Νέος λογότυπος για τη Domino’s Pizza

28-08-2012

Ακολουθώντας την τάση που θέλει τις εταιρείες να απλοποιούν το λογότυπό τους (βλ. Starbacks) η Domino’s Pizza, ανανέωσε την ταυτότητά της, απορρίπτοντας το λεκτικό κομμάτι και κρατώντας μόνο το “ασσο-δυο” πλακίδιο του ομώνυμου παιχνιδιού. Η λέξη “Pizza” φεύγει εντελώς (ανοίγοντας προφανώς το δρόμο και για διαφοροποίηση του προϊόντος), ενώ η λέξη Domino’s σε κάποιες εφαρμογές παραμένει (σε μεγέθη και θέσεις που ποικίλουν), ενώ σε άλλες όχι.

«Η όλη διαδικασία έχει ξεκινήσει από το 2008, όταν αναγνωρίσαμε την πραγματική ανάγκη για αλλαγή», λέει ο Russell Weiner, διευθυντής marketing της Domino’s Pizza. «Αρχίσαμε να εμπλουτίζουμε το μενού μας, αναπτύξαμε μια εντελώς νέα συνταγή για την πίτσα μας και κάναμε μια μικρή επανάσταση να μιλήσουμε γύρω από το εμπορικό μας σήμα κυρίως μέσω της τεχνολογίας, των φορητών συσκευών (έξυπνα κινητά και ταμπλέτες) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το επόμενο βήμα σε αυτή τη διαδικασία είναι να οικοδομήσουμε το κατάστημα του μέλλοντος, με νέα σήμανση και έναν απλό, οπτικά εντυπωσιακό λογότυπο. Κι αυτό γιατί πιστεύουμε ότι η Domino’s είναι πια ένα παγκόσμιο brand που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο», πρόσθεσε.
Την αλλαγή του λογοτύπου θα ακολουθήσει σύμφωνα με τους υπεύθυνους και η αλλαγή στην εσωτερική αρχιτεκτονική των καταστημάτων.
Το έργο δημιούργησε η εταιρεία CP&B, και η εφαρμογή του θα ξεκινήσει από τον Οκτώβριο.

Ο παλαιός λογότυπος

Ο νέος λογότυπος

 

4 Responses

  • giorgos

    not bad..! ίδια ιδέα με την Microsoft, μεγάλη διαφορά στο αποτέλεσμα λόγω του ότι η Domino’s την εφάρμοσε πιο σωστά..!

  • Σωτήρης Μαργέλος

    Αυτό είναι σωστό rebranding λοιπόν… Και σκεφτείτε ότι ουσιαστικά πρόκειται περί… πιτσαρίας.!

  • tsolerman

    Επιτέλους διορθώσαν και το τυπογραφικό λάθος που είχαν
    στον προηγούμενο λογότυπο. Το σήμα πάντως φαίνεται να «πέφτει»
    πάνω στον λογότυπο (ως ντόμινο). Δεν ξέρω αν είναι ηθελημένο
    κάτι τέτοιο, πάντως μου προκαλεί ανησυχία.

  • MarkG

    Η ανησυχια ειναι “θα πεσει / δε θα πεσει?” 🙂
    βασικα τωρα που το ειπες, με πιανει ενα αγχος για το μικροσκοπικο “ΤΜ”. ετσι και πεσουν τα ζαρια… 🙂



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).