Τα ελληνικά προϊόντα της καρδιάς μας…

09-04-2014

Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία για την επιλογή του σήματος για τα ελληνικά προϊόντα, και νικήτρια αναδείχθηκε η πρόταση της Genesis Advertising (αυτή με την καρδιά).
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ψηφοφορία μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου Ανάπτυξης διήρκεσε 15 ημέρες και διεξήχθη με τη συμμετοχή 14.426 χρηστών.
Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται, μάλιστα ότι «η ψηφοφορία διεξήχθη χωρίς προβλήματα»(!).

heart

One Response

  • benson

    Αχ το αγαπημένο μου κέρδισε!!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 07-02-2019 [1]

Νέα τουριστική ταυτότητα για το Ηράκλειο Κρήτης

ΝΕΑ 25-01-2019 [0]

Οι Pi6 αποχαιρετούν την Αθήνα και μετακομίζουν στη Ντόχα

ΝΕΑ 06-12-2018 [0]

Άλλη μια χρονιά, άλλη μια αφίσα για το Πατρινό Καρναβάλι

ΝΕΑ 27-11-2018 [2]

Στα άκρα οι σχέσεις Ogilvy και Ermis Awards

ΝΕΑ 08-09-2018 [1]

Άλλη μια χρονιά θριάμβου για την Ελλάδα στα Pentawards

ΝΕΑ 28-08-2018 [0]

Έλληνας σχεδιαστής σε έκθεση του Βρετανικού Μουσείου

ΝΕΑ 24-08-2018 [0]

Τίτλοι τέλους για το TYPO Berlin

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΝΕΑ 03-08-2018 [0]

Μια διεθνής Τριενάλε Αφίσας, γεννιέται στην Κύπρο

ΝΕΑ 01-08-2018 [0]

Ψήφισμα συμπαράστασης της Ένωσης Γραφιστών Τουρκίας

ΝΕΑ 26-06-2018 [0]

Ποιοι είναι οι νικητές τους φετινού διαγωνισμού αφίσας του Μουσείου Τυπογραφίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).