Ετικέττα κρασιού από τον Χρήστο Τριβυζά

23-09-2013

Η ετικέττα του Chardonnay Μαρκόγιαννη σχεδιάστηκε, από τον Χρήστο Τριβυζά,με στόχο να παρασύρει τον καταναλωτή σε ένα διαδραστικό παιχνίδι αναμνήσεων. Tον προτρέπει, αφού απολαύσει αυτό το εξαιρετικό chardonnay, να διατηρήσει την ανάμνηση της απόλαυσης που ένοιωσε, αναγράφοντας την ημερομηνία επάνω στην ετικέτα και σχεδιάζοντας την φάση της σελήνης κατά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Έτσι, κάθε φιάλη αποκτά μια γεμάτη σημασία μοναδικότητα που ταξιδεύει τον καταναλωτή της στις ευτυχισμένες στιγμές που πέρασε πίνοντας το περιεχόμενό της.

Η επιλογή δίπαχων τυπογραφικών στοιχείων (Garamont) κατά τον σχεδιασμό της ετικέττας τονίζει την διαχρονική αξία και την ιστορία του Κτήματος Μαρκόγιαννη, ενώ το μαύρο χρώμα της παραπέμπει στην σεληνόφωτη νύχτα, υποστηρίζοντας την ιδέα των “φάσεων της σελήνης”.

88a3441fe91763118589d05bceb5f5b5cb82ea23e6356ef288774583623724917d775771c9da81f6788fad951bd1870f 149b766bd3f249cab073f66702fee515 761454cc54a1375ea3d920b76b0ff337   0f5a3dbc4e7725939874b0a71a85ba50

Φωτογραφίες Μάριος Θεολόγης/Math Studio

One Response

  • Ωχ μανα μου!

    Ναι, αυτο ακριβως θα κανει ο καταναλωτης μολις το πιει, θα κατσει να ζωγραφιζει φεγγαρια…
    Ωραια η ετικετα αλλα τα περι διαδραστικου παιχνιδιου… ψωμια βουτηγμενα σε γαλα!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-11-2018 [1]

Η 2yolk σχεδιάζει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Αισχύλεια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-10-2018 [2]

Από τη MILK η νέα εικόνα της MISKO

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).