Δύο συν ένας λογότυποι για την Ομοσπονδία Handball

24-07-2015

Παρουσία του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού Ιούλιου Συναδινού πραγματοποιήθηκε για 4η συνεχόμενη χρονιά στο Αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης η ετήσια εκδήλωση της Ομοσπονδίας Χειροσφαιρίσεως Ελλάδος για την κλήρωση των πρωταθλημάτων.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αυτής, η Ομοσπονδία παρουσίασε για πρώτη φορά τους νέους της λογότυπους, όπως αυτά προέκυψαν από το σχετικό διαγωνισμό.

Ο λογότυπος της Ομοσπονδίας, που άλλαξε μετά από 36 ολόκληρα χρόνια, είναι έργο της εταιρείας «Γραφή η Δια Γραμμών Παράστασις»

Ο λογότυπος του πρωταθλήματος Handball Premier δημιουργήθηκε από τον Σπύρο Κληρονόμο.

Η τρίτη (και μάλλον συγκλονιστικότερη) έκπληξη της βραδιάς ήταν ένας ιστορικός λογότυπος ο οποίος, σύμφωνα με τους υπευθύνους, «αποτυπώνει την διαχρονικότητα και ιστορικότητα του χάντμπολ μέσα στους αιώνες. Συγκεκριμένα πρόκειται για τον “έφηβο χειροσφαιριστή” ένα χάλκινο αγαλματίδιο που ανακαλύφθηκε στην Δωδώνη και χρονολογείται από το 400 π.χ. και δείχνει την βασική κίνηση του χάντμπολ»!
Επικοινωνήσαμε με το γραφείο τύπου της Ομοσπονδίας για να μάθουμε ποια θα είναι ακριβώς η χρήση του “ιστορικού λογοτύπου” και η απάντησή τους ήταν «σε επικοινωνιακό υλικό και προβολή μας στο εξωτερικό». Στην παρατήρησή μας ότι αυτό δεν είναι ακριβώς λογότυπος, αλλά μια φωτογραφία, η απάντηση του υπεύθυνου ήταν «εμείς έτσι το εννοούμε». Τέλος στην ερώτησή μας για το ποιος είναι ο σχεδιαστής πίσω από το συγκεκριμένο έργο, η απάντηση ήταν «κανένας ιδιαίτερα – το τεχνικό τμήμα της Ομοσπονδίας».

έργο του γραφείου "Γραφή η Δια Γραμμών Παράστασις"

έργο του γραφείου “Γραφή η Δια Γραμμών Παράστασις”

premier

έργο του σχεδιαστή Σπύρου Κληρονόμου

Έργο του τεχνικού τμήματος της Ομοσπονδίας

έργο του τεχνικού τμήματος της Ομοσπονδίας…

21 Responses

  • Ελένη Μάρτη

    Καλά, ούτε και το κανονικό της Ομοσπονδίας το λες τρελό σουξέ (Γραφή η Δια Γραμμών Παράστασις) είναι σοβαρά τώρα όνομα δημιουργικού γραφείου;;;;
    Αλλά γιατί μας τα κάνετε αυτά πρωινιάτικα;
    Ή μάλλον καλά κάνετε και τα δείχνετε
    Να μην ξεχνάμε σε ποια χωρα ζούμε

  • Πάνος

    (Triple Facepalm)

  • fffst boing!

    Να ‘στε καλα βρε παιδια που τα δημοσιευετε αυτα και μας κανετε να γελαμε… και να κλαιμε ενιοτε.

  • Θανασης

    Τι να πρωτοσχολιάσεις….
    Σωστά λένε και τα παραπάνω σχόλια….καλά που τα βάζετε για να γελάμε και λίγο..πω πω ζημιάααα

  • ΡΥΘΜΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ, ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΜΠΑΛΑ;

    Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ
    και βαθιά σ’ ευχαριστώ
    γιατί μ’ έμαθες και ξέρω
    ν’ ανασαίνω όπου βρεθώ
    να πεθαίνω όπου πατώ
    και να μη σε υποφέρω.

  • Τζώνη είμαι μόνη

    https://www.youtube.com/watch?v=OfPrk0CjleE

    μην ξεχνιώμαστε…

  • Handjob on Balls

    “Οι προδιαγραφές που πρέπει να έχουν οι λογότυποι είναι:
    Για το λογότυπο της ΟΧΕ
    • Χρώματα γαλάζιο- λευκό
    • Τα αρχικά Ο.Χ.Ε.
    • Το έτος ιδρύσεως: 1979”

    Που είναι το 1979, ο-ε-ο;

  • Γραφή η Δια γραμμών παράστασις

    Καλησπέρα σε όλους

    Να απαντήσω στις έξεις ερωτήσεις και μπαίνω στον κόπο να το κάνω γιατί ήμαστε όλοι συνάδελφοι…
    Καταρχήν κάθε κριτική για το λογότυπο είναι σεβαστή, Γραφίστες ήμαστε όλοι άλλοι με 10 χρόνια πορεία στον χώρο άλλοι περισσότερο, εάν τσαντιζόμασταν από τα σχόλια συναδέλφων τότε δεν κάνουμε για αυτό το επάγγελμα…
    είμαι στην διάθεση του καθενός να συζητήσουμε για το λογότυπο και την κριτική (νομίζω ότι από εδώ μέσα δεν θα ήταν σωστό), ελάτε να πιούμε ένα καφέ και να το συζητήσουμε και δεν το λέω ηρωνικά !!! κάθε κριτική από συναδέλφους είναι ευπρόσδεκτοι και σε κάνει σίγουρα καλύτερο.

    Τέλος να απαντήσω ότι δεν είναι πολύ ωραίο από ανθρώπους του χώρου να κριτικάρουν ονομασίες εταιρειών που βρίσκονται στον χώρο τουλάχιστον 9+ χρόνια, και για την ιστορία η ονομασία ΓΡΑΦΗ Η ΔΙΑ ΓΡΑΜΜΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΙΣ βγήκε από την σκέψη ότι η γραφή δεν είναι τίποτα περισσότερο από γραμμικές παραστάσεις και έτσι ο ιδρυτής της εταιρείας (Νικήτας Φουφουλας) που δυστυχώς δεν είναι κοντά μας ποία, αποφάσισε να δώσει μια ελληνική νότα στο Δημιουργικό του Γραφείο.

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

    Αλέξης Στάθης

    και επαναλαμβάνω και ας γίνομαι κουραστικός, κάθε κριτική είναι ευπρόσδεκτη όταν γίνεται από άτομα του χώρου…

    ας έχουμε ένα καλό καλοκαίρι…

  • Σοφία Κ

    αγαπητέ Αλέξη,

    μπράβο που μπηκες εδώ να απαντήσεις
    και μπράβο για το ανοιχτο μυαλό
    αλλά απάντησες στο αστείο του ονόματος
    και δεν απάντησες στο γιατί δεν υπάρχει πουθενά το έτος ίδρυσης (που υπήρχε στο brief)
    Όλα τα άλλα σχόλια (τόσο στο άρθρο όσο και από κάτω) έχουν στόχο το τρίτο “ιστορικό” λογότυπο και όχι το δικό σου.
    Ή τουλάχιστον, αυτό καταλαβαίνω εγώ

  • ο πους της καθέτου

    Λίγο προσοχή στην ορθογραφία σας κε Αλέξη (ή κε Στάθη;) ώστε να ανταποκρίνεται στις υποσχέσεις της επωνυμίας του γραφείου σας αλλά και να μην πονάνε τα ματάκια μας… και όλα θα πάνε καλά… όλα θα πάνε καλά……

  • Monsieur Patakis

    Πολλη θα το ηθελα να ερθο απο τα γραφια του Γραφή η Δια γραμμών παράστασις να πιουμε εναν καφε αλλα δηστιχως μενω επαρχια…
    Εχω και μια μικρι ευαισθισια στην οραση… 🙁

    Με τετιες απαντησεις απο το γραφιο τυπου της ομοσπονδιας δε μου κανη εντηπωση γιατι το handball ειναι τοσο χαντακομενο…

  • Monsieur Patakis

    Κε Αλέξη Σταθάκη ζητώ συγνώμη για το κακόγουστο σχόλιο μου προηγουμένως.
    Η αποψή μου ειναι ότι ο λογότυπος που σχεδιάσατε (αλλα και διαγωνισμός γενικά) είναι πολύ κακός! Είδα και την κακή ορθογραφία σας και δεν κρατήθηκα… Λυπάμαι γι’ αυτό.

    Ακόμη πιο κακή ομως είναι η νοοτροπία, τα λεγόμενα κι οι αποφάσεις των ανθρώπων που διοργάνωσαν το διαγωνισμό.

    Προσέξτε την ορθογραφία σας στο μέλλον. Σας εκθέτει ως επαγγελματία.

  • Ανορθογραφία η λανθασμένη δια γραμμών παράστασις μιας λέξης

    Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω την ύπαρξη του πολίστα στον λογότυπο της ομοσπονδίας. Πανέξυπνη και αξιοζήλευτη η χρήση των δύο πλαστικών καλαμακίων (βλ. μη «ηρωνική» πρόσκληση για καφέ και συζήτηση εκ μέρους των δημιουργών) ως μεταμοντέρνα μέσα καδραρίσματος.

    Τον ιδιοφυέστατο λογότυπο του πρωταθλήματος τον αντιλαμβάνομαι ως όραμα μίας ενοποιημένης εικόνας των πρωταθλημάτων του Έθνους, αφού μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα αθλήματα με κατάληξη -σφαίριση. Ως λύση είναι και οικονομική, μια και χρειάζεται μόνο η κατοχή της Myriad Pro Bold για την ανάγκη customization των διάφορων δημοφιλών εθνικών πρωταθλημάτων (π.χ. Softball Premier, Billard Premier, Goody’s Premier, κ.ο.κ.).

    Ο «ιστορικός» λογότυπος πάλι έχει πολύτιμη αξία, γιατί μας δείχνει στην πράξη το πώς θα φαινόταν το κεφάλι της Rihanna (βλ. globalization) πάνω σε ένα σώμα τύπου Κασιδιάρη (συμβολισμός της εθνικής ανάγκης τεκμηρίωσης των απαρχών του αθλήματος βάσει του αρχαιοελληνικού και ελληνορθόδοξου δόγματος «Ελλάς αρχή των πάντων»). Simply brillliant!

    Συγχαρητήρια για την βαθυστόχαστη κατάθεση ψυχής όλων των επαγγελματιών (σχεδιαστών και παραγόντων). Καλοτάξιδοι μαζί με την Εθνική Ανδρών στα προκριματικά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2017! Φέρτε το πίσω, παίδες!

  • Anammenos

    Έχουμε δει πολλές δουλειές που δεν έχουν συνοχή. Αυτές οι δουλειές έχουν βγει στον αέρα από ανθρώπους που επίσης δεν έχουν συνοχή! Αυτό είναι μια πραγματικότητα που έρχεται σε αντιπαράθεση με την φύση των πραγμάτων! Αυτό που θέλουμε ως ενήλικες είναι να δώσουμε ότι πιο ωραίο έχουμε μέσα μας και να μαθαίνουμε πόσο ωραίο είναι να έχουμε δουλειές που γράφουν Ιστορία! Μαθαίνουμε μέσα από την δύναμη της Συνείδησης αλλά έχουμε και ανθρώπους που μας λένε ποιο είναι το σωστό να γίνει στην κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Στην προκειμένη περίπτωση των λογοτύπων δεν έχουμε μεγάλη συνοχή γιατί πρώτων, δεν βάζουμε ποτέ μα ποτέ γράμματα που έχουν σαν χαρακτηριστικό γνώρισμά τους την γραμμικότητα (Myriad, Helvetica κτλ.) σε ένα λογότυπο για να τα τεμαχίσουμε κατόπιν με τρόπους που δεν είναι και αυτοί στην νέα χρυσή τομή! Να προκύψει δηλαδή μια νέα γραμματοσειρά που να είναι πιο όμορφη από την προηγούμενη! Αν δηλαδή πάρουμε την Myriad extra bold και αρχίσουμε να την κόβουμε με τον τρόπο του Ο και του Ε του λογοτύπου δεν θα μας δώσει σε καμιά περίπτωση καλαίσθητη γραμματοσειρά σίγουρα! Δεύτερον δεν ενοποιούμε γράμματα με σώματα που έχουν διαφορετική στιλιστική γραμμή, αυτό έρχεται σε αντίθεση με την αρχή της συνεκτικής γραμμής της σύνθεσης! Στην γραφιστική βέβαια όλα επιτρέπονται ως το βαθμό που δεν γίνονται τα πράγματα παρανοϊκά! Ένα σώμα δηλαδή μισό πάνω σε ένα Χ μπορεί να δέσει μόνο με δυο τρόπους, αν το σώμα είναι το ανθρωπάκι της τουαλέτας, το στιλ δηλαδή του παλιού λογοτύπου και σε μια άλλη περίπτωση που τα γράμματα τα σχηματίζουν ανθρώπινα σώματα που και αυτό είναι δύσκολο να συμβεί. Δεν γίνεται να βάζουμε συμπληρωματικά στοιχεία χωρίς να τσεκάρουμε αν αυτά θα φαίνονται σε μια εφαρμογή του λογοτύπου σε Bcard ή σε site! Δεν βάζουμε ποτέ μα ποτέ στοιχεία σε λογότυπο αν πρώτα δεν σιγουρευτούμε ότι η ορθογραφία τους είναι σωστή. Αυτά είναι λίγα μπροστά στα σχεδιαστικά λάθη των λογοτύπων που επέλεξαν να αντιπροσωπεύσουν την ΧΟΕ. Θέλουμε ανθρώπους που να έχουν μια κάποια Αισθητική για να μπορέσουν να δείξουν καλύτερα πράγματα μιας και όλα συνδέονται με όλα.

  • Μπερδεμένος

    .ίετυεδρεπμ αχίε ίταιγ άριεσ αιμ εσ αταμγάρπ ατ ελαβέ sonemmanA ο υοπ ςώχυτυΕ

  • ΚΚΕ, ΣΕΛΕΤΕ, ΚΑΤΕΕ

    Τελικά οι προγόνοι μας ήταν πολύ πιο μπροστά από την εποχή τους. Παίζαν handball και χρησιμοποιούσαν αραβικά νούμερα ήδη από το 400 Παραδείγματος Χάριν.

  • Σπύρος Κληρονόμος

    Σχεδίασα και συμμετείχα στον διαγωνισμό, παρά του ενδοιασμούς μου για την οργάνωση και την απουσία αμοιβής, περισσότερο για συναισθηματικούς λόγους, ως πρώην παίκτης, παρά από επαγγελματική φιλοδοξία.

    Η πρόταση περιείχε 2 λογότυπα, 1 για την ομοσπονδία και 1 για την League, τα οποίο είχαν σχεδιαστεί για να λειτουργούν μαζί.

    Ολόκληρη η πρόταση εδώ:
    https://www.behance.net/gallery/28239837/OXE-HANDBALL-PREMIER

  • fffst boing!

    Μ’αρεσε η συνολικη σου προταση (με καποιες σχεδιαστικες ενστασεις) και βγαζει και νοημα τωρα.
    Τους προτεινες κατι ως συνολο κι αυτοι πηραν ενα κομματι μονο το οποιο απο μονο του δε βγαζει νοημα.

    Απ’την αλλη ομως (κι εδω εγκειται η ενσταση μου) μηπως θα επρεπε το καθε λογοτυπο να μπορει να σταθει κι απο μονο του…;

    Νομιζω οτι θα επρεπε να ειχες πραξει με τη λογικη κι οχι με το συναισθημα και να μην συμμετειχες καθολου. Την εχω πατησει κι εγω με παρομοιο τροπο κι απο τοτε το πηρα το μαθημα μου. Αν κανεις κατι δωρεαν βαλε εσυ τους ορους, αλλιως τίποτα…

  • Το Μπριστολίνο του Λοχαγού Κληρονόμου

    Σπύρο, μπορεί να είχες σχεδιάσει τα δύο λογότυπα για να λειτουργούν μαζί, αλλά τελικά έμαθες ότι και το ένα μπορεί να σταθεί μόνο του. Έπρεπε να είχες γράψει πάνω στο λογότυπο «ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ» για να αποφύγεις την απελπιστική κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι τώρα.

  • Μια ακόμα γραφίστρια

    Πραγματικά όταν το είδα νόμιζα ότι ήταν κάποιο κωμικό άρθρο για να γελάσουμε.

    Δεν ξέρω πως ήταν οι άλλες συμμετοχές, αλλά βλέποντας την πρώτη επιλογή μπορώ να φανταστώ μόνο ότι υπήρξε κουμπαριά στην υπόθεση.

    Δεν υπάρχει λόγος να γίνω πιο κακιά, γιατί τέτοιοι “γραφίστες” υπάρχουν και θα συνεχίσουν να υπάρχουν μέχρι να αποκτήσουμε έστω και λίγη καλλιτεχνική παιδεία στην Ελλάδα.

  • Ελένη Μάρτη

    Κάτσε ρε φιλενάδα, αμέσως, “κουμπαριές”.
    Είδες τους όρους του διαγωνισμού;
    α. λες να μπηκαν πολλοί γραφίστες με όρεξη για δουλειά, να κάνουν προτάσεις υπό αυτούς τους όρους;
    β. λες να έκατσε κάποιος “κουμπάρος” να μπει σε όλη τη φασαρία (και την ξεφτίλα) για να κερδίσει αυτήν την επαθλάρα;



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 08-11-2017 [0]

Έφυγε από κοντά μας η Τζένη Ορνεράκη

ΝΕΑ 30-10-2017 [0]

Ελληνική πρωτιά στη μακρινή Ιαπωνία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [11]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΝΕΑ 28-09-2017 [0]

Έλληνες αποδεδειγμένα οι κορυφαίοι σχεδιαστές συσκευασίας στον κόσμο

ΝΕΑ 25-09-2017 [0]

Η φετινή σοδειά της Ελλάδας στα Pentawards

ΝΕΑ 04-09-2017 [15]

Ελληνική επιτυχία στα Type Directors Club Awards

ΝΕΑ 29-08-2017 [0]

Ριζικές αλλαγές του χρόνου στο τμήμα γραφιστικής του ΤΕΙ

ΝΕΑ 25-08-2017 [3]

Μια Ελληνίδα ανάμεσα στους κορυφαίους του Adobe Achievement Awards

ΝΕΑ 14-07-2017 [2]

Πένθος για τη διεθνή οικογένεια της αφίσας

ΝΕΑ 23-06-2017 [0]

Μεγάλη επιτυχία για την ελληνική διαφήμιση



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).