Στη μάχη του Euro 2012 η εθνική ποδοσφαίρου – Η τυπογραφία μας το κέρδισε ήδη

08-06-2012
Euro 2012 – Πρεμιέρα με Εθνική Ελλάδος, πρεμιέρα με Parachute
Αυτή την Παρασκευή το Euro 2012 δεν ξεκινά μόνο με χρώμα ελληνικό αλλά και με υπογραφή ελληνική στην τυπογραφία της διοργάνωσης. Εδώ και αρκετό καιρό η επίσημη γραμματοσειρά του Euro 2012 έχει επιλεγεί από την UEFA να είναι η PF Beau Sans Pro της βραβευμένης ελληνικής εταιρίας Parachute. Από την Παρασκευή και για ένα ολόκληρο μήνα οι πόλεις της Πολωνίας και της Ουκρανίας θα είναι ντυμένες με Beau Sans Pro. Banners στους δρόμους, διαφημίσεις, t-shirts, souvenirs, εισιτήρια για τους αγώνες όλα φτιαγμένα με τις γραμματοσειρές της Parachute, ενω οι τηλεοπτικοί σταθμοί σε όλο τον κόσμο θα μεταδίδουν με Beau Sans. Πρόσφατα κυκλοφόρησε από την ΕΑ SPORTS (Electronic Arts) και το επίσημο ηλεκτρονικό παιχνίδι UEFA Euro 2012 με τις συγκεκριμένες γραμματοσειρές.

9 Responses

  • Μανώλης Μ.

    Πολύ καλό και μεγάλη επιτυχία για την ελληνική τυπογραφία αλλά κάποια κομβικά γράμματα που δίνουν χαρακτήρα στην γραμματοσειρά είναι σηκωμένα από αλλου. (π.χ. Karbon Sans της Village http://vllg.com/Klim/Karbon#panel=usage-poster-news, σε συνδυασμό με τα Cachet της Linotype http://www.linotype.com/5955/cachet.html).

    Μπράβο όμως! Πάμε γερά Γιούρο!!!!

  • kostis

    Danmark ή Denmark? Eφαγα κόλλημα.

  • Πάνος Βασιλείου

    Ειναι πραγματικά λυπηρό να έρχεται κανείς αντιμέτωπος με τέτοιου είδους μικρότητες όπως του Μανώλη Μ. γιατί καταλαβαίνει πραγματικά το λόγο που πάμε κατά διαόλου σαν έθνος, όταν αντιμετωπίζουμε σαν αυθεντικό και υπέροχο οτιδήποτε μας πλασάρεται από το εξωτερικό και κατακεραυνώνουμε οτιδήποτε ελληνικό (ή μάλλον οτιδήποτε ελληνικό μη φιλικά προσκύμενο προς εμάς). Να γιατί έχουμε γίνει ένα έθνος εμποράκων, να γιατί το μόνο που ξέρουμε και μας βολεύει (για να πουλάμε μούρη στο στενό ελληνικό περίγυρο μας) ειναι να αγοράζουμε από το εξωτερικό δήθεν hot προϊόντα και να τα μεταπουλάμε στη μικρούλα ελληνική αγορά. Να γιατί έχουμε καταστρέψει τη παραγωγή μας, να γιατί δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε επί ίσοις όροις τους ξένους, γιατί πολλοί δυστυχώς σαν τον Μανώλη Μ. (του οποίου πολύ θα ήθελα να γνωρίζω την πραγματική του ταυτότητα ώστε να ξέρω σε ποιόν απευθύνομαι) διακατέχονται σ’ αυτή τη χώρα από σύνδρομο κατωτερότητας και δεν έχουν τ’ αρχ…α να στρωθούν στη δουλειά και να κάνουν κάτι πραγματικά καλό για τον εαυτό τους και γι αυτή τη χώρα. Ειλικρινά διερωτώμαι, είναι τυχαίο γεγονός οι επιτυχίες της ελληνικής γραφιστικής στο εξωτερικό? Ειναι τυχαία τα βραβεία που εχουμε κερδίσει σαν Parachute τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό?? Μάλλον για τον Μανώλη Μ. αυτοί οι ξένοι δεν ξέρουν τι τους γίνεται…
    Αλήθεια αγαπητέ Μανώλη Μ. μπήκες στον κόπο να τσεκάρεις πότε δημιουργήθηκε η Karbon Sans που τόσο πολύ θαυμάζεις? Αν το έκανες θα έβλεπες ότι κυκλοφόρησε το 2009 ίσως και αργότερα το 2010 ενώ η PF Beau Sans Pro που απαξιώνεις δημιουργήθηκε το 2006 ενώ κυκλοφορούσε ήδη από το 2002 ως Traffic (βλ. καταλογος 2003). Τα συμπεράσματα δικά σου.
    Επειδή λοιπόν ο χρόνος μου είναι πολύτιμος για να τον σπαταλώ σε απαντήσεις σε κακόβουλα και ίσως αναξιοπρεπή σχόλια (δεδομένης της συγκεκριμένης ανακοίνωσης), αποσύρομαι γιατί πραγματικά κάποιοι απο εμας προτιμούν να δουλεύουν από το να αερολογούν.
    Μείνε συντονισμένος για ακόμη μεγαλύτερες ανακοινώσεις από μέρους μας στις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες, ίσως σε ενδιαφέρουν…

  • designmag

    Κωστή, η Δανία λέγεται Denmark στα αγγλικά και Danmark στα δανέζικα 🙂

  • Σωτήρης Μαργέλος

    Επιλογές είναι αυτές τωρα που έκανε ο Σάντος…?
    Το Χ θα είναι μεγάλη επιτυχία. Που πας δηλαδή με Χαλκιά, Καραγκούνη, Κατσουράνη…?

    Βάλε μέσα mousegraphics να μην περάσει μπάλα-άμυνα μπετον, βάλε beetroot μεσσαία γραμμή να τους πάρεις το κέντρο και τα σώβρακα ρίξε στην επίθεση δίδυμο Designers United να το παστελώσουν με δύο μαγικές ενέργειες και το σήκωσες! Έτοιμο το 4-4-2! Παρε και nomint για αλλαγή, έχε και νέα ταλέντα και ζεστούς στον πάγκο τους Bob Studio και έτοιμος! Αυτή είναι ευρωπαϊκή ομάδα!

    (να’ ταν το ποδόσφαιρο γραφιστική ε!) 🙂

  • soffia

    έβγε

  • Panos D.

    Like για το καλό αποτέλεσμα της Ελληνικής τυπογραφίας.

    Dislike για την έπαρση της κατασκευάστριας εταιρίας που δεν δέχεται μύγα στο σπαθί της.

  • Μανώλης Μ.

    Κύριε Βασιλείου διακρίνω μία έπαρση και συγχωρέστε αν κάνω λάθος.

    Κακούβολο και αναξιοπρεπές το σχόλιο μου? Από που προκύπτει αυτό? Κάνω μία κριτική-παρατήρηση και εσείς ως leader αλλα και ως ειδικός οφείλετε να μου διευκρινήσετε ευγενικά το αν κάνω κάποιο λάθός ή οχι (πχ σε σχέση με τις ημερομηνίες που αναφέρετε).

    Κοινώς παρεξηγήσατε το σχόλιο μου. Που την είδατε την μικρότητα? Η μηπως τα αυτιά και τα μάτια σας είναι μαθημένα μόνο σε σχόλια που λενε μόνο τα καλά και η μύτη σας έχει φτάσει τόσο ψηλά που δεν δέχεστε παρατήρηση ή κάποιο σχόλιο? Και για να μην παρεξηγηθώ βιαστήκατε και παρερμηνεύσατε το σχόλιο μου. Ποιος είπε ότι μια επιροή είναι κάτι επιλήψιμο?… Γιατί εκλάβατε έτσι το σχόλιο μου…? Μπράβο λέω στην αρχή, μπράβο και στο τέλος. Εσεις γιατί επιλέξατε να κρατήσετε αυτο που θεωρητικά σας φάνηκε αρνητικό?

    Δευτερευόντος σχετικά με την Ευρωπαϊκή η παγκόσμια αναγνώριση, κάνετε το ίδιο λάθος για το οποίο με κατηγορείτε (αδικώς και με έπαρση). Κοντολογίς μόνος σας το λέτε. Δηλαδή χρησιμοποιείται μία αναγνώριση σε παγκόσμιο η Ευρωπαϊκό επίπεδο για να μιλήσετε για την ελληνική (κατ’ εσας) “μιζέρια” και “σύνδρομο κατωτερώτητας” όταν ο ίδιος ποιο πάνω λέτε πως “εχουμε γίνει εθνος εμποράκων γιατί το μόνο που ξέρουμε είναι να πουλάμε μούρη στο στενό ελληνικό περιγύρο μας την ίδια ώρα που αγοράζουμε από το εξωτερικό δήθεν hot προϊόντα. Αυτός ο ποιοτικός διαχωρισμός και το μέγεθος της αναγνώρισης για εργασίες του εξωτερικού σε σχέση με τις (“υποτιμημένες”) εγχώριες είναι λειτουργεί από μονος τους ως υποτίμηση της Ελληνικής παραγωγής, κομμάτι της οποίας είστε και εσείς. Γιατί παντα δηλαδή οι ξένοι να ξέρουν καλύτερα… Ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σας όταν θέλετε να με πείσετε να “στρωθώ στην δουλειά, αντί να είμαι ο κλασικός έλληνας-άνθρωπος της “μικρότητας”…

    Και στο κάτω κάτω τι σημασία έχει ποιος είμαι δηλαδή. Αρχισαμε πάλι τα ίδια με την ανωνυμία στους σχολιαστές. Δηλαδή θα αλλάξετε την θέση σας και τον τόνο σας αν σας πω ότι έχω καμια 50αρια ΕΒΓΕ, μερικά EDawards ή κανά Red Dot? Τι πνευματικό επίπεδο είναι αυτό και ποια λογική επιβάλει κάτι τέτοιο. Και αν το θέλετε αλλιώς ποιος σας λέει πως δεν θα μπορούσα να είμαι ένας πολύ καλός πελάτης σας είτε ικανοποιημένος είτε δυσαρεστημένος.

    Μένω συντονισμένος για μεγαλύτερες ανακοινώσεις τις οποίες και εύχομαι ολόψυχα.

  • MarkG

    Μανωλη τραγικο το φαουλ σου και δε το σωζεις. Αστο καλυτερα.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΦΟΡΑ 14-09-2017 [0]

Επετειακή έκδοση για το backpacker.gr

ΔΙΑΦΟΡΑ 05-07-2017 [6]

Εκεί που ζουν οι νυχτερίδες

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-05-2017 [0]

Ραντεβού στ’ άστρα με πέντε σημαντικούς δημιουργούς

ΔΙΑΦΟΡΑ 03-05-2017 [0]

Δέκα χρόνια εν αναμονή για την Πολυτεχνική Σχολή Πανεπιστημίου Αιγαίου

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΙΑΦΟΡΑ 05-04-2017 [9]

Ψηφίστε το καλύτερο βίντεο της τελετής απονομής ΕΒΓΕ 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ 27-01-2017 [0]

Συνδρομές μελών της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας για το 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ 25-10-2016 [0]

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Toolkit Designers Meeting 2016

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-10-2016 [0]

Ανοιχτή πρόσκληση για συμμετοχή στην έκθεση της Στέγης “Tomorrows”

ΔΙΑΦΟΡΑ 10-10-2016 [0]

Σε διαβούλευση ο φάκελος των ανοικτών διαγωνισμών από την Ένωση Γραφιστών



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).