∆ιαγωνισµός Αφίσας µε θέµα το bullying

03-03-2015

Με αφορμή τα όλο και αυξανόμενα κρούσματα bullying στην χώρα μας και στο πλαίσιο του Toolkit Startup 2, το Design Toolkit σε συνεργασία με το +design, προκηρύσσουν διαγωνισμό σχεδιασμού αφίσας που απευθύνεται σε σπουδαστές ∆ηµόσιων και Ιδιωτικών Σχολών Γραφιστικής.

Ο διαγωνισµός είναι υπό την αιγίδα της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας
Η συµµετοχή στο διαγωνισµό είναι ελεύθερη.

Τα έργα των συμμετεχόντων θα κρίνει επιτροπή που θα απαρτίζεται από τους:
• Δημήτρης Αναπλιώτης, Γραφίστας, DesignClub creative art works, Μέλος του Δ.Σ. Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας
• Μανίνα Δουραλή, Γραφίστρια, Groovy GraphX
• Μιχάλης Καρακώστας, Γραφίστας, Deux Creative
• Λευτέρης Κοντογιάννης, Γραφίστας, idcreative
• Δημήτρης Φακίνος, Εκδότης

Οι πενήντα αξιολογότερες συµµετοχές κατά τη κρίση της επιτροπής θα εκτεθούν στο κοινό της Θεσσαλονίκης την περίοδο 24 Απριλίου – 4 Μαΐου 2015. Ο συμμετέχων με την αφίσα που θα έχει την υψηλότερη βαθµολογία, επιβραβεύεται με μία ετήσια υποτροφία για προπτυχιακές σπουδές στο Κολέγιο Τέχνης & Design ΑΚΤΟ, σε πρόγραμμα σπουδών που θα επιλέξει.

Το bullying – στα ελληνικά εκφοβισμός – είναι η χρήση βίας, απειλών, ή εξαναγκασμού με σκοπό τον εκφοβισμό, την κακοποίηση και την επιβολή κυριαρχίας στον αποδέκτη. Το bullying διακρίνεται σε τέσσερις τύπους κακοποίησης – λεκτική, συναισθηματική, σωματική και ψηφιακή (cyber-bullying) – και τείνει να είναι επαναλαμβανόμενη και συστηματική συμπεριφορά. Οι θύτες του bullying συνήθως στοχοποιούν τα θύματά τους με βάση την αντίληψη κάποιας διαφοράς: κοινωνικής τάξης ή θέσης, φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού, φυλής, θρησκεύματος, εμφάνισης, σωματικής κατασκευής και δύναμης, κλπ.
Η πιο γνωστή μορφή είναι το school bullying (σχολικός εκφοβισμός), ενώ η διαρκής άνοδος χρήσης ψηφιακών κοινωνικών μέσων έχει οδηγήσει στην ταυτόχρονη έξαρση του φαινομένου του cyber-bullying, ειδικά στις νεαρότερες ηλικίες. Ωστόσο, το bullying εκδηλώνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και σε οποιοδήποτε δομημένο κοινωνικό περιβάλλον: στην οικογένεια, σε χώρους εργασίας, σε σώματα ασφαλείας και στρατιωτικά, σε αθλητικές ομάδες, κλπ.
Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα και διεθνώς, το bullying τείνει να λάβει μορφή επιδημίας, με καταγεγραμμένες περιπτώσεις θυμάτων bullying που οδηγήθηκαν έως και στην αυτοκτονία. Ταυτόχρονα όμως, υπάρχει μεγαλύτερη αναγνώριση συμπεριφορών που παλιότερα μπορεί να θεωρούνταν φυσιολογικές ή αμελητέες αλλά σήμερα αναγνωρίζονται ως μορφές εκφοβισμού.

Οι συμμετέχοντες στο poster battle καλούνται να οπτικοποιήσουν την άποψή τους για την καταδίκη του bullying και την ανάληψη δράσης κατά τέτοιων συμπεριφορών. Στόχος τους, μέσω του μηνύματος που θα επικοινωνήσουν, πρέπει να είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού για την ύπαρξη του φαινομένου και τις συνέπειές του για τα θύματα, καθώς και η σημασία της αναφοράς-καταγγελίας όχι μόνο από τα θύματα, αλλά και από αυτούς που γίνονται μάρτυρες τέτοιων συμπεριφορών.

Όροι Συµµετοχής
Στον διαγωνισµό µπορούν να πάρουν µέρος σπουδαστές ∆ηµόσιων και Ιδιωτικών Σχολών Γραφιστικής και µόνο. Μπορούν να συµµετέχουν αποκλειστικά ως άτοµα και όχι σαν οµάδες – τάξεις. Έχουν δικαίωµα να υποβάλουν µέχρι 2 έργα σύµφωνα µε τις προδιαγραφές υποβολής που ακολουθούν.
Προϋπόθεση να χρησιµοποιηθούν εικόνες ή φωτογραφίες που έχουν δηµιουργηθεί αποκλειστικά από τους συµµετέχοντες και δεν υπόκεινται σε πνευµατικά δικαιώµατα. ∆εν θα γίνουν δεκτές συµµέτοχες µε εικόνες ή ιδέες που δεν ανήκουν στο διαγωνιζόµενο και σε κάθε παρόµοια καταγγελία το έργο θα αποκλείεται.
Ο νικητής θα εισάγεται στο προπτυχιακό πρόγραμμα της επιλογής του, κατόπιν αξιολόγησης των γνώσεων και δεξιοτήτων του, καθώς και, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται από τον κανονισμό σπουδών του εκπαιδευτικού ομίλου ΑΚΤΟ.

Προθεσµία
Για να είναι έγκυρη η συµµετοχή, θα πρέπει να αποσταλεί από τις 16 Μαρτίου 2015 µέχρι τις 26 Μαρτίου 2015 στις 23:59 η ώρα, µαζί µε την φόρµα συµµετοχής,
Οποιαδήποτε υποβολή µετά τις 26 Μαρτίου θα θεωρείται άκυρη.

Προδιαγραφές Υποβολής
Η κάθε αφίσα θα πρέπει να είναι σε ηλεκτρονική µορφή, σε διάσταση 50×70, CMYK στα 300 dpi, σε µορφή jpg, σωσµένη µε quality 10 έως 12, και όχι µεγαλύτερη από 30MB. Το όνοµα του αρχείου θα πρέπει να είναι ως εξής: Onoma_Epitheto_01 (το 01 ή 02 αφορά τον αριθµό των αφισών).

Πληροφορίες – υποβολή συμμετοχής εδώ

Bullying-Contest-Breif_2015

5 Responses

  • ΔιαγωνισμοΦάγος

    ναι ρε φίλε!!! επιτέλους διαγωνισμός

  • ΔιαγωνισμοΦάγος

    τέρμα το διάλειμμα τα κεφάλια μέσα…πίσσα και πούπουλα για σένανε μπαμπέσα

  • παναγιώτης

    Πάντως καλό θα ήταν να μπορούσαμε να διαγωνιστούμε και άλλοι φοιτητές εκτός γραφιστικών σχολών .

  • μοντεχρήστος

    παναγιώτης: +1

  • 8igmenos

    Υπάρχουν σχολές που έχουν ως αντικείμενο τη σχεδίαση και δεν τιτλοφορούνται απαραίτητα ως “Σχολές Γραφιστικής”. Είναι αρκετοί οι σπουδαστές παρόμοιων σχολών που σίγουρα μπορούν να σνταποκριθούν σε εναν τέτοιο διαγωνισμό.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 07-11-2017 [3]

O νέος φορέας Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ζητά λογότυπο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 06-11-2017 [0]

Το μέλλον είναι το θέμα του 7ου Posterheroes

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-10-2017 [2]

Λογότυπο για την τουριστική του προβολή αναζητά ο δήμος Κω

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 23-10-2017 [4]

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προκηρύσσει διαγωνισμό λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 19-07-2017 [2]

Επανασχεδιάζει την οπτική του ταυτότητα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).