H elixirion δημιουργεί για το Goethe Θεσσαλονίκης

18-10-2011

Είναι ένα εικονογραφικό παιχνίδι σε δύο χρώματα μαύρο-μπλε, μαύρο-ροζ, μαύρο-πράσινο και δύο διαστάσεις.
Ο λογότυπος του Goethe πάνω δεξιά σαν ήλιος, κι από κάτω μια ιστορία: ένα μυθικό τέρας (του Λοχ Νες;), ένα γιγαντιαίο χταπόδι (το μέγεθος προκύπτει από τη σύγκριση με το ιστιοφόρο σκάφος), ένας καρχαρίας. Πρόκειται για το φόβητρο σε τρεις εκδοχές: Είναι τα γερμανικά μια δύσκολη γλώσσα; Το διαφημιστικό μήνυμα απαντά αρνητικά: “Μην τσιμπάτε…”
Η δουλειά ανήκει στο θεσσαλονικιώτικο γραφείο Elixirion design lab και έχει κυκλοφορήσει σε αφίσσες, καταχωρήσεις, τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ. Μάλιστα στις καταχωρήσεις και τις αφίσσες που δημιουργήθηκαν για τις στάσεις χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία του QRcode που συνδεόταν με το κανάλι του youtube, απ’ όπου μπορεί κανείς να δει τα τηλεοπτικά διαφημιστικά…

YouTube Preview Image

17 Responses

  • bobo

    γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε η συνηθισμένη πρόταση «ρηχά είναι, μπείτε», και προτιμήθηκε η ανορθόγραφη εκδοχή;..

  • golfis

    Προφανώς για να δείξει στον θεατή πιο εύκολα οτι πρόκειται για ξένη φράση.
    Μου αρέσει αρκετά αυτή η δουλειά, μπράβο!

  • Elixirion

    Προτιμήσαμε την ανορθόγραφη εκδοχή ώστε να τονιστεί η εικόνα του “δήθεν/δεν ξέρω καθόλου αλλά πάω να σε δουλέψω όπως μπορώ”. Με τον τρόπο αυτό εντίνεται η αντίθεση μεταξύ του ανοθόγραφου “Ριχάινε μπήτε…” και του ορθογραφημένου “Μην τσιμπάς” που έρχεται να “βάλει τα πράγματα στη θέση τους”.

  • bobo

    @ golfis:..
    μα, δεν είναι ξένη φράση, αλλά ελληνική έκφραση, η οποία είναι μια απλοϊκή παρερμηνεία μιας γερμανικής πρότασης (χωρίς ρήμα)…

  • bobo

    @ elixirion:..
    ευχαριστώ για την απάντηση…

    παρατήρηση:.. το «η» στο «μπήτε» είναι μακρύ, ενώ το «i» στη λέξη «bitte» είναι βραχύ, οπότε θα αρκούσε ένα απλό «ι», δηλαδή «μπίτε»…

  • golfis

    @ bobo
    αυτό ακριβώς. Αν ήταν γραμμένο σωστά, πιστεύω θα έχανε όλο το παιχνίδι.
    Ο θεατής θα έμενε στο “αστείο” και δεν θα καταλάβαινε εύκολα το τι πραγματεύεται το εικαστικό.

  • Elixirion

    @bobo
    Την ίδια σκέψη κάναμε κ εμείς αλλά αν γράφαμε “μπίτε” η πρώτη εντύπωση θα ήταν ότι ξεχάσαμε το “ε”.

  • Elixirion

    ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ (ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΑΜΕΣΩΣ) ΟΤΙ ΣΤΟ PROJECT ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΙΑΚΩΒΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΚΑΙ ΗΛΙΑ ΠΙΕΡΡΑΚΟΥ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ. 🙂

  • Vicky Theodoreli

    wraia douleia paidia mpravo!!

  • bobo

    @ golfis:..
    μπα, ο συνδυασμός των εικονογραφήσεων, του ονόματος του γκαίτε, και η έκφραση «ρηχά είναι, μπείτε» είναι αρκετά για να γίνει το παιχνίδι…

    @ elixirion:..
    ενώ το «ριχάινε» δεν ικανό να εξασφαλίσει την εντύπωση του ανορθογραφικού της υπόθεσης;!..

  • Γαλάνης Ιωάννης

    προσωπικά μου άρεσε πολύ το concept, απ τις λίγες αφίσες που θαύμασα στο δρόμο
    εύγε παιδιά…

  • Spyros

    Tι το ωραίο έχει ρε παιδιά αυτή δουλειά?

  • golfis

    Ωραίο layout, απλή και καλή εικονογράφιση και τρια χρώματα σε κάθε ποστερ (που προσωπικά μου αρέσει) Το ωραίο είναι κάτι υποκειμενικό.
    Οπως και το άσχημο. Πες μας τώρα εσένα γιατί δεν σου αρέσει 🙂

  • Roster

    Δεν διακρίνεται για την πρωτοτυπία του, τουλάχιστον έτσι νομίζω…

  • Elixirion

    Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την άποψη σας και για την υποστήριξη. Για τις όποιες αρνητικές κριτικές πραγματικά δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα, δεν προσπαθήσαμε η δουλειά να αρέσει σε όλους. Είχαμε ένα πελάτη και ένα target group να ικανοποιήσουμε άλλωστε! Το μοναδικό που θα επιθυμούσαμε σαν άνθρωποι δημιουργικοί και ανοιχτοί στην κριτική, θα ήταν να μαθαίνουμε τους λόγους , όσο υποκειμενικοί και αν είναι, για τους οποίους η δουλειά μας δεν άρεσε για να βελτιωνόμαστε. Καλή συνέχεια και δύναμη σε όλους μας.

  • Ιάκωβος Ιωαννίδης

    Θέλω κι εγώ με τη σειρά μου να μοιραστώ τη χαρά μου με όλουυυυυς για την δημιουργία αυτής της καμπάνιας! Βγήκε μια αρκετά καλή δουλειά με πολύ μεράκι και πολλές ευχάριστες δημιουργικές ώρες προβληματισμού, σκέψεων και αναλύσεων. Πιστεύω πως μέσα σε όλες τις εικόνες και τους ήχους που κυκλοφορούν στις μέρες μας, αυτή η δουλειά ξεχωρίζει για το χρώμα και την χροιά της.

  • bab

    Θα συμφωνήσω και εγώ με Bobo για το γλωσσολογικό της υπόθεσης. Πάντως όμορφη δουλειά, μπράβο παίδες! Μια ερώτηση για το QR: το πρότεινε ο πελάτης ή ήταν δική σας πρόταση; Γενικά πιστεύετε οτι ο κόσμος μπαίνει στην διαδικασία αποκωδικοποίησης μηνυματων μέσω του QR για το Goethe Institut, ή όχι ακόμα;



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).