Παρουσιάστηκαν οι τρεις υποψηφιότητες από τις οποίες θα προκύψει το σήμα ελληνικών προϊόντων

13-03-2014
Η μακροχρόνια διαδικασία για τη δημιουργία σήματος ελληνικών προϊόντων (μπορείτε να διαβάσετε το ιστορικό εδώ) φαίνεται ότι φθάνει κοντά στο τέλος της, αφού παρουσιάσθηκαν από το Υπουργείο Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας οι τρεις καλύτερες, σύμφωνα με τους υπεύθυνους προτάσεις, οι οποίες και θα τεθούν σε διαδικτυακή ψηφοφορία. Σκοπός του σήματος είναι να ταυτοποιεί την ελληνική προέλευση προϊόντων και υπηρεσιών διαφόρων κατηγοριών. - προστατεύοντας τον καταναλωτή - αναδεικνύοντας την ελληνική παραγωγή και - οφελώντας την εθνική οικονομία Εδώ μπορείτε να δείτε τις τρεις επικρατέστερες υποψηφιότητες
3

Genesis Advertising

2

ATTP Advertising

1

Art Fly

 

45 Responses

  • Λευτέρης Κοντογιάννης

    Λυπάμαι…
    Όχι τόσο γιατί δεν προκρίθηκε η δική μου πρόταση (συμμετείχα κι εγώ) αλλά γιατί συνειδητοποιώ πως τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμβαίνουν:
    – συμμετέχω όπως πολλοί συνάδελφοί μου σε λάθος διαγωνισμούς…
    – οι κριτικές επιτροπές αποτελούνται από αναρμόδια ουσιαστικά άτομα…
    – τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να σηματοδοτούνται επισήμως προβάλλοντας τα brushes του Illustrator…
    – ζω και εργάζομαι στη λάθος χώρα…

  • Dimosthenis Tzenalis

    Δεν θα μπώ καν στην διαδικασία να σχολιάσω!!!
    Όμως, χωρίς να έχω ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμμιά σχέση με τον Mike Karolos, και χωρίς να έχω δεί και τις υπόλοιπες, νομίζω ότι η πρότασή του (https://www.behance.net/gallery/Made-in-Greece/14158573) είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλύτερη από τις 3 που τελικά επέλεξαν.
    Υπάρχει περίπτωση να δούμε το σύνολο των προτάσεων?

  • George Mangas

    Φιλαράκι, τα’θελες και τα’παθες.
    Την κριτική επιτροπή που αποτελούνταν από αναρμόδια άτομα ΔΕΝ την ήξερες πριν υποβάλλεις τη δουλειά σου;
    Τώρα που στην απέρριψαν σου ξύνισε;

  • Vector Hugo

    Εκπληκτικά

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος;

    Τα λέγαμε τις προάλες, αλλά ας πληρώσουμε και την αντιγραφή τώρα> http://www.greekamerica.org

  • Λευτέρης Κοντογιάννης

    Κατ’αρχην φίλε george mangas μην είσαι τόσο mangas γιατί δεν γνωριζόμαστε ούτε είμαστε φιλαράκια…
    Κατα δεύτερον δεν πιστεύω πως κανένας σοβαρός επαγγελματίας δεν σχολιάζει κατ’αυτόν τον τρόπο, και κατα τρίτον δε νομίζω πως θα έπρεπε να ζητάμε αναλυτικά βιογραφικά της εκάστοτε κριτικής επιτροπής σε όποιον διαγωνισμό λαμβάνουμε μέρος.

  • Kostas Matsas

    Το τι ειναι ωραιο και τεχνη ανεκαθεν ηταν και ειναι υποκειμενικο. Το οτι χρησιμοποιουνται brushes του ΑΙ δε μου λεει τιποτα. Αλλα πανω απο ολα, καλα ρε φιλαρακι τι περιμενεις απο το δημοσιο? Εγω δεν θα εστελνα καν αν δεν ειχα βυσμα 🙂

  • Penlix

    Μαεστρία

  • George Mangas

    Για ποια βιογραφικά μιλάς ρε φιλλλλαράκι;
    Τα πράγματα είναι απλά. Εδώ μέσα σε αυτό το blog που είμαστε θα βρεις τους τίτλους του καθενός
    1. Στέφανος Κομνηνός. Γενικός Γραμματέας Εμπορίου
    2. Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, εκπρόσωπος του ΟΠΕ
    3. Ιωάννης Σαριδάκης, εκπρόσωπος του ΕΛΟΤ
    4. Λία Νικολοπούλου-Προέδρου, εκπρόσωπος Ε∆ΕΕ
    5. Κων/νος Κόλλιας, εκπρόσωπος Κ.Ε.Ε.Ε.
    6. Χριστίνα Σακελλαρίδη, εκπρόσωπος ΠΣΕ
    7. Άντζελα Κοτρώτσου εκπρόσωπος Σ.∆.Ε.
    8. ∆ημήτρης Χαλεπίδης εκπρόσωπος Υπουργείου Εξωτερικών
    9. Αυλωνίτης Γιώργος, εκπρόσωπος Οικονομ. Παν/μίου Αθηνών
    10. Αλεξανδρίδου Ελένη, εκπρόσωπος της Γ.Γ.Ε.
    11. Ζάραγκας Ιωάννης, εκπρόσωπος του Ο.Β.Ι.

    Και ΝΑΙ εξυπακούεται ότι πριν μπεις στον κόπο να κάτσεις να φτιάξεις κάτι τόσο σημαντικό θα πρέπει πρώτα να ελέγξεις την Κριτική Επιτροπή. Εννοείται. Και θα στείλεις μόνο αν δεις ότι είναι άνθρωποι που θα εκτιμήσουν το σωστό. Αλλιώς θα την πατήσεις. Όπως την πάτησες…

  • Παναγιώτης Βεργόπουλος

    @Λευτέρης Κοντογιάννης όσο και αν σου ακούγεται πρωτόγνωρο ή και μη απαραίτητο ΝΑΙ ζητάμε τα βιογραφικά των μελών μιας κριτικής επιτροπής. Για την ακρίβεια δεν πρέπει να τα ζητάμε, πρέπει ο διοργανωτής του διαγωνισμού να τα δημοσιεύει. Ακόμα περισσότερο σε διαγωνισμούς του Δημοσίου οπου πρέπει να διασφαλίζεται και το ασυμβίβαστο της ιδιότητας του μέλους της επιτροπής με άλλες ιδιότητες. Και ναι… πρέπει να ξέρεις ποιός σε κρίνει και ναι πρέπει να γνωρίζεις αν η σύνθεση είναι αντιπροσωπευτική. Με τον τρόπο που το λες δεν σε απαχολεί ουσιαστικά αν στην κριτική επιτροπή ήταν και ο καντινιέρης κάποιου υπουργείου ή ένας γιατρός (???) ή ένας μηχανικός… ή ακόμα και ένας διοικητικός υπάλληλος.

  • graFistiki

    Το χειροτερο ειναι οτι ΑΥΤΟ θα προβαλλει τα ελληνικα προιοντα στο εξωτερικο.. Μια χωρα με τοσα διεθνη βραβεια, απο τοσα σουπερ γραφεια, επιλεγει ενα απο αυτα τα σηματα να την εκπροσωπει. Δεν υπαρχουν λογια

  • Λευτέρης Κοντογιάννης

    Αγαπητέ κ Βεργόπουλε θα συμφωνήσω μαζί σας (στο ότι τα βιογραφικά πρέπει να δημοσιεύονται και όχι να τα ζητάμε). Έχω λάβει μέρος στο παρελθόν και σε άλλους διαγωνισμούς όπως έχω αποφύγει να λάβω σε ορισμένους άλλους ακριβώς λόγω της σύστασης των κριτικών επιτροπών. Με το αρχικό μου σχόλιο, που ίσως παρεξηγήθηκε ως προσωπική πικρεία σκοπό είχα να τονίσω τη σημασία της σωστής στελέχωσης τέτοιων επιτροπών.

  • allosEnasPouDenProkrithike

    Πραγματικά κρίμα.. δεν έχω σκοπό να μειώσω τους προκριθέντες αλλά απ τη δική μου οπτική τα παραπάνω απέχουν λίγο από έννοιες όπως Αμεσότητα, Ευκολονόητο και Σύγχρονη ταυτότητα Ελλάδας, που ήταν προαπαιτούμενες. Τις διάφορες ιδιότητες που συνέθεταν την επιτροπή όλοι μάλλον τις ξέραμε αλλά προσωπικά περίμενα μια ορθότερη κρίση.
    Με βάση την προσωπική μου αισθητική, που είναι υποκειμενικό μέγεθος περίμενα να χει προκριθεί κάτι ανώτερο αισθητικά και εννοιολογικά πιο ορθό, όπως επίσης περίμενα αν δεν προκρινόμουν -καλή ώρα- να “παρηγορηθώ” απ την καλύτερη και πιο “to the point” δουλειά των υπολοίπων. Δεν συμβαίνει τίποτα από τα δύο. Μακάρι να βρεθούν σε κάποιο χώρο όλες οι συμμετοχές, να μάθουμε απ τα “λάθη” μας…

  • danae (eixa steilei ki egw)

    Καλησπέρα καταρχήν.

    Θα ήθελα να αναφερθώ και στους “ΚΑΝΟΝΕΣ” του διαγωνισμού όπου ζητούσαν
    1.Το λογότυπο και σε ασπρόμαυρο κάτι που δεν βλέπω στο 3ο σήμα.
    2. Να είναι ευδιάκριτο στην μικρότερη του διάσταση η οποία είναι 1,5 εκατοστό κάτι που υποθέτω ότι δέν πληρεί το 1ο.
    3. Το λεκτικό κομμάτι το οποίο ζητούσαν στα ελληνικά και στα αγγλικά και δεν υπάρχει σε κανένα απο τα 3.

    Με λίγα λόγια βάση “κανόνων” πάντα και τα 3 σχέδια είναι ΑΚΥΡΑ για να μη μιλήσω για την αξιολόγηση η οποία γινόταν βάση ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, επίσης να μήν παραπέμπει σε άλλα σήματα (το 2ο πάλι βγαίνει εκτός) (http://www.greekamerica.org) και πάνω απ’όλα να εκφράζει την σύγχρονη ταυτότητα της ελλάδας!!! (ασχολίαστο)

    ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ
    Οτι τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει ανέβει πάρα πολύ στο θέμα design και στο εξωτερικό από γνωστά ονόματα αλλά και μη π.χ. beetroot, nomint, G studio, designer united και πάρα πολλοί ακόμα. Και αντί να προσπαθήσει αυτή η χώρα έστω και με αυτό το ελάχιστο που μπορεί να κάνει το λογότυπο το οποίο θα μας εκπροσωπεί απο την ελληνική φέτα μέχρι το ελληνικό σώβρακο ούτε εκεί δεν μπορεί να αναδείχτεί. Τί να πώ κρίμα για όλους αυτούς που προσπάθούν να κάνουν νέα φρέσκα και προτότυπα πράγματα και χαντακώνονται.

  • TonyVam

    Can we VOTE???? We vote for No 3!!!

  • george

    άντε και…. άντε έχουμε σιχαθεί πια..

  • archi.tect.gr

    Το πρώτο σήμα θυμίζει ελαφρά Eurovision 2006: http://www.greece-athens.com/news_images/24.jpg

    Είναι ενοχλητικά ενυπωσιακό το πόσο κοντά με ένα τέντωμα του σήματος του Greek America Foundation μοιάζιε η δεύτερη πρόταση: https://pbs.twimg.com/media/BipAnRBCQAA8sQt.png

    Οι ανισοπαχίες και οι προβληματικές συναρμογές είναι φανερό πως έχουν προέλθει από τεντώματα με το transform tool, ίσως από κάποιο χαρακτήρα της Devanagari…

    Το τρίτο θα μπορούσε επίσης να συμμετέχει σε αντίστοιχο διαγωνισμό για το εθνικό σήμα της Σκωτίας: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/10/Flag_of_Scotland.svg/500px-Flag_of_Scotland.svg.png

    Επίσης ενδεικτικό της όλης ασοβαρότητας, είναι οι πολλαπλές εκδοχές του κυανού της σημαίας. Δεν είναι βέβαια λάθος των συμμετοχών· δεν υπάρχει προκαθορισμένη απόχρωση.

  • allosEnasPouDenProkrithike

    και εγώ VOTE αυτά
    https://www.behance.net/gallery/Design-From-Finland/12454301
    http://www.designmag.gr/branding-made-in-britain/9400

  • Mary Karatza

    Όταν αποφασίζουν οι θεσμικοί …
    η δημιουργική κοινότητα μαραζώνει…
    και το αποτέλεσμα το λούζονται όλοι!!
    Επιτρέψτε μου να κάνω ένα πολιτικό σχόλιο:
    Πρόκειται για ένα εξαιρετικό παράδειγμα μέσα από το οποίο μπορούμε εύκολα να κατανοήσουμε ότι τα αποτελέσματα δεν ανταποκρίνονται ούτε στις προσδοκίες ούτε στις ικανότητες μας. Είναι επίσης ίσως μία ευκαιρία να συνειδητοποιήσουμε ότι στερεότυπα του στυλ «είμαστε άξιοι της μοίρας μας» / «μας κυβερνούν αυτοί που μας αξίζουν» / «Ελληνάρες παντού» δεν μας βοηθούν να κατανοήσουμε τις προβληματικές θεσμικές διαδικασίες. Η συγκεκριμένη διαδικασία ΜΟΙΑΖΕΙ «ανοιχτή» και «δημοκρατική» καθώς μιλάμε για ανοιχτό call και ψηφοφορία. Ωστόσο το ουσιαστικό μέρος του decision making process (ΠΟΙΟΣ αποφασίζει ΠΟΙΕΣ υποψήφιες προτάσεις) είναι ένα κλειστό και ολιγαρχικό μοντέλο (χωρίς εισαγωγικά) το οποίο αγνοεί τη δημιουργικότητα και την εξειδίκευση των σχετικών κοινοτήτων. Για την ακρίβεια η διαδικασία τις πιο ωφέλιμες κοινότητες τις απαξιώνει και τις παραγκωνίζουν με αποτέλεσμα η κοινωνία να επωμίζεται στην καλύτερη περίπτωση την μετριότητα, εάν όχι την κατάντια. Ελπίζω να μπορέσουμε να κάνουμε την αναγωγή της διαδικασίας στη λήψη αποφάσεων μεγαλύτερης κλίμακας. Εάν αξίζει να σχεδιάσουμε κάτι σε αυτή τη χώρα τότε αυτό είναι οι θεσμοί, πολιτειακοί/πολιτικοί/δημόσιας διοίκησης και για να το καταφέρουμε χρειάζεται πρώτα να δραπετεύσουμε από την παρατήρηση των ατόμων (στην προκειμένη των Ελλήνων) και να μεταβούμε στην παρατήρηση των σχέσεων … εξουσίας & δημιουργίας > 1-0

  • telalis

    min stamatas…min stamatas dikefaleeee!!!

  • Δημήτρης

    Καταρχήν να συμφωνήσω ότι κανένα από τα αυτά τα λογότυπα δεν είναι το ζητούμενο του διαγωνισμού. Όπως προ αναφέρεται κανένα δεν πληροί τα ζητούμενα με βάση τον κανονισμό. Αλλά τι περιμένατε διαγωνισμός στην Ελλάδα και με σοβαρή επιτροπή αξιολόγησης???? κοροϊδευόμαστε???? θα συμφωνήσω πάντως με τον Δημοσθένη ότι του Mike karolos (https://www.behance.net/gallery/Made-in-Greece/14158573) είναι μακράν καλύτερο από αυτά τα τρία και πληροί και τους κανονισμούς του διαγωνισμού. Χωρίς να έχω δει αλλά , μη παρεξηγηθώ….Τώρα μην αρχίσω να λέω για την επιτροπή. Στο στρατό λέγαμε αν έχεις βύσμα διάβαινε και αν έχεις κόλο στήσε αλλά άμα δεν έχεις και τα δυό την τελαμώνα σκίσε…..ο νοών νοήτο. Πάντως αν δεν έχει βυσματωθεί η κατάσταση τότε μιλάμε για τα πλέον άκυρα άτομα στις ποιο άκυρες θέσεις να πέρνουν τις ποιό άκυρες αποφάσεις!!!

  • Sir

    ήταν ένα μικρό καράβι που ήταν αταξίδευτο, το παιδικό τραγουδάκι που χαρακτηρίζει 100% τους υπευθύνους για το Ελληνικό εμπόριο και την ανάπτυξη. Έχετε γεια.

  • crossbow

    το τρίτο είναι επιρρεασμένο από το αντίστοιχο βρετανικό νομίζω…
    από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρώμα για την ελληνική σημαία, αλλά δεν καταλαβαίνω τη λογική των δύο διαφορετικών αποχρώσεων…

  • danae (eixa steilei ki egw)

    Καλησπέρα και πάλι,
    αφού φτάσαμε εδώ που φτάσαμε θα ήθελα να σας δείξω και τις δικές μου 3 προτάσεις για το σήμα.

    http://www.iamb.gr/greek%20product.html

    Επίσης επείδη δεν θα δούμε πουθενά τις υπόλοιπες 94 ή 95 προτάσεις όποιος θέλει ας τις στείλει εδώ να δούμε τι χάσαμε.

  • Yannis Steriotis

    Συγχαρητήρια στους δημιουργούς των σχεδίων που επιλέχθηκαν αν και προσωπικά θεωρώ πως τα 3 σχέδια δεν αντικατοπτρίζουν την Ελλάδα και δεν συμφωνούν με τους κανόνες του διαγωνισμού.

    Η Ελλάδα έχει καταπληκτικούς δημιουργούς και φοβερές δουλειές ειδικά τα τελευταία χρόνια και γι’αυτό δεν πρέπει να απελπιζόμαστε με τίποτα και ειδικά με τέτοιους τύπους διαγωνισμών. Όταν καταθέσαμε τις προτάσεις όλοι ξέραμε τι μας περιμένει.

    Η κριτική μου περί των επιλεχθέντων σχεδίων καλύπτεται πλήρως από τα σχόλια της danae (eixa steilei ki egw) και του archi.tect.gr

    Κατέθεσα την 62 πρόταση από τις 96 στο σύνολο και η πρότασή μου για το “Made in Greece” για όποιον ενδιαφέρεται να την δει και να καταθέσει την άποψή του είναι εδώ: http://bit.ly/1kQAQAb

  • Yannis Monk

    Θλιβερό! Δεν ξέρω αν αυτή τη στιγμή είμαι στεναχωρημένος ή τσαντισμένος. Γιατί αναρμόδιοι άνθρωποι αναλαμβάνουν τέτοια projects. ΈΝΑ “φωτεινό μυαλό” δεν υπάρχει να τους καθοδηγήσει;!!

  • Stratis

    -δεν υπάρχει περιγραφή / λέκτικο μέρος,
    -δεν νομίζω οτι το ζητούμενο ηταν η δημιουργία ενός ….sticker….
    – αυτή ηταν όλη η έμπνευση??? γι’αυτό παρατάθηκε η διαδικασία ?
    – υπάρχουν designers στην Ελλάδα μας , πιό εμπνευσμένοι
    -κάποτε πρέπει να “ξεσκαλώσουμε” , καλά που δεν βάλανε και……. “μαίανδρο”
    -το σήμα θα έπρεπε να είναι μια αφορμή για “καθαρισμα” του λεκέ από τις προκαταλήψεις, στερεοτυπα και κλισε όλων εκείνων που τα τελευταία χρόνια ακουγανε GR , Greece , Greek κλπ. και τρεχανε…..
    -Μοναδική ευκαιρία για Νεο Ξεκίνημα , Ποιότητα , Συνέπεια και ΕΛΛΑΣ ,
    HELLAS , EΛΛΗΝΙΚΟ Προϊόν , ΗELLENIC Product ……….
    -τυπικά , ο διαγωνισμός θα έπρεπε να επέμβει ο Συνήγορος του Πολίτη και να υπάρχουν έγγραφες ενστάσεις για την μη τηρηση των όρων διαγωνισμού σε όλους τους υποψηφίους (απ΄ότι άκουσα)
    -σε σοβαρούς διαγωνισμούς και σοβαρή επιτροπή , δεν επιτρέπεται ΔΙΑΣΤΑΛΤΙΚΗ και κατά βούληση ερμηνεία των όρων

  • Λεωνη Γιαγδζογλου

    ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ!!! το μονο που εχει καποια οντοτητα και λειτουργει σα σημα ειναι ο κυωνας. Το καραβακι θελει πολλες διορθωσεις…Όσο για τη καρδουλα…φανταζομαι αυτος που τη σχεδιασε θα γνωριζει πολυ καλά word αντε και powerpoint..αλλα μεχρι εκεί…
    Υπηρξαν και καποια άλλα πιο σωστα! αλλα αφου οι ιδιοι “εξυπνακιδες” της κυβερνησης… δεν καταλαβαινουν πως κατι τετοιο δεν διοργανωνεται ετσι… τι άλλο να πει κανεις… Δεν υπαρχει καμια ελπιδα σε αυτη τη χωρα!

  • MariaK

    Παρατηρήσατε οτι λείπει το λεκτικό κομμάτι… δηλαδή… μαγειρέματα.
    Αν λείπει το λεκτικό κομμάτι ήδη έχει μείον βαθμολογία. Αυτό αρκεί για να καταλάβουμε τί έγινε!

  • Παναγιώτης Λιάκος

    Οι συμμετοχές κάτι μου θυμίζουν και το πόσταρα εδώ: http://adiavroxoi.blogspot.gr/2014/03/blog-post_4072.html

  • ΓΙΩΡΓΟΣ

    Μαζί με το ποτάμι το δημόσιο-σύστημα παίζει με την υπομονή μας
    αλλά και το τελευταίο του χαρτί. Αυτά θα είναι οι θλιβερές αναμνήσεις
    της Ελλάδας των διαπλεκομένων υπουργείων, επιτροπών και νοματέων
    που ζούν εις βάρος του μόχθου, της δημιουργικότητας, της αγωνίας για το καλύτερο των Ελλήνων που σαρώνουν τα βραβεία και τα χρυσά σε σοβαρούς ευρωπαικούς και παγκόσμιους διαγωνισμούς.
    Ως παραγωγός ελληνικών προιόντων (οχι τροφίμων) με εξαγωγική παρουσία 30 χρόνια σε ΕΛΒΕΤΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΣΟΥΗΔΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ αρνούμαι να βάλω ένα από αυτά τα σούργελα στα προιόντα μου.

  • Michael Karakostas

    Εκπληκτική τριάδα….
    Εκπλάγηκα πως δεν ειναι πρωταπριλιάτικο αστείο 🙁

  • moufa

    moufa

  • Δημήτρης

    Ένα χελονονιντζάκι που έφαγε μπουνιά στο μάτι, ένας χρυσαυγίτης on LSD και ενας μασώνος με πελαγίσιες καλλιτεχνικές ανησυχίες

  • Marios

    Για πεταμα και τα 3…Αν εκανα κατι τετοιο δεν θα εμπαινα στον κοπο καν αν το στειλω….Τραβηξε 2 γραμμες στο illustrator και ειναι και πρωτη επιλογη…Ελλαδαρα μ

  • Vasilis Andreadis / Freelance Creative

    Τα είπατε όλα δεν χρειάζεται να προσθέσω τίποτα. Εμείς πάντως σαν γραφείο θα συνεχίσουμε να παίρνουμε μέρος σε τέτοιους δημόσιους διαγωνισμούς (δεν έχουμε ακόμη άκρες για απευθείας ανάθεση και δεν έχουμε καμία σχέση και με την Καλαμάτα…), θα σχεδιάζουμε με μεράκι, θα αγανακτούμε με αυτούς που μας κρίνουν, θα χάνουμε χρόνο (και χρήμα) και θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν (με τις δικές μας δυνάμεις), να σταματήσει αυτή η κοροϊδία.

    Για την ώρα τους ενημερώσαμε ηλεκτρονικά για την καθαρή αντιγραφή του ενός σήματος και για τις μη ολοκληρωμένες προτάσεις των άλλων 2 (λεκτικό δεν υπάρχει, η καρδιά έτσι πως είναι σχεδιασμένη σε μικρή συσκευασία δεν θα φαίνεται καθόλου, το καραβάκι παραπέμπει στη Σκωτία κτλ).

    Καλό θα ήταν όσοι πήραν μέρος να ανεβάσουνε εδώ με link τις προτάσεις τους για να δούμε καλύτερα τι έγινε. Αν και υποψιαζόμαστε όλοι…
    Η δικιά μας πρόταση είναι εδώ. Όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά.
    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.674825005913362.1073741836.138367546225780&type=1

  • DIMITRIS

    Léana Cottakis
    Τζανέτος Πετροπουλέας Διαβάζω το σχόλιο σου για δημόσια τοποθέτηση της ΕΓΕ μετά τα τελικά αποτελέσματα του …τραγικού διαγωνισμού για το ελληνικό σήμα και θέλω να προσθέσω την άποψή μου. Πιστεύω ότι η Ένωση πρέπει να μαζέψει όλες τις προτάσεις και να τις δημοσιεύσει! Πρέπει να μάθει ο κόσμος ότι υπήρξαν πολλές άλλες προτάσεις, υψηλού επιπέδου. Κάντε το και δεν θα είναι μόνο για εσωτερική κατανάλωση -μεταξύ γραφιστών εννοώ. Ας αρχίσει να ξυπνάει ο κόσμος επιτέλους!
    Φιλικά,
    Λεάνα Κωττάκη -πρώην μέλος του ΔΣ

  • Γιάννης Γκιζώτης

    (Από την συνέντευξη τύπου http://www.mindev.gov.gr/)

    Δημοσιογράφος: Το κόστος γι΄ αυτό το σήμα; Πόσο κοστίζει στην εταιρία; Πόσο πληρώνουμε εμείς στους δημιουργούς του σήματος, το δημόσιο;

    Κ. Χατζηδάκης: Κοιτάξτε, εμείς απλώς θα δώσουμε ένα έπαθλο. Εδώ δεν ήταν διαγωνισμός με επαγγελματίες. Ήταν ανοιχτός ο διαγωνισμός σε όλους και κατά βάση από ότι καταλαβαίνω οι περισσότεροι εκ των συμμετεχόντων ήταν νέοι δημιουργοί οι οποίοι ασχολούνται ενδεχομένως και στον ελεύθερο χρόνο τους με το design.

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος;

    Τα αυτονόητα>
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=420885

  • TNS

    από ποστ στο facebook!!!!!

    Marilou Marinoglou
    το Σάββατο
    ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ !!!! εχω πάρει μέρος στον κρατικο διαγωνισμο του Υπουργείου Ανάπτυξης, για την επιλογή του Ελληνικού Σήματος, το οποίο θα ταυτοποιεί την ελληνική προέλευση προϊόντων και υπηρεσιών διαφόρων κατηγοριών και ειμαι στα 3 επικρατέστερα κα έχουν τεθεί σε διαδικτυακή ψηφοφορία στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου (www.mindev.gov.gr) το δικό μου σχέδιο είναι η καρδιά

  • Irene

    Καλησπέρα σε όλους σας …. Φυσικά και όλα όσα έχουν γραφτεί παραπάνω ισχύουν και είναι αποδεκτά. Θέλοντας να είμαι απόλυτα αντικειμενική στέκομαι ΜΟΝΟ στα “τεχνικά” κομμάτια του θέματος.

    1.Το λογότυπο και σε ασπρόμαυρο … μπορεί κάποιος να μου το δείξει το καραβάκι ασπρόμαυρο και να πώ “wow!!!”;
    2. Να είναι ευδιάκριτο στην μικρότερη του διάσταση. Αν δε βάλω τα γυαλιά μου δυσκολεύομαι ….
    3. Το λεκτικό κομμάτι που είναι;; Δηλαδή αν το καραβάκι συνοδεύεται από το λεκτικό “βαρκούλες αρμενίζουν” εγώ σαν έλληνας ψηφοφόρος πως θα το ξέρω;
    4. Η νομική υπηρεσία που υποτίθεται έκανε έλεγχο για το αν τα σήματα πληρούν τις προϋποθέσεις είναι δυνατόν να αγνόησε πλήρως τις ομοιότες;;
    5. ΕΝΣΤΑΣΗ: ξέρει κανείς να μου δώσει τον ορισμό αυτής της διαδικασίας για τους διαγωνισμούς του δημοσίου;
    6. Όσοι απορρίφθηκαν γνωρίζουν τους λόγους ή απλώς η αισθητική τους δεν ταίριαζε με τους 10 της επιτροπής και πήραν πόδι; Τότε ποιός ο λόγος της ψηφοφορίας του κοινού;

    Τι να πω … είμαι σίγουρη πως μέσα στις υποψηφιόητες υπήρξαν δουλειές με έμπνευση … κρίμα που δεν είχαν την ευκαιρία να αξιολογηθούν από τους έλληνες, όλους τους έλληνες, που στην τελική θα αντιπροσωπεύονται από αυτό … για χρόνια.

    Παιδιά … keep designing

  • Emmanouil

    Απίστευτη αποτυχία. Λαϊκές μας κυβερνούν…λαϊκές και μπαλαλάϊκες παντού ρε παιδί μου!

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος

    εδω, μεγαλείο > http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231305077

  • Pete

    Ουάου!!!!! Τί φοβερές δουλειές!!!!

    Πραγματικά δεν ξέρεις ποιά να πρωτοδιαλέξεις, για την σχεδιαστική τους αρτιότητα, για το περιεχόμενο τους, για την θεματολογία τους…..

    Τί μου θυμίζουν όμως, τί μου θυμίζουν….. Α! ναί, “Έλα να πάρειςςςς…..!!!!”

  • JulieTze

    Παρθενογένεση στην τέχνη δεν υπάρχει! πάντα κατι θα σας θυμίζει κάτι άλλο γιατί πολύ απλά βλέποντας εικόνες αποκτάμε “εικόνες” και τα κάνουμε εικόνες. δεν μιλάω για τις αντιγραφές που γίνονται συνειδητά. εχω κουραστεί στην Ελλάδα να μην λέμε μπράβο σε κάποιον που κερδίζει κάτι, είτε αυτό ειναι διαγωνισμός design είτε κάτι άλλο. (εξαιρείται το λογοτυπο του μουσειου Ακρόπολης που ειναι κωμικοτραγικό) ωραιότατες ειναι κ οι τρείς υποψηφιότητες με προτιμηση το καραβακι! όπως πολύ ωραία είναι η δουλεία σου @danae.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 02-12-2016 [3]

Πέντε τελικά οι υποψήφιοι που περνούν στη δεύτερη φάση για την Εθνική Βιβλιοθήκη

ΝΕΑ 23-11-2016 [1]

Τα αποτελέσματα των 30ων βραβείων Epica

ΝΕΑ 17-11-2016 [0]

Νέα Cyprus Airways σημαίνει και νέα οπτική ταυτότητα

ΝΕΑ 24-10-2016 [0]

Πρώτη επέτειος για το Αρχείο Οπτικής Επικοινωνίας Ελλάδας

ΝΕΑ 19-10-2016 [0]

Δημιουργικό κάλεσμα για τα 10+1 χρόνια του backpacker.gr

ΝΕΑ 14-10-2016 [1]

Και ελληνική παρουσία ανάμεσα στους νικητές του φετινού Poster for tomorrow

ΝΕΑ 29-09-2016 [0]

Ξανά επιτυχίες για την ελληνική συσκευασία στα Pentawards

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Διαμαρτυρία των Διπλωματούχων του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Έλληνας ο νικητής του διαγωνισμού λογοτύπου της Eurojust

ΝΕΑ 26-09-2016 [0]

Οι νικητές του τρίτου διαγωνισμού αφίσας από το Μουσείο Τυπογραφίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).