Η γεωγραφική κατανομή των συμμετεχόντων στα ΕΒΓΕ 2012

19-03-2012
Εν αναμονή της τελετής απονομής των ΕΒΓΕ που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Απριλίου στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών του ιδρύματος Ωνάση, δημοσιεύουμε τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στη γεωγραφική προέλευση των συμμετεχόντων στο φετινό διαγωνισμό. Εκτός από το σκοπό της διαφάνειας, πιστεύουμε ότι χρησιμεύουν και για την εξαγωγή διαφόρων συμπερασμάτων σχετικά με την γραφιστική παραγωγή στη χώρα μας. Συνολικά στα ΕΒΓΕ 2012 υπέβαλλαν συμμετοχές 351 διαφορετικά (νομικά και φυσικά) πρόσωπα. Ο αριθμός αυτός είναι τελικός και προέκυψε έπειτα από τις απαραίτητες διορθώσεις που ακολούθησαν τη δημοσίευση όλων των συμμετεχόντων στην ιστοσελίδα των ΕΒΓΕ. Οι αριθμοί που ακολουθούν δεν περιλαμβάνουν τους συμμετέχοντες στην κατηγορία των Νέων Δημιουργών. Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα δημοσιεύσουμε έναν αντίστοιχο πίνακα με την κατανομή των βραβείων, για λόγους σύγκρισης. Να σημειώσουμε ότι η παρακάτω εικόνα είναι διαδραστική και περνώντας τον κέρσορα πάνω από κάθε κομμάτι εμφανίζονται σχετικές πληροφορίες.

24 Responses

  • guest

    να κανω μια ασχετη ερωτηση !
    που μπορουμε να βρουμε προσκλησεις για την τελετη απονομης των ΕΒΓΕ ?

  • designmag

    Η προπώληση των εισιτηρίων ξεκινά την Παρασκευή…

  • ραμboboτσαρης

    @ guest:..
    τηλεφώνησε στο 210 9523617…

    @ designmag:..
    ρε ‘σεις;!.. 20 απριλίου;!.. στην επέτειο γενεθλίων του χίτλερ;!.. 😉

  • designmag

    @bobo
    Το ξέρεις υποθέτω ότι κι αυτός έβγαζε το ψωμί του ως γραφίστας στη Βιέννη…

  • ραμboboτσαρης

    @ designmag:..
    όχι, γνωρίζω ότι ήθελε να σπουδάσει ζωγραφική στη βιέννη, κι ότι ζωγράφιζε καρτ ποστάλ στο μόναχο…

    δεν νομίζετε, όμως, ότι με την (ατεκμηρίωτη) θέση σας δικαιολογείτε κάτα κάποιον τρόπο τους ζωγράφους, που σχεδιάζουν λόγκοζζζ;..

    🙂

    αληθεύει ότι ο φακίνος σκέφτεται να αποκαλύψει στα φετινά ε.β.γ.ε. την ταυτότητα του μοριάρτυ, ουπς, bobo;.. ή, όπως θα σού ‘λεγε ο ίδιος, «elementary, my dear gotsis»…

  • demetriosfakinos

    @bobo
    Σχεδίαζε μενού και cartes de visite. Από τα οποία παρεμπιπτόντως δεν έχει σωθεί τίποτα (αντιθέτως έχουν σωθεί ζωγραφικά του έργα).
    Και, όχι δεν αληθεύει ότι σκοπεύω να αποκαλύψω την ταυτότητά σου στα ΕΒΓΕ. Η επιθυμία σου για ανωνυμία είναι σεβαστή 😉
    Άντε το πολύ-πολύ να το ψιθυρίσω στο αυτί του νικητή του ΜΕΓΑ ΕΒΓΕ 😀

  • ραμboboτσαρης

    @ demetriosfakinos:..
    μπορείς να μου δώσεις, σε παρακαλώ, κάποια πηγή;..

    αν η επιθυμία μου για ανωνυμία είναι σεβαστή, γιατί συνεχίζεις ακόμα να ρωτάς αριστερά και δεξιά;.. δεν σε προκάλεσα ποτέ να με «τσακώσεις», κι ούτε θεωρώ ότι σε δουλεύω, όπως έχεις ισχυριστεί σε τρίτους…

    απλώς, είσαι πολύ περίεργος (χωρίς ουσιαστικό λόγο), και δίνεις βάση σε άσχετα πράγματα… πώς θα αντιδρούσες, αν θα τηλεφωνούσα στην π. και θα της ζητούσα πληροφορίες για σένα;.. και με ποιο δικαίωμα θα τολμούσα να κάνω κάτι τέτοιο;..

    :S

    παρόλο, που έχεις κάποιες ηλεκτρονικές μου διευθύνσεις, δεν σκέφτηκες ποτέ να με ρωτήσεις τον ίδιο… (ναι, όρχεις· όχι ωοθήκες…)

    αφού δείχνεις να είσαι «παιχνιδιάρης», και με βάση την τάση του ιστοχώρου σας προς αναρτήσεις σχετικές με διαγωνισμούς, σου ανακοινώνω ότι τις επόμενες μέρες θα προκηρύξω κι εγώ έναν… ενημέρωσέ με, αν ενδιαφέρεσαι να γίνεις δωροθέτης… θα μπορούσες, παραδείγματος χάριν, να χαρίσεις μια ετήσια συνδρομή του περιοδικού σας…

    😉

    φαντάζεσαι να σε διορθώσει ο νικητής του μέγα ε.β.γ.ε., αφού του ψιθυρίσεις την υποτιθέμενη ταυτότητα του bobo;..

  • demetriosfakinos

    Δεν είναι θέμα περιέργειας. Είναι θέμα πρόκλησης. Εσύ ξέρεις προσωπικά πράγματα για εμάς κι εμείς δεν ξέρουμε καν ποιος είσαι (μέχρι το πιο πάνω μήνυμα ούτε το γένος σου δεν μας αποκάλυπτες).
    Χαίρομαι που επιτέλους σε ταυτοποίησα, αλλά όταν λέω ότι η ανωνυμία σου είναι σεβαστή, εννοώ ότι δεν θα επικοινωνήσω παραπέρα την ταυτότητά σου.
    Για τη δωροθεσία… εξαρτάται από το διαγωνισμό 🙂
    Στείλε μου μήνυμα κι αν είναι γουστόζικος όσο κι εσύ… ευχαρίστως 🙂

  • ραμboboτσαρης

    @ demetriosfakinos:..
    🙂 αφού σήμερα είναι η μέρα των μεγάλων αποκαλύψεων, μάθε, επίσης, ότι δεν κατέχω συσκευή τηλεόρασης…

    δεδομένου ότι υπάρχει μια πληθώρα από περσόνες μου σε κοινωνικά δίκτυα και φόρα, ελπίζω να βρήκες το σωστό (αν και ανενεργό) προφίλ, με το οποίο είσαι και φίλος… δεν πειράζει, αν πέρασαν δεκατέσσερις μήνες… ούτως ή άλλως, μας ανήκει η αιωνιότητα…

    πιστεύω, όμως, ότι οφείλεις την ετήσια συνδρομή «στα τυφλά», μια και «παρενοχλούσες» τόσον καιρό φίλους και γνωστούς με την επιμονή σου… μην αναφερθώ και στους ρόλους του bobo ως part-time επιμελητή και mascotte provocateuse…

    επιπλέον, θα μπορούσα και να σου ζητήσω μια γενναιόδωρη αύξηση για τον λεό για όλες τις άσπρες τρίχες, που απέκτησε… ;P

    περιμένω να μου δώσεις κάποια πηγή για την ενασχόληση του αδόλφου με τον τομέα του «gebrauchsgrafik»· ή «gebrausgrafic», όπως τον μετονόμασε ο «διαβολάκος» σ’ ένα βιβλίο του κυρίου αρβανίτη… :S

    εν τέλει, ο θείος μπάκας με περιέγραψε σωστά*;.. 🙂

    *naaaaah… 0/3…

  • ραμboboτσαρης

    @ demetriosfakinos:..
    σκοπεύεις κάποια στιγμή να παραθέσεις μια πηγή για τις γραφιστικές μέρες του χίτλερ, ή θες να σε πιστέψω όπως μου το ζητάει ο λιακόπουλος, όταν μιλάει για τους ταξιδιώτες του σείριου, τις χαμένες πολιτείες του άρη, και τους ελοχίμ και τους νεφελίμ*;..

    😉

    *καλά, δεν είναι το ίδιο… ο λιακό έχει γράψει τόσα βιβλία γι’ αυτά τα θέματα… 🙂

  • Ευάγγελος Κασσαβέτης

    Bobo, μου επιτρέπεις να συνδράμω λιγάκι (αυτόκλητα) στο θέμα;*

    1. Εκείνη την εποχή ο όρος “γραφίστας” δεν είχε και πολύ νόημα,
    τουλάχιστον, δεν είχε το νόημα και το περιεχόμενο που του δίνουμε σήμερα…
    2. Ούτε και γω γνωρίζω κάτι για μενού και κάρτες, αλλά σίγουρα σχεδίαζε
    τις “ζωγραφιές” του με στόχο και τρόπο που σήμερα θα εκλαμβανόταν ως γραφιστική.
    Για παράδειγμα, μάλλον επιχρωμάτιζε α/μ φωτογραφίες και, σίγουρα, αντέγραφε πίνακες…
    3. Συχνά, οι καρτποστάλ και οι αφίσες του είχαν καθαρά διαφημιστικό περιεχόμενο
    (βλέπε τη συζητημένη αφίσα για την αντιδρωτική σκόνη και άλλα παρόμοια).
    4. Δεν είμαι βέβαιος (και δεν επιβεβαιώνεται βιβλιογραφικά) ότι το “εικαστικό” έργο του
    εκείνης της περιόδου (1907 με 1914 περίπου) έχει όντως καταστραφεί και δεν υπάρχει.
    Τελευταία, έρχονται στο φως διάφορα νέα στοιχεία και πληροφορίες…
    5. Δεν ήταν στο Μόναχο οι καρτποστάλ αλλά, κυρίως, στη Βιέννη.

    6. Δεν είναι ο demetriosfakinos που δεν σου δίνει πηγές, αλλά ο designmag…
    7. Μια και μίλησα για πηγές, και θα τις ζητήσεις κι από μένα, φαντάζομαι,
    οι πληροφορίες υπάρχουν παντού, αλλά αν επιμένεις σε κάτι πιο επίσημο,
    αρκούν τα ακόλουθα (που είμαι βέβαιος ότι τα γνωρίζεις):
    “Hitler and the Power of Aesthetics” του Frederic Spotts, και το πασίγνωστο
    “The Rise and Fall of the Third Reich” του Shirer, όπου περιγράφεται
    και η σχετική φάση της ζωής του. Τι ζωγράφος, τι γραφίστας, άλλωστε…

    😉

    * ποιο θέμα, δηλαδή, άλλος για Χίο τράβηξε κι άλλος για Μυτιλήνη… Καλημέρα

  • demetriosfakinos

    Aχ βρε Μπόμπο… τι να σε κάνω.
    Στο “Mein Kampf” (έκδοση από την Αντιφασιστική Βιβλιοθήκη, Α τόμος, σελ. 121) αναφέρει «Γύρω στα 1909 με 1910 η οικονομική κατάσταση βελτιώθηκε. Και δεν είχα πια ανάγκη να δουλεύω χειρωνακτικά». Είχα τακτοποιηθεί σαν σχεδιαστής και ακουαρελίστας…».
    Ενδεικτικά σου παραθέτω από το άρθρο του Peter Schjeldahl “Hitler as artist” στο The New Yorker «The young Hitler was wild for Wagnerian opera, stately architecture, and inventive graphic art and design».
    Προσπάθησε μάλιστα, από “freelancer” που ήταν να εργαστεί ως υπάλληλος και σε διάσημο γραφείο της εποχής «The most exasperating missed opportunity was the possibility of working under the graphic artist and stage designer Alfred Roller».
    Το άρθρο αυτό μπορείς να βρεις εδώ http://www.newyorker.com/archive/2002/08/19/020819craw_artworld#ixzz1poxcQMC7.
    Συγκεκριμένα για τα μενού που ανέφερα το έχω δει σε σχετικό ντοκιμαντέρ. Είμαι σίγουρος ότι αν έχεις το χρόνο να το γκουκλάρεις θα βρεις πληθώρα άλλων αναφορών…

    Όσο για τον υπέροχο κ. Μπάκα… Τι με ρωτάς, αφού ξέρεις ότι έπεσε έξω (είχες “αυτιά” στην παρέα). Για το 1/3 βέβαια, δεν μπορώ να έχω άποψη. Αυτά είναι προσωπικά θέματα 😉

  • demetriosfakinos

    Αχ βρε Μπόμπο, με βάζεις στα αίματα (ενώ θα έπρεπε με άλλα να ασχολούμαι).
    Μπήκα τώρα στο τριπάκι να δω από ποια λέξη αποδόθηκε στα ελληνικά το “σχεδιαστής”. Αυτό που βρήκα (και είμαι σίγουρος ότι εδώ μπορείς να βοηθήσεις είναι το εξής από το πρωτότυπο «Ich arbeitete damals schon selbständig als kleiner Zeichner und Aquarellist».
    Τα γερμανικά μου δεν είναι καλά, όμως περίμενα να βρω τη λέξη “Gestalter” αντί του “Zeichner”. Μπορείς να μας διαφωτίσεις για τη διαφορά αυτή;
    Στο Google Translate, η ελληνική απόδοση είναι “καλλιτέχνης”. Η απόδοση στα αγγλικά είναι “artist/draftsman/subscriber/designer/drawer”. Τι ήθελε στ’ αλήθεια να πει;

  • MarkG

    German To English – Gestalter
    (der) n. framer, shaper, fashioner, designer, former, maker, one that gives form to
    http://www.dictionarist.com/Gestalter

    German To English – Zeichner
    (der) n. subscriber, one who signs up to receive a service or publication; limner, one who draws, one who describes through drawing
    http://www.dictionarist.com/Zeichner

  • Σωτήρης Μαργέλος

    Το συγκεκριμένο θέμα (γεωγραφική κατανομή των ΕΒΓΕ) μπορεί να ανοίξει μεγάλη κουβέντα και ενδιαφέρουσα κουβέντα, αλλά…

    Αλλά, είναι τελικά χαρακτηριστικό των γραφιστών να ξεκινάνε από ένα θέμα θέμα -π.χ. γεωγραφική κατανομή των συμμετεχόντων στα ΕΒΓΕ 2012- και να καταλήγουν στο ποια ήταν η δραστηριότητα του Χίτλερ πριν την κατάληψη του Ράιχσταγκ και πως αυτη θα πρέπει να διατυπώνεται. Είναι λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε ένα γραφιστικό forum γιατί τελικά ο έλληνας designer το έχει στο αίμα του… Το ίδιο φαινομενο συμβαίνει και με τους πελάτες συνήθως. Αλλά έρχονται και ζητάνε από έναν designer και στο τέλος ο δεύτερος το πάει αλλού για αλλού, γι’αυτό βλέπουμε και αυτά που βλέπουμε γύρω μας. Επικοινωνία και design δηλαδή που συνήθως δεν λειτουργεί…

    Στο θέμα είμαι…

  • ραμboboτσαρης

    @ ευάγγελος κασσαβέτης:..
    (τι θα πει «μου επιτρέπεις»;.. η κουβέντα είναι δημόσια… οπότε, η συμμετοχή σου είναι αυτονόητη, και το σχόλιό σου καλοδεχούμενο…)

    1. δηλαδή τώρα έχει περισσότερο νόημα;.. 😉
    2. ο επιχρωματισμός καρτ ποστάλ είναι, όντως, γραφιστική εργασία, που μας την έκλεψαν οι συνοικιακοί φωτογράφοι…
    3. δεν γνωρίζω τη «συζητημένη αφίσα για την αντιδρωτική σκόνη»…
    4. …
    5. αχά!..
    6. demetriosfakinos 19-03-2012 17:57, πρώτη πρόταση…
    7. σ’ ευχαριστώ για τις πηγές, αλλά πολύ περισσότερο για τη διαπίστωσή σου «τι ζωγράφος, τι γραφίστας, άλλωστε»…

    @ demetriosfakinos:..
    🙂 κι εσένα σ’ ευχαριστώ για τις πηγές…

    να ξέρεις ότι όλοι μας έχουμε κι άλλες ασχολίες, που μας φαίνονται αυτήν τη στιγμή πιο «σημαντικές»… 😉

    αν και πιστεύω ότι το βιβλίο του χίτλερ πρέπει να αντιμετωπιστεί και ως μια στυλιζαρισμένη προσπάθεια ωραιοποίησης της ανάδειξης του ίδιου ως ηγέτη, και γι’ αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ ως «ιστορικό», η έκφραση «kleiner zeichner» μπορεί να αποδοθεί ως «μικρός/ταπεινός σχεδιαστής», όπου η σφαιρικής σημασίας λέξη «σχεδιαστής» καθρεφτίζει τη λέξη «zeichner*» πιο ταιριαστά, αφού περιγράφει αυτόν, που ζωγραφίζει, σκιτσάρει, ανταποδίδει, αναπαράγει, αλλά και υπογράφει, ή και δηλώνει ευθύνη…

    επίσης, το γεγονός ότι ο αδόλφος δεν ανταποκρίθηκε στην ευκαιρία να δουλέψει για τον σκηνογράφο roller, δεν τον κάνει γραφίστα…

    το ίδιο ισχύει και για τον schjeldahl, όταν γράφει ότι ο νέος χίτλερ είχε τρελαθεί για τις όπερες του βάγκνερ, για τα επιβλητικά αρχιτεκτονήματα, και για τις εφευρετικές γραφικές τέχνες… (μου κάνει εντύπωση ότι το new yorker τον άφησε να δημοσιεύσει τη λέξη «habsburg» ανορθόγραφα…)

    δεδομένου, όμως, ότι ο όρος «graphic designer» εμφανίστηκε τη δεκαετία το 1920, και ότι πριν υπήρχε ο σχετικός πρόδρομος του «graphic artist» (ή «grafiker» στα γερμανικά), πρέπει να καταλάβεις ποιος είναι ο βασικός μου προβληματισμός στο σχόλιο (του designmag) «το ξέρεις υποθέτω ότι κι αυτός έβγαζε το ψωμί του ως γραφίστας στη βιέννη»…

    τα μενού τα έχεις δει σε σχετικό ντοκιμαντέρ (βαριέμαι να το ψάξω χωρίς να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες)· τις cartes de visite πού τις είδες;..

    επίσης, το να δυναμώνεις το βάρος κάποιων λέξεων, δεν σημαίνει ότι γίνονται αυτομάτως πιο σχετικές…

    τη διαφορά μεταξύ «gestalter» και «zeichner» την παρουσίασε επαρκώς ο μάρκος…

    🙂

    την πιθανότητα του ενός στα τρία τη δέχτηκες, μάλλον, διότι σκέφτηκες ότι «it takes one to know one»… μα, γιατί;.. συνειρμός μπρόουκμπακ λόγω αλογουράς;.. τρε μπανάλ…

    αν και δηλώνεις ότι είναι προσωπικό το θέμα, γιατί κατατρέχεις σε κάποιο προεφηβικής ευφυΐας πείραγμά μου μέσω του κλεισίματος ματιού;..

    🙂

    πάντως, των «αυτιών» μου σ’ αυτήν την παρέα, τους πόναγε μετά το διάφραγμα από το «εσωστρεφές» γέλιο… τύφλα νά ‘χουν τα joe weider… 😉

    έχω κι άλλα αυτιά· είμαι μία από τις dolly πριν από την τελική dolly… μπεεε-ε-ε… 🙂

    *για λόγους πληροφόρησης και μόνο, η λέξη προέρχεται από το «zeichenære» του πρώιμου γερμανικού μεσαίωνα, που σήμαινε «θαυματουργός»… 🙂

    @ σωτήρης μαργέλος:..
    (ας ξεκινήσουμε τη μεγάλη κουβέντα, που επιζητάς…)

    πω, πω!.. κοντά τα τρία τέταρτα των συμμετεχόντων στα φετινά ε.β.γ.ε. προέρχονται από την αττική, περίπου το ένα έβδομο από τη θεσσαλονίκη, ενώ το υπόλοιπο της χώρας έχει μικρότερο ποσοστό από αυτό της συμπρωτεύουσας…

    πιστεύεις ότι είναι μια εικόνα, η οποία ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα της ελληνικής γραφιστικής και εικονογραφικής σκηνής, ή μήπως υπάρχουν περισσότεροι γραφίστες/all-rounder στην επαρχία, οι οποίοι, για τους δικούς τους λόγους, δεν ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή στα ε.β.γ.ε.;..

    (λες να το ξαναπάρει η beetroot φέτος;..)

  • Σωτήρης Μαργέλος

    Με την σαχλαμάρα που έγραψες πιστεύεις ότι αναίρεσες τα όσα ανέφερα σχολιο-νάρκισσε…

  • ραμboboτσαρης

    @ σωτήρης μαργέλος:..
    🙂 όχι, δεν είχα σκοπό να αναιρέσω το σχόλιό σου, απλώς πίστεψα ότι το ενδιαφέρον σου για μια «μεγάλη κουβέντα και ενδιαφέρουσα κουβέντα» είχε κάποια βάση…
    θες να μου εξηγήσεις τί ακριβώς θεωρείς «σαχλαμάρα», ή θες να συνεχίζεις να καταλαβαίνεις ό,τι θες να καταλαβαίνεις;..

  • ΠΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Πάλι με τον bobo ασχολείσται? Ελεος…

  • ραμboboτσαρης

    @ πάνος κωνσταντόπουλος:..
    «ασχολείσται»;!..

    btw, έχεις έρθει σε επαφή με κάποιον εκ των andrew nimmo, beth bartholomew ή christopher furlong για την «προσαρμογή» του dylan σε λοΐζο;.. 😉

  • ΠΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Μια προσαρμογή ήταν και πέρασε…

  • ραμboboτσαρης

    @ πάνος κωνσταντόπουλος:..
    λες, ε;!.. 🙂

  • ΠΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

    Ετοιμαζω εκθεση ιnfographics θα χαρω πολυ να ερθεις!

  • ραμboboτσαρης

    @ πάνος κωνσταντόπουλος:..
    σου εύχομαι καλή δύναμη και καλή επιτυχία…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΦΟΡΑ 25-10-2016 [0]

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Toolkit Designers Meeting 2016

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-10-2016 [0]

Ανοιχτή πρόσκληση για συμμετοχή στην έκθεση της Στέγης “Tomorrows”

ΔΙΑΦΟΡΑ 10-10-2016 [0]

Σε διαβούλευση ο φάκελος των ανοικτών διαγωνισμών από την Ένωση Γραφιστών

ΔΙΑΦΟΡΑ 20-07-2016 [0]

Post-nostalgia: το Design συναντά την ουτοπία

ΔΙΑΦΟΡΑ 18-04-2016 [14]

Ψηφίστε το καλύτερο ΕΒΓΕ της φετινής τελετής

ΔΙΑΦΟΡΑ 06-04-2016 [1]

Θυμάστε το λογότυπο που δεν τόλμησε η ΗΡ να εγκρίνει;

ΔΙΑΦΟΡΑ 28-03-2016 [0]

Πρωτοβουλία διαμαρτυρίας εναντίον εκπαιδευτικού οργανισμού

ΔΙΑΦΟΡΑ 26-01-2016 [0]

100 χρόνια Bauhaus, η επέτειος ενός κινήματος που άλλαξε τον κόσμο.

ΔΙΑΦΟΡΑ 04-01-2016 [0]

H γραφιστική στο φετινό Αthens Voice Choice

ΔΙΑΦΟΡΑ 17-12-2015 [3]

Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε με το παλιό σας laptop



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).