Ο βασικός πυλώνας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, σχεδιασμένος από τη Linakis Digital

25-02-2014

Το σημαντικότερο έργο για τη στρατηγική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, το portal www.discovergreece.com, ανέλαβε, σχεδίασε και υλοποίησε η Linakis Digital. Το www.discovergreece.com στοχεύει στην ενίσχυση της προβολής της χώρας και του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσα από εμπειρίες και φρέσκιες εικόνες, επιτρέποντας στο χρήστη να βρει αυτό που επιθυμεί, αναλόγως του στυλ διακοπών που του αρέσει, αλλά και του τρόπου αναζήτησης που του ταιριάζει.

H Linakis Digital αντιμετώπισε το πολύμορφο πρόσωπο της Ελλάδας και τον όγκο της πληροφορίας με δημιουργικότητα και λύσεις-concepts, που ενισχύουν την επαναλαμβανόμενη επισκεψιμότητα. Το A Story A Day, για παράδειγμα, αποτελεί ένα ζωντανό editorial που παρουσιάζει μία διαφορετική ιστορία από την Ελλάδα κάθε μέρα. Συλλέγοντας καθημερινά μοναδικές ιστορίες, εμπειρίες, σκέψεις και γεύσεις Ελλάδας, η ενότητα λειτουργεί ως μια υπόσχεση για κάτι νέο κάθε μέρα, ενισχύοντας την επιστροφή του επισκέπτη στο site και το call-to-action.

Ταυτόχρονα, η πλουραλιστική αισθητική και το design ανέδειξαν την ιδιότυπη πολυμορφία του τόπου μας, δημιουργώντας συνειδητά ένα μοναδικό μωσαϊκό εικόνων, χρωμάτων και ιδεών. Η χρήση της τεχνολογίας parallaxing (η κίνηση εικόνων και γραμμάτων σε διαφορετικές ταχύτητες) δημιούργησε ένα ζωντανό βάθος πεδίου, δίνοντας την εντύπωση ότι βρίσκεσαι μέσα στο ίδιο το τοπίο.

Το discovergreece.com είναι μια διαδραστική πλατφόρμα η οποία αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για τη δραστηριοποίηση της Marketing Greece, μιας εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, η οποία ιδρύθηκε το 2013 και έχει ως πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Στο ευρύτερο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής για τον Τουρισμό, στόχος της Marketing Greece Α.Ε. είναι να υποστηρίξει το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στην προώθηση ενός ανανεωμένου χαρτοφυλακίου τουριστικών προϊόντων στις αγορές-στόχους. Ταυτόχρονα, μέσω ενός πλάνου πολυεπίπεδης στρατηγικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, στοχεύει στην ανάδειξη της ανεξερεύνητης πλευράς της χώρας μας και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της στην παγκόσμια αγορά τουρισμού.
Το Διοικητικό Συμβούλιο αποτελείται από 21 μέλη. Πρόεδρος είναι ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Αντιπρόεδρος, ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ). Τα μέλη είναι αντιπρόσωποι φορέων του τουρισμού ή ειδικοί σε τουριστικά θέματα, μεταξύ των οποίων και εκπρόσωπος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).
Ο ΣΕΤΕ είναι ο βασικός μέτοχος με ποσοστό 80%, το ΞΕΕ συμμετέχει με ποσοστό 17.5%, ενώ συμμετέχει και η ΕΔΕΕ με ποσοστό 2.5%.

Το www.discovergreece.com αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα Sitecore CMS – επίσημο συνεργάτη της Linakis Digital – και φιλοξενείται στο περιβάλλον Microsoft Azure, εξασφαλίζοντας σημαντικά πλεονεκτήματα που έχουν αντίκτυπο τόσο στον επισκέπτη (ταχύτητα, προσωποποιημένη πληροφορία), όσο και στον διαχειριστή (διαρκής παρατήρηση τάσεων αγοράς, ανάλυση επισκεπτών). Η πολυπλοκότητα της πληροφορίας και ο όγκος του περιεχομένου, κατηγοριοποιήθηκαν σύμφωνα με Information Architecture μελέτη και card sorting test, που πραγματοποιήθηκε από την Linakis Digital σε επισκέπτες του εξωτερικού στην Ελλάδα. Για τις ανάγκες των κρατήσεων ενσωματώθηκαν συστήματα διεθνών παρόχων ξενοδοχειακών και αεροπορικών εισιτηρίων.

002011 010 008 005

14 Responses

  • telalis

    krima…

  • Ευάγγελος Κασσαβέτης

    Δεν είμαι σε θέση να κρίνω το έργο σε επίπεδο σχεδιασμού και ανάπτυξης της πλατφόρμας, αλλά, δεν μπορώ να μην αναφέρω την εμπειρία μου, σε επίπεδο χρήστη. Και εξοργίζομαι. Γιατί, για ακόμη μια φορά, κάποιοι (και δεν εννοώ τους δημιουργούς της πλατφόρμας) δεν εννοούν να καταλάβουν ότι το διαδίκτυο, το 2014, δεν είναι ανάπτυξη και σχεδιασμός, αλλά πληροφορία. Τόσο απλά. Δεν είναι development και web design (αυτά γίνονται πια σχεδόν αυτόματα) αλλά content management.

    Πότε, επιτέλους, το κάθε υπουργείο (αλλά και ο κάθε πελάτης, δημόσιος ή ιδιωτικός) θα καταλάβει ότι η ψηφιακή προβολή και παρουσία, πλέον, δεν είναι θέμα συσκευασίας αλλά περιεχομένου;

    Δοκίμασα να “τσεκάρω” τη χρησιμότητά του και τις πληροφορίες που δίνει για την περιοχή μου, την Αρκαδία, την Τρίπολη ειδικότερα. Αν ήμουν τουρίστας, και τσίμπαγα, θα έβριζα θεούς και δαίμονες. Και θα βροντοφώναζα “μην πάτε ποτέ στα λαμόγια στην Ελλάδα”. Ανακρίβειες, ωραιοποίηση, καλλιέργεια υπερτιμημένων προσδοκιών, άγνοια απόλυτη, ανιστόριτα κείμενα, γελοία ψεύδη, παραπλάνηση. Λυπήθηκα, γιατί, ακόμη και μέσα στην ατέλειά του, την ασχήμια του, ο τόπος μου, μπορεί να μην είναι όμορφος, αλλά είναι ωραίος. Δεν είναι όμως ποτέ αυτός που νομίζει το υπουργείο. Τίποτα από όσα γράφονται και εικονίζονται δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Και δε μιλάμε για απλούς εξωραϊσμούς. Μιλάμε για χοντρά και αντικειμενικά και συνειδητά ψέματα. Ψέματα, όχι λάθη ή ελλείψεις ή αβλεψίες…

    Θα μου πείτε, εύλογα,
    ΟΚ… Και τι έγινε; Δεν είναι αυτό το θέμα μας.
    Κι όμως

    Καλημέρα σε όλους
    Β.

  • Elena S

    Κύριε Κασσαβέτη,

    ακόμα κι αν βγαίνουμε λίγο από το θέμα του χώρου που μας φιλοξενεί, νομίζω θα μας το συγχωρέσουν, αλλά μας εξάψατε την περιέργεια.
    Μπορείτε να μας δώσετε ένα παράδειγμα ψέματος ή παραπλάνησης;
    Κοίταξα κι εγώ την Αρκαδία και δεν βρήκα κάτι περίεργο…

  • soffia

    Σε επίπεδο UI είναι μάλλον κακό, κρίμα η Linakis Digital μας έχει συνηθήσει σε εξαίρετη εργασία.
    Είναι κάπως βαρύ & για να δεις ένα ελάχιστο κειμενάκι για ένα μέρος (κι αυτό φυλακισμένο σε scrollbar) πρέπει να πατήσεις τεράστιο κουτάκι φωτογραφία 2-3 φορές.
    Οι τίτλοι ανεξέλεγκτα τοποθετημένη πάνω σε φωτογραφίας αφήνοντας την αναγνωσιμότητα τους στην τύχη.
    Σημαντικό πρόβλημα επίσης η απουσία δόμηση/ιεραρχία πληροφορίας.

  • Ευάγγελος Κασσαβέτης

    Καλημέρα κυρία Elena S,

    Δεν είναι στις προθέσεις μου η αποκατάσταση της υπόληψης της πατρίδας μου, ούτε η αποσπασματική κριτική του περιεχομένου. Η Αρκαδία με βόλευε γιατί την ξέρω. Το ίδιο υποθέτω συμβαίνει με όλη την Ελλάδα. Επίσης, υποθέτω ότι, άθελά μου, συνέβαλα ώστε η συγκεκριμένη σελίδα να έχει ήδη πολλαπλάσια κλικ από τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας.

    Τέλος πάντων, αφού το ζητάτε τόσο ευγενικά, και επειδή πιστεύω ότι μπορεί να λειτουργήσει ως εξαιρετικό παράδειγμα για προβληματισμό, θα ανταποκριθώ στην πρόσκληση, αφού ζητήσω την κατανόηση του +design και των αναγνωστών για την κατάχρηση της φιλοξενίας. Πάμε λοιπόν:

    Γράφουν τα εξής ψέματα: “Η Θρυλική Τρίπολη. Επίκεντρο στην περιοχή η πρωτεύουσα του νομού Αρκαδίας είναι κτισμένη σε υψόμετρο 650μ. Ιδρύθηκε στις αρχές του 14ου αι. και μέχρι τα τέλη του 19ου αι. λεγόταν Τριπολιτσά. Πολλοί κατακτητές, όπως οι Ενετοί και οι Τούρκοι, άφησαν εδώ τα ίχνη τους. Στην Τρίπολη υπάρχουν ακόμη κάποια διατηρητέα νεοκλασικά κτήρια και αξιόλογες εκκλησίες, μεγάλες πλατείες και πάρκα. Αξίζει να δείτε το Πολεμικό Μουσείο, το Πνευματικό Κέντρο, τη Ματζούνειο Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη και το εξαιρετικά οργανωμένο Αρχαιολογικό Μουσείο, σε κτήριο του Τσίλερ.”

    Η αλήθεια: Η Τρίπολη πρωτοεμφανίζεται σε πηγές τον 16ο αιώνα. Τριπολιτσά δεν σημαίνει “μικρή Τρίπολη”, όπως σπεύδει να εξηγήσει στους ξένους το αγγλόφωνο κείμενο [Tripolitsa (little Tripoli) και είναι -tza / όχι -tsa]. Δεν πέρασαν ποτέ από εδώ Βενετοί, ούτε καν Φράγκοι εν γένει. Και δεν άφησαν κανένα σημάδι. Ούτε και οι Τούρκοι άφησαν σημάδι γιατί, απλά, τα ισοπέδωσε όλα ο Ιμπραήμ. Δεν αξίζει να επισκεφτείς το Πολεμικό Μουσείο, γιατί είναι ένα μίζερο παράρτημα της Αθήνας, με λιγοστά ανάξια αντίγραφα. Δεν πατάει κανείς. Υπάρχει για να λουφάρουν δυο-τρεις αξιωματικοί. Το Πνευματικό Κέντρο δεν είναι επισκέψιμο και δεν είναι αξιοθέατο. Είναι πέντε άδειες αίθουσες, που γεμίζουν όταν ζητηθούν για τοπική εκδήλωση. Μαντζούνειος Βιβλιοθήκη δεν υπάρχει, εδώ και πέντε χρόνια. Το Μαντζούνειο κτήριο είναι κλειστό και έτοιμο να καταρρεύσει. Η βιβλιοθήκη έχει μεταφερθεί αλλού. Το δε “εξαιρετικά οργανωμένο μουσείο” είναι μερικές σκονισμένες αίθουσες, συνήθως κλειστές, με ελάχιστα ασήμαντα αρχαία και μεταταγμένους από τον ΟΣΕ υπαλλήλους, απρόθυμους και αγενείς. Πρόκειται για σκάνδαλο, και υπάρχει στο διαδίκτυο σχετικό καταγγελτικό άρθρο. Ψάξτε το…

    Τι άλλο να πω; Εκατό λέξεις, δέκα προτάσεις. Μόνο μία και μισή σωστές. Αυτή για το υψόμετρο, και η αποστροφή για πλατείες και πάρκα. Ωστόσο, ούτε λέξη για το ανακαινισμένο και σε πλήρη λειτουργία Μαλλιαροπούλειο Θέατρο, ένα από πέντε στο είδος του στην Ελλάδα. Ούτε λέξη για τον έφιππο ανδριάντα του γερο-Κολοκοτρώνη. Ούτε λέξη για τον Αγιοβασίλη, τη μοναδική στην Ελλάδα, και στον κόσμο ίσως, εκκλησία, μητρόπολη μάλιστα, που βρίσκεται στον πρώτο όροφο αρχιτεκτονήματος του οποίου το ισόγειο είναι δώδεκα εμπορικά καταστήματα.

    Και η αποθέωση βρίσκεται στην ενότητα της Αρκαδίας “κρυμμένοι θησαυροί”…

    Γράφουν οι φωστήρες εξερευνητές της άγριας επαρχίας: “Προϊόντα Τοπικής Παράδοσης. Τα μικρά τετράγωνα ζυμαρικά που θα δείτε στα μαγαζιά με παραδοσιακά προϊόντα, τα λένε «τουτούμια». Αξίζει να αγοράσετε και τα άλλα χειροποίητα ζυμαρικά, βότανα ή γλυκά.”

    Άκουσον, άκουσον! Στην Αρκαδία βρίσκεται ο μοναδικός κρυμμένος θησαυρός που λέγεται “προϊόντα τοπικής παράδοσης” και είναι… [έλεος, θεούλη μου συχώρεσέ με] ζυμαρικά και γλυκά! Σε όποιο χωριό της Ελλάδας κι αν πας, θα βρεις φόρα παρτίδα ζυμαρικά και γλυκά. Του κώλου, εννοείται, για τους τουρίστες. Και ο ΕΟΤ τα ανακάλυψε κρυμμένα στην Αρκαδία. Και μάλιστα, στη σχετική εικόνα, δείχνει παραλληλόγραμμα και όχι τετράγωνα ζυμαρικά. Για να μαθαίνετε, λοιπόν, τα μακρόστενα ζυμαρικά της φωτογραφίας, στην Αρκαδία τα λέμε λαζάνια. Τουτούμια τα λένε στην Πάτρα. Τα τετράγωνα, τα λέμε εδώ χυλοπίτες. Στην Πάτρα τα λένε τουτουμάκια. Ωστόσο, και πάλι ούτε λέξη για το μέλι βανίλια ελάτης Μαινάλου, για το μοσχοφίλερο και τη Μαντινεία, για τα μήλα Πιλαφά Τριπόλεως. Tα οποία, ναι, είναι απολύτως τοπικά και με τη βούλα ΠΟΠ. Πάντως, δεν είναι ούτε κρυμμένα, ούτε άγνωστα.

    Θα μου πείτε, τώρα ανέβηκε το site. Αυτά είναι φυσιολογικές καταστάσεις για την αρχική λειτουργία του. Θα ενημερωθεί σωστά με το χρόνο. Εντάξει, πάω πάσο. Σε ένα χρόνο, θα παραμένει ίδιο και χειρότερο, αραχνιασμένο μνημείο για το φαγοπότι που έπεσε… Βάζω και στοίχημα.

    Σταματώ εδώ και ξαναζητώ από όλους κατανόηση
    για την θεματολογική εκτροπή

    Καλημέρα
    Β.

    Υ.Γ. Στην έξοχη έρευνα-μελέτη που εκπόνησε ο ΣΕΤΕ προ τετραετίας, αν δεν κάνω λάθος, για το τουριστικό προϊόν του τόπου μας, κατέληξε, ανάμεσα σε άλλα, ότι ένα από τα σοβαρότερα προβλήματά μας, είναι η καλλιέργεια υψηλών προσδοκιών μέσα από παραπλανητική εξωραϊστική διαφήμιση, και η αναπόφευκτη επακόλουθη αναξιοπιστία που χαρακτηρίζει κάθε μας πρωτοβουλία.
    Κι εμείς βαράμε ασυγκίνητοι το ίδιο βιολί. Τάζουμε λαγούς με πετραχείλια!
    “Ελάτε στην Αρκαδία, να πληρώσετε για τη μαρμελάδα της μαμάς σας…”
    Αντί να πούμε “Ελάτε στην Αρκαδία, γιατί είναι η Αρκαδία, ρε γαμώτο!”
    Sorry και πάλι

  • Vassilis Papadopoulos

    Κατάλαβες Βαγγέλη γιατί λέω ότι πρέπει να γράφεις συχνότερα και με μεγαλύτερη διασπορά; Αν ο μόνος περιοριστικός παράγοντας, που σε οδηγεί στην αποχή, ήταν ο περιορισμένος χρόνος, θα το δεχόμουν. Ρίξε λίγο τις άμυνες σου, γιατί γνώσεις, σκέψη, καρδιά και κέφι έχεις, και γράφε/μίλα μπας και ανοίξουν λίγα μυαλά ακόμα. Καλό μεσημέρι!

  • Elena S

    Ευχαριστώ πολύ κε Κασαβέτη
    Υπήρξατε κατατοπιστικότατος
    Όσον αφορά “τα λόγια τα μεγάλα” που ταΐζουμε τους ξένους μας, αυτό είναι γεγονός…

  • γιο γιο γιο, γιο γιο (Μπάστα Ράιμς)

    Βαγγέλη, είσαι απ’ τους λίγους επαγγελματίες του χώρου, που σκέφτονται ακόμα ρασιοναλιστικά. Ζεις όμως σε λάθος χώρα ή σε λάθος εποχή. Καλό κουράγιο, πολλή δύναμη και να είσαι πάντα καλά!

  • τρα λα λο

    Δεν είναι ο κ. Κασσαβέτης σε λάθος χώρα ή σε λάθος εποχή, εσύ είσαι κ. Μπάστα (που σημαίνει και “φτάνει”) ή Μπομπο. Φτάνει με τον συμβιβασμό στην ασχημοσύνη και την παραίτηση. Στην εποχή του άκρατου ναρκισσισμού που η άλλη όψη του είναι να αυτοκατηγορήσε για τα πάντα, ακόμα για τις αρρώστιες που σου συμβαίνουν.
    Ούτε λίγοι είμαστε οι ρασιοναλιστές.

    Υ.Γ> Μην συμβιβάζεσαι λοιπόν, κυρίως μην συμβιβάζεσαι με την ερημιά μέσα σου, ψάξε την αγάπη

  • Ευάγγελος Κασσαβέτης

    Peace! Που θα έλεγε και ο Ρενάτο
    Καλημέρα σε όλους
    Β.

  • σι σι σι, σι σι (Φτάνει Ράιμς, ιταλοποιημένος, μετά από υπόδειξη)

    Δεν γίνεται να συμβιβαστώ με την υποτιθέμενη ερημιά μέσα μου, αφού ξέρω ότι πάσχεις να μου αποδείξεις ότι αποτελείς μια ζουμερή κι εύφορη όαση στους “ξηρούς αμμόλοφούς” μου.

    Εύχομαι μόνο το ασυμβίβαστο μέτωπο απέναντι στην ασχημοσύνη και την παραίτηση που θεωρείς ότι πρεσβεύεις να μην είναι καμιά φάτα μοργκάνα που σου φαντάζει τόσο μα τόσο ρεαλιστική.

    Όντως, ειρήνη υμίν! Που θα έλεγε και ο (ορθολογιστής) Χεσούς.

    ΥΓ: Πολλοί αυτοανακηρυσσόμενοι αντικονφορμιστές και ρεβιζιονιστές τελευταίως που αναλώνονται στο να κουνάνε το χαρτάκι του αριθμού προτεραιότητας που κατέκτησαν (δια θαύματος) πατώντας το πάνω κουμπί του μηχανήματος στην είσοδο της αίθουσας αναμονής! Καλή δύναμη και στη συνέχεια! Οϊμέ!

  • m.d.

    Γιατί τόσο σπάμ-ο-χαζολόγημα από ανωνυμους…
    Προσπαθούμε να αφιερώσουμε λίγο χρόνο να ενημερωθούμε. Σεβαστείτε το!

    Το βρίσκω “καθώς πρέπει” το σχεδιασμό. Καταλαβαίνω πως ο πελάτης ήταν δύσκολος. Θα προτιμούσα περισσότερο flat design.
    Επίσης βρίσκω πολύ κακό, στα δικά μου μάτια τις τεράστιες φωτογραφίες που βαραίνουν μια σύνθεση.. (αν και τρέντ της εποχής)

  • m.d.

    Θαρρώ πως θα έχει περισσότερο ενδιαφέρον τα σχόλια μιας δουλειάς και η κριτική της από σχεδιαστές να τα βλέπουν οι πελάτες και όχι τόσο οι γραφίστες, designer, σχεδιαστές…

  • SEO In Greece

    Το design του discovergreece.com προσωπικά μου αρέσει. Θα συμφωνήσω πάντως και με το σχόλιο που θίγει το θέμα του περιεχομένου. Σήμερα το τελευταίο είναι ο θεμέλιος λίθος του digital marketing. Επιπρόσθετα είναι ζωτικής σημασίας η προώθηση της ιστοσελίδας, ειδικά μέσω των μηχανών αναζήτησης και κυρίαρχα μέσω της Google. Περισσότεροι από το 89% των χρηστών χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της τελευταίας για να εντοπίσουν τουριστικές υπηρεσίες. Αν δεν εμφανίζεται η συγκεκριμένη ιστοσελίδα στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της τότε πολύ δύσκολα θα επιτευχθεί ο στόχος για τον οποίο δημιουργήθηκε.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).