Και επισήμως πλέον το Ελληνικό Σήμα

16-12-2014

Η επίσημη παρουσίαση του «Ελληνικού Σήματος» για την θωράκιση των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα 15 Δκεμβρίου 2014, στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, από τον αρμόδιο Υφυπουργό Γεράσιμο Γιακουμάτο, τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Στέφανο Κομνηνό, εκπροσώπους φορέων, επιμελητηρίων και επιχειρήσεων.

Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Γεράσιμος Γιακουμάτος, κατά την εκδήλωση παρουσίασης του «Ελληνικού Σήματος» μεταξύ άλλων σημείωσε ότι «μια εκκρεμότητα που χρόνιζε από το 2012 γίνεται πραγματικότητα και πλέον τα ελληνικά προϊόντα αποκτούν αναγνωρίσιμη εθνική σφραγίδα ποιότητας για τις διεθνείς αλλά και την εγχώρια αγορά. Έτσι τα ελληνικά προϊόντα θωρακίζονται αποτρέποντας σε όσους προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν την ανώτερη ποιότητα και αποκτούν την δυνατότητα να έχουν ένα επιπρόσθετο «διαβατήριο» με το οποίο θα ταξιδεύουν στην παγκόσμια αγορά…» .
Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Στέφανος Κομνηνός από την πλευρά του, σημείωσε ότι «το Σήμα Ελληνικότητας Προϊόντων και Υπηρεσιών είναι επιτέλους μια πραγματικότητα. Κάθε κλάδος που επιθυμεί τη χρήση του Σήματος, καλείται να υποβάλει το αίτημα του στην Επιτροπή Σήματος εδώ στη ΓΓ Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, ώστε να ετοιμαστεί ο σχετικός Κανονισμός Απονομής που θα περιλαμβάνει τα κριτήρια αλλά και τον μηχανισμό απονομής» προσθέτοντας πως «ήδη το «Ελληνικό Σήμα» βρίσκεται πια στη διάθεση των επιχειρήσεων που παράγουν στη χώρα μας αλλά και των καταναλωτών σε όλον τον κόσμο που επιλέγουν την ελληνική γή, τα ελληνικά χέρια και το ελληνικό μυαλό. Τις επόμενες ημέρες ξεκινάει η απονομή του, στα αλκοολούχα από το Γενικό Χημείο του Κράτους και στα γαλακτοκομικά προϊόντα από τον ΕΛΓΟ Δήμητρα.

Οι εκπρόσωποι της εταιρίας διαφήμισης- επικοινωνίας και προβολής Milk Branding Professionals κ. Γιώργος Αναστασιάδης και Λεώνη Γιαγδζογλου παρουσίασαν και ανέλυσαν την δημιουργική φιλοσοφία του «Ελληνικού Σήματος». 

«H εταιρική μας αποστολή ορίζει ως κύριο λόγο της ύπαρξής μας τη δημιουργία ισχυρών ελληνικών brands. Ήταν αυτονόητη λοιπόν η θετική ανταπόκρισή μας σε μια προσπάθεια που θα τα ενισχύσει περαιτέρω» είπαν οι εκπρόσωποι της Μilk και συνέχισαν:
«Οι πρωταρχικοί στόχοι του σχεδιασμού του Ελληνικού Σήματος ήταν το σήμα
• να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ελληνικά προϊόντα ή υπηρεσίες κάθε τύπου,
• να είναι διακριτό, κατανοητό και αποδεκτό από κοινά πολλών διαφορετικών προφίλ,
• να μπορεί να εφαρμοστεί σωστά σε διαφορετικά υλικά, μεγέθη και τρόπους εκτύπωσης, και
• να μην αντίκειται στους κανόνες ανταγωνισμού – δηλαδή να μην αποτελεί προτροπή αγοράς ή να προσδίδει άλλα χαρακτηριστικά υπεροχής και ποιότητας.
Το Σήμα που δημιουργήθηκε έχει άμεσες αναφορές στη σημαία μας και ιδιαίτερο σχήμα ώστε να είναι κατανοητό και αναγνωρίσιμο με την πρώτη ματιά και να εντυπώνεται στο μυαλό χωρίς να αφήνει την παραμικρή αμφιβολία για την ελληνική προέλευση του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Σε δεύτερη ανάγνωση διακρίνεται εύκολα μια μορφή καρδιάς που “μιλάει” στο θυμικό του Έλληνα καταναλωτή η οποία είναι επαρκώς στιλιζαρισμένη ώστε να εξασφαλίζεται η διάκριση από άλλα παρόμοια σχέδια.
Η συμμετρία και η χρωματική ισορροπία του άσπρου και του γαλάζιου εξασφαλίζει αμέτρητες δυνατότητες εφαρμογής του Σήματος σε διάφορα μεγέθη και ποικίλες μορφές εκτυπώσεων, με τρόπο που σε όλες ανεξαιρέτως τις εφαρμογές αναδεικνύεται, χωρίς τη παραμικρή απώλεια, η εκφραστική του δύναμη.
Ευχόμαστε το Ελληνικό Σήμα να συνεισφέρει επιτυχώς στην πορεία ανάπτυξής των ελληνικών brands σε Ελλάδα και εξωτερικό»

YouTube Preview Image

wine bottle tomatoes shoe store poukamiso milk bottle leather eggs Credit card clothes store chicken can

3 Responses

  • hellopanos

    Οι εκπρόσωποι της Μilk, τι έχουν να πουν για αυτό;!

    http://www.canstockphoto.de/satz-fahne-heiligenbilder-form-herz-ich-21786832.html

  • Ελληνικό Μάρκο

    Αφού τώρα ο Γιακουμάτος (ή μήπως ο πισινός του) το παρουσίασε το σήμα, θα δεσπόζει και θα βασιλεύει στα ελληνικά προϊόντα, μια και είναι γνωστό ότι δεν τον παίρνει από πίσω· όπως έχει δήλωσει ο ίδιος (ή ο πισινός του) στον Οικονομέα. Προσοχή στο γάλα μην κόψει.

  • Κασσάνδρα

    Σσσσ! Είναι γιορτές, τώρα και έρχεται κι ο ΣΥΡΙΖΑ…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΦΟΡΑ 14-09-2017 [0]

Επετειακή έκδοση για το backpacker.gr

ΔΙΑΦΟΡΑ 05-07-2017 [6]

Εκεί που ζουν οι νυχτερίδες

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-05-2017 [0]

Ραντεβού στ’ άστρα με πέντε σημαντικούς δημιουργούς

ΔΙΑΦΟΡΑ 03-05-2017 [0]

Δέκα χρόνια εν αναμονή για την Πολυτεχνική Σχολή Πανεπιστημίου Αιγαίου

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΙΑΦΟΡΑ 05-04-2017 [9]

Ψηφίστε το καλύτερο βίντεο της τελετής απονομής ΕΒΓΕ 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ 27-01-2017 [0]

Συνδρομές μελών της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας για το 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ 25-10-2016 [0]

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Toolkit Designers Meeting 2016

ΔΙΑΦΟΡΑ 12-10-2016 [0]

Ανοιχτή πρόσκληση για συμμετοχή στην έκθεση της Στέγης “Tomorrows”

ΔΙΑΦΟΡΑ 10-10-2016 [0]

Σε διαβούλευση ο φάκελος των ανοικτών διαγωνισμών από την Ένωση Γραφιστών



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).