Τα ελληνικά προϊόντα της καρδιάς μας…

09-04-2014
Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία για την επιλογή του σήματος για τα ελληνικά προϊόντα, και νικήτρια αναδείχθηκε η πρόταση της Genesis Advertising (αυτή με την καρδιά). Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ψηφοφορία μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Ανάπτυξης διήρκεσε 15 ημέρες και διεξήχθη με τη συμμετοχή 14.426 χρηστών. Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται, μάλιστα ότι «η ψηφοφορία διεξήχθη χωρίς προβλήματα»(!). heart

One Response

  • benson

    Αχ το αγαπημένο μου κέρδισε!!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 02-12-2016 [3]

Πέντε τελικά οι υποψήφιοι που περνούν στη δεύτερη φάση για την Εθνική Βιβλιοθήκη

ΝΕΑ 23-11-2016 [1]

Τα αποτελέσματα των 30ων βραβείων Epica

ΝΕΑ 17-11-2016 [0]

Νέα Cyprus Airways σημαίνει και νέα οπτική ταυτότητα

ΝΕΑ 24-10-2016 [0]

Πρώτη επέτειος για το Αρχείο Οπτικής Επικοινωνίας Ελλάδας

ΝΕΑ 19-10-2016 [0]

Δημιουργικό κάλεσμα για τα 10+1 χρόνια του backpacker.gr

ΝΕΑ 14-10-2016 [1]

Και ελληνική παρουσία ανάμεσα στους νικητές του φετινού Poster for tomorrow

ΝΕΑ 29-09-2016 [0]

Ξανά επιτυχίες για την ελληνική συσκευασία στα Pentawards

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Διαμαρτυρία των Διπλωματούχων του Τμήματος Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων

ΝΕΑ 28-09-2016 [0]

Έλληνας ο νικητής του διαγωνισμού λογοτύπου της Eurojust

ΝΕΑ 26-09-2016 [0]

Οι νικητές του τρίτου διαγωνισμού αφίσας από το Μουσείο Τυπογραφίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).