Νέος λογότυπος για τη Domino’s Pizza

28-08-2012

Ακολουθώντας την τάση που θέλει τις εταιρείες να απλοποιούν το λογότυπό τους (βλ. Starbacks) η Domino’s Pizza, ανανέωσε την ταυτότητά της, απορρίπτοντας το λεκτικό κομμάτι και κρατώντας μόνο το “ασσο-δυο” πλακίδιο του ομώνυμου παιχνιδιού. Η λέξη “Pizza” φεύγει εντελώς (ανοίγοντας προφανώς το δρόμο και για διαφοροποίηση του προϊόντος), ενώ η λέξη Domino’s σε κάποιες εφαρμογές παραμένει (σε μεγέθη και θέσεις που ποικίλουν), ενώ σε άλλες όχι.

«Η όλη διαδικασία έχει ξεκινήσει από το 2008, όταν αναγνωρίσαμε την πραγματική ανάγκη για αλλαγή», λέει ο Russell Weiner, διευθυντής marketing της Domino’s Pizza. «Αρχίσαμε να εμπλουτίζουμε το μενού μας, αναπτύξαμε μια εντελώς νέα συνταγή για την πίτσα μας και κάναμε μια μικρή επανάσταση να μιλήσουμε γύρω από το εμπορικό μας σήμα κυρίως μέσω της τεχνολογίας, των φορητών συσκευών (έξυπνα κινητά και ταμπλέτες) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το επόμενο βήμα σε αυτή τη διαδικασία είναι να οικοδομήσουμε το κατάστημα του μέλλοντος, με νέα σήμανση και έναν απλό, οπτικά εντυπωσιακό λογότυπο. Κι αυτό γιατί πιστεύουμε ότι η Domino’s είναι πια ένα παγκόσμιο brand που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο», πρόσθεσε.
Την αλλαγή του λογοτύπου θα ακολουθήσει σύμφωνα με τους υπεύθυνους και η αλλαγή στην εσωτερική αρχιτεκτονική των καταστημάτων.
Το έργο δημιούργησε η εταιρεία CP&B, και η εφαρμογή του θα ξεκινήσει από τον Οκτώβριο.

Ο παλαιός λογότυπος

Ο νέος λογότυπος

 

4 Responses

  • giorgos

    not bad..! ίδια ιδέα με την Microsoft, μεγάλη διαφορά στο αποτέλεσμα λόγω του ότι η Domino’s την εφάρμοσε πιο σωστά..!

  • Σωτήρης Μαργέλος

    Αυτό είναι σωστό rebranding λοιπόν… Και σκεφτείτε ότι ουσιαστικά πρόκειται περί… πιτσαρίας.!

  • tsolerman

    Επιτέλους διορθώσαν και το τυπογραφικό λάθος που είχαν
    στον προηγούμενο λογότυπο. Το σήμα πάντως φαίνεται να «πέφτει»
    πάνω στον λογότυπο (ως ντόμινο). Δεν ξέρω αν είναι ηθελημένο
    κάτι τέτοιο, πάντως μου προκαλεί ανησυχία.

  • MarkG

    Η ανησυχια ειναι “θα πεσει / δε θα πεσει?” 🙂
    βασικα τωρα που το ειπες, με πιανει ενα αγχος για το μικροσκοπικο “ΤΜ”. ετσι και πεσουν τα ζαρια… 🙂



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).