Τα ελληνικά προϊόντα της καρδιάς μας…

09-04-2014

Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία για την επιλογή του σήματος για τα ελληνικά προϊόντα, και νικήτρια αναδείχθηκε η πρόταση της Genesis Advertising (αυτή με την καρδιά).
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ψηφοφορία μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Ανάπτυξης διήρκεσε 15 ημέρες και διεξήχθη με τη συμμετοχή 14.426 χρηστών.
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται, μάλιστα ότι «η ψηφοφορία διεξήχθη χωρίς προβλήματα»(!).

heart

One Response

  • benson

    Αχ το αγαπημένο μου κέρδισε!!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 28-03-2017 [0]

Κάλεσμα εθελοντών από το Athens Digital Arts Festival

ΝΕΑ 20-03-2017 [4]

Στα πρόθυρα διάλυσης η Ένωση Γραφιστών;

ΝΕΑ 15-03-2017 [0]

Ποιοι διακρίθηκαν στα Ermis Awards – Design

ΝΕΑ 23-02-2017 [4]

Ιδού οι προτάσεις για την ταυτότητα της Εθνικής Βιβλιοθήκης

ΝΕΑ 21-02-2017 [0]

Ελληνικές επιτυχίες στο German Design Award

ΝΕΑ 07-02-2017 [3]

Ποιος είναι ο νικητής του διαγωνισμού της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος

ΝΕΑ 01-02-2017 [0]

Άγονος ο διαγωνισμός του δήμου Κοζάνης

ΝΕΑ 22-01-2017 [0]

Μια έκδοση για τα 70 χρόνια δημιουργίας ελληνικών κινουμένων σχεδίων

ΝΕΑ 20-01-2017 [0]

Έχετε κάποια ιδέα για έκθεση;

ΝΕΑ 02-12-2016 [3]

Πέντε τελικά οι υποψήφιοι που περνούν στη δεύτερη φάση για την Εθνική Βιβλιοθήκη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).