Τη νέα του τουριστική ταυτότητα παρουσίασε ο Δήμος Δελφών

28-07-2014

Ένας νέος λογότυπος που, σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου, έρχεται να αποτυπώσει τη δυναμική ενός ισχυρού brand name της χώρας μέσα από τη δύναμη μίας λιτής, αρμονικής και σύγχρονης έκφρασης που οι Δελφοί εκπροσωπούν σήμερα, παρουσιάστηκε την περασμένη Παρασκευή από τους ιθύνοντες του Δήμου Δελφών.
Ανάδοχος της ευθύνης για τη συνολική εικαστική δημιουργία ήταν η γνωστή εταιρεία στρατηγικού σχεδιασμού Cleverbank.

Δύο ομόκεντροι χειροποίητοι κύκλοι αναλαμβάνουν το έργο να επικοινωνήσουν τη δύναμη που το «Κέντρο του Κόσμου» αποπνέει σήμερα παγκοσμίως. Η αρμονία, η μήτρα, η συνέχεια, η κίνηση, η δύναμη είναι τα βασικά συστατικά που καθοδηγούν το λιτό, σαφές και ισχυρό συμβολισμό των Δελφών. Οι Δελφοί (DELPHI) ως ένα από τα ισχυρότερα brand names της Ελλάδας πρωταγωνιστούν στη νέα ταυτοποίηση και αποτελούν τη βάση πάνω στην οποία δομείται η συνολική στρατηγική επικοινωνίας του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Δελφών που απευθύνεται πια στον κάθε ένα επισκέπτη που αποτελεί για τον τόπο ξεχωριστή οντότητα με τις δικές του ανάγκες. Παράλληλα και σε συνάφεια με το κεντρικό λογότυπο δημιουργήθηκαν και τα λογότυπα των περιοχών-ενοτήτων που ο Δήμος Δελφών καλύπτει πια ως γεωγραφικό αλλά και συνολικό πακέτο του τουριστικού προϊόντος.
Το επίσημο λανσάρισμα θα γίνει με την ολοκλήρωση της υπό δημιουργία νέας τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου Δελφών.

Δήμος_Δελφών_logo

O υπάρχων λογότυπος του Δήμου Δελφών

DELPHI

Η νέα τουριστική ταυτότητα του δήμου Δελφών

παρνασσός δελφοί1 γαλαξείδι ιτέα δεσφίνα γραβιά   αμφισσα

 

9 Responses

  • Oink Oink

    Δήμος Δελφών. Τώρα και σε αυτοκόλλητο για CD.

  • ThanosK.

    Ποιοι είναι αυτοί στην cleverbank ρε παιδιά, στο site δεν έχουν καν την έδρα τους, (μήπως γιατί απλά έχουν έδρανα) σε αναζήτηση του CEO της εταιρίας μου βγήκαν σε φωτογραφία όλο το πολιτικό στερέωμα…
    τρελά παλατάκια, πασόκ εοτ ιντρακόμ δημόσιο κλπ.

    Θέλω και εγώ μια τέτοια ΑΕ

  • Γιάννης

    Η ανακάλυψη του τροχού!!! απλό, λιτό και εύκολο!

  • #firstworldproblems

    Μια και ρωτήσατε, ThanosK
    για το CEO της cleverbank να σας φρεσκάρω τη μνήμη
    http://lykavitos.gr/archives/105937
    http://leninreloaded.blogspot.gr/2014/05/blog-post_5.html
    http://www.iefimerida.gr/news/160195/%CE%BF-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B6%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%85%CF%81%CE%B9%CE%B6%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B5

  • #firstworldproblems

    Το άτομο είναι γάτα με πέταλο(τη)
    Τρώει καλά τόσα χρόνια (ΠΑΣΟΚ) και κατά τα φαινόμενα θα συνεχίσει και στο μέλλον (ΣΥΡΙΖΑ)

  • Μαρία Μαγουλά

    Τα σχόλιά σας είναι ό,τι καλύτερο είδα απ΄αυτή τη δουλειά. Γέλασα πολύ.
    Δεν καταλαβαίνω πώς ενώ ο λογότυπος μας πουλάει “ταυτότητα” με ομόκεντρους Χειροποίητους Κύκλους, στην Ανάπτυξή του ανά περιοχή μας παρουσιάζεται τόσο Άκομψα και Τεχνολογικά λες και είναι sticker για cd. Το χειροποίητο πήγε… περίπατο.

    Εξαιρετικά αστεία μου φάνηκε η εικόνα της Δεσφίνας. Στην αρχή νόμιζα ότι μου πουλάει η φωτό σύννεφα. Μετά ανακάλυψα ότι μου πουλάει μάλλον τρίχες από πρόβατο. (σε κοντινό πλάνο – κάνοντας focus).

  • Μαρία Μαγουλά

    Επίσης, όταν επιλέγεις φωτό για να ταυτοποιήσεις χαρακτηριστικά περιοχών, κοιτάς να είναι όλες στο ίδιο ύφος και στην ίδια λογική. Ή λειτουργείς minimal με λεπτομέρειες που δίνουν τον χαρακτήρα ενός τόπου ή λειτουργείς σαν card-postal. Θεωρώ πολύ “κακές” κάποιες φωτογραφίες που χρησιμοποιήθηκαν. Λες και τους στέρεψαν οι ιδέες από φωτογραφικό υλικό.

  • Μαρία Μαγουλά

    Καταφανής Προχειρότητα…

  • Μαρία Μαγουλά

    Δίχως ντραμαμίνες μην μπείτε πάντως μέσα στο προφίλ της cleverbank.
    Το Carousel – Πελατολόγιό της, είναι και δεξιόστροφο και απροειδοποίητα αριστερόστροφο. Είναι για γερά-στομάχια η περιήγηση.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-04-2017 [7]

Οι αφίσες του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-03-2017 [3]

O Στέφανος Κολτσιδόπουλος σχεδιάζει για την ΕΥΔΑΠ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).