Ο πύργος του Άιφελ… αλλιώς

07-03-2012

Για την επικοινωνία του 13ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου, που διοργανώνει το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας, το γνωστό γραφείο G επέλεξε να χρησιμοποιήσει ίσως την πιο κλασσική γαλλική εικόνα, μέσα όμως από μια διαφορετική λήψη. Ο πύργος του Άιφελ αλλιώς. Προτρέπει το κoινό να δει τα πράγματα διαφορετικά. Η συνεχώς μεταβαλλόμενη μορφή των σχημάτων και χρωμάτων στις πολλαπλές αφίσες που δημιουργήθηκαν (πάνω στα νέα σχεδιαστικά guidelines του Γαλλικού Ινστιτούτου), σε συνάρτηση με τη συμμετρία της αρχιτεκτονικής του πύργου, παραπέμπει σε ένα καλειδοσκόπιο και ενισχύει την ιδέα της διαφορετικής οπτικής.  Ο κινηματογράφος έχει τη μαγεία να προβάλει εικόνες όπου κάθε θεατής τις αντιλαμβάνεται με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Για το 13ο Φεστιβάλ λοιπόν “Όλα είναι στο βλέμμα σου”.

10 Responses

  • PaKa

    Εξαιρετική ιδέα, εξαιρετικό αποτέλεσμα! Συγχαρητήρια στους G!

  • Κώστας Μπαρτσώκας

    Απλό και πανέμορφο! Συγχαρητήρια!

  • smaragda

    Υποκλίνομαι .-

  • Ρενάτο Τάτα

    respect.
    πολύ ωραία δουλειά.
    επικοινωνεί τέλεια.

    peace \m/

  • Αστυνόμος Μπαλούρδος

    Μπράβο, πραγματικά πολύ καλό! Χαίρομαι να βλέπω τέτοιες δουλειές 🙂

  • ραμboboτσαρης

    ο πύργος του άιφελ;!.. πάάάλι ο πύργος;!.. δεν περίσσευε καρδιά, ε;!.. 🙂

    «chapeau» στο γραφείο του μιχάλη και του αλέξανδρου, αλλά και στα κορίτσια του i.f.a. για την εμπιστοσύνη, που του(ς) δείχνουν…

    (μου αρέσει, επίσης, ότι η κουκουβάγια του ο.ε.δ.β. βρήκε τρόπο να αναστηθεί ως χίπστερ μηχανή προβολής…)

  • tsolerman

    Εξαιρετική ιδέα και εκτέλεση. Τα συγχαρητήρια μου στους G.
    Θα ήθελα πάντως να δω και τα εσωτερικά των εντύπων.
    Το μόνο που θα προτιμούσα –ίσως– να ήταν διαφορετικό είναι
    η ένταση και τα λευκά στην τυπογραφία. Συμφωνώ με την επιλογή
    της γραμματοσειράς (η οποία βρίσκει συγγένεια ως φόρμα
    με τη γεωμετρία της δομής του πύργου) και υποψιάζομαι ότι
    η πληθωρικότητα στην τυπογραφία επιλέχθηκε για να
    αντιστοιχίσει την πληθωρικότητα της εικόνας. Όμως εξακολουθεί
    να μ’ ενοχλεί έλλειψη του λευκού ως αντίστιξη στην ένταση
    της εικόνας.

    Πάντως η αξία της ιδέας και η γενική εκτέλεση είναι τέτοια που
    δεν αναιρούνται από τις προσωπικές μου τυπογραφικές προτιμήσεις.

    Να που τελικά δεν φταίνε τα σύμβολα-στερεότυπα και οι πύργοι
    της κάθε πόλης, αλλά ο στερεοτυπικός τρόπος που τα βλέπουμε.

  • ραμboboτσαρης

    @ designmag:..
    λεό, φτιάξε, σε παρακαλώ, τον σύνδεσμο για τους g… :S

  • Ευάγγελος Κασσαβέτης

    Πολύ όμορφη η δουλειά των G. Πρωτότυπη προσέγγιση,
    επικοινωνιακή ευστοχία, φρέσκο και χαρούμενο αποτέλεσμα.
    Όπως τόνισαν και οι συνάδελφοι, ακριβώς ένα στερεότυπο
    είναι η καλύτερη πρόκληση για να γίνεις δημιουργικός.

    ————

    …Και δυο υπο-σημειώσεις τυπογραφικού περιεχομένου,
    για προβληματισμό· όχι για απαξίωση της καλής δουλειάς που έγινε:

    1. Θα συμφωνήσω με το Χρήστο Τσολερίδη για την τυπογραφική
    πληθωρικότητα –φλυαρία θα την έλεγα, γαλλικό άλλωστε ιδίωμα είναι–
    και θα τολμούσα να προσθέσω μια “βιασύνη” στη διαστοιχείωση,
    ειδικά των ζευγών άλφα-λάμδα, και στον “αέρα” σε σχέση με το πλαίσιο
    (ψειρίσματα… για να έχουμε κάτι να λέμε…).

    2. Τελικά, μάλλον έχω αρχίσει να βαριέμαι την τυπογραφική τάση
    της ψυχρής φαρμακευτικής αισθητικής και ξερής τηλεγραφικής λογικής
    που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στην ελληνική σχεδιαστική σκηνή
    ως λιτή προσέγγιση. Μήπως ήρθε η ώρα να την ξεπεράσουμε;

    Αντιλαμβάνομαι πως επιφανειακά ίσως υπάρχει μια κάποια αντίφαση
    ανάμεσα στην πρώτη μου σημείωση περί πληθωρικότητας και
    στη δεύτερη περί μινιμαλιστικής τυπογραφίας… Κι όμως, είναι δυο ζητήματα διαφορετικής τάξης.

    Anyway… Μπράβο και πάλι στα παιδιά για την όμορφη δουλειά τους!

  • ραμboboτσαρης

    @ designmag:..
    ούτε ένα τυπικό ευχαριστώ;.. τς, τς…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).