FITC Amsterdam 2016

04-03-2016

1.header

Αγαπάμε τα δημιουργικά συνέδρια και τα FITC είναι ένα από αυτά! Από το 2002 έχουν διοργανωθεί 103 FITC συνέδρια σε περισσότερες από 8 πόλεις, από το Τόκυο έως το Σαν Φρανσίσκο, με 2889 παρουσιάσεις από εκατοντάδες ομιλητές.

Για ένατη χρονιά, το FITC Amsterdam επέστρεψε για να παρουσιάσει μια ένα πρόγραμμα με μεγάλο εύρος ομιλητών και περιεχομένου γύρω από το design, τη τεχνολογία και την καινοτομία. 2 ημέρες γεμάτες γραφιστική, digital design, κώδικα, VR, lighting design, μεταξύ άλλων.

Παρακολουθήσαμε και σας μεταφέρουμε ότι μας έκανε εντύπωση!

FITC Amsterdam 2016 opening titles

2.space

Pakhuis de Zwijger, Amsterdam

Η πρώτη των δυο ημερών ξεκίνησε με τους τίτλους από την ομάδα της W+K και παραγωγό τον Peiter Charles Hergert, μέσα σε έναν μικρό αλλά πολύ όμορφο χώρο, περιτριγυρισμένο με οθόνες!

3.stefan

Stefan Sagmeister

Το ξεκίνημα έγινε με τον χαρισματικό Stefan Sagmeister και μια σειρά από καταιγιστικά επιχειρήματα υπερ της ομορφιάς στη ζωή μας. Σε αντίθεση με τον άσχημο μοντερνισμό της σχολής που ακολούθησε τη δουλειά του Adolf Lois, ο Stefan δηλώνει οτι η ομορφιά έχει σημασία!

4.mischa

Mischa Rozema

Ο Mischa Rozema μας πέρασε στον χώρο του Hollywood. Πως γίνεται ένα προσωπικό project όπως το Sundays να φτάσει στο Hollywood ή να γίνει κάτι τόσο μεγάλο όσο το Lost Boy. Μας μαρουσίασε τις προκλήσεις, τα τεχνικά επιτεύγματα και τη διαδικασία με την οποία οργανώνει τη δουλειά του, ωστε το αποτέλεσμα να είναι μαγικό!

5.gmunk

GMUNK

O GMUNK είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στο FITC φέτος και σίγουρα από τις πιο καινοτόμες μορφές στον χώρο του design διεθνώς. Μέσα από τα τελευταία του έργα με βάση το LED φως, μίλησε για την τεράστια σημασία της συνεργασίας μέσα σε μεγάλες ομάδες από cinematographers, editors, 3d artists. Είδαμε το καθημερινό του ημερολόγιο και μάθαμε πως χειρίζεται όλα τα tasks του!

6.nicola

Nicola Bortignon

O Nicola Bortignon μίλησε για τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν στο αγαπημένο του project στη Google, το Google Web Designer, ένα νέο software (σε Beta) για το design ιστοσελίδων. Μας ανέλυσε τον τρόπο που δουλεύει το internet και την περιπλοκότητα στους browsers σήμερα, καθώς και τον τρόπο που όλα αυτά επηρέασαν το προϊόν, ακόμα και στη διαδικασία του launch του (Google Web Designer).

Ο Gert Franke στη συνέχεια, ως ειδικός στο Data Visualisation, μας παρουσίασε απεικονίσεις big data, ιστορικά από τον καιρό της επιδημίας της χολέρας του Λονδίνου το 1800, έως και τις αναλύσεις του καιρού στην τηλεόραση, το μέλλον των δεδομένων στην ιατρική, την γεωργία και τις επιστήμες. Σίγουρα τα Big Data έχουν την τιμητική τους σε κάθε δημιουργικό συνέδριο πλέον.

7.cutpaste

Cut&Paste SHUFFLE

Και πρώτη ημέρα τελείωσε με ένα live design Cut&Paste event, σε ένα bar στο κέντρο του Amsterdam, με  ασκήσεις για ομάδες με μέντορες τους ομιλητές του FITC! Όσοι πήραν μέρος είχαν την ευκαιρία να σχεδιάσουν πάνω σε συγκεκριμένο brief, σε μικρά γκρουπ και το κοινό έκρινε το αποτέλεσμα. Booze & design!

8.anouk

Anouk Wipprecht

Η δεύτερη ημέρα ξεκίνησε με τη συνεργία τεχνολογίας και μόδας. Η απίστευτα ταλαντούχα Anouk Wipprecht μας μίλησε για wearables, hacked υλικά και 3D printed φορέματα που αντιλαμβάνονται και αντιδρούν στο περιβάλλον τους, καθώς και πως όλα τα προσωπικά της projects οδήγησαν σε commisions από την Intel, την Audi και την Autodesk!

Η μόδα μας επιτρέπει, εξήγησε, να καταφέρουμε 2 σημαντικά πράγματα: να επικοινωνήσουμε με το περιβάλλον μας αλλά και μέσω αυτής να εκφραστούμε.

9.yifey

Yifei Chai

Σίγουρα το 2016 θα είναι η χρονιά του Virtual Reality, η χρονιά που το VR θα γίνει ακόμα πιο προσιτό και mainstream. Innovation Architect στο τμήμα VR της UNIT9, ο Yifei Chai μας μοιράστηκε insight σχετικά με την παραγωγή VR περιεχομένου. Εξαιρετικά ενδιαφέρον να βλεπεις από πρώτο χέρι τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν στη δημιουργία τεχνητού περιβάλλοντος: η έλλειψη focus, η έλειψη βάθους πεδίου, η απουσία του behind-the-camera(s). Εκτός αυτού, ο Yifey εντυπωσίασε και με το προσωπικό του “The Pretender project” (https://youtu.be/manbPYfXkzE), του πρώτου τρόπου ελέγχου ενός ανθρώπου από κάποιον, μέσω μιας συσκευής. Ένα δείγμα της σημερινής δημιουργικής τεχνολογίας σαν να είναι βγαλμένο μέσα από την ταινία Avatar!

10.sheldon

David Sheldon

Μετά τον Mischa Rozema και τον GMUNK, η τρίτη ομιλία με γεύση από Hollywood στο FITC: Ο David Sheldon εντυπωσίασε με τις λεπτομέρεις σχετικά με το design για User Interfaces για films. Με έμφαση στη δουλειά του για το The Martian, μας περιέγραψε την διαδικασία κατά την οποία, σαν σχεδιαστής, συνεργάστηκε με ειδικούς της NASA αλλά και τον ίδιο τον Ridley Scott, για να δημιουργήσει όμορφες και ρεαλιστικές εικόνες. Είδαμε την ανάλυση της δημιουργίας εικόνων στο creative studio (ώρες για 3 δευτερόλεπτα πλάνου) οι οποίες έφευγαν online απευθείας για να χρησιμοποιηθούν στο set την ώρα του γυρίσματος για να υπάρχει πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Μας μίλησε για το “texture” του UI, σε αντίθεση με τις λεπτομέρειές του και για τους απίστευτα απαιτητικούς χρόνους παραγωγής.

11.antonirene

Anton & Irene

Ο Anton Repponen (ομιλητής και στο Digitized 2011) και η Irene Pereyra έρχονται από το ιστορικό studio Fantasy Interactive, όπου άφησαν τις θέσεις τους για να ακολουθήσουν το όνειρό τους: το δικό τους δημιουργικό studio. Η ομιλία τους είχε ενθουσιασμό και χιούμορ, αλλά και πολύ χρήσιμες πληροφορίες για το τι θα αντιμετωπίσει κανείς όταν αποφασίσει να φύγει από μια διευθυντική θέση για ένα μικρό studio.

12.ashthorpe

Ash Thorpe

Κλείνοντας με λίγο ακόμη Hollywood: Ο Ash Thorpe, μια εμβληματική φιγούρα με ένα απίστευτο portfolio μίλησε μέσα από παραδείγματα για όλη την πορεία της καριέρας του. Τις πρώτες ευκαιρίες που του δόθηκαν μέχρι την σημερινή του καθημερινότητα. Λίστες, προτεραιότητες και οργάνωση χρόνου σαν επαγγελματίας και πάνω από από όλα αυτά, το πάθος, που κάνει τα πάντα πραγματικότητα!

Go FITC!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 24-11-2017 [1]

Ενοχλημένο το Ραδιοτηλεοπτικό Ίδρυμα Κύπρου από την παρέμβαση της εκεί Ένωσης Γραφιστών

ΆΡΘΡΑ 29-10-2017 [2]

Θέτοντας ερωτήματα στον Ανοιχτό Διαγωνισμό του Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΆΡΘΡΑ 15-09-2017 [7]

Ενέργεια κατά της κατάργησης του τμήματος Γραφιστικής στο Τ.Ε.Ι. Αθηνών

ΆΡΘΡΑ 11-05-2017 [1]

Καλλιόπη Αποστολίδου: Το να μένεις στάσιμος σκοτώνει το πνεύμα και τη φαντασία

ΆΡΘΡΑ 05-05-2017 [1]

Μ. Μπότης: To ελληνικό design δεν είναι απλά καλό

ΆΡΘΡΑ 13-04-2017 [0]

Απολογισμός για το τρίτο Graphic Stories Cyprus

ΆΡΘΡΑ 23-01-2017 [0]

Εθνική Βιβλιοθήκη: 6 γρίφοι για δυνατούς λύτες

ΆΡΘΡΑ 08-08-2016 [0]

Τι απέγιναν τα «Ιχνη Εμπορίου»;

ΆΡΘΡΑ, ΝΕΑ 27-05-2016 [0]

Έλληνες: οι καλύτεροι σχεδιαστές συσκευασίας στον κόσμο

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).