχεδιαστών. Για ένα πιάτο ρύζι στην κυριολεξία η BIC θα πάρει τα σχέδια των μεγάλων σχεδιαστών που θα φτύσουν αίμα. Και μ’ αυτά τα φοβερά σχέδια (πατέντες στην κυριολεξία) η BIC και η ALUMINCO θα πλουτίσουν. Με τον ιδρώτα του κοσμάκη σχεδιαστή θα γλεντοκοπάνε αιωνίως οι καπιτάλες της πολυεθνικής BIC.
    Γρήγορα όλοι στο Σύνταγμα έναντια στους διαγωνισμούς της εκμετάλευσης και των μισθών πείνας. Στο τέλος της πορείας θα μοιράζονται δωρεάν ξυραφάκια ΣΤΑΛΙΝ.
    Λίγο ακόμη και όχι διαγωνισμοί δε θα γίνονται αλλά και ούτε τζάμπα τρίχες για μούσια.

  • maximus

    Αν οι διαγωνισμοί ήταν άχρηστοι για τις εταιρίες 1ον δεν θα τους έκαναν, 2ον δεν θα έδιναν βραβεία και 3ον δεν θα χρειάζονταν σχεδιαστές αφού όλοι οι σχεδιαστές όπως λέει ο αγαπητός από πάνω είναι άχρηστοι με ανόητες πατέντες.

    Δεν ξέρω από πότε έγινε μόδα να θεωρούνται τα πτυχία ένα απόλυτο τίποτα και η εργασία εθελοντική και κυρίως δεν μπορώ να φανταστώ από πότε ο μαζοχισμός έγινε εθνικό μας σύμβολο. Μπράβο και έτσι θα γίνουμε μια ώρα αρχύτερα Γκάνα, Μπαγκλαντές κλπ.

    Αν ήθελε η εταιρία και η εκάστοτε εταιρία θα έπαιρνε τα άτομα που ήθελε για εργασία ή για πρακτική άσκηση με τις παραδοσιακές μεθόδους, ούτως η άλλως το κόστος απόλυσης και μισθοδοσίας για μια εταιρία είναι πλέον ελάχιστο και θα μπορούσε ταυτόχρονα να έκανε και διαγωνισμό για να αναδείξει το Ελληνικό design.

    Αλλά βέβαια αν έχεις αντίθετη άποψη θεωρείσαι αριστερός κλπ έλεος…

  • ΓΙΩΡΓΟΣ

    Δεν μας είπε ο αγαπητός maximus όταν με το καλό πάρει κάποιος
    το πρώτο, δεύτερο, τρίτο κοκ βραβείο από την BIC (και έστω οτι είναι μόνο 1000, 700, 500 ευρω) τι αποκομίζει για το υπόλοιπο της καριέρας του βάζοντας τη μικρή αυτή διάκριση στο βιογραφικό του?
    Εχουμε ήδη γίνει μπαγκλαντές αφού όλα τα καλοσχεδιασμένα προιόντα
    της NIKE, ADIDAS, APPLE κοκ παράγονται στις χώρες της ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ και τα καταναλώνουμε συνεχώς έστω και σε μαιμου έκδοση.
    Τον ιδρώτα του μπαγκλαντεσιανού,κινέζου, βούλγαρου φοράμε στα κορμιά μας και το παίζουμε και άνετοι.
    Ο κόσμος,η αγορά, εμείς δηλαδή ζητάμε εδώ και χρόνια καλό και πάφθηνο προιον. Οποιος το προσφέρει κερδίζει μεγάλα μερίδια στην αγορά και από ένα σημείο και μετά παίζει μόνος του. Καλό και ακριβό προιόν έχουν όλοι. Καλό και πάμφθηνο είναι το ζητούμενο. Αυτός θα κερδίσει στον πόλεμο της αγοράς. Γιατι η αγορά είναι πόλεμος και δυστυχώς με όλα τα μέσα συμβατικά και πυρηνικά. Οποιος θέλει πολεμάει όποιος δεν θέλει απλά πεθαίνει. Νόμος αιώνες τώρα.
    Τώρα οι μεγάλοι Ελληνες ντιζαινερς είναι σίγουρο πως ούτε καν ρίξαν μια ματιά στο διαγωνισμό. Καλά κάνουν και απευθύνονται στους φραγκάτους ελβετούς, ιταλούς, γερμανούς κοκ. Οι νέοι κι ωραίοι ντιζαινερς που θέλουν να βγούν απο το κοκό τους ας ρίξουν μια ματιά. Κάλο θα τους κάνει. Ένα χαρτζιλίκι (200 μισθοί μπαγκλαντές) θα το βγάλουν ασε που θα τους κάτσει και καμμια γνωριμία, λίγο behance.net μετά με τη δουλίτσα της BIC κοκ. Τι έχουν να χάσουν? Στο τέλος τέλος για όλους (BIC και ντιζαινερς) υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές. Αυτά τα περί μισθών μπαγκλαντές, εκμετάλευσης κοκ είναι για τα κανάλια και τους τράγκες. Οι γάτοι οι ντιζαινερς είναι ήδη στις 5 πρώτες θέσεις του διαγωνισμού όταν οι άλλοι κλαψουρίζουν για τις αμοιβές του διαγωνισμού. Πόλεμος είναι. Πολεμάς και ζείς-πεθαίνεις στη μάχη ή σίγουρα πεθαίνεις λερωμένος σε κάποιες τουαλέτες.

  • Peter Kostopoulos

    @designmag Είναι τουλάχιστόν ξεφτίλα το ότι έχουμε φτάσει σε σημείο να θεωρούμε την ασφαλιζόμενη εργασια βραβείο κύριε Φακίνο. Απόρω γιατί είστε κριτής;

  • διαγωνισμοι

    Ωραίος και πρωτότυπος διαγωνισμός. Μπράβο σε όλους.

  • Νικος

    Μπραβο για την πανέξυπνη ιδέα των κυρίων στην “Ελληνική” bic. Δεν περίμενα τέτοια κίνηση απο το όνομα αυτής της εταιρείας. Η εκμετάλευση ιδεών και ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού απο πολυεθνικές που διαφημίζουν την σωστή ανάπτυξη και το εθνικό καλό είναι πλέων είναι ξεκάθαρη και άμεση. Εκμετάλευση της θέλησης του νεόυ να εργαστεί με απίστευτα μεγαλο κέρδος της Bic (ιδέες – σχέδια – μυαλά – χέρια).

  • αντώνης

    Μεγάλες εταιρείες με εκατομμύρια από πίσω τους ‘ζητιάνε’ από τους κακομοίρηδες έλληνες που θέλουν να δουλέψουν και έχουν ιδέες να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.
    Αυτές οι εταιρίες όπως η Alumnco και η Bic διαφημίζουν ότι έχουν και τους καλύτερους designers αλλά αυτή την στιγμή είναι απασχολημένοι με άλλες δουλείες και έτσι δεν μπορούν να επενδύσουν στο επόμενο προϊόν τους.

    Η BIC pπροσφέρουν λένε στον νικητή 6 μήνες απασχόλησης και μια τιμητική πλακέτα.
    Οι 6 μήνες θα είναι με μισθό των 560 ευρώ ?
    Η Alumnco το έπαθλο των 2.000 ευρώ.

    Μυαλά γεμάτο με ιδέες υπάρχουν και θα ήταν σωστό και ηθικό από αυτές τις μεγάλες εταιρείες να προσφέρουν ένα καλύτερο μέλλον για αυτά τα παιδιά. Ντροπή τους.

    Κατανοώ την μεγάλη ανάγκη τν νέων να δημιουργήσουν αλλά όχι για τους μεγάλους καρχαρίες. Έχουν αυτοί και μπορούν να επενδύσουν. Ας αφήσουν λοιπόν τους διαγωνισμούς και ας κάνουν καμία πρόσληψη.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-03-2017 [2]

Ο πιο πρωτότυπος ανοιχτός διαγωνισμός λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 28-02-2017 [0]

Δέκα μέρες ακόμα για υποβολές στους Αγώνες Νέων Σχεδιαστών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-02-2017 [0]

Μέχρι και την Παρασκευή η υποβολή συμμετοχών στα European Design Awards 2017

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 18-01-2017 [0]

5o CU Restart: Δωρεάν στέγη για δημιουργικά μυαλά

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-12-2016 [1]

Άλλος ένας ανοιχτός διαγωνισμός από το Πατρινό Καρναβάλι

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-12-2016 [1]

Το Αριστοτέλειο καλεί τους φοιτητές του να σχεδιάσουν λογότυπο για το πρόγραμμα S.U.C.RE.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-11-2016 [0]

Και ο Δήμος Κοζάνης αναζητά νέα ταυτότητα μέσω διαγωνισμού

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 14-11-2016 [1]

Επιτέλους ένας διαγωνισμός-υπόδειγμα

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 12-11-2016 [0]

Διεθνής διαγωνισμός αφίσας με τίτλο “Λευκωσία, η πόλη της Ουτοπίας”

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 11-11-2016 [0]

Τέταρτος διαγωνισμός ετικέτας Gold Label Awards 2017



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).