To δεύτερο video της σειράς του ΕΟΤ από την Beetroot

12-10-2013

Ανέβηκε στο κανάλι του ΕΟΤ στο youtube το δεύτερο video της σειράς που δημιουργεί η Beetroot για τον ελληνικό τουρισμό.
Το πρώτο video της σειράς είναι και το πιο πετυχημένο από όλα όσα βρίσκονται στο κανάλι του ΕΟΤ, αφού έχει ιδωθεί πάνω από 100.000 μέσα σε τρεις μήνες. Αυτό δε σημαίνει ότι έτυχε καθολικής αποδοχής. Τουναντίον συζητήθηκε έντονα, όχι μεν για το οπτικό του κομμάτι, αλλά για το περιεχόμενό του και πιο συγκεκριμένα αναφορικά με το κατά πόσο τα αρνητικά στοιχεία του “προορισμού Ελλάδα” θα έπρεπε να συζητούνται με τόσο ανοικτό τρόπο.

Στο ερώτημα μας γιατί το δεύτερο video προβάλλεται εκτός τουριστικής περιόδου, η απάντηση είναι ότι «στόχος της καμπάνιας δεν είναι οι τουρίστες, αλλά οι Έλληνες ως οικοδεσπότες. Σκοπός είναι να συμβάλλουν αυτά τα σποτάκια στην προσπάθεια δημιουργίας μιας παιδείας σωστής αντιμετώπισης του θέματος, από όλους μας. Συνεπώς, δεν υπάρχει εν προκειμένω η έννοια σωστή και λάθος περίοδος. Πρόκειται για μια συνεχή προσπάθεια».

Εν αναμονή του τρίτου επεισοδίου της καμπάνιας, ιδού το δεύτερο, με τίτλο “Στο εστιατόριο”

YouTube Preview Image

7 Responses

  • Γιάννης

    Δηλαδή οι Έλληνες πρέπει να είναι πολιτισμένοι όχι επειδή αυτό είναι το ζητούμενο για τους ίδιους πρώτα αλλά επειδή είναι οικοδεσπότες. Από εκεί ξεκινάει το λάθος μας. Να σκουπίσουμε τα σκουπίδια κάτω από το χαλί, αρκεί να πετύχει το soirée. Όπως Ολυμπιάδα. Κι όταν φύγουν οι καλεσμένοι να ξαναβάλουμε το σεμεδάκι στην τηλεόραση και να ρευτούμε ελεύθερα. Δυστυχώς η παιδεία ξεκινάει ένα σκαλί πιό πίσω, από αυτό που πιστεύουμε ότι αξίζει να προσφέρουμε σε εμάς τους ίδιους και στα παιδιά μας. Αυτό είναι το δομικό λάθος της καμπάνιας που στον πυρήνα της εχει τον αιώνιο επαρχιωτισμό και την χαμηλή μας αυτοεκτίμηση. Νομίζω πώς η συζήτηση για το κατά πόσο τα αρνητικά στοιχεία του “προορισμού Ελλάδα” θα έπρεπε να συζητούνται με τόσο ανοικτό τρόπο αποδεικνύει ακριβώς αυτό. Γι’ αυτό και η καμπάνια είναι άσφαιρη. Φυσικά οι Beetroot κάνουν τέλεια δουλειά αν και λίγο «δύσκολη».

  • konstadinos

    Μιζέρια

  • O papas o paxis.

    video = βίντεο

  • Ο ιμάμης ο λεπτός.

    beetroot = παντζάρι

  • Βαγγέλας

    Mπα…
    με τη λογική του παπά του χοντρέως
    beetroot = μπήτρουτ
    (γατάκια)

  • Ο ιμάμης ο λεπτός.

    Δεν πιστεύω ότι ο παπάς εννοούσε τη μεταγραφή της λέξης στα ελληνικά, αλλά τη μετάφρασή της. Αν και θα’ πρεπε να είχε προτείνει τη λέξη “εικονοσειρά” που είναι πιο λειτουργική για τους χριστιανορθόδοξους απογόνους των Ελ.
    (πουλάκια)

  • Maria P.

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Γιάννη(πρώτο σχόλιο). Δίνουμε πολύ σημασία στη βιτρίνα και στο να είμαστε αρεστοί στους ξένους. Δεν είμαστε βρωμιάρηδες, ούτε κάφροι, όπως παρουσιάζεται στο αρχικό βίντεο, ούτε θα πασχίσουμε κιόλας να δείξουμε το καλό μας πρόσωπο. Είναι πραγματικά θέμα παιδείας του καθενός και αξιών.Πρέπει ό,τι κάνουμε να το πιστεύουμε και να αποδεχόμαστε εμείς οι ίδιοι. Γενικά όλες οι κινήσεις που γίνονται τα τελευταία χρόνια για την “προώθηση” της Ελλάδας μου προκαλούν θλίψη. Είναι μια υπέροχη χώρα, με ζεστούς ανθρώπους παρόλα τα προβλήματά τους, πρόθυμοι να μιλήσουν-κατατοπήσουν τουρίστες(σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης), με τα καλά και τα στραβά της, αυθεντικότητα και πλούσια κουλτούρα.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-04-2017 [7]

Οι αφίσες του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-03-2017 [3]

O Στέφανος Κολτσιδόπουλος σχεδιάζει για την ΕΥΔΑΠ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).