Το ελληνικό ταλέντο δημιουργεί σε διεθνές επίπεδο μέσω της Heineken

02-10-2015

Η καρδιά της δημιουργικότητας χτύπησε δυνατά στο Άμστερνταμ από τις 14 μέχρι τις 18 Σεπτεμβρίου και μάλιστα με ελληνικό αίμα! Έτσι, οι δύο νικητές του ελληνικού Heineken Talent Lab, μαζί με άλλους οκτώ συναδέλφους τους από ακόμη τέσσερις χώρες, βρέθηκαν στο Άμστερνταμ και εργάστηκαν πυρετωδώς πάνω στην καμπάνια της Υπεύθυνης Κατανάλωσης Αλκοόλ. Φιλοδοξία τόσο της μάρκας όσο της ομάδας είναι το έργο τους να κερδίσει μια μεγάλη διάκριση στα προσεχή βραβεία Cannes Lions 2016.
Ο Αντώνης Μαργαρώνης και ο Χρήστος Παναγιώτου οι δύο νικητές, μοιράστηκαν τη μοναδική εμπειρία τους δηλώντας χαρακτηριστικά: «Το ταξίδι στην Ολλανδία υπήρξε μια από τις εμπειρίες που θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό μας. Μέσα σε μία εβδομάδα συνεργαστήκαμε με τα μυαλά που κρύβονται πίσω από τις παγκόσμιες καμπάνιες της Heineken αλλά και μία εξαιρετική ομάδα με την οποία δέσαμε από την πρώτη στιγμή. Τώρα ελπίζουμε να διακριθούμε και στις Κάννες».
Μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από την εμπειρία και το ενδιαφέρον «ταξίδι» των δύο νεαρών δημιουργών εδώ.

Αντώνης Μαργαρώνης και Χρήστος Παναγιώτου

Αντώνης Μαργαρώνης και Χρήστος Παναγιώτου

tumblr_nrzr2s64ZW1ubrwmwo4_1280

Το Heineken Talent Lab ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο, όταν νέοι 18 έως 25 ετών που ασχολούνται με το design, τις γραφικές τέχνες, τη φωτογραφία και άλλους δημιουργικούς τομείς, υπέβαλλαν το portfolio τους στη Heineken. Μέσα από ένα ενδιαφέρον «ταξίδι» που περιελάμβανε ζωντανές παρουσιάσεις στο χώρο του Orange Grove στην Αθήνα μία κριτική επιτροπή καταξιωμένων επαγγελματιών κλήθηκαν να επιλέξουν τους τελικούς οκτώ shortlisted που στάλθηκαν προς επιλογή σε διεθνώς αναγνωρισμένους επαγγελματίες του χώρου για να ανακοινώσουν τους δύο τελικούς νικητές. Έτσι, ο Αντώνης και ο Χρήστος πήραν το εισιτήριο για το Άμστερνταμ αλλά και μια ευκαιρία να διεκδικήσουν, μαζί με όλη την ομάδα, το 2016 το Λιοντάρι των Καννών, τη μέγιστη διάκριση στον κόσμο της διαφήμισης.



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΝΕΑ 08-11-2017 [0]

Έφυγε από κοντά μας η Τζένη Ορνεράκη

ΝΕΑ 30-10-2017 [0]

Ελληνική πρωτιά στη μακρινή Ιαπωνία

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [11]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΝΕΑ 28-09-2017 [0]

Έλληνες αποδεδειγμένα οι κορυφαίοι σχεδιαστές συσκευασίας στον κόσμο

ΝΕΑ 25-09-2017 [0]

Η φετινή σοδειά της Ελλάδας στα Pentawards

ΝΕΑ 04-09-2017 [15]

Ελληνική επιτυχία στα Type Directors Club Awards

ΝΕΑ 29-08-2017 [0]

Ριζικές αλλαγές του χρόνου στο τμήμα γραφιστικής του ΤΕΙ

ΝΕΑ 25-08-2017 [3]

Μια Ελληνίδα ανάμεσα στους κορυφαίους του Adobe Achievement Awards

ΝΕΑ 14-07-2017 [2]

Πένθος για τη διεθνή οικογένεια της αφίσας

ΝΕΑ 23-06-2017 [0]

Μεγάλη επιτυχία για την ελληνική διαφήμιση



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).