ΓΙΝΕΤΑΙ ένας λογότυπος για την ελληνική προσπάθεια

14-02-2012

Ο Πέτρος Οικονομίδης γεννήθηκε στη Νότιο Αφρική αλλά έχει επιλέξει να ζει στην Ελλάδα. Κατ’ επάγγελμα είναι Global Brand and Communications Consultant και έχει σημαντική πορεία στον παγκόσμιο χώρο της διαφήμισης. Ανάμεσα σε άλλα, είναι υπεύθυνος για κάποια από τα πιο γνωστά μότο μεγάλων εταιριών όπως η Coca Cola, η Apple, η Audi, η Volkswagen, η Heineken, η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή, η Τράπεζα Κύπρου κ.λπ. Το 1991 δημιούργησε τη διαφημιστική καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού “Greece chosen by Gods”.
Πρόσφατα, η ομιλία σε ένα συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη με τίτλο “Rebranding Greece”, αποτέλεσε σημείο αναφορά για το τι μπορεί να γίνει κάτω από τις παρούσες συνθήκες, ώστε να αντιστραφεί η εικόνα που έχει δημιουργηθεί γύρω από την Ελλάδα τον τελευταίο καιρό.
«Η Ελλάδα είναι στα πρόθυρα της χρεοκοπίας. Αλλά δεν είμαστε ένα χρεοκοπημένο έθνος. Είμαστε Έλληνες. Άνθρωποι με την δύναμη να οραματιστούμε. Άνθρωποι με την ευφυΐα να μετατρέψουμε το όραμα σε πραγματικότητα. Οραματιστήκαμε την Δημοκρατία. Οραματιστήκαμε την Ακρόπολη. Τώρα είναι καιρός να οραματιστούμε το Μέλλον» συμπέρανε ο κ. Οικονομίδης.

Προς αυτή την κατεύθυνση ξεκίνησε μια εθελοντική ενέργεια, που βασίζεται στη συμμετοχή όλων μας. Στα πλαίσια της ενέργειας αυτής, χρειάζεται η λογοτύπηση της λέξης “ΓΙΝΕΤΑΙ”.
Ο ίδιος o κ. Οικονομίδης λέει «Χρειαζόμαστε ένα λογότυπο για να συλλάβει τη δύναμη και την αισιοδοξία της λέξης ΓΙΝΕΤΑΙ. Ο λογότυπος αυτός θα χρησιμοποιηθεί σε μια ποικιλία από online και offline εφαρμογές. Επομένως, θα πρέπει να είναι κάτι απλό και τολμηρό, που να μπορεί να αναπαραχθεί εύκολα, σε μια ποικιλία από τεχνικές εκτύπωσης και απεικόνισης. Θα πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιείται σε διάφορα μεγέθη και σε συνδυασμό με άλλους λογότυπους».
Θα στοχεύει σε Έλληνες και ξένους, αλλά το βασικό κοινό θα είναι Έλληνες που ζουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο λογότυπος θα πρέπει να είναι μοντέρνος και σύγχρονος, να συμβολίζει ένα δημιουργικό μέλλον για την Ελλάδα, αλλά να έχει σαν βάση του το ελληνικό DNA. Να είναι απλό, ανθρώπινο, να κοιτά προς τα μπροστά, να είναι ευφυές.

Η αποστολή των λογοτύπων θα πρέπει να γίνεται μέχρι την Κυριακή 19/2 στη διεύθυνση ginetai@felixbni.com

YouTube Preview Image

17 Responses

  • Βασίλης Γεωργίου

    Με deadline μεθαύριο ΔΕΝ γίνεται!

  • Πέτρος Κ

    Δε ζητάει ο άνθρωπος να φτιάξουμε μια ταυτότητα εταιρείας/προϊόντος με εφαρμογές, σήμανση και χρωματικές παλέτες.
    Μια λογοτύπηση της λέξης “ΓΙΝΕΤΑΙ” ζήτησε, για μια grassroot δράση.
    Είναι κάτι που μπορεί να γίνει και σε λίγες ώρες!
    Έλεος με τη δυσκοιλιώτητα ορισμένων πια…

  • Βασίλης Γεωργίου

    Πέτρο έχεις δίκιο, βιάστηκα να κάνω το σχόλιο. Αφού παρακολούθησα την ομιλία, έκανα ένα προσχέδιο και μέσα στην μέρα θα το ολοκληρώσω και θα το στείλω. Τελικά σίγουρα γίνεται.

  • Πέτρος Κ

    ETΣΙ μας θέλω!
    Θετικούς και δημιουργικούς 🙂
    Καλή επιτυχία σε όσους το προσπαθήσουν!

  • DimitriK

    Μιά χαρά είναι η προθεσμία(deadline). Εξάλλου το έχει ανακοινώσει πριν από μερικές μέρες στο φ.μπ. Γίνεται!

  • φεboboάριος

    δεν είμαι αντίθετος στην προσπάθεια, όμως το βρίσκω αξιοσημείωτο ότι, όταν μας λένε οι ξένοι ότι «γίνεται», εμείς το πιστεύουμε… αλλά όταν προσπαθεί να μας το πουλήσει μια «κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας», βγαίνουμε οι περισσότεροι στους δρόμους με συνθήματα, που δηλώνουν ότι «δεν γίνεται άλλο»…

    🙂

    @ designmag:..
    η πρόταση «ο πέτρος οικονομίδης γεννήθηκε στη νότιο αφρική αλλά έχει επιλέξει να ζει» είναι σχόλιο για τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης σε μια χώρα της μαύρης ηπείρου;.. 😉 (άντε, συμπληρώστε και την υπόλοιπη πρόταση…)

  • bab

    Πολύ καλό! Και’μεις θα στείλουμε 🙂

  • Παν. Λουτράρης

    Όσοι ξέρουν σύγχρονο branding (όχι προ 35ετίας), κατανοούν ότι ο στόχος του Οικονομίδη είναι να χτίσει ένα brand χωρίς αυτό να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα (στην εμπορικήν ελληνικήν: παραμύθι ή δούλεμα).

    Επειδή αρνούμαι να μπω στη λογική της κοροϊδίας του κόσμου (γιατί αυτό το branding είχε μάθει ο Οικονομίδης πριν από 50 χρόνια) προσωπικά δεν θα εστείλω συμμετοχή (και δεν θα έστελνα ακόμα και αν υπήρχε αμοιβή).

    Παρεμπιπτόντως, ο Δημοσθένης ο Μπρούσαλης είχε κάνει μια εισήγηση σε συνέδριο branding αγροτικών προϊόντων, που ανταποκρίνεται στη λογική του σύγχρονου branding και που απέχει παρασάγγας από τη μπουρδολογία του Οικονομίδη. Σε μια τέτοια πρωτοβουλία θα έστελνα συμμετοχή ακόμα και δωρεάν.

  • Γιαλάογλου Θεόδωρος

    Eimai καθολικά κάθετος με ότι πρεσβεύει ο κύριος αυτός
    η ομιλία του όλη είναι μια μεθοδευμένη προσπάθεια πώλησης
    πλασιέ Γερμανικού τύπου (πχ. ο λογότυπός σας δεν είναι καλός η εταιρία μας μπορεί να φτιάξει καλύτερο)
    κανονικά η Ελλάδα θα πρέπει να κάνει branding το όνομά της
    και να απαγορεύσει στον κάθε Οικονομίδη και κάθε καμένο σκηνοθέτη
    του Hollywood να χρησιμοποιούν αφιλοκερδώς την χώρα ,την μυθολογία και την ιστορία της
    η επιχειρηματολογία του είναι η κλασσική πεπατημένη της κάθε πωλήτριας τάπερ σε οικιακές επιδείξεις
    ευχομαι να του κάνει μήνυση ο δημιουργός του λογότυπου που ξεφτιλίζει , προσπαθώντας να επιβάλει την δική του αισθητική
    Ας κοιτάξει να διορθώσει τις κάρτες του αισθητικά στο power point
    και ας δει ότι μιλάει σ ένα συνέδριο που έχει κολλήσει με σελοτέιπ
    μια εκτυπωμένη κόλα χαρτιού στο stand από το οποίο μιλάει

    και μετά ας μιλήσει για αισθητική

  • Γιαννης

    “Ο Πέτρος Οικονομίδης γεννήθηκε στη Νότιο Αφρική αλλά έχει επιλέξει να ζει.”

    μάλλον πρέπει να το διορθωσετε..

  • designmag

    Διορθώθηκε (ευχαριστούμε bobo και Γιάννη)

  • φεboboάριος

    @ designmag:..
    παρακαλώ…

  • soffia

    έτσι ξεκούδουνα ζητάει ο κ. Οικονομήδης λογότυπο;
    και μόνο από το design mag;
    πολύ ασαφής η είδηση
    θα συμφωνήσω με κ Λουτράρη “να χτίσει ένα brand χωρίς αυτό να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα”
    καιρός είναι να αρχίσουμε να ενδιαφερόμαστε για το είναι όχι μόνο για το φαίνεσθαι

  • A

    ginetai / γίνεται… τελικά, τί έγινε…;

  • ραμboboτσαρης

    @ a/α:..
    μπορείς πάντα να επικοινωνήσεις άμεσα με τη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, που δημοσιεύτηκε πιο πάνω…

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    το μυρίστηκαν και στο νέο ΠΑΣΟΚ και δώστου > http://www.enikos.gr/politics/27208,H_prwth_afisa_Benizeloy.html

  • MarkG

    μεταφραση του “yes, we can” ;;; 😀



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-03-2017 [2]

Ο πιο πρωτότυπος ανοιχτός διαγωνισμός λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 28-02-2017 [0]

Δέκα μέρες ακόμα για υποβολές στους Αγώνες Νέων Σχεδιαστών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-02-2017 [0]

Μέχρι και την Παρασκευή η υποβολή συμμετοχών στα European Design Awards 2017

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 18-01-2017 [0]

5o CU Restart: Δωρεάν στέγη για δημιουργικά μυαλά

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-12-2016 [1]

Άλλος ένας ανοιχτός διαγωνισμός από το Πατρινό Καρναβάλι

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-12-2016 [1]

Το Αριστοτέλειο καλεί τους φοιτητές του να σχεδιάσουν λογότυπο για το πρόγραμμα S.U.C.RE.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-11-2016 [0]

Και ο Δήμος Κοζάνης αναζητά νέα ταυτότητα μέσω διαγωνισμού

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 14-11-2016 [1]

Επιτέλους ένας διαγωνισμός-υπόδειγμα

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 12-11-2016 [0]

Διεθνής διαγωνισμός αφίσας με τίτλο “Λευκωσία, η πόλη της Ουτοπίας”

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 11-11-2016 [0]

Τέταρτος διαγωνισμός ετικέτας Gold Label Awards 2017



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).