Η Chris Trivizas Design δημιουργεί για βιομηχανία επεξεργασίας κρέατος…

05-12-2012
Όταν ο πελάτης έχει ως αντικείμενο εργασιών την εμπορία και επεξεργασία κρέατος, σίγουρα δε διαθέτει το "προϊόν" που μπορεί να προσφέρει εύκολες λύσεις για το σχεδιαστή που καλείται να προτείνει μια οπτική ταυτότητα. Το γραφείο Chris Trivizas Design όμως, δε μοιάζει να έχει και ιδιαίτερα προβλήματα. Η μέθοδος του είναι απλή: καλή έρευνα, έμπνευση που βασίζεται στη λογική και προσοχή στη λεπτομέρεια. Η βιομηχανία COMECO (Corfu Meat Company) εδρεύει στη Κέρκυρα με αντικείμενο εργασιών την εμπορία και επεξεργασία κρέατος. Το σύμβολο του λογοτύπου, που πρότεινε η Chris Trivizas Design απεικονίζει την κάτοψη του κεφαλιού ενός χοίρου (όπου βέβαια ο χοίρος παραπέμπει στο αντικείμενο εργασιών της επιχείρησης). Το σκεπτικό που οδήγησε εκεί έχει να κάνει με το πεπτικό σύστημα του χοίρου, που μπορεί να επεξεργαστεί κάθε είδους τροφή, ακριβώς όπως και η εταιρεία επεξεργάζεται μια μεγάλη ποικιλία κρεάτων. Στο σχεδιασμό επελέγησαν συμμετρικές και γεωμετρικές γραμμές, με στόχο τη σύνδεση με την καλή οργάνωση και με ένα απόλυτα σύγχρονο προφίλ, ενώ και η στιβαρή και επιβλητική τυπογραφία με την επιλογή κεφαλαίων γραμμάτων αποπνέει κύρος, συνέπεια και αξιοπιστία. Το χρώμα, τέλος, του λογοτύπου, αποτελεί άμεση παραπομπή στο χρώμα του κρέατος.

Ο παλιός (αριστερά) με το νέο λογότυπο (δεξιά)

Η χρωματική παλέτα στην πηγή έμπνευσης

Η πηγή έμπνευσης της φόρμας

Ο λογότυπος

Η λειτουργία του λογοτύπου σε ασπρόμαυρο και αρνητικό

Η γεωμετρική τοποθέτηση

Εφαρμογή σε κάρτες

Graphic Design: Χρήστος Τριβυζάς, Γιώργος Στρούζας Aκόμη περισσότερη εικόνα από τη συγκεκριμένη εργασία θα βρείτε εδώ  

5 Responses

  • .sotirisioutzioukis

    “Όταν ο πελάτης έχει ως αντικείμενο εργασιών την εμπορία και επεξεργασία κρέατος, σίγουρα δε διαθέτει το “προϊόν” που μπορεί να προσφέρει εύκολες λύσεις για το σχεδιαστή που καλείται να προτείνει μια οπτική ταυτότητα”

    εδω ενδεχομενως υποθαλπτεται ενας “ρατσισμος”… “λανθανων” ενδεχομενως !!!

    η εργασια παραυτα αξιολογη …

    .sotirisioutzioukis

  • giorgos

    καταπληκτική δουλειά..!

  • gioulia

    Γιατί άλλαξε το ζώο? Σφάζουν πλέον περισότερα γουρούνια στην Κέρκυρα ή έχει να κάνει με το ότι το παλιό logo απεικόνιζε το γενητικό μόριο του ταύρου?

  • gioulia

    Το πρασινογκρί συμπληρωματικό χρώμα P401 δεν μου πάει με το κόκινο του κρέατος αφού μου θυμίζει μούχλα.

    Χωρίς παρεξήγιση.

  • Μανώλης Μορεσόπουλος

    +1 Σωτήρη για το σχόλιο. Όμορφη και φρέσκια η δουλειά επίσης.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 16-05-2016 [9]

Η ταυτότητα της Σίφνου από τον Γιώργο Προμπονά

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-05-2016 [20]

Το ERT.gr αποκτά νέο(;) πρόσωπο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).