Ταυτότητα με χαρακτήρα για τη HEEL από την π6

25-10-2011

Κάτι περισσότερο από μια εταιρεία ενδυμάτων, το εργαστήρι μόδας HEEL προτείνει ένα εναλλακτικό μοντέλο παραγωγής. Στόχος της νέας εταιρικής ταυτότητας είναι να δημιουργήσει τον μοναδικό κόσμο της HEEL, μέσα στον οποίο θα πρωταγωνιστούν οι εταιρικές αξίες όπως η αισιοδοξία, η ομαδικότητα, η οικολογία κι η σύγχρονη αστική κουλτούρα.
Τα στοιχεία look & feel της νέας εταιρικής ταυτότητας, που δημιούργησε η π6, αποτελούνται από εικονογραφήσεις στοιχείων της φύσης και της ζωής στην πόλη, με λεκτικά μηνύματα που εκφράζουν καθημερινές ανησυχίες, πλαισιωμένα από ένα ιδιαίτερο μοτίβο τριγώνων, εμπνευσμένο από το λογότυπο. Βασικό στοιχείο της νέας ταυτότητας αποτελεί η μοναδική γραμματοσειρά που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την HEEL, ενσαρκώνοντας την ανεπιτήδευτη και αυθόρμητη εταιρική κουλτούρα και φιλοσοφία.
Ο λογότυπος αποτελείται από ένα κίτρινο τρίγωνο τοποθετημένο στο φόντο, ενώ στο προσκήνιο μπαίνει η τυπογραφία. Τόσο το τρίγωνο όσο και οι χαρακτήρες έχουν σχεδιαστεί στο χέρι για να μεταφέρουν τον απλό και μοντέρνο χαρακτήρα της εταιρείας, που βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με τη νεανική κουλτούρα του δρόμου. Κάνει επίσης αναφορά στην χειροποίητη διαδικασία δημιουργίας των ρούχων της Heel, σε αντίθεση με τη μαζική παραγωγή. Ο λογότυπος μοιάζει σαν αυτοκόλλητο, που κολλήθηκε  τυχαία σε τοίχο χρησιμοποιώντας έναν νεανικό κώδικα επικοινωνίας.
Οι εικονογραφήσεις είναι εμπνευσμένες από τα στοιχεία της φύσης, αλλά και το μοντέρνο lifestyle της πόλης. Πρωταγωνιστές γίνονται χαρακτήρες ζώων, προκειμένου, μεταξύ άλλων να δοθεί η αίσθηση ενός σουρεαλιστικού, δημιουργικού, χαρούμενου και απρόβλεπτα αστείου κόσμου.
Τα χρώματα της Heel είναι το κίτρινο και το μαύρο. Το κίτρινο συμβολίζει την ενέργεια, τη δραστηριοποίηση. Ταιριάζει με το νεανικό προφίλ της εταιρείας και δίνει φωτεινότητα και αισιοδοξία στην εικόνα του brand. Από την άλλη μεριά, το μαύρο χρώμα επιλέχθηκε για να δώσει μεγάλη αντίθεση και να ισορροπήσει με το έντονο κίτρινο. Το αποτέλεσμα είναι ένας ενδιαφέρον συνδυασμός που εντυπώνεται στο κοινό από την πρώτη στιγμή.

One Response

  • bobo



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 27-09-2016 [0]

Η εξέλιξη του PURO από την høly

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-09-2016 [0]

Volvo Cars a new beginning

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 31-08-2016 [11]

Ο νέος λογότυπος της Καβάλας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-08-2016 [1]

Η αφίσα του 22ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 15-07-2016 [0]

Rubika B601 μια ελληνική ξύλινη βιβλιοθήκη

ΆΡΘΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-05-2016 [11]

H οπτική επικοινωνία του Δήμου Κέας από τον Γιάννη Καρλόπουλο



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).