Με ολοκαίνουρια ταυτότητα εγκαινιάζουν την περίοδο υποβολής τα Ermis Awards 2014

15-07-2014

Τα Ermis Awards, εδώ και 25 χρόνια προσπαθούν να αναδείξουν τα καλύτερα των διαφημιστικών έργων, παραγωγών διαφημιστικών ταινιών, μουσικής και εκδηλώσεων, προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων, προγραμμάτων άμεσου marketing, προγραμμάτων δημιουργικής χρήσης των ΜΜΕ, έργων στο digital.

Αναγγέλλοντας  την έναρξη της περιόδου υποβολής συμμετοχών, οι υπεύθυνοι της ΕΔΕΕ επιφύλασσαν μια έκπληξη προς το κοινό τους: την νέα ταυτότητα του θεσμού, όπως αυτή σχεδιάστηκε από το Beetroot Design Group.
To νέο σήμα μπορεί να “διαβαστεί” ως το φτερό από την περικεφαλαία του Ερμή, το γράμμα “Ε” ή το φτερό από τα γνωστά σανδάλια του θεού (ιδίως ορατό στην έκδοση με την τυπογραφία από κάτω).

Μιλήσαμε με τον εξ ιδρυτών της Beetroot, Γιάννη Χαραλομπόπουλο, ο οποίος μας είπε:
«Ήταν για εμάς μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία, να σχεδιάσουμε την ταυτότητα ενός τόσο εμβληματικού και καθιερωμένου θεσμού. Αισθανόμασταν την υποχρέωση να σεβαστούμε το υπάρχον σήμα, αλλά ταυτόχρονα, έπρεπε να το εξελίξουμε. Ευτυχώς η διαδικασία υπήρξε πολύ ομαλή, αφού οι υπεύθυνοι και συμμετείχαν ενεργά καθ’όλη τη διάρκεια του επανασχεδιασμού και μας τίμησαν με απόλυτη εμπιστοσύνη».

Από την άλλη πλευρά, ο πρόεδρος της ΕΔΕΕ, Μάνος Παπαπολύζος δήλωσε σχετικά: «Είναι αλήθεια ότι θέλει πολύ κουράγιο να αλλάξεις κάτι επιτυχημένο, όπως το σήμα των Ermis Awards, ιδιαίτερα όταν κανείς δεν συνειδητοποιεί την ανάγκη της αλλαγής μέχρι να βάλεις δίπλα στο παλιό, το νέο. Όμως, μετά από 12 χρόνια με την τρέχουσα εταιρική ταυτότητα, αισθάνομαι ότι έπρεπε να δώσουμε μια νέα πνοή στα Ermis Awards με ένα νέο σήμα, με το οποίο ελπίζουμε ότι θα πορευθούμε τα επόμενα 12 τουλάχιστον χρόνια.

Στο διαγωνιστικό μέρος του θεσμού, να σημειώσουμε ότι δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα έργα που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά κατά το διάστημα από 27 Ιουνίου 2013 έως και 30 Ιουνίου 2014. Η διορία για την υποβολή συμμετοχών λήγει στις 12 Σεπτεμβρίου.
Όλες τις σχετικές πληροφορίες θα βρείτε εδώ

logo14_demo-02  logo14_demo-01logo14_demo-03

2 Responses

  • loutser

    Hertz

    btw αυτό το κενό στο RM…

  • Ρενάτο Τάτα

    ωραίο το brand symbol με το “ε” για φτερό,
    αλλά τυπογραφικά θα το έβλεπα σε “μικρότερο νούμερο παπούτσι”.
    κοινώς, με χαλάει λίγο αυτή η διαφορά στo tracking των 2 λέξεων.

    αγαπάμε beetroot, αλλά να τα λέμε κι αυτά.

    peace n love,
    ρενάτο τάτα



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-06-2018 [0]

Σχεδιασμός για τα My Greek Soap από τον Ιωάννη Εργελετζή.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-05-2018 [0]

Μια ακόμα αφίσα για το Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).