Νέος λογότυπος για τη Domino’s Pizza

28-08-2012

Ακολουθώντας την τάση που θέλει τις εταιρείες να απλοποιούν το λογότυπό τους (βλ. Starbacks) η Domino’s Pizza, ανανέωσε την ταυτότητά της, απορρίπτοντας το λεκτικό κομμάτι και κρατώντας μόνο το “ασσο-δυο” πλακίδιο του ομώνυμου παιχνιδιού. Η λέξη “Pizza” φεύγει εντελώς (ανοίγοντας προφανώς το δρόμο και για διαφοροποίηση του προϊόντος), ενώ η λέξη Domino’s σε κάποιες εφαρμογές παραμένει (σε μεγέθη και θέσεις που ποικίλουν), ενώ σε άλλες όχι.

«Η όλη διαδικασία έχει ξεκινήσει από το 2008, όταν αναγνωρίσαμε την πραγματική ανάγκη για αλλαγή», λέει ο Russell Weiner, διευθυντής marketing της Domino’s Pizza. «Αρχίσαμε να εμπλουτίζουμε το μενού μας, αναπτύξαμε μια εντελώς νέα συνταγή για την πίτσα μας και κάναμε μια μικρή επανάσταση να μιλήσουμε γύρω από το εμπορικό μας σήμα κυρίως μέσω της τεχνολογίας, των φορητών συσκευών (έξυπνα κινητά και ταμπλέτες) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το επόμενο βήμα σε αυτή τη διαδικασία είναι να οικοδομήσουμε το κατάστημα του μέλλοντος, με νέα σήμανση και έναν απλό, οπτικά εντυπωσιακό λογότυπο. Κι αυτό γιατί πιστεύουμε ότι η Domino’s είναι πια ένα παγκόσμιο brand που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο», πρόσθεσε.
Την αλλαγή του λογοτύπου θα ακολουθήσει σύμφωνα με τους υπεύθυνους και η αλλαγή στην εσωτερική αρχιτεκτονική των καταστημάτων.
Το έργο δημιούργησε η εταιρεία CP&B, και η εφαρμογή του θα ξεκινήσει από τον Οκτώβριο.

Ο παλαιός λογότυπος

Ο νέος λογότυπος

 

4 Responses

  • giorgos

    not bad..! ίδια ιδέα με την Microsoft, μεγάλη διαφορά στο αποτέλεσμα λόγω του ότι η Domino’s την εφάρμοσε πιο σωστά..!

  • Σωτήρης Μαργέλος

    Αυτό είναι σωστό rebranding λοιπόν… Και σκεφτείτε ότι ουσιαστικά πρόκειται περί… πιτσαρίας.!

  • tsolerman

    Επιτέλους διορθώσαν και το τυπογραφικό λάθος που είχαν
    στον προηγούμενο λογότυπο. Το σήμα πάντως φαίνεται να «πέφτει»
    πάνω στον λογότυπο (ως ντόμινο). Δεν ξέρω αν είναι ηθελημένο
    κάτι τέτοιο, πάντως μου προκαλεί ανησυχία.

  • MarkG

    Η ανησυχια ειναι “θα πεσει / δε θα πεσει?” 🙂
    βασικα τωρα που το ειπες, με πιανει ενα αγχος για το μικροσκοπικο “ΤΜ”. ετσι και πεσουν τα ζαρια… 🙂



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-03-2018 [1]

Ο Νίκος Γεωργόπουλος σχεδιάζει για τον Leon of Athens

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-02-2018 [0]

Ο Mike Rafail ανανεώνει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-01-2018 [1]

Σχεδιασμός συσκευσιών και χαρακτήρων από την The comeback studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-01-2018 [1]

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δια χειρός Yell

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-01-2018 [2]

Νέα οπτική ταυτότητα για την Rockvision από το Designclub

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-01-2018 [0]

Η ΜΝΡ σχεδιάζει το νέο λογότυπο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-01-2018 [0]

Ο Neville Brody δημιουργεί για την Coca-cola

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 20-12-2017 [0]

Τα σήματα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-12-2017 [0]

Ένα ημερολόγιο για την καταπολέμηση του στίγματος στην ψυχική Υγεία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 14-12-2017 [3]

Οι τίτλοι του Netflix εξελληνίζονται



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).