Ψηφοφορία για το διαγωνισμό λογοτύπου «Μνημεία και Μουσεία της Ελλάδας»

03-02-2012
Η τελικές προτάσεις του διαγωνισμού “Μνημεία και Μουσεία της Ελλάδας” έχουν κατατεθεί, οι συμμετοχές έχουν κλείσει και τα λογότυπα είναι πια στο στάδιο της επιλογής από την κριτική επιτροπή και το κοινό.
Θυμίζουμε ότι τα έπαθλα του διαγωνισμού έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
1ο έπαθλο – 12.000€, 2ο έπαθλο – 6.000€, 3ο έπαθλο – 3.000€
Θα δοθούν επίσης δύο έπαινοι των 1000€. Ο ένας έπαινος θα προκύψει από την ψηφοφορία κοινού και ο άλλος από την κριτική επιτροπή.
Κάντε click στην εικόνα αν θέλετε να ψηφίσετε, κάνοντας like μόνο σε μια πρόταση.

144 Responses

  • Θεόδωρος Γιαλαόγλου

    ένδοξες μέρες μου ξυπνούν μνήμες από το μασκότ των Ολυμπιακών της Αθήνας

  • Giorgos .

    Προς Π. Λουτραρη:

    ποσο ακριβως χρονο χρειαζεται καποιος κατα τη δικη σου εμπειρια ωστε να παρουσιασει μια ολοκληρωμενη προταση;

  • Παν. Λουτράρης

    @Giorgos .: Η Wolff-Olins δούλευε την ταυτότητα της PriceWaterhouseCoopers για 3 χρόνια. Για την πρόταση που ζητούσε το ΤΑΠ, θα έλεγα 3-4 μήνες.

  • Giorgos .

    Προς Π. Λουτραρη:

    3-4 μηνες; Σε 4 μηνες ανεβαζεις πολυκατοικια. Δεν το βρισκεις υπερβολικο;

    Και εστω οτι χρειαζεται καποιος τοσο, ας πουμε 4 μηνες, τα 12000 (3000 το μηνα) ειναι λιγα;

  • No name

    Να ρωτήσω κάτι άσχετο; μπαίνω να δω απο περιέργια σε ποιά θέση βρίσκομαι και δε με αφήνει. Την απέσυραν την ψηφοφορία κοινου; ξέρει κανείς;

  • visitor

    Ναι, επιτέλους φαίνεται ότι οι αρμόδιοι κινητοποιήθηκαν με κάποιον τρόπο. Ποιον τρόπο, θα δούμε…

  • benson

    Διαβάζω με πολλή προσοχή τα περισσότερα σχόλια αυτού του forum και πραγματικά με πιάνει θλίψη. Εν αρχή το κράξιμο. Έλεος συνάδελφοι. Μπορεί να καταλήξω και γω γραφικός στο τέλος και.. να τ’ ακούσω, αλλά βαρέθηκα να διαβάζω για στημένους διαγωνισμούς, άθλια, αδούλευτα έργα. Εν τέλει, ανεβάστε τις δικές σας δουλειές και ζητήστε πραγματική επώνυμη κριτική και μετά κάντε και σεις την δική σας επώνυμη κριτική. Γιατί αν το κάνετε για “το καλό του επαγγέλματος”, τότε η κριτική σας θα έπρεπε τουλάχιστον να είναι σοβαρή και όχι.. γηπεδική. Μετά, δεν καταλαβαίνω το εξής: Θέλουμε λεφτά για το επάγγελμα? Θέλουμε οι αμοιβές μας να είναι ισάξιες της δουλειάς μας? η θέλουμε ξαφνικά να σώσουμε όλοι την πατρίδα? Γιατί εγώ πιστεύω πως τα 12.000 ευρώ είναι από λίγα έως ταπεινά για ένα τέτοιο έργο. Πριν τα αποτελέσματα δε, νομίζω πως και οι περισσότεροι το ίδιο πιστεύατε. Τώρα, όσο για τον διαγωνισμό, προφανώς έχει γίνει γκάφα με την ηλεκτρονική ψηφοφορία. Γιατί τόση αγανάκτηση? Εμπιστοσύνη ΟΥΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ την επιτροπή έχετε? Δηλαδή ποιος πρέπει να αποφασίσει? Ο Κουρούδης? (δεν έχω τίποτα -προς Θεού- με τον κύριο Κουρούδη) ή να φωνάξουμε σύσσωμη τη Wolff-Olins να μας πει τι πιστεύει? Το λέω αυτό γιατί -μαζοχιστικά- δεν μπορώ να περιμένω τι θα δουν τα ματάκια μας (από σχόλια) όταν θα βγει ο νικητής!!! Και τέλος, ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ Η ΟΧΙ?? Γιατί από τα σχόλιά σας καταλαβαίνω πως θα προτιμούσατε οι περισσότεροι να είχατε πάρει τη δουλίτσα ανάθεση, να κάνατε ότι σας κατέβαινε στο κεφάλι και να τσιμπάγατε τα γιούρο. Το επάγγελμα δεν θα πάει μπροστά με εξυπνάκηδες. Δουλειά πολλή, κριτική σοβαρή και αλληλεγγύη θέλει παιδιά. Όλα τα άλλα είναι χαζομάρες. Και για να κλείσω, ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – πείτε και ένα μπράβο επιτέλους!!

    υγ. τα σχόλιά μου δεν αφορούν όλα τα σχόλια και η οργή μου δεν πάει προς όλους τους υπογράφοντες.

  • Giorgos .

    Προς benson:

    Εσυ ποσο χρονο χρειαζεσαι για μια ολοκληρωμενη προταση;

    Πιο πανω απαντησανε 3-4 μηνες και τα 3000 (για 4 μηνες) ευρω το μηνα τους φανηκαν λιγα.

    Εσυ δηλαδη θελεις κανα 8μηνο;

  • benson

    @Giorgos

    O καθένας κοστολογεί τη δουλειά του διαφορετικά και όχι απαραίτητα με τον χρόνο υλοποίησης (καθώς δεν είναι μόνο θέμα του σχεδιαστή ο χρόνος υλοποίησης). Υπάρχουν πολυκατοικίες που ανεβαίνουν σε 3-4 μήνε,ς όπως είπες και συ, αλλά δεν κοστολογούνται λιγότερο από αυτές που ανεβαίνουν σε 8. Το θέμα είναι η πολυκατοικία να είναι γερή και λειτουργική απέναντι στον τελικό χρήστη. Και τέτοιες πολυκατοικίες κοστολογούνται περισσότερο.

    Κάθε γραφίστας που σέβεται τον εαυτό του και την δουλειά του θα πρέπει να αφιερώσει όσο χρόνο χρειάζεται προκειμένου το έργο του να υπηρετήσει τον σκοπό του και αναλόγως να το κοστολογίσει. Αυτή είναι η άποψη μου.

    Το πόσο η πόσα χρειάζομαι εγώ δεν νομίζω πως αφορούν ούτε απασχολούν κανέναν αναγνώστη του forum.

  • Annabel

    @giorgos a.

    Φίλε μου για αυτό το κωλo-logo που λες κάποιοι έχουν χάσει 2 χρόνια από τη ζωή τους για να μάθουν σχέδιο, να δώσουν εξετάσεις, να μπουν σε μια σχολή, εκεί να χάσουν άλλα τέσσερα χρόνια να μάθουν να σχεδιάζουν σωστά κωλο-logos, άλλα 2 χρόνια τουλάχιστον για master.
    Για αυτό το κωλο-logo κάποιοι έβγαλαν τα μάτια τους και σπάτάλησαν φαιά ουσία για να κάνουν έρευνα, μελέτη και σχεδιασμό. Κάποιοι δεν έκαναν ούτε Χριστούγεννα, ούτε Πρωτοχρονιά για να βγάλουν δουλειά μηνών μέσα σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα και να προσφέρουν το μέγιστο δυνατό για ένα τόσο σημαντικό project.
    Με αυτή τη κουβέντα που πέταξες ελαφρά τη καρδία ακυρώνεις έναν ολόκληρο κλάδο. Αν εσύ θέλεις τσάμπα, μπορείς για την εικόνα της επιχείρησής σου να χρησιμοποιήσεις ένα έτοιμο clipart. Αλλά άσε τους υπόλοιπους που έχουν έστω και μια μικρή δόση ευσυνειδησίας και επαγγελματισμού να κάνουν τη δουλειά τους.
    Και ακόμα, δεν απαίτησε κάποιος από τους συμμετέχοντες αυτή την αμοιβή. Ανάλογη με την προσφορά ήταν η ζήτηση και η συμμετοχή.

  • andreas onoma

    Τελικά ανακοινώθηκε πως ακυρώνεται η έως τώρα ψηφοφορία και θα ανακοινωθεί άλλη διαδικασία.

    Νομίζω είναι η λογική εξέλιξη / απάντηση στην επιστολή του mmkte2012 .

    Τα πράγματα είναι πιο απλά_εάν διαλέξει κάποιος την καλοπροαίρετη ανάλυση:

    -ένας οργανισμός προσπαθεί, αλλά αποδεικνύεται λίγος, να προβάλει την ελληνική δημιουργία και ταυτόχρονα να αξιοποιήσει τους καλύτερους και φυσικά να τους ανταμείψει + επιπρόσθετα να δώσε την ευκαιρία στο ελληνικό κοινό με ανησυχίες στο design να εκφραστεί και αυτό

    -ένας συνάδελφος, πιθανόν, εντοπίζει ένα πρόβλημα στην όλη διαδικασία που την καθιστά διαβλητή. τον υποστηρίζει και η Ε.Γ.Ε με επίσημη επιστολή.

    -έρχεται Δευτέρα και ο οργανισμός ανταποκρίνεται άμεσα και “κατεβάζει” την ψηφοφορία.

    Αν περιγράψουμε τόσο επιγραμματικά τα γεγονότα, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε την εξαιρετική πρόοδο που έχει σημειωθεί σχετικά με αντίστοιχα παραδείγματα του παρελθόντος.

    Και επειδή δεν είμαστε όλοι το ίδιο καλοπροαίρετοι , θα διευκρινίσω πως δεν έχω καμία σχέση με τον οργανισμό, συμφωνώ με τους συναδέλφους που υποστηρίζουν ότι ο χρόνος ήταν ελάχιστος και επέτρεπε έτσι μόνο σε μεγάλα γραφεία να λάβουν μέρος και επίσης είμαι από αυτούς που πολύ χάρηκαν που βγήκε αυτός ο διαγωνισμός, αρχικά αλλά πολύ απογοητεύτηκαν από τα επιμέρους. Φυσικά θα ήθελα να λάβω μέρος και μακάρι να γίνουν και άλλες τέτοιες προσπάθειες για αντίστοιχα θέματα.

    Εύχομαι από τις προτάσεις η κριτική επιτροπή να αξιοποιήσει την καλύτερη λύση και στην συνέχεια εύχομαι αυτή να υλοποιηθεί.

    χαιρετώ
    Ανδρέας

  • Παν. Λουτράρης

    @Giorgos .: Η ίδια πολυκατοικία που χτίζεται σε 4 μήνες για ρώτα κανένα αρχιτέκτονα ή κανένα μηχανικό, πόσους μήνες χρειάζεται για να σχεδιαστεί; Αφήνω που ο διαγωνισμός ΔΕΝ ζητάει μόνο λογότυπο αλλά και εφαρμογές. Αλλά για να τα ξέρεις αυτά πρέπει να είσαι σχεδιαστής ****************

    ************
    Το περιεχόμενο του σχολίου αυτού, έχει αφαιρεθεί μερικώς, σύμφωνα με τους κανονισμούς λειτουργίας που διέπουν την ιστοσελίδα μας. Ύβρεις και προσβολές προς όσους συμμετέχουν σε συζητήσεις και σχόλια δε θα γίνονται ανεκτές

  • anonymos2012

    Ευτυχώς που ακυρώθηκε η on-line ψηφοφορία γιατί η δική μου συμμετοχή ήταν μέσα στις 5 πρώτες και θα κινδύνευα να κατηγορηθώ για συμμετοχή στη νοθεία! (από τη στιγμή που δεν ψήφισα ούτε καν εγώ τον εαυτό μου!)

    @benson: Πες τα φίλε μου! Σ’ ευχαριστώ και εγώ (ακόμη και αν δεν είμαι μέσα σε αυτούς που βρίσκεις τη δουλειά τους εξαιρετική).

  • φεboboάριος

    πέρα από τα ατοπήματα των προσωπικών ύβρεων και προσβολών, που ίσως να δείχνουν κάποιο επίπεδο επικοινωνίας, θέλω να επισημάνω και να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στη σύνταξη του designmag.gr, η οποία μέσω αυτής της ανάρτησης έδωσε την ευκαιρία σ’ ένα κομμάτι της ελληνικής γραφιστικής κοινότητας (ξεκινώντας από το σχόλιο του/της mmkte2012) να διαμαρτυρηθεί για τον διαγωνισμό με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η διαβλητή ψηφοφορία…

    (όσο έχουμε το δικαίωμα να αποδοκιμάζουμε, άλλο τόσο πρέπει να επιδοκιμάζουμε, όταν κι όπου πρέπει… δεν είναι αυτονόητο…)

    😉

    κάπως σχετική απορία (ίσως και «μπηχτή»):..
    θα το καταλάβαινε από μόνη της η ε.γ.ε., ή θα δεσμευόταν πάλι να ανακοινώσει κάτι σε μια ‘βδομάδα (βλ. συζήτηση για το λογότυπο του μουσείου της ακρόπολης στις 21/09/2011) χωρίς εν τέλει να το πράξει;..

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    Αγαπητέ Bobo,
    έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου και η κριτική σου σπάει κόκκαλα και η μπηχτή σωστή.

    *Το κείμενο υπάρχει, η ανακοίνωση δεν έγινε ποτέ, για διάφορους λόγους ο βασικότερος είναι γιατί δεν είχε που να πάει (πέσαμε στην ακυβερνησία) και πόσο σημασία θα έχει μια επιστολή που μιλάει για ταυτότητα και branding ενώ την ίδια στιγμή γκρεμίζονται τα πάντα;

    Δεν είμαι πολιτικάντης για να σου πω πως χαίρομαι την κριτική σου αλλά μια φορά η κριτική των συναδέλφων να γινόταν βοήθεια δεν θα μας χάλαγε καθόλου.

    **Λυπάμαι πολύ για το offtopic

    Για την ιστορία, η κρίση των έργων θα γίνει αυτή την Παρασκευή.

  • Παν. Λουτράρης

    @+Design: Από πότε η λέξη “μπετατζής” είναι βρισιά για να την διαγράφετε; Εξ άλλου, ο τύπος για να ξέρει πόσο χρόνο θέλει μια πολυκατοικία για να χτιστεί, πιο πιθανό είναι να είναι μπετατζής/εργαολάβος οικοδομών, παρά γραφίστας…

  • Guest

    @anonymos2012 >

    Σε ικετεύω σταμάτα να μας λες ότι έχεις λάβει μέρος και ότι πας καλά! Ούτε μας ενδιαφέρει, ούτε κερδίζεις τίποτα. Όλες οι προτάσεις, πλην μιας, βία δύο, μετρίων, είναι για τα σκουπίδια. Και αυτές οι 1-2 δεν είναι καν στις πρώτες. Πράγμα που σημαίνει ότι και η δικιά σου, που είναι ανάμεσα στις πρώτες, είναι για τα σκουπίδια. Άντε γιατί πολύ μας ζάλισες!

  • PaKa

    Sorry με το άσχετο post μου, αλλά πάντως, θα είχε ενδιαφέρον από τη μεριά των admins, ένα στατιστικό σχετικά με ποιά θέματα του designmag έχουν high score σε αριθμό σχολίων (υποθέτω Olympic Air, Μουσείο Ακρόπολης).
    Εκτός κι αν υπήρξε τέτοιο στατιστικό αλλά μου διέφυγε.

  • anonymos2012

    @Guest: φίλε (χωρίς ονοματεπώνυμο) από που συμπέρανες -ότι λεω- πως πάω καλά? Από που συμπέρανες ότι θεωρώ τη δικιά μου συμμετοχή από τις καλές?
    Για διάβασε πάλι τα 2 (μόλις) post που έχω κάνει. Αυτό κατάλαβες εσύ? Ειδικά το δεύτερο σχόλιο είναι εντελώς πληροφοριακό και τονίζω ότι αν κάποιος έβαλε το “χεράκι” του στη νοθεία αυτό βάζει σε κίνδυνο και τους άλλους συμμετέχοντες οι οποίοι είναι άδικο να κατηγορηθούν. Αν εσένα δεν σε ενδιαφέρει, εμένα όμως με ενδιαφέρει. Είναι ηθικό το ζήτημα. Για μπες λίγο στη θέση μου… εκεί που πας να βοηθήσεις και να συνεισφέρεις… ξαφνικά να βρεθείς και κατηγορούμενος!
    Μέσα από τον παραπάνω οχετό τα δικά μου σχόλια σε πείραξαν?

    Κρίμα και ο χρόνος που ασχολήθηκα…
    Αυτό δεν είναι επίπεδο συζήτησης… είναι ντροπή για όλους μας. Θα πρότεινα στους διαχειριστές να διαγράψουν όλη τη συζήτηση, μην τη διαβάσει και κανείς αξιόλογος άνθρωπος και χάσει και το χρόνο του.

  • benson

    Δεν θα ξανακάνω σχόλιο για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά δεν μπορώ και να αφήσω ασχολίαστο το επίπεδο μερικών… “γραφιστών” εδώ μέσα.

    Κύριε ή Κυρία “Guest”, προφανώς το κόμπλεξ σας περισσεύει. Έχασα ένα ολόκληρο λεπτό από τη δουλειά μου για να προσπαθήσω να φανταστώ τον τρόπο με τον οποίο θα επικοινωνούσατε ποτέ με κάποιον πελάτη σας και το επίπεδο της δουλειάς που θα του ..χαρίζατε. Μάταια. “Σκουπίδια” είναι οι τρόποι σας. Θα σας πρότεινα να δουλέψετε λίγο. Μην ασχολείστε με τον διάλογο όπως τον ξέρετε. Επειδή μάλλον είστε μικρός-α ακόμα (θέλω να πιστεύω) και έχετε πολύ δρόμο σ’αυτή τη δύσκολη εποχή, πρέπει να μάθετε να δουλεύετε για να μάθετε κάποια στιγμή και να σέβεστε.

    +Design.
    Αδυνατώ να καταλάβω τα κριτήρια μερικής ή πλήρους κατάργησης σχολίων που έχετε. Με τόσα μπετά εδώ μέσα, ο Μπετατζής σας πείραξε???

  • PaKa

    Κατόπιν εορτής και εν μέσω του χαμού που επικρατεί σχετικά με τη on-line ψηφοφορία καθώς και τα υπόλοιπα παρεπόμενα του διαγωνισμού,
    θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση:

    – Από που προκύπτει το λεκτικό του λογοτύπου ‘Μνημεία και μουσεία της Ελλάδας’, τη στιγμή που το project όπως αναφέρεται στην προκήρυξη (Αρθρο 1, Παρ.1), εντάσσεται στο πρόγραμμα ‘Αναβάθμιση των υπηρεσιών σε Αρχαιολογικούς Χώρους και Μουσεία’.

    Δεν θα έπρεπε δηλ. να υπάρχει στο λογότυπο προσδιορισμός είτε στο κυρίως όνομα: ‘Aρχαιολογικά Μουσεία και Μνημεία της Ελλάδας’, είτε να προστεθεί σε αυτό που ορίστηκε για το διαγωνισμό, η διευκρίνιση : ‘Υπουργείο Πολιτισμού’ ή ‘Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων & Απαλλοτριώσεων’;

    Με λίγα λόγια, νομιμοποιείται το ΥΠΠΟ να οικειοποιηθεί και να χρησιμοποιήσει μια γενικοποίηση της έννοιας ‘Μουσεία της Ελλάδας’ σε κάποιο λογότυπο, τη στιγμή που ως γνωστόν υπάρχουν πολλά άλλα κρατικά και ιδιωτικά μουσεία που δεν υπάγονται στην αρμοδιότητά του, είναι όμως μουσεία της Ελλάδας;

    Προσωπικά δεν έλαβα μέρος στο διαγωνισμό, αλλά συζητώντας με φίλους που δεν έχουν σχέση με το χώρο του design μου κατέθεσαν τον προβληματισμό τους και η αλήθεια είναι ότι την ίδια απορία έχω κι εγώ.

    Μπορεί κάποιος να πει τι ισχύει του επάνω σε αυτό το θέμα;

  • No name

    Στην προκύρηξη έγραφε για όλα μα όλα τα μουσεία και μνημεία της Ελλάδας ακόμη και ιδιωτικά και όχι μόνο τα αρχαιολογικά αλλά και πολεμικά μουσεία, λαογραφικά μουσεία κλπ
    Η απορία σου ήταν μια από τις ερωτήσεις των ενδιαφερομενων. Αν τις διάβαζες ίσως να σου λυνόταν η απορία και τελικά να έπερνες και μέρος.
    Άσε που είχες την δυνατότητα να ρωτήσεις και εσύ.

    Δε ξέρω αν σε φώτησα…Sorry κιόλας

  • bab

    @Guest: μήπως να ζητήσουν και συγγνώμη απο πάνω οι συμμετέχοντες και να αρχισουν το αυτομαστίγωμα επειδή έπραξαν το αυτονόητο; Δεν πάμε καλά.

  • φεboboάριος

    @ δημήτρης κανελλόπουλος:..
    αγαπητέ δημήτρη,..

    σ’ ευχαριστώ, που συμφωνείς μαζί μου, αλλά όταν η κριτική μου σπάει κόκαλα τόσο εύκολα, τότε ίσως αυτό να οφείλεται στην οστεοπόρωση…

    αν μπορούσε κανείς να εντοπίσει κάτι «πολιτικάντικο» στο σχόλιό σου, δεν θα το έβρισκε στο σημείο, που σημειώνεις ότι χαίρεσαι για την κριτική μου, αλλά στην προηγούμενη πρότασή σου, όπου δικαιολογείς τη μη δημοσιοποίηση της ανακοίνωσης με την ακυβερνησία, στην οποία πέσαμε… ρή’λη;!..

    εφόσον υπάρχει το κείμενο και δεν έχει δημοσιοποιηθεί, ποιος είναι ο λόγος, για τον οποίο έγινε η συζήτηση;.. πέρα από το ερώτημα, αν έτσι δείχνετε τον σεβασμό σας στον κόσμο, που αφιέρωσε κάποιο χρόνο για να παραβρεθεί στη συγκέντρωση…

    πάντως, είναι γνωστό, ότι όσο περιμένει κανείς για να σχολιάσει κάτι επίκαιρο, τόσο πιο άτοπο καταντάει… (όπως μπορεί και να θεωρηθεί από κάποιους αυτή η ανταλλαγή απόψεων…)

    επίσης, στη ρητορική σου ερώτηση για το «πόσο σημασία θα έχει μια επιστολή που μιλάει για ταυτότητα και branding ενώ την ίδια στιγμή γκρεμίζονται τα πάντα», θα μπορούσα να σου αλλάξω τη φορά της αιτιολόγησής σου, απαντώντας ότι ίσως να γκρεμίζονται τα πάντα, διότι δεν πράξαμε κάτι τη στιγμή, που έπρεπε…

    όσο για την παράκλησή σου η κριτική των συναδέλφων να γινόταν βοήθεια, και εκφράζοντας τον εαυτό μου, είμαι της άποψης ότι η περσόνα του bobo κάνει ό,τι μπορεί… αν θέλετε κάτι παραπάνω, τότε να το συγκεκριμενοποιήστε…

    (γνωρίζεις ότι όλ’ αυτά τα διαβάζεις τώρα, διότι εκπροσωπείς την ε.γ.ε., και κατέχεις μία από τις καρέκλες, που κάνουν «μπζζζ, μπζζζ, μπζζζτ»… νάθινγκ πέρσοναλ…)

    μετά τιμής,..
    bobo…

    υ.γ.:.. δεν μπορώ να λυπηθώ το «off-topic», από τη στιγμή, που ζω σε μια ελληνική κοινωνία…

  • φεboboάριος

    @ paka (του χθες):..
    επίσης, θά’ χε ενδιαφέρον μια στατιστική ανάλυση του φαινομένου ότι παραπάνω από τις τελευταίες αναρτήσεις αυτού του ιστοχώρου (βλ. αρχική σελίδα) αφορούν σε διαγωνισμούς…

    αν δεν είχαν αλλάξει έδω και πάρα πολύ καιρό την ονομασία τους, θα πίστευε κανείς ότι το «δd» σημαίνει «διαγωνισμοί design»…

    ;P

  • φεboboάριος

    καλά, ε, το άκρων άωτον της αυτοσύγχυσης:..
    ο/η anonymos2012 δίνει έμφαση στο γεγονός ότι ο/η guest δεν έχει ονοματεπώνυμο…

    🙂 🙂 🙂

  • Guest

    @anonymos2012 >

    Όταν λες ότι η συμετοχή σου είναι μέσα στις πρώτες (σε ένα διαγωνισμό που οι πονηροί ανεβάζουν με παράνομο τρόπο κάποιες συμμετοχές) χωρίς να έχεις καν φηφίσει, εννοείς ένα από τα παρακάτω δύο πράγματα:

    (1) Ότι η πρότασή σου είναι τόσο καλή που κατάφερε να ανέβει τόσο ψηλά με την αξία της και να φτάσει σχεδόν στο επίπεδο των παρανόμως ψηφισάντων.

    ή

    (2) Ότι οι πονηροί που ψήφιζαν παρανόμως για να πάρουν τα λεφτά πρόωθησαν και 2-3 ακόμα υποψηφιότητες για να μοιάζει το πράγμα πιο φυσικό – για να μην γίνουν αντιληπτοί.

    Αν πιστεύεις την πρώτη περίπτωση συνεχίζει ισχύει αυτό που σου έγραψα στο πρώτο μήνυμα. Όποια και αν είναι η πρότασή σου από τις πρώτες είναι απλά και τουλάχιστον ανεπαρκέστατη. Επίσης, είσαι απίστευτα αλαζόνας θέλοντας να μας πεις πόσο ψηλά ανέβηκε η υποψηφιότητά σου με την αξία της.

    Αν πιστεύεις την δεύτερη περίπτωση τί προσπαθείς να μας πείς? Ότι κινδυνεύει να καταστραφεί η προτασάρα σου? Ότι κινδυνεύει να αποκλειστεί το μέγα έργο σου? Σου ξανα-επισημαίνω το εξής: Όποια και αν είναι η πρότασή/υποψηφιότητά σου δεν θίγεται από την υποψία foul play, αλλά από την απόλυτη ανεπάρκεία της εν γένει.

    —————

    Πάμε παρακάτω…

    @benson > Πέσατε σε όλα έξω. Τα σέβη μου!

    —————

    @bab > Όχι, σε καμία περίπτωση. Δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο και σας παρακαλώ μη με κατηγορείτε για κάτι που δεν έγραψα και ούτως ή άλλως δεν το πιστεύω. Δεν ανέφερα πουθενά ότι δεν πρέπει κάποιος να συμμετέχει σε παρόμοιους διαγωνισμούς. Τουναντίον! Είμαι υπέρ της έκφρασης και της αυξημένης συμμετοχικότητας. Αυτό όμως δεν μου στερεί το δικαίωμα στη γνώμη και στην κριτική. Και η γνώμη μου είναι αυτή που έγραψα παραπάνω. Προσωπικά, πλην μιας ευπρεπούς (και σίγουρα όχι ολοκληρωμένης) προτάσεως, συνεχίζω να πιστεύω ότι το επίπεδο των συμμετοχών είναι πολύ πολύ πολύ χαμηλό. Και φυσικά λυπάμαι για αυτό το χαμηλό επίπεδο συμμετοχών όπως φαντάζομαι λυπάται κάθε σοβαρός άνθρωπος και επαγγελματίας που σέβεται τον εαυτό του και τη βαρύτητα του συγκεκριμένου έργου.

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    Συνεχίζοντας τα “εκτός θέματος”

    @bobo

    “επίσης, στη ρητορική σου ερώτηση για το «πόσο σημασία θα έχει μια επιστολή που μιλάει για ταυτότητα και branding ενώ την ίδια στιγμή γκρεμίζονται τα πάντα», θα μπορούσα να σου αλλάξω τη φορά της αιτιολόγησής σου, απαντώντας ότι ίσως να γκρεμίζονται τα πάντα, διότι δεν πράξαμε κάτι τη στιγμή, που έπρεπε…”

    ο φαύλος κύκλος που μας τρώει σαν λάο. Γιατί να βοηθήσω, και τι μπορείς εσύ να κάνεις για εμένα κλπ. Ποιοί ειναι αυτοί και τα γνωστά.

    Να το συγκεκριμενοποίησουμε λοιπόν. Χρειαζόμαστε περισσότερη βοήθεια για να αλλάξουμε τον κλάδο μας, όχι μόνο μέσα από σχόλια και κριτικές, αλλά βοήθεια πραγματική. Σήμερα για παράδειγμα έχουμε μια ομιλία, θα πρέπει να πάμε πιο νωρίς να καθαρίσουμε και να ετοιμάσουμε την αίθουσα, να φροντίσουμε τις συνδέσεις, την θέρμανση του χώρου κλπ.

    Ταυτόχρονα “τρέχουμε” ένα διαγωνισμό αφίσας, 3-4 projects που θα βγούν σύντομα, επίσης σχεδιάζουμε ένα workshop, για τον Μάρτη και άλλα 2 μέχρι το τέλος του καλοκαιρίου. Δύο άνθρωποι έχουν αναλάβει την επικοινωνία μόνο με τα μέλη και τις επιστολές κλπ. εφορίες, ταμεία κλπ. Ένας εθελοντής θα αναλάβει την λειτουργία της βιβλιοθήκης που προσπαθούμε να στήσουμε.

    Εγώ έχω αναλάβει την υπόλοιπη επικοινωνία (fora, twitter, Facebook, VCDC, +design) και ένα από τα παραπάνω projects. Αυτή την εβδομάδα θα είμαι το πρωί της Παρασκευής για να δω τα έργα στο Υπ.Πολ.

    Συνολικά το κάθε από τα 5-6 ενεργά μέλη εργάζετε πάνω από 8 ώρες κάθε εβδομάδα για να φτάσουμε μέχρι εδώ. Ξέρεις ποια είναι η κουβέντα μας στα ΔΣ;

    Οτι δεν φτάνει, πρέπει να γίνει “fulltime job”, για να δούμε κάποιο πραγματικά μεγάλη αλλαγή, πρέπει να βοηθήσουμε με μεγάλα events, να προβάλουμε τον σχεδιασμό και τα μέλη μας, να μιλήσουμε σε υπουργεία, φορείς, άλλες ενώσεις, να μπορέσουμε να ανοίξουμε “την πίτα”, να βοηθήσουμε συναδέλφους που θέλουν να μάθουν περισσότερα για κοστολόγηση, για δικαιώματα χρήσης, για συνεργασίες και ότι άλλο.

    Φυσικά στο τέλος της ημέρας, πρέπει να δουλέψουμε και εμείς για να μπορέσουμε να βιοποριστούμε μέσα από τον σχεδιασμό.

    Όποτε ναί, θέλουμε βοήθεια, και όποιος πιστεύει οτι μπορεί να αλλάξει κάτι στον κλάδο μας ας έρθει και εαν κάτι είναι στραβό θα μπορέσει να το αλλάξει στην πορεία.

    με εκτίμηση.

  • Konstantinos Penlidis

    Αυτό Δημήτρη κάποια στιγμή πρέπει να το αναρτήσεις και σε ένα GDA Blog, σε ένα forum, σε κάτι. Πρέπει να βρείτε κόσμο όντως…

  • Dennis Spearman

    Όταν καταστρέφεις το λόγο, αναπόφευκτα καταστρέφεις και τη σκέψη_

  • Ρενάτο Τάτα

    bobo rocks, once again.
    ps: κι ας του αρέσει η γκάιντα.

    peace \m/

  • M. D.

    χωρίς να έχω διαβάσει όλους τους προηγούμενους … βλέποντας κ μόνο τα παραπάνω αποτελέσματα μου φαινονται όλα λογότυπα στο πόδι. 2 μέρες δουλειά.

  • φεboboάριος

    @ δημήτρης κανελλόπουλος:..
    (βλέπεις, που δεν είναι τόσο off-topic η κουβέντα;..)

    ανέμενα να έχετε τέτοιου είδους προβλήματα…

    οπότε, η βάση του προβλήματός σας είναι πώς να «προσηλυτίσετε» κόσμο για να τρέξει η ένωση με μεγαλύτερη άνεση· ή αλλιώς, πώς μπορείτε να κάνετε κάποιον να ενδιαφερθεί να συνεισφέρει εμπράκτως…

    και η λύση του προβλήματος πιστεύω ότι βρίσκεται εκεί, όπου μπορείς να ανατρέξεις και να βρεις γενικώς τις ρίζες πολλών προβλημάτων· στην εκπαίδευση…

    αν δεν μάθεις στον σπουδαστή να σεβαστεί τους συναδέλφους του, αν δεν του μάθεις κάποιες ηθικές αρχές συμπεριφοράς, αν δεν του δείξεις την αναγκαιότητα και την υποχρέωση ανάλυσης των πραγμάτων, αν δεν τον οδηγήσεις στο δικό του συμπέρασμα ότι εν τέλει δεν κάνει για το επάγγελμα, ποιος είναι ο λόγος να τον κάνεις να ενδιαφερθεί να τρέξει για μια ένωση, η οποία (υποπτεύομαι ότι) αντιπροσωπεύει και αυτές τις αρχές;..

    γενικώς, είμαι της άποψης ότι πρέπει να ρίξτε το μεγαλύτερο βάρος στην επικοινωνία/συνεργασία με τις σχολές, τους διδάσκοντες, και τους σπουδαστές, για να θέσετε κάποιες βάσεις για το μέλλον… ας «παραμελήστε» κι έτσι τις «τρέχοντες» επαφές με διάφορα υπουργεία, φορείς, ταμεία, κ.ο.κ… τόσα χρόνια ζούμε με τη σήψη και τα αποστήματά μας… δεν πιστεύετε ότι αντέχουμε κάποιες μέρες ακόμα;.. δεδομένου ότι προσπαθούμε πραγματικά να αλλάξουμε τις συνθήκες για τις επόμενες γενιές…

    κι αν σας ενοχλούν οι κριτικές του κόσμου (συμπεριλαμβανομένου εμού του ιδίου), βγάλτε μια «θυμωμένη» ανακοίνωση, που θα λέει «θέλουμε κόσμο!.. ελάτε, αλλιώς μόκο!..» (με κεφαλαία γράμματα)…

    αλλά κι απ’ την άλλη, ποιος είναι ο λόγος να υπάρξει μια ένωση, από τη στιγμή, που δεν θέλουν (ίσως και να μην μπορούν) να συνεισφέρουν όλα τα μέλη, και ουσιαστικά έχουν την απαίτηση (ίσως και κάποιο σχετικό θράσος) να τρέξουν κάποιοι άλλοι συνάδελφοι για τις υποθέσεις τους;..

    γνωρίζω ότι όλα τα παραπάνω είναι λογικό να έχουν τους αντιλόγους τους, που θα μπορούσα να τους γράψω ο ίδιος, αλλά ας παραμείνω από τη μεριά του τραπεζιού, που μου έλαχε… στο κάτω κάτω της γραφής δεν είμαι εγώ αυτός, που πίστεψε ότι μπορεί να συνεισφέρει σε μια θετικότερη αλλαγή κάποιων καταστάσεων μέσω ενασχόλησής του σε θεσμούς…

    συμφωνώ ότι ζούμε σ’ έναν φαύλο κύκλο, αλλά το πιο λογικό για να βγεις από αυτόν τον φαύλο κύκλο, είναι να ξεκινήσεις από τον εαυτό σου, παραδεχόμενος ότι ο εγωκεντρισμός σου δεν επιτρέπεται να ξεπερνάει το ταλέντο ή τις ικανότητές σου… (ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά, αλλά χρησιμοποιώ την γενικευτική/αόριστη αναφορά…)

    τέλος, παίρνοντας την πρότασή σου «ο φαύλος κύκλος που μας τρώει σαν λάο», θέλω να σου υπενθυμίσω ότι δεν μπορείς να αλλάξεις με το ζόρι μια κοινωνία, η οποία δεν θέλει να αλλάξει στην ουσία…

    (ας τονίσω ότι δεν είμαι απαισιόδοξος, αλλά, όπως θα ομιλούσαν τα χείλη της πολιτικής «ελίτ» μας, «it is what it is»…)

    🙂

    υ.γ.:.. ίσως να καταφέρω να πείσω κάποιους φίλους να έρθουν να σας βοηθήσουν…

    υ.υ.γ.:.. δεν θά ‘ταν όμορφα, αν το ιστολόγιο της ένωσης γραφιστών ελλάδας θά ‘χε την ίδια κίνηση με αυτόν τον ιστότοπο εδώ;..

  • φεboboάριος

    «όταν μια σκέψη δεν είναι σωστά δομημένη, δεν χρειάζεται καν να καταστρέψεις τον λόγο για να καταρρεύσει…»
    (από τον πρώτο τόμο του «the tales of a wiseass» του μπ. εσερβίσερ…)

    @ ρενάτο τάτα:..
    μπορώ να σε πείσω να περάσεις μια βόλτα απ’ την ένωση για να βοηθήσεις τα παιδιά;..

  • Ρενάτο Τάτα

    @bobo
    με τιμάς, αλλά δεν με πείθεις.
    προτιμώ βόλτες σε άλλα μέρη.

    αν και δεν σου κρύβω πως κάποια στιγμή ήθελα να γίνω μέλος, τελικά
    αποφάσισα να παραμείνω απλά ένας κειμενογράφος, που κάνει σχέδια.

    σέβομαι την ένωση, όπως και τον δημήτρη κανελλόπουλο και πιστεύω
    πως δεν χρειάζονται την δική μου βοήθεια. μια χαρά τα καταφέρνουν.
    τώρα αν το έργο τους είναι λίγο ή πολύ, δεν είμαι αρμόδιος να το κρίνω
    συν του ότι, καιρό τώρα, δεν παρακολουθώ τι γίνεται στη μυλλέρου.

    αυτά.

    peace \m/

  • φεboboάριος

    @ ρενάτο τάτα:..
    δεν είχα ξεκινήσει ακόμα τις προσπάθειές μου για να σε πείσω… απλώς αναρωτιόμουνα, αν μου δίνεις την ευκαιρία για να σε πείσω… αλλά εξήγησες τη θέση σου, και σ’ ευχαριστώ γι’ αυτό…

    (μόνο, που δεν μπορώ να κατανοήσω τη φράση «μια χαρά τα καταφέρνουν» από τη στιγμή, που ο δημήτρης παραδέχτηκε το αντίθετο…)

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    Μπορούμε και καλύτερα, πάντα, είναι στάση ζωής.

    *Επίσης μια παρατήρηση για κάποια σχόλια που ειπώθηκαν και αφορούν την αμοιβή. Μιλάμε για το συνολικό “κόστος”. Για τα χρήματα που θα σπαταληθούν από το δημόσιο.

    Αλήθεια ξέρουμε τι δουλεία κάνουμε; Ο σχεδιασμός είναι επένδυση, δεν είναι “έξοδα” και δεν είναι για πέταμα.

    Μια σωστή λύση μπορεί να αποδεικτεί πολύ καλύτερη και οικονομικοτερη από μια “φτηνή” λύση. Αλήθεια τι θα λέγαμε εαν το ΤΑΠ από μόνο του (εργάζονται συνάδελφοι εκεί) σχεδίαζε ένα λογότυπο με ντεγκραντε και 7 πλακάτα; Δεν θα κοστιζε τίποτα, όμως η κάθε παραγωγή για εφαρμογές θα κοστιζε πολλά (άσε που θα το τρώγαμε και αυτό χωρίς να μπορούμε να αντιδράσουμε και πάλι).

    Ας μην υποτιμάμε εμείς και άλλο το επάγγελμα μας, δεν μας αξίζει.

  • George T

    @+design:
    Απορώ γιατί δεν κόβετε τα posts (αφού κόψατε το απλό “μπετατζής”) σχολιαστών όπως του κου Guest τον οποίο αφήνετε για 2η φορά να προσβάλει τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό (“Όλες οι προτάσεις, πλην μιας, βία δύο, μετρίων, είναι για τα σκουπίδια.”) ή του κου Κασσαβέτη (που λεει: “[…] που πρόλαβαν, ετοίμασαν και έστειλαν δύο (2) προτάσεις! Αυτό είναι Ύβρις.”)

    Αν είστε τόσο αυστηροί δεν χρειάζεται απλώς να εντοπίσετε κάποιες “κακές λέξεις” αλλά μόνο του το ύφος ή/και ο σκοπός του γραψίματος είναι πολλές φορές πολύ πιο υβριστικός και προσβλητικός.

    Πρόταση:
    Θα μπορούσατε να κάνατε το εξής (αν το υποστηρίζει βέβαια το WordPress): Πρόσφατα έγραψα την άποψή μου σε ένα άρθρο στο protagon.gr. Αμέσως μετά μου ήρθε e-mail για επιβεβαίωση (είχα χρησιμοποιήσει ένα αληθινό e-mail account) και αφού πάτησα ένα σύνδεσμο τότε μόνο έγινε η δημοσίευση.
    Αυτό σημαίνει ότι όποιος θέλει μπορεί να σχολιάζει έστω και με ψευδώνυμο, εσείς θα έχετε ένα τουλάχιστον στοιχείο γι’ αυτόν (το πραγματικό του e-mail) και χρήστες σαν τον Guest δεν θα μπαίνουν τόσο εύκολα στο κόπο να υποβαθμίζουν μια σημαντική συζήτηση σαν αυτή.
    Εκτός και αν υπάρχουν τύποι τόσο κομπλεξικοί που θα κάτσουν να φτιάξουν ειδικά e-mail accounts για να μπορούν να εκφράζονται άνετα!

    Πιστεύω το επίπεδο της συζήτησης θα ανέβαινε αρκετά. Όχι αυτής που κάηκε ήδη αλλά των επόμενων.
    Το να δίνετε την δυνατότητα σε κάποιους έτσι εύκολα να μας προσβάλουν όλους, δεν αντιστοιχεί κατά την γνώμη μου και απ’ όσα γνωρίζω στην ποιότητα του περιοδικού.

    Ευχαριστώ,
    Με βαθιά εκτίμηση προς το περιοδικό.

  • φεboboάριος

    @ δημήτρης κανελλόπουλος:..
    true dat…

    (στην ερώτησή σου, «αλήθεια ξέρουμε τι δουλεία κάνουμε;», θα συμπλήρωνα και τη δική μου, «αλήθεια, γνωρίζουμε το πραγματικό επίπεδο αισθητικής αντίληψης των συμπολιτών μας;»…)

    @ george t:..
    εμένα μου λογοκρίνανε μια συνώνυμη λέξη για τον δόκιμο ναύτη… το ξεπέρασα, όμως, πολύ σύντομα…

    (μια σκέψη, όμως… από τη στιγμή, που δεν λογοκρίθηκε η λέξη «μπετατζής» καθαυτή σε σχόλιο του παν. λουτράρη, του benson και δικό σου, ίσως να φταίει κάτι άλλο· όπως έφταιγε και στη δική μου περίπτωση…)

  • Guest

    @George T

    Αγαπητέ κύριε George T,

    Η αλήθεια πονάει! Δεν προσέβαλα και δεν εξύβρισα κανέναν. Η διαπίστωση και η αναφορά στην ανεπάρκεια των συμμετοχών δεν θα έπρεπε να σας απασχολεί και κυρίως να σας ενοχλεί.

    Φίλος μεν Πλάτων, φιλτέρα δε αλήθεια!

    Με εκτίμηση

    Υ.Γ.: Δεν φαντάζομαι να έχετε λάβει μέρος στο διαγωνισμό?
    Υ.Γ.2: Χαρακτηρίζετε τη συζήτηση ως σοβαρή. Έτσι την αντιλαμβάνομαι και εγώ. Σοβαρή, αλλά δυστυχώς προκύπτουσα ως αποτέλεσμα ενός ακόμα φαιδρού διαγωνισμού με τα αντίστοιχα αποτελέσματα…

  • Ρενάτο Τάτα

    @bobο
    δεν διάβασα όλα τα σχόλια, είναι τόσα πολλά.
    αλλά από ό,τι λες, παραδέχθηκε το πρόβλημα.
    αυτό είναι καλό δείγμα.

    είδες; μια χαρά.

    peace \m/

  • φεboboάριος

    @ ρενάτο τάτα:..
    εγώ, πάλι, κατάλαβα ότι ο δημήτρης ζήτησε περισσότερη έμπρακτη βοήθεια, την οποία δεν την έχει από την κοινότητα γραφιστών…

    (αδυνατώ να δω τη χαρά της κατάστασης…
    αλλά ναι, «jusqu’ici tout va bien, jusqu’ici tout va bien»؟..)

    😉

  • Giorgos

    Προς benson:

    Θα συμφωνησω μαζι σου σε ολα. Στο μονο που διαφωνησα ειναι το οτι η αμοιβη ειναι λιγη εως ταπεινη. Ισως για σενα. Οχι ομως για καποιον αλλο designer απο τους πολλους που υπαρχουν και πληρωνονται γυρω στα 1000 ευρω το μηνα. Εκτος αν αυτοι δεν εχουν δικαιωμα συμμετοχης. Σε καθε περιπτωση αν θεωρει καποιος οτι ειναι λιγα ας μη συμμετεχει. Ετσι δε γινεται σε ολες τις δουλειες;
    Οπως ειπα σε ολα τα αλλα συμφωνουμε απολυτα.

    Προς annabel:

    Ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια εισαι που πηγες σε καποια σχολη/πανεπιστημιο, που διαβασες, που εχασες Χριστουγεννα/Πρωτοχρονια δουλευοντας κλπ. Ο καθενας στον κλαδο του εχει κανει θυσιες. Και θα κανει. Και σε αντιθεση με σενα, υπαρχουν αλλοι που θα διαβαζουν για πολλα χρονια ακομα (και δε μιλαω για research αλλα για πραγματικο διαβασμα) και εφοσον δουλευουν κανονικα. Οποτε για θυσιες μη μιλας. Καποιοι εχουν πιο απαιτητικα επαγγελματα απο καποιους αλλους χωρις αυτο να σημαινει τιποτε αλλο.

    Εγω ηθελα να τονισω οτι βλεπω εδω μεσα στα comments εναν εγωκεντρισμο (δε μου κανει εντυπωση βεβαια) που ο καθενας βγαζει τον λογο του λες και ειναι ο Μεσσιας. Το αν εμενα μου φαινονται τα 12000 πολλα για τη δουλεια αυτη ειναι δικη μου γνωμη και μπορει να ειναι και λαθος.
    Αλλα το να γινεται σκοτωμος εδω μεσα για το συγκεκριμενο πραγμα, να γκρινιαζουν αλλοι οτι τα λεφτα ειναι λιγα, να ακουω ισοπεδωτικα σχολια για τους συμμετεχοντες, ειναι υπερβολικο.
    Συγνωμη αλλα ο κλαδος σας ειναι γεματος εγωκεντρισμο (και θα ακουσω πολλα γι’αυτο τωρα αλλα ετσι ειναι και το ξερετε) και καβαλημενους που πετανε αποψεις οπως “ολες οι συμμετοχες ειναι μετριες, χυδαιες κλπ”. Αυτους απαξιωνω. Που επιλεγουν να μη συμμετεχουν γιατι το θεωρουν προσβλητικο και κραζουν ολους τους “ταμπελαδες, γραφιστες, αρχιτεκτονες κλπ” που συμμετεχουν.
    Οχι βεβαια οτι δεν υπαρχουν και αξιολογοι ανθρωποι. Αλλα ο φθονος ειναι χαρακτηριστικο του κλαδου σας (και του Ελληνα ισως) και το βρισκω καθε μερα μπροστα μου.

  • designmag

    Στο συγκεκριμένο άρθρο υποβλήθηκε πολύ μεγάλος αριθμός σχολίων, ορισμένα εκ των οποίων πήραν τη μορφή προσωπικής αντιπαράθεσης. Αφενός πιστεύουμε ότι ο κύκλος έχει συμπληρωθεί και στη μία εβδομάδα που είναι ενεργό το άρθρο, έχει λίγο-πολύ ειπωθεί ότι ήταν να ειπωθεί.
    Αφετέρου δεν είμαστε καθόλου θετικοί στο ρόλο της ενεργητικής “αστυνόμευσης” των σχολίων. Δυστυχώς είναι κάτι που πρέπει να γίνεται όταν ορισμένοι δεν μπορούν να θέτουν από μόνοι τους τα όρια των όσων γράφουν.
    Για τους λόγους αυτούς θα απενεργοποιήσουμε τα σχόλια για το συγκεκριμένο άρθρο και σύντομα, με άλλη καταχώρηση θα ζητήσουμε τη γνώμη σας για τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίζουμε παρόμοιες περιπτώσεις στο μέλλον.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 19-07-2017 [2]

Επανασχεδιάζει την οπτική του ταυτότητα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-06-2017 [0]

Πάλι ανοιχτός διαγωνισμός από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 09-05-2017 [3]

Ένας διαγωνισμός δημιουργίας λογότυπου από την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 16-04-2017 [1]

Διεθνής διαγωνισμός για την ταυτότητα του Università degli Studi della Campania Luigi Vanvitelli

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-03-2017 [3]

Ο πιο πρωτότυπος ανοιχτός διαγωνισμός λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 28-02-2017 [0]

Δέκα μέρες ακόμα για υποβολές στους Αγώνες Νέων Σχεδιαστών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-02-2017 [0]

Μέχρι και την Παρασκευή η υποβολή συμμετοχών στα European Design Awards 2017

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 18-01-2017 [0]

5o CU Restart: Δωρεάν στέγη για δημιουργικά μυαλά

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-12-2016 [1]

Άλλος ένας ανοιχτός διαγωνισμός από το Πατρινό Καρναβάλι

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-12-2016 [1]

Το Αριστοτέλειο καλεί τους φοιτητές του να σχεδιάσουν λογότυπο για το πρόγραμμα S.U.C.RE.



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).