Πρόσκληση συμμετοχής γραφιστών στο 2ο Φεστιβάλ Break the Chain

19-09-2016

Με αφορμή την Πανευρωπαϊκή Ημέρα κατά της Εμπορίας Ανθρώπων διοργανώνεται το 2ο φεστιβάλ στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων που θα πραγματοποιηθεί στις 22 & 23 Οκτωβρίου 2016, το break the chain σας καλεί φέτος να δημιουργήσετε μια αφίσα εμπνευσμένη από το Human Trafficking το break the chain festival#2 σας καλεί φέτος να δημιουργήσετε μια αφίσα εμπνευσμένη από το Human Trafficking, η οποία θα παρουσιαστεί σε κεντρική έκθεση γραφιστικών σχεδίων στην Τεχνόπολη και θα χρησιμοποιηθεί στην επικοινωνία της εκστρατείας μετά το πέρας του φεστιβάλ.

Τι είναι το Break the Chain
Το Break the Chain, αποτελεί μία συλλογική εκστρατεία κοινωνικής αφύπνισης, η οποία με όχημα την Τέχνη, τον Πολιτισμό και την Εκπαίδευση, στοχεύει στην ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και συμμετοχή του κοινού σε ένα κοινωνικό μέτωπο που εναντιώνεται στην εκμετάλλευση και στην εμπορία ανθρώπων από άνθρωπο, στη σύγχρονη δουλεία. Το Break the Chain αποτελεί μία πρωτοβουλία του Εθνικού Εισηγητή για την καταπολέμηση του Human Trafficking σε συνεργασία με την πολιτιστική πλατφόρμα elculture.gr.
Το THB (Trafficking on Ηuman Βeings) συνιστά μια από τις σοβαρότερες καταπατήσεις των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Έχει υπολογισθεί ότι κάθε χρόνο 27 εκατομμύρια άνθρωποι πέφτουν θύματα trafficking, εκ των οποίων 4.500.000 είναι θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης και 5.500.000 παιδιά θύματα για κάθε είδους εκμετάλλευση. Η εμπορία και η εκμετάλλευση ανθρώπων αποτελεί σήμερα το τρίτο μεγαλύτερο οργανωμένο έγκλημα μετά την παράνομη διακίνηση ναρκωτικών και την εμπορία όπλων.
Η εκμετάλλευση περιλαμβάνει:
• την εκμετάλλευση της εκπόρνευσης άλλων ή άλλες μορφές σεξουαλικής εκμετάλλευσης
• την καταναγκαστική παροχή εργασίας ή υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της επαιτείας
• τη δουλεία ή άλλες πρακτικές παρεμφερείς προς τη δουλεία
• την οικιακή δουλεία
• την εκμετάλλευση εγκληματικών δραστηριοτήτων
• την αφαίρεση οργάνων

Λαμβάνοντας υπόψη τόσο την μεταναστευτική κρίση και τις προσφυγικές εισροές, όσο και την αυξημένη ζήτηση από την εύρωστη αγορά της Δύσης για φτηνό κι ευέλικτο εργατικό δυναμικό, κρίνεται αναγκαία η ενημέρωση και πρόληψη, ώστε η προσφυγική κρίση να μη εξελιχθεί σε κρίση εκμετάλλευσης και εμπορίας ανθρώπων.

Το θέμα των έργων που θα υποβοληθούν θα πρέπει να είναι η εκμετάλλευση και εμπορία ανθρώπων 

Τα έργα που θα λάβουν συμμετοχή θα προβληθούν από τα μέσα του BtC (website, social media) και δέκα από αυτά θα επιλεχθούν για να εκτεθούν στην Τεχνόπολη, κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ.
Οι προτάσεις πρέπει να περιλαμβάνουν τα εξής στοιχεία:
• Τίτλο έργου
• Ονοματεπώνυμο δημιουργού
• Κείμενο εάν αυτό κρίνεται αναγκαίο/χρήσιμο

Προδιαγραφές
Κάθε αφίσα πρέπει να αποστέλεται σε ηλεκτρονική μορφή, διαστάσεων 30x50cm portrait, RGB στα 300 dpi, σε μορφή jpg. Το όνομα του αρχείου θα πρέπει να έχει τη μορφή Onoma_Epitheto. Η αποστολή του αρχείου, αναλόγως του μεγέθους του μπορεί να γίνεται απευθείας στα email: info@breakthechain.gr Cc 10@designmag.gr, ή ξανά στις δύο αυτές διευθύνσεις, μέσω του wetransfer.com Kάθε συμμετέχοντας μπορεί να αποστείλει από ένα έργο.

Τελική προθεσμία για την αποστολή συμμετοχών είναι η 5η Οκτωβρίου (ώρα 23:59)

Την κριτική επιτροπή αποτελούν οι:
• Δάφνη Σοφιανοπούλου, coordinator του Break the Chain
• Άρης Καρδασιλάρης, πρόεδρος της Α21
Ιφιγένεια Βασιλείου, σχεδιάστρια
• Michael Ochs (pi6), σχεδιαστής
• Γιώργος Αξίωτης (Bend), σχεδιαστής

Περισσότερες πληροφορίες για το Break the Chain και το προηγούμενο Φεστιβάλ μπορείτε να βρείτε στις εξής σελίδες:
Break the Chain
Facebook page
Εθνικός Εισηγητής για την Καταπολέμηση της Εμπορίας Ανθρώπων  

YouTube Preview Image



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 07-11-2017 [3]

O νέος φορέας Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ζητά λογότυπο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 06-11-2017 [0]

Το μέλλον είναι το θέμα του 7ου Posterheroes

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-10-2017 [2]

Λογότυπο για την τουριστική του προβολή αναζητά ο δήμος Κω

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 23-10-2017 [4]

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προκηρύσσει διαγωνισμό λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 19-07-2017 [2]

Επανασχεδιάζει την οπτική του ταυτότητα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).