Οι ολυμπιακοί κύκλοι το δεύτερο ακριβότερο εμπορικό σήμα του κόσμου

05-08-2012
Η βρετανική εταιρεία οικονομικών συμβούλων Brand Finance PIC, ανακοίνωσε  επίσημη έκθεση της, βάσει της οποίας ο γνωστός λογότυπος της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, με τους 5 κύκλους αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο εταιρικό σήμα του πλανήτη, με την αξία του στην αγορά να ανέρχεται στα 39,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Στην πρώτη θέση, το μοναδικό σήμα που έχει μεγαλύτερη αξία από αυτό των Ολυμπιακών, δεν είναι άλλο από το σήμα της Apple, το οποίο αποτιμάται στα 56,7 δις ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι τρεις εκ των 11 κορυφαίων χορηγών των ολυμπιακών αγώνων και της διεθνούς ολυμπιακής επιτροπής, η Samsung, η GE και η Coca-Cola, περιλαμβάνονται στην πρώτη δεκάδα των πλέον "ακριβών" εταιρικών ταυτοτήτων, πλην όμως η αξία τους υπολείπεται εκείνης των πέντε κύκλων!

Η πρώτη πεντάδα έχει ως εξής: 1. Apple 56,7 δις ευρω 2. Olympic Rings 39,2 δις ευρώ 3. Coca Cola 35 δις ευρώ 4. General Electric 32 δις ευρώ 5. Samsung 24 δις ευρώ



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 02-12-2016 [3]

Πέντε τελικά οι υποψήφιοι που περνούν στη δεύτερη φάση για την Εθνική Βιβλιοθήκη

ΝΕΑ 23-11-2016 [1]

Τα αποτελέσματα των 30ων βραβείων Epica

ΝΕΑ 17-11-2016 [0]

Νέα Cyprus Airways σημαίνει και νέα οπτική ταυτότητα

ΝΕΑ 24-10-2016 [0]

Πρώτη επέτειος για το Αρχείο Οπτικής Επικοινωνίας Ελλάδας

ΝΕΑ 19-10-2016 [0]

Δημιουργικό κάλεσμα για τα 10+1 χρόνια του backpacker.gr

ΝΕΑ 14-10-2016 [1]

Και ελληνική παρουσία ανάμεσα στους νικητές του φετινού Poster for tomorrow

ΝΕΑ 29-09-2016 [0]

Ξανά επιτυχίες για την ελληνική συσκευασία στα Pentawards

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Διαμαρτυρία των Διπλωματούχων του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Έλληνας ο νικητής του διαγωνισμού λογοτύπου της Eurojust

ΝΕΑ 26-09-2016 [0]

Οι νικητές του τρίτου διαγωνισμού αφίσας από το Μουσείο Τυπογραφίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).