Διαγωνισμός λογοτύπου για τη Δράμα ως προορισμό οινικού τουρισμού

16-07-2014

Η Περιφερειακή Ενότητα Δράμας απευθύνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή προτάσεων λογοτύπου  με σκοπό την προβολή και σε βάθος χρόνου την καθιέρωση του νομού Δράμας ως προορισμού οινικού τουρισμού.

Ο λογότυπος θα πρέπει να λειτουργεί ως σύμβολο που αντανακλά τις αξίες του οινικού τουρισμού στη δραμινή ύπαιθρο, όπως την ποιότητα του οινικού προϊόντος, την πολιτιστική κληρονομιά (γη του Διονύσου) ή άλλες αξίες που συνδέονται με τον τόπο, έτσι ώστε να προβάλλει την εικόνα του νομού Δράμας ως ελκυστικού οινοτουριστικού προορισμού στην ελληνική και στη διεθνή αγορά. Ο λογότυπος θα πρέπει να αποτελείται από εικαστικό και λεκτικό μέρος (slogan). Η πρωτοτυπία της σύλληψης θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.

Η υποβολή συμμετοχών έχει καταληκτική ημερομηνία την 18η Αυγούστου 2014.
Η αμοιβή που θα δοθεί στην πρόταση που θα επιλεγεί ανέρχεται στις €4.000 (μεικτά).

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ

Wineries_Veroia_510

 

10 Responses

  • george

    Τι όνομα θα συνοδεύει το λογότυπο όμως? Δεν αναφέρεται..

  • k3_1984

    όντως δεν ξεκαθαρίζεται
    γνωρίζει μήπως κανείς??

  • Anastasia

    Έστειλα mail για τη διευκρίνηση του slogan και αναμένω… Όταν και αν απαντηθεί θα ενημερώσω

  • Νίκος Γιούρης

    Έστειλα κι εγώ mail και η εύρεση του σλόγκαν είναι μέρος της δουλειάς.

  • Anastasia

    Δυστυχώς μετά από 15 μέρες δεν έχω πάρει καμία απάντηση στο mail που έστειλα. Διάβασα πολλές φορές την προκήρυξη, αλλά πάλι δεν διευκρινίζεται αν ο σχεδιαστής πρέπει να προτείνει το σλόγκαν. Βέβαια δεν υπάρχει κι άλλη επιλογή από την επινόηση κάποιου σλόγκαν. Μεγάλη παράλειψη και μάλλον όχι αθώα…

  • george

    τι να πείς? δεν αλλάζουμε.. καλή μας τύχη και βλέπουμε.

  • Μαρία Μαγουλά

    Νομίζω ότι είναι σαφές ότι μέρος της δουλειάς είναι και το slogan. Τώρα, το σε τί θα υπογράφει ένα slogan είναι ΚΑΙ αυτό μέρος της δουλειάς. Το σε τί προτρέπει ένα slogan δεν είναι πάντα σαφές από ένα εικαστικό σύμβολο. Αυτό εξαρτάται από το πώς αποδίδεις αυτό το σύμβολο. Αν το ονοματίζεις για κάποιον λόγο ή όχι. // Παιδιά, μην τους κατηγορούμε για μη- αθωότητα και όταν δεν υπάρχει λόγος. Δεν είναι κάτι ξέχωρο ο Λόγος απ΄την Εικόνα. Λειτουργεί ΌΛΟ μαζί για να πετύχει τον Σκοπό που αναφέρει στα ζητούμενα. Καλή επιτυχία.

  • Μαρία Μαγουλά

    Το μόνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι ο Λογοτύπος αυτός σαν δουλειά ήταν μια εργασία που αναφερόταν σε επαγγελματίες που έχουν γνώση του μάρκετινγκ, εκτός από το γεγονός ότι αυτοί είναι Σχεδιαστές (γραφίστες). Κι΄αυτό το λέω κρίνοντας τόσο απ΄τα ζητούμενα όσο και από την Αίτηση συμμετοχής που πάνω-πάνω ζήταγε όνομα (ιδιώτη) ή όνομα εταιρείας, και παρακάτω είχε κενό (για να συμπληρωθεί προαιρετικά) που ζητούσε contact person, Άρα: ή το αναλάμβανε διαφημιστική που εκεί θα δούλευαν από art director και copy director μαζί για να βγει αυτή η δουλειά, και ο συμμετέχοντας θα ήταν το όνομα της εταιρείας με contact person τον γραφίστα- art director. ή αν ήταν ιδιώτης (ο σχεδιαστής), κατά τη γνώμη μου, έπρεπε να΄χει εμπειρία creative director στο χώρο της διαφήμισης. Πράγμα που θα τον έκανε ικανό να δουλεύει Εικόνα-Λόγο ΜΑΖΙ σαν Ιδέα και όχι ξέχωρα σπασμένο σε ειδικότητες γραφίστα ή κειμενογράφου. Άλλωστε το προαιρετικό manual που ζητούσε ο διαγωνισμός είναι ένα δύσκολο πραγματάκι για να το φτιάξει κάποιος, αν δεν είχε ποτέ μελετήσει από το πελατολόγιό του τέτοιο αντίστοιχο πράγμα. Και manual λογοτύπου έχουν κυρίως οι πολυεθνικοί ή τεράστιοι πελάτες. Οι Πελάτες με Ευρωπαικές προδιαγραφές οργανωτικότητας και μελέτης.

  • Μαρία Μαγουλά

    Πάντως, προσπαθήστε να διαβάζετε προσεχτικά τα Ζητούμενα ενός διαγωνισμού, που αναρτάται εδώ. Επειδή, μπορεί μεν οι διαγωνισμοί όλοι στους όρους συμμετοχής να αναφέρουν για τυπικούς και νομικούς λόγους ότι απευθύνονται σε ΟΛΑ τα φυσικά και νομικά πρόσωπα, ΟΜΩΣ απ΄τα ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΤΟΥ κάθε διαγωνισμού καταννοείς σε τί είδους επαγγελματίες αυτός απευθύνεται. Όταν κάποιος σου ζητά παράδοση αρχείων ΜΕ slogan, και ΧΩΡΙΣ slogan, ελληνικά και αγγλικά, είναι αυτονόητο ότι δεν απευθύνεται σε απλούς γραφίστες-σχεδιαστές εικαστικών, αλλά σε διαγωνιζόμενους που έχουν και γνώσεις μάρκετινγκ και στρατηγικής, ώστε να ξέρουν ΚΑΙ να γράφουν slogan, και να χτίζουν σκεπτικό πώς να λειτουργεί το logo δίχως το slogan. Για αυτούς τους επαγγελματίες το slogan δεν είναι “επινόηση”-ουρά ενός σχήματος που σχεδίασαν, και που έχει να κοτσαριστεί από κάτω απ΄το σχήμα, ή και που το κάνουν απλά delete- όταν το δίνουν χωρίς slogan, αλλά μέρος της μελέτης. Και αυτό δεν έχει να κάνει με “πονηριά” Κανενός, αλλά με εμπειρία πάνω σε ένα πολύπλοκο θέμα ειδικότητας (Όλες σε Μία) που ονομάζεται σήμερα: “δημιουργικός”. Ε… λοιπόν σε αυτό εδώ το πολύ ενδιαφέρον ηλεκτρονικό περιοδικό ανεβαίνουν διαγωνισμοί που άλλοτε απευθύνονται σε: γραφίστες, άλλοτε σε creative directors, άλλοτε και σε εταιρείες που μπορούν να βάλουν ΟΜΑΔΑ ειδικοτήτων να δουλέψει με το όνομα της Εταιρείας, άλλοτε σε λιθογράφους, άλλοτε σε γραφίστες με ειδικότητα τις βαθυτυπίες, φλεξογραφίες, άλλοτε σε καρτουνίστες, άλλοτε σε εικονογράφους. ΟΛΑ αυτά σαν ειδικότητες λέγονται… designers, και όλοι είναι Φυσικά και Νομικά πρόσωπα που έχουν δικαίωμα συμμετοχής, τα ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ όμως του κάθε διαγωνισμού είναι εκείνοι οι Παράγοντες που Ορίζουν ποιός μπορεί να συμμετέχει.

  • artnik

    Γνωρίζει κανείς τι απέγινε αυτός ο διαγωνισμός του Νομού Δράμας που είχε επαναληφθεί το φθινόπωρο??? Έχουν βγει τα αποτελέσματα??? Κάποιο νέο???



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 19-07-2017 [2]

Επανασχεδιάζει την οπτική του ταυτότητα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-06-2017 [0]

Πάλι ανοιχτός διαγωνισμός από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 09-05-2017 [3]

Ένας διαγωνισμός δημιουργίας λογότυπου από την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 16-04-2017 [1]

Διεθνής διαγωνισμός για την ταυτότητα του Università degli Studi della Campania Luigi Vanvitelli

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-03-2017 [3]

Ο πιο πρωτότυπος ανοιχτός διαγωνισμός λογοτύπου



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).