Σχεδιάζοντας το brand “Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής”

09-11-2011

Το Brand USA (πρώην  Corporation for Travel Promotion) δημιουργήθηκε με σκοπό την ενθάρρυνση ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο να επισκεφθούν τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Ως τέτοιος οργανισμός είναι περίπου αντίστοιχος του δικού μας ΕΟΤ. Διαφέρει στο ότι αποτελεί σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και στο ότι δημιουργήθηκε μόλις το 2010 για να λειτουργήσει σε στενή συνεργασία με την τουριστική βιομηχανία μεγιστοποιώντας το κοινωνικό και οικονομικό όφελος του προερχόμενου από το εξωτερικό τουρισμού σε ολόκληρη τη χώρα.
Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύσσεται για πρώτη φορά η έννοια του brand “ΗΠΑ”, μέσω της παρότρυνσης “Discover America”, ώστε να ενθαρρύνει και να εμπνεύσει τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν τις απεριόριστες δυνατότητες της Αμερικής.
Για τις νέες αυτές ανάγκες, κλήθηκε η Brand Union να σχεδιάσει και να αναπτύξει το λογότυπο και η εταιρεία JWT για να φροντίσει τη διαφημιστική καμπάνια (η οποία θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2012). Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, ο νέος λογότυπος φιλοδοξεί να συλλάβει το πνεύμα των Ηνωμένων Πολιτειών: αυθεντικότητα, αισιοδοξία, χωρίς αποκλεισμούς, με το στοιχείο της έκπληξης, αλλά και με απεριόριστες δυνατότητες.
Εικαστικά αποτελείται από ένα σύνολο κουκκίδων με τρόπο τέτοιον ώστε αυτές να συνθέτουν τα γράμματα USA. Οι πολύχρωμες κουκκίδες έχουν ως σκοπό τους να αναπαραστήσουν την ποικιλομορφία των ανθρώπων και των εμπειριών που συνυπάρχουν στις Ηνωμένες Πολιτείες. Για την τονισθεί περαιτέρω ότι δεν υπάρχει μια ενιαία και οριστική εικόνα για τη χώρα, η ταυτότητα δεν είναι συνδεδεμένη με μία μόνο χρωματική παλέτα και μπορεί να εμφανιστεί σε μια σειρά από συνδυασμούς χρωμάτων.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το συγκεκριμένο project είναι εξ ορισμού πολύ “δύσκολο”. Πώς να αναπαραστήσεις γραφιστικά κάτι τόσο πολύπλοκο; Το ερώτημα είναι ως ποιο βαθμό τα κατάφεραν οι δημιουργοί της Brand Union; Κατά πόσο συλλαμβάνει το “αμερικανικό πνεύμα”, κατά πόσο επιτυγχάνει να προσκαλέσει τον κόσμο να επισκεφθεί τις ΗΠΑ ώστε να βιώσει τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει η χώρα; Κατά τη δική μας άποψη, αυτό που τουλάχιστον καταφέρνει είναι να απομακρυνθεί από το γνωστή/γραφική έκφραση που περιλαμβάνει το “red-white-blue”, τα αστέρια της αμερικανικής σημαίας, τους φαλακρούς αετούς και τα άλλα “πατριωτικά” στα οποία μας έχει ως τώρα συνηθίσει η Αμερική.

Περισσότερα για το brand USA θα βρείτε εδώ

YouTube Preview Image

Το πριν και το μετά

 

Χρωματικές παραλλαγές

Ενδεικτική εφαρμογή σε καταχώρηση



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).