Η “κρίση” είναι λέξη ελληνική

21-12-2012
«Crisis is a greek word» είναι ο τίτλος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας των Ελλήνων σχεδιαστών, να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης. Με αφορμή τη συνεχιζόμενη ύφεση και την επέκταση αυτής σε ολοένα και περισσότερες χώρες, 47 από τους κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς οπτικής επικοινωνίας, με περισσότερες από 1.240 διεθνείς και εθνικές διακρίσεις, συμμετέχουν για πρώτη φορά σε μια κοινή έκθεση με μοναδικό στόχο να μεταφέρουν το μήνυμα της δημιουργικότητας σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρώτος σταθμός της παγκόσμιας περιοδείας της έκθεσης, τον Μάρτιο του 2013 είναι η Σμύρνη της Τουρκίας, σε συνεργασία με το τμήμα Σχεδιασμού Οπτικής Επικοινωνίας της Σχολής Καλών Τεχνών και Design του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Σμύρνης. Στο πλαίσιο της έκθεσης θα διεξαχθεί ημερίδα όπου Έλληνες και Τούρκοι designers θα ανταλλάξουν απόψεις για την κρίση. Η έκθεση περιλαμβάνει τα σχέδια των 47 σχεδιαστών, video σχετικά με την ελληνική κρίση από την πολυβραβευμένη ομάδα των Nomint και φιλικές συμμετοχές αλγοριθμικού και βιομηχανικού design. To ελληνικό design είναι εξαγώγιμο προϊόν Γνωστά ονόματα της δυναμικής, ελληνικής σκηνής design, σε ολόκληρο τον κόσμο όπως οι Beetroot, Designers United, Charis Tsevis, K2 design, Nomint, Π6, Kanella, Chris Trivizas design, Δημήτρης Αρβανίτης, Polka dot, Sereal designers και πολλοί άλλοι συμμετέχουν σε μια κοινή προσπάθεια έκφρασης, προβληματισμού και αποτύπωσης της Ελλάδας την περίοδο της κρίσης. Διαφορετικές τεχνικές και προσεγγίσεις από κορυφαίους σχεδιαστές, συνθέτουν μια δημιουργική απεικόνιση της Ελλάδας του σήμερα, μακριά από υπερβολές και υπερεθνικές αντιλήψεις. Με άμεση ανάγκη για συνομιλία και εξιστόρηση προσκαλούν τους επισκέπτες σε ολόκληρο τον κόσμο να γνωρίσουν, να αισθανθούν και να κατανοήσουν την κρίση από αυτούς που τη ζουν. Στόχος Ως φορείς μιας σημαντικής κληρονομιάς από το παρελθόν, οι Έλληνες προσπαθούν να διαμορφώσουν μια νέα πολιτισμική ταυτότητα που θα τους βοηθήσει να ξεπεράσουν τα προβλήματα της ύφεσης. Οι σχεδιαστές αποτελούν έναν σημαντικό κομμάτι της παραγωγικής και πολιτισμικής ανάπτυξης της χώρας και για το λόγο αυτό πρωτοστατούν με δημιουργικές πρωτοβουλίες στη διαμόρφωση της νέας αυτής ταυτότητας. Το project “Crisis is a greek word” υλοποιεί η ομάδα Susurrus που δημιουργήθηκε για αυτό το σκοπό και αποτελείται από γνωστούς σχεδιαστές. Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση www.crisisword.gr και στο facebook  

Από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Σμύρνης θα ξεκινήσει τη διεθνή της περιοδεία η έκθεση



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 22-01-2017 [0]

Μια έκδοση για τα 70 χρόνια δημιουργίας ελληνικών κινουμένων σχεδίων

ΝΕΑ 20-01-2017 [0]

Έχετε κάποια ιδέα για έκθεση;

ΝΕΑ 02-12-2016 [3]

Πέντε τελικά οι υποψήφιοι που περνούν στη δεύτερη φάση για την Εθνική Βιβλιοθήκη

ΝΕΑ 23-11-2016 [1]

Τα αποτελέσματα των 30ων βραβείων Epica

ΝΕΑ 17-11-2016 [0]

Νέα Cyprus Airways σημαίνει και νέα οπτική ταυτότητα

ΝΕΑ 24-10-2016 [0]

Πρώτη επέτειος για το Αρχείο Οπτικής Επικοινωνίας Ελλάδας

ΝΕΑ 19-10-2016 [0]

Δημιουργικό κάλεσμα για τα 10+1 χρόνια του backpacker.gr

ΝΕΑ 14-10-2016 [1]

Και ελληνική παρουσία ανάμεσα στους νικητές του φετινού Poster for tomorrow

ΝΕΑ 29-09-2016 [0]

Ξανά επιτυχίες για την ελληνική συσκευασία στα Pentawards

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Διαμαρτυρία των Διπλωματούχων του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).