Τι κρύβεται πίσω από τη νέα εικόνα της Budweiser;

03-02-2016

Η Budweiser απέκτησε νέα πιο λιτή ταυτότητα, την οποία επιμελήθηκε το δημιουργικό γραφείο jkr στη Νέα Υόρκη.

Η πιο πρόσφατη αλλαγή ταυτότητας της Budweiser ήταν το 2011 πάλι από το ίδιο γραφείο, το jkr, όπου χρησιμοποιήθηκε το “παπιγιόν” στοιχείο του λογοτύπου, σε περίοπτη θέση πάνω στα κουτιά μπύρας. Η νέα εικόνα που μόλις λανσαρίστηκε, παρόλο που βασίστηκε στην προηγούμενη απόδοση της Budweiser, τώρα επιστρέφει στο καθαρό λεκτικό λογότυπο. Το παπιγιόν παραμένει, αλλά απλό, χωρίς σκιές, χωρίς την κορώνα, ενώ τα 3D γράμματα αντικαθιστώνται από μία ευανάγνωστη 2D γραμματοσειρά.

Η αφαίρεση του μπλε χρώματος ήταν ένα θέμα που είχε δημιουργήσει συζητήσεις το 2011, οπότε τώρα επανεμφανίστηκε στη γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται στα κουτάκια και στα μπουκάλια. Οι δημιουργοί της νέας εικόνας έχουν χρησιμοποιήσει δύο γραμματοσειρές – την Bud Bold η οποία έχει εμπνευστεί από τη γραμματοσειρά της πρώτης ζυθοποιίας της Budweiser, από το 1860, και την Bud Crafted μία slab serif γραμματοσειρά που θυμίζει το λογότυπο του 1960. Επίσης η νέα απόδοση έχει όρθιο προσανατολισμό, αφήνοντας πίσω την πλάγια εκδοχή του.

Τέλος, στη νέα εικόνα επικρατεί η αίσθηση της χειροποίητης δημιουργίας, σε αντιδιαστολή με την ψηφιακή αίσθηση που έδιναν τα πολλά στοιχεία στην προηγούμενη απόδοση.

Στόχος της νέας εικόνας είναι να επικοινωνηθεί στο κοινό ότι “η Budweiser είναι μια από τις πιο απαιτητικές μπύρες στη ζύμωσή της. Χρειάζονται περίπου 30 μέρες”, όπως λέει ο creative director της jrk, Tosh Hall. “Το brand μας και η οπτική μας ταυτότητα επικεντρώνονται στην αγάπη μας για την σωστή παρασκευή της μπύρας, στο ότι δεν έχει επιλεγεί ο εύκολος δρόμος για τη ζύμωσή της”, είπε ο Brian Perkins εκ μέρους της Budweiser. “Διερωτηθήκαμε αν η μέχρι τώρα εικόνα του προϊόντος μας αντικατοπτρίζει το επίπεδο φροντίδας, αφοσίωσης και προσήλωσης στη λεπτομέρεια που εμείς δείχνουμε στη δημιουργία του. Και η απάντηση ήταν όχι”.

Αυτό έγινε εφικτό με την “απογύμνωση” και την αφαίρεση οποιουδήποτε περιττού στοιχείου. Εν κατακλείδι, είναι φανερό ότι οι αρχές που εφάρμοσε ο Turner Duckworth στην Coca Cola, που βασικά επηρέασε όλη την επικοινωνιακή φιλοσοφία της βιομηχανίας του γρήγορου φαγητού, ακόμη αντέχουν. Το 2D αντικαθιστά το 3D, αφαιρούνται όλα τα μη απαραίτητα στοιχεία, πρωταγωνιστούν τα θεμελιώδη στοιχεία της εικόνας του προϊόντος και επικρατεί η αίσθηση της χειροποίητης δημιουργίας.

first pic Budweiser cans through the ages, finishing with the 2011 version. The Budweiser ‘creed’ (its famous promise of quality) appears above the wordmark on each one 2016 Budweiser bottle by jkr New York 2011 Budweiser ‘bowtie’ logo by jkr 2011 Budweiser can by jkr



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΆΡΘΡΑ 23-01-2017 [0]

Εθνική Βιβλιοθήκη: 6 γρίφοι για δυνατούς λύτες

ΆΡΘΡΑ 08-08-2016 [0]

Τι απέγιναν τα «Ιχνη Εμπορίου»;

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 27-05-2016 [0]

Έλληνες: οι καλύτεροι σχεδιαστές συσκευασίας στον κόσμο

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 29-03-2016 [0]

Τι αποφάνθηκαν οι Νεοζηλανδοί για τη σημαία τους

ΆΡΘΡΑ 04-03-2016 [0]

FITC Amsterdam 2016

ΆΡΘΡΑ 11-02-2016 [1]

Πώς το Εθνικό Μουσείο της Νορβηγίας αναζητά νέα οπτική ταυτότητα

ΆΡΘΡΑ 07-01-2016 [0]

Τα σημαντικότερα θέματα του 2015 (Γ’ μέρος)

ΆΡΘΡΑ 03-01-2016 [0]

Τα σημαντικότερα θέματα του 2015 (Β’ μέρος)



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).