Η Dasc αναλύει την τέχνη του brief στο designAthens

28-11-2014

Οποιαδήποτε δουλειά, ξεκινά με ένα brief. Είναι (ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι) η ρητή καταγραφή, από μέρους του πελάτη, των παραμέτρων εκείνων που θα κατευθύνουν τον σχεδιαστή, ώστε να παραδώσει μία όσο το δυνατόν πιο κατάλληλη πρόταση, για τη λύση ενός προβλήματος οπτικής επικοινωνίας.

Αποτελεί το παραπάνω, άραγε, πλήρη περιγραφή του όρου;
Πόσο σημαντικό αποδεικνύεται ένα brief;
Τίνος ευθύνη είναι;
Πόσο σύντομο οφείλει να είναι;
To παίρνει κανείς ή του το δίνουν;
Το “πουλάμε” και ποιος είναι ο πελάτης;
Tι ρωτάμε και σε τι απαντήσεις ελπίζουμε;
Ποιος είναι ο στόχος μας και πόσο ταυτίζεται με αυτόν του πελάτη;
Τι μετράμε με το brief;
Tι περιλαμβάνει και πού πάει όταν “γεννηθεί”;
Και τι του συμβαίνει όταν “γεράσει”;
Πρέπει να είναι …ακλόνητο ή ευέλικτο;

Σε αυτό και άλλα πολλά ερωτήματα, τις απαντήσεις θα επιχειρήσει να δώσει στο designAthens ο Δημοσθένης Μπρούσαλης, συνιδρυτής και διευθυντής της Dasc Branding, ενός γραφείου με 31 χρόνια(!) εμπειρίας στην ελληνική αγορά.

Aπό το 1983, η DASC εξειδικεύεται σε μελέτες Στρατηγικής και Χτισίματος Εικόνας και Ταυτότητας (branding), κατέχοντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά στον τομέα αυτό. Στο portfolio της περιλαμβάνονται μικρές και μεγάλες μελέτες branding εταιρικής εικόνας, προϊοντικής εικόνας, εικόνας retail αλλά και εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας για μερικές από τις σημαντικότερες εταιρίες της χώρας.
Αυτό που διακρίνει τις μελέτες αυτές, είναι η αποτελεσματικότητά τους στην εγχώρια και στην διεθνή αγορά που στηρίζεται στην Στρατηγική προσέγγιση που τις χαρακτηρίζει, και στην ολοκληρωμένη προσέγγιση και υποστήριξη κάθε project που αναλαμβάνει η ομάδα της DASC.
Tα τελευταία χρόνια, η DASC συμβάλλει ενεργά στην ελληνική προσπάθεια εξωστρέφειας βοηθώντας δυναμικές επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να πετύχουν τους εξαγωγικούς στόχους τους. Στο πλαίσιο αυτό υπογράφει μεταξύ άλλων, μερικές από τις πιο επιτυχημένες απόπειρες branding δημιουργίας και τοποθέτησης επώνυμων ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά.

1459212_575478519198406_1364572084_n 580307_575478599198398_1878591158_n 112_440_274_tsikoudia3 22_467_481_beno6

Το πρώτο designAthens, διοργανώνεται από το περιοδικό +Design, στο Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη στην Πειραιώς στις 13 & 14 Δεκεμβρίου 2014.
Εισιτήρια για το designAthens μπορείτε να αγοράσετε στην τιμή προπώλησης (με σημαντική έκπτωση) μέχρι εξαντλήσεων αποθεμάτων, είτε online είτε τηλεφωνικώς στο 2109523617.

One Response

  • designAsprovalta

    Oy vey! 🙂



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ 12-07-2017 [0]

Νέα δημιουργική δεκαετία για τον Αλέξανδρο Γαβριλάκη

Σουσάμι Άνοιξε!

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ 17-07-2015 [0]

Ένας Έλληνας σχεδιαστής για την Αlfa Romeo

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, ΝΕΑ 11-02-2015 [0]

O Δημήτρης Κολιαδήμας παρουσιαζει την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, ΝΕΑ 28-01-2015 [6]

O Δημήτρης Παπάζογλου σε νέο κεφάλαιο της καριέρας του

H NotoriusGrey αναλύει στο designAthens τις σχέσεις σχεδιαστή-πελάτη

Οδηγός επιβίωσης για σχεδιαστές από την Kommigraphics στο designAthens

Five Eight and Athanco wear their sunglasses at night

O Νέαρχος Ντάσκας μιλά στο designAthens για το design και τη μουσική



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).