ΜΚΟ αναζητά το λογότυπό της μέσω διαγωνισμού

10-03-2015

Η νεοσύστατη εκπαιδευτική, ερευνητική και υπερασπιστική μη κερδοσκοπική οργάνωση Critical Citizens, η οποία εδρεύει στη Βιέννη της Αυστρίας και δραστηριοποιείται στην Αυστρία, την Ελλάδα αλλά και διεθνώς, κατασκευάζει την ιστοσελίδα της και προκηρύσσει ανοιχτό γραφιστικό διαγωνισμό για τη δημιουργία ενός πρωτότυπου λογότυπου.
Η οργάνωση Critical Citizens έχει ως στόχο την ενθάρρυνση μιας νέας κουλτούρας κριτικής σκέψης και δημοκρατικής συμμετοχής των πολιτών μέσω των νέων τεχνολογιών. Η οργάνωση έχει τρεις ευρύτερες θεματικές:
• την κριτική κατανόηση και χρήση των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας
• την κριτική κοινωνικο-πολιτική συμμετοχή των πολιτών μέσω της βοήθειας των νέων τεχνολογιών, και
• τον κριτικό μετασχηματισμό της επιστήμης και της εκπαίδευσης.
Παραδείγματα επικείμενων δραστηριοτήτων της οργάνωσης αφορούν
α) το σεμινάριο για δημοσιογράφους και ακτιβιστές σχετικά με θέματα ηλεκτρονικής ιδιωτικότητας, ζητήματα κρατικών και ιδιωτικών παρακολουθήσεων και ασφάλειας ηλεκτρονικών επικοινωνιών και
β) τη δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους σχετικά με την επιπτώσεις των νέων τεχνολογιών στην κοινωνία και τη δημοκρατία.

Συμμετοχή στο διαγωνισμό
Το λογότυπο που θα επιλεγεί θα τοποθετηθεί στην κεφαλίδα της υπό κατασκευής ιστοσελίδας, καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα και ηλεκτρονικά ή μη έντυπα της οργάνωσης.
Ο/Η κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορεί να συμμετέχει στο διαγωνισμό στέλνοντας στο email HYPERLINK “mailto:info@criticalcitizens.org”info@criticalcitizens.org την πρόταση του/της που θα περιλαμβάνει αρχεία των παρακάτω τύπων:
Αρχείο κατάλληλης ανάλυσης σε μορφή .eps.
Αρχείο κατάλληλης ανάλυσης σε μορφή .jpg, png, ή tiff.
Το λογότυπο θα πρέπει να έρχεται σε αρμονία με τη φιλοσοφία και τους στόχους της οργάνωσης, όπως αυτοί συνοψίζονται παραπάνω.
Κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να καταθέσει από μία (1) μέχρι δύο (2) ξεχωριστές προτάσεις.
Η κάθε πρόταση μπορεί να περιλαμβάνει διαφορετικές εκδοχές χρωμάτων και μεγεθών.
Ιδανικά, μία εκδοχή του λογότυπου με μεγαλύτερες διαστάσεις θα είναι κατάλληλη για την κεφαλίδα της ιστοσελίδας, ενώ μία άλλη εκδοχή μικρότερου μεγέθους θα είναι κατάλληλη για να χρησιμοποιηθεί στα κοινωνικά δίκτυα και έντυπα της οργάνωσης.
Το κάθε λογότυπο θα πρέπει να συνοδεύεται από μια σύντομη γραπτή επεξήγηση της ιδέας.
Η προθεσμία λήξης υποβολής των προτάσεων είναι η Κυριακή 29 Μαρτίου 2015.

Δικαίωμα και όροι συμμετοχής
Δικαίωμα συμμετοχής στον διαγωνισμό έχουν άτομα που: i) είναι φοιτητές ή απόφοιτοι σχολών γραφιστικής, σχεδιασμού και συναφών σπουδών, ii) διαμένουν μόνιμα στην Ελλάδα (ανεξαρτήτως εθνικότητας), και iii) δεν εκπροσωπούν κάποια εταιρεία ή οργανισμό.
Με την πράξη συμμετοχής στον διαγωνισμό κάθε συμμετέχων/ουσα μεταβιβάζει στη ΜΚΟ ανεκκλήτως και ανεπιφυλάκτως το σύνολο των δικαιωμάτων διανοητικής του/της ιδιοκτησίας στο αποστελλόμενο λογότυπο υπό τη διαλυτική αίρεση της μη επιλογής του ως τελικού νικητή. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, αναφέρεται ότι η ΜΚΟ αποκτά πλήρη και αποκλειστικά δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας στον λογισμικό κώδικα και στη γραφιστική απεικόνιση του λογοτύπου για κάθε είδους χρήσης και με οποιοδήποτε μέσο προβολής ή παρουσίασης στο κοινό, υφιστάμενο ή μελλοντικό.


Έπαθλο
Ο/Η νικητής/τρια του διαγωνισμού θα λάβει το συμβολικό έπαθλο των €100. Επίσης, το όνομα και τα στοιχεία επικοινωνίας του/της δημιουργού θα τοποθετηθούν σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα της οργάνωσης, εάν φυσικά το επιθυμεί. Τέλος, οι δημιουργοί των τριών καλύτερων προτάσεων θα συζητήσουν μαζί μας την πιθανότητα περαιτέρω συνεργασίας μας (με αμοιβή, ως freelancer) στα πλαίσια των επικείμενων δραστηριοτήτων της οργάνωσης, αρχής γενομένης με την παραγωγή του ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους.

Επιλογή λογότυπου και ανακοίνωση αποτελεσμάτων
Η επιλογή του/της νικητή/νικήτριας θα πραγματοποιηθεί μέσα από τη Γενική Συνέλευση των Εταίρων της οργάνωσης που θα συγκληθεί το πολύ μέσα σε μία (1) εβδομάδα μετά το πέρας της προθεσμίας του διαγωνισμού.
Τα αποτελέσματα θα επικοινωνηθούν σε όλους ανεξαιρέτως τους συμμετέχοντες μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Επίσης, θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της ΜΚΟ, μόλις αυτή δημοσιευθεί. Για ερωτήσεις ή για οποιαδήποτε πληροφορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον Δημήτρη Τσαπόγα στο email dimitris@criticalcitizens.org

7 Responses

  • ΔιαγωνισμοΦάγος

    παροξυσμός στις τάξεις των γραφιστών των αρχιτεκτόνων των μηχανικών των μπογιατζήδων και των ναυπηγών…

  • Alex Hash

    O nikhths tou diagwnismou tha lavei to symvoliko epathlo twn 2 pitogyrwn kai mias coca cola light..

  • μοντεχρήστος

    άλεξ χας, αν πληρώνεις για 2 πιτόγυρα κι ένα φιλικό για τη σιλουέτα σου, όπως θέλεις να πιστεύεις, αναψυκτικό 100 ευρώ, ή είσαι χουβαρντάς πετρελαιοαραβικών διαστάσεων ή η μασκότ του υγρού ονείρου των ιδιοκτητών ψητοπωλείων της γειτονιάς σου… πάντα συμβολικά…

  • alex

    @Alex – Συνονόματε εγώ στα πυτόγυρα αντί για τζατζίκι θα ήθελα παρακαλώ κέτσαπ καί μουστάρδα.

    Ευχαριστώ

    Α ρε μας πετύχατε στην κρίση!!! Για να ‘ρχόσασταν πρίν να σου λεγα εγώ τι θα σας χρεώναμε!!!!!

    Καί εις άλλα με υγεία!!!

  • Alex Hash

    @Monte Christo, Profanws katalaves pws kanw plaka gia na to sygrinw me to “symvoliko epathlo” kai epishs pisteyw pws pleon prepei na katalavei o kathenas poso symantiko einai to branding kai poso symantiko einai gia mia etairia h MKO …. kai telos as katalavoun pws enas designer den einai gia meremetia… sevasmos stous designer kai stis douleies tous…, an esy thewreis pws h douleia sou a3izei 100 euro tote mporw na katalavw to epipedo aytoektimishs pou exeis,, sorry kiolas bro. Na se kala

  • μοντεχρήστος

    άλεξ χας, απ’ τη μια μας λες πως κάνεις πλάκα κι απ’ την άλλη θες να σε πάρουμε στα σοβαρά.
    λιγάκι μπερδεμένη η τακτική σου.
    αν τα πιτόγυρα και η κόκα κόλα λάιτ είναι τα πρώτα πράγματα που σου έρχονται κατά νου ως ανταμοιβή για οποιαδήποτε εργασία που προσφέρεις σαν επαγγελματίας κοινωνός διαγωνισμών, τότε έχει καλώς, αγορίνα μου.
    είμαστε ό,τι τρώμε.
    όπως είπα και πιο πάνω, καλό θα ήταν να συγκρίνεις που και που τις τιμές, για να μην σε πιάνουν κότσο.
    ενδεικτικές τιμές για αθήνα: πιτόγυρος €1,50 με €1,80, αναψυκτικό λάιτ €1,00 με €1,20.
    και για θεσσαλονίκη: σάντουιτς με γύρο €2,30 με €2,80, αναψυκτικό λάιτ €1,00 με €1,20.

  • μοντεχρήστος

    προς θεού, δεν ήθελα να σε κάνω να σου τρέξουν τα σάλια, άλεξ χας.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 22-11-2017 [0]

Σχεδιάστε για τον καφέ και κερδίστε

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 07-11-2017 [3]

O νέος φορέας Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ζητά λογότυπο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 06-11-2017 [0]

Το μέλλον είναι το θέμα του 7ου Posterheroes

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-10-2017 [2]

Λογότυπο για την τουριστική του προβολή αναζητά ο δήμος Κω

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 23-10-2017 [4]

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προκηρύσσει διαγωνισμό λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).