Πολυσύνθετο το νέο έμβλημα του δήμου Χολαργού-Παπάγου

07-01-2013

Πριν από λίγους μήνες, είχαμε σε άρθρο μας προειδεάσει για το επερχόμενο λογότυπο του νέου, ενιαίου δήμου Χολαργού-Παπάγου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που είχαμε τότε συλλέξει νέο λογότυπο επρόκειτο να σχεδιάσει ο ζωγράφος Κώστας Σπηριούνης, ο οποίος μάλιστα προσέφερε τις υπηρεσίες του αφιλοκερδώς.

Πράγματι, σήμερα πλέον, η επικοινωνία του ενιαίου δήμου γίνεται με το λογότυπο που σχεδίασε ο κ. Σπηριούνης. Σε σχετικό χαιρετισμό που απηύθηνε το δήμαρχος κ. Βασίλης Ξύδης, σημειώνει «…Το νέο έμβλημα του Δήμου Παπάγου – Χολαργού διαπνέεται από την Ελληνική αρχαιότητα και, με τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν, ενώνει άρρηκτα τις δύο δημοτικές κοινότητες Παπάγου και Χολαργού.
Η σύνθεση αποτελείται από δύο χαρακτηριστικά θεματικά σύμβολα. Το αριστερό μέρος φέρει στεφάνι από ελιά και δάφνη με την ελιά (σύμβολο του Περικλέους και του Χρυσού Αιώνα) να συμβολίζει το Χολαργό και τη δάφνη να συμβολίζει την κοινότητα Παπάγου και το θεμελιωτή της Στρατάρχη Αλέξανδρο Παπάγο. Το δεξιό μέρος του εμβλήματος συμπληρώνει κίονας δωρικού ρυθμού, ο οποίος εντοπίζεται στα σημαντικότερα έργα της αρχαιότητας και του Χρυσού Αιώνα του Περικλέους.
Άποψη της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου είναι ότι το νέο έμβλημά του Δήμου μας όχι μόνο είναι ενωτικό σύμβολο των δύο κοινοτήτων Παπάγου και Χολαργού αλλά εμπεριέχει και συνθέτει με τον καλύτερο και αρτιότερο τρόπο τα ιστορικά στοιχεία που σχετίζονται με την ιστορία τους και τη δημιουργική/αναπτυξιακή πορεία τους….»

Από την πλευρά μας θα αντιπαρέλθουμε του θορύβου που δημιουργήθηκε από την απουσία του φημισμένου Αθηναίου πολιτικού Περικλή (ο οποίος καταγόταν από δήμο με την ονομασία Χολαργός, ο οποίος δήμος όμως βρισκόταν σε διαφορετική θέση από τον ομώνυμο σημερινό – και συγκεκριμένα προς τα Νέα Λιόσια) από το νέο λογότυπο.
Αντί αυτού, θα ασχοληθούμε με το ρεπορτάζ ιστολογίου στο οποίο παρουσιάζονται τα τρία συστατικά στοιχεία του νέου εμβλήματος. Συγκεκριμένα, αναφέρει το ρεπορτάζ, «…ο κίονας δωρικού ρυθμού, μέρος του λογότυπου, έχει σχεδιαστεί απο τον Κ. Ρέις και απεικονίζεται στο ηλεκτρονικό βιβλίο ‘Αισθητική Αγωγή – σελ. 10 – ένα πρωϊνό στον Παρθενώνα’. Συγκρίνοντας τον κίονα του λογότυπου και αυτόν του Κ. Ρέις στο ψηφιακό βιβλίο διακρίνουμε μόνο μια μικρή διαφορά. Είναι η σκιά στο δεξί μέρος του κιονόκρανου που στον κίονα του εμβλήματος έχει αφαιρεθεί…».
Τέλος, τα δύο κομμάτια που συνιστούν το στεφάνι, προέρχονται από έργα που ανήκουν στη σειρά του κου Σπηριούνη και φέρει τον τίτλο “Στεφάνια“, με ημερομηνία δημιουργίας το 2004. Ο κλάδος δάφνης στο έμβλημα (στην αριστερή πλευρά του στεφανιού) αποτελεί το αριστερό μέρος του έργου “Στεφάνι από δάφνες”
Αντίστοιχα, ο κλάδος ελιάς στο έμβλημα (στην δεξιά πλευρά του στεφανιού) είναι το δεξί μέρος του στεφανιού ελιάς (σχ.4), που απεικονίζεται σε κάποιον άλλο δικό του ζωγραφικό πίνακα, δημιούργημα επίσης εκείνης της χρονιάς (2004). Αυτό που δεν υπάρχει στο έμβλημα, είναι οι σκιές κάτω απο τα κλαδιά και οι καρποί της δάφνης. Τα φύλλα αυτά καθεαυτά όμως, όπως μπορείτε να δείτε είναι αυτούσια περασμένα στο λογότυπο…

Το κατά πόσο το συγκεκριμένο σύνολο μπορεί να λειτουργήσει ως λογότυπος δήμου, είναι βέβαια ένα θέμα που επιλέξαμε να μην ακουμπήσουμε στο συγκεκριμένο άρθρο.

Ο νέος λογότυπος/έμβλημα του δήμου Παπάγου-Χολαργού

Η προέλευση του κίονα

Η προέλευση του κλάδου ελιάς

Η προέλευση του κλάδου δάφνης

Η εφαρμογή της οπτικής ταυτότητας

26 Responses

  • Παν. Λουτράρης

    Ένα μόνο σχόλιο: “αυτά παθαίνουν όσοι έχουνε κοκόρου γνώση”

  • Παναγιώτης Μεταλληνός

    Μα πως ξεχάσαν τον τσολιά;

  • Απόστολος Τσιοβάρας

    Είναι της μόδας οι “εικαστικοί” στα λογότυπα των Δήμων.

  • Spiros

    Design by (a useless?) committee.

  • giorgos

    καλώς τα δεχτήκαμε….

  • Ηρακλής Παπαθεοδώρου

    Σαν ετικέτα σουβενίρ από το Μοναστηράκι, όπως τους αρμόζει λοιπόν.

  • Νίκος Καρκαλιάνης

    Μα καλά, μετά απο τόσα σχόλια, στην πλειοψηφία τους εύστοχα, δεν αναρωτήθηκε ακόμη κανείς στους δήμους, στις υπηρεσίες κτλ, μήπως κάνουν κάτι λάθος…. μήπως οι σχετικοί με το θέμα δεν γκρινιάζουν άδικα; Μήπως να ζητούσαν την βοήθεια, της ένωσης γραφιστών ας πούμε, και αν όχι τη βοήθεια τότε την γνώμη τους, ε; Τόσο καιρό αναρτώνται σχόλια και γνώμες, δεν τις διαβάζει κανείς;
    Μήπως να αναλάβει η ένωση να στέλνει εγγράφως στους δήμους ή όπου γίνεται διαγωνισμός ενημερωτικά, κάτι τέλως πάντων για να κάνει αισθητή την παρουσία της;

  • Δερβέναγας Τάσος

    Το θέμα ωστόσο δεν είναι αν το συγκεκριμένο προϊόν μπορεί να λειτουργήσει ως λογότυπος. Το θέμα είναι ότι δυστυχώς στο συγκεκριμένο “σύνολο” (ή καλύτερα “συνολάκι”;) αποτυπώνεται η εικόνα που έχουν τα μέλη της επιτροπής του Δήμου, ο ζωγράφος και οι λοιποί συμπαραμαρτούντες για το τι είναι ένα λογότυπο, “έμβλημα” κ.ο.κ. Ας τελειώσει κάποια στιγμή επιτέλους η ιστορία με τις ελιές, τους μαίανδρους, τα κιονόκρανα και τα φέροντα που έλεγε ο Άρης Κωνσταντινίδης και ας εστιάσει κάποιος στα φερόμενα και αληθινά σημαινόμενα.

  • PaKa

    Κάνοντας ζουμ στις ελιές, είδα ότι κάποιες (κάτω δεξιά) έχουν πιάσει δάκο (προφανώς γιατί ο κηπουρός-συνεργάτης δεν έβαλε φάρμακο).
    Που πάτε κύριέ μου σε διαγωνισμό δημοτικού λογοτύπου χωρίς κηπουρό της προκοπής, ε;…

  • Ευάγγελος Κασσαβέτης

    @ Δερβέναγας Τάσος
    ‘Εξοχο σχόλιο. Ευχαριστώ και καλημέρα

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος;

    @Νίκος Καρκαλιάνης To καλοκαίρι που μας πέρασε στις εκλογές της ΕΓΕ ψήφισαν 58 συνάδελφοι. Ας καταλάβουμε πως αυτά τα φαινόμενα δεν μας ενδιαφέρουν και πολύ, μια σωστή αντίδραση δεν μας αφορά σχεδόν καθόλου. Και να έκανε λοιπόν η ΕΓΕ ακόμα μια παρέμβαση τι θα γινόταν ακριβώς, τι θα έλεγε η κοινότητα, τι θα καταφέρναμε;

    Να σου πω, τίποτα, απλά τίποτα. Γιατί πότε δεν μας ενδιέφερε πραγματικά να κάνουμε κάτι σοβαρό, γιατί όταν έπρεπε να μην πάρουμε μέρος στους διαγωνισμούς του κάθε βλαχοδήμαρχου εμείς βλέπαμε την μεγάλη ευκαιρία και χέζαμε εκεί που τρώμε.

    Ας φάμε τώρα τα σκατά μας.

  • benson

    To πιο αστείο σε αυτούς τους διαγωνισμούς-παρωδίες, είναι πως μετά τα αποτελέσματα, πρέπει να διαβάζουμε και τα ρασιονέλ των δημιουργών..

    Πέρα από την πλάκα όμως, αν δεν αποφασίσουμε να στηρίξουμε την Ένωση δια της παρουσίας μας, δεν έχει νόημα να συζητάμε για τις παρωδίες. Πόσο μάλλον περισσότερο να ζητάμε συνέχεια από την ένωση να λάβει μέτρα για την προσβολή της αισθητικής μας.

    Ωστόσο, αγαπητό Ντιζάινμαγκ, από το να κουράζουμε τα ματάκια μας με τα τραγελαφικά των διαγωνισμών, καλό θα ήταν να προμοτάρεις και περισσότερες άξιες πραγματικού σχολιασμού δουλειές ελλήνων γραφιστών. Μια βόλτα στο behance, για παράδειγμα, αποκαλύπτει εξαιρετικές δουλειές από γνωστούς και άγνωστους δημιουργούς οι οποίοι, αν μη τι άλλο, αξίζουν περισσότερης προσοχής από κάθε ζωγράφο και τυχαίο γραφίστα-αρχιτέκτονα.

    Αν και φανατικός αναγνώστης, έχω να πω πως το site σας, με εξαίρεση κάποια τρανταχτά ονόματα που προμοτάρονται ακατάπαυστα, δίνει βήμα και εικόνα μόνο σε κάτι τυχάρπαστους γελοίους διαγωνισμούς, οι οποίοι βέβαια τροφοδοτούν αντιδράσεις που λίγο έχουν να κάνουν με δημιουργική συζήτηση.

  • Καρκαλιάνης Νίκος

    Καλημέρα, και ενώ συμφωνω με τον κ. Κανελλόπουλο και τον αγαπητό benson παραπάνω, ας πούμε για τον καιρό. Σήμερα στη Θεσσαλονίκη που μένω (και γι΄αυτό δεν μπορώ να παραβρεθώ σε συναντήσεις ή οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση της ΕΓΕ στην Αθήνα) και ψάχνω απεγνωσμένα για δουλειά, είχαμε έξω απο το σπίτι μου -6 βαθμούς που δεν νομίζω να ενδιαφέρει και κανένα. Και αυτό γιατί όταν κάνω κλικ σε αυτή τη σελίδα περιμένω να διαβάσω σχετικά με το αντικείμενο πράγματα. Άρα αφού ασχολείται το site με τους διαγωνισμούς και τους αναρτεί, καταλαβαίνω ότι απο απλή αναφορά καλό είναι να πείς και τη γνώμη σου όταν δεν προσβάλεις κανένα….

  • Καρκαλιάνης Νίκος

    …. Έτσι προτείνω ότι απο απλοί παρατηρητές και σχολιαστές πραγμάτων, που όπως αναφέρθηκε δεν μας ενδιαφέρουν κι’ όλας, ή να μην ασχοληθούμε ξανά και να αφήσουμε τα σχόλια κατά μέρος (αποδεχόμενοι έτσι την κατάσταση), ή να κάνουμε κάτι άλλο απο το να σχολιάζουμε ΜΟΝΟ τα κακώς κείμενα. Πιστεύω ότι μπορεί να γίνει κάτι πιο σοβαρό απο σοβαρούς ανθρώπους που κατέχουν σοβαρές θέσεις. Παρεμπιπτόντως αν και έχει πολύ κρύο η θερμοκρασία έχει ανέβει στους +2….

  • designmag

    Αγαπητέ Benson, δεκτή η κριτική κι ευπρόσδεκτη (και όταν γίνεται και καλοπροαίρετα χρήσιμη, κι όλας). Και πράγματι, στο σχεδιασμό που έχουμε συζητήσει για φέτος, έχουμε συμφωνήσει ότι θα επιδιώξουμε να προβάλλουμε περισσότερες δουλειές από πολλά ελληνικά γραφεία.
    Αλλά για να μην “πετάμε” κουβέντες χωρίς να τις υποστηρίζουμε κι όλας με απτές αποδείξεις, θα ήθελες να μας πεις ποιανού γραφείου τη δουλειά προμοτάρει το designmag ακατάπαυστα; Είναι εύκολο να το βρεις κάνοντας μια αναζήτηση χρησιμοποιώντας το κατάλληλο πεδίο πάνω δεξιά.
    Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την απάντηση.

  • designmag

    Και για να σας βγάλουμε από τον κόπο κάναμε μόνοι μας την έρευνα. Ξέρετε ποια είναι τα γραφεία δουλειές των οποίων έχουν παρουσιαστεί συχνότερα από το designmag;
    Chris Trivizas Design και Designers United.
    Ξέρετε για πόσα έργα μιλάμε;
    Για τρία από τον καθένα.
    Αν στα τόσα χρόνια λειτουργίας της ιστοσελίδας, το να έχουμε δείξει από το ίδιο γραφείο τρεις εργασίες του, το θεωρείτε “ακατάπαυστο προμοτάρισμα”, πείτε το μας να το γνωρίζουμε…

  • benson

    @designmag

    Στόχος μου ήταν να θίξω το ζήτημα της μη προβολής νέων δημιουργών και όχι να αναδείξω το προμοτάρισμα κάποιων. Αν θεωρούσα πως το site σας κάνει μόνο προμοτάρισμα, δεν θα το επισκεπτόμουν. Μάλλον με συνεπήρε ο λόγος.

    Ανακαλώ λοιπόν την φράση “ακατάπαυστο προμοτάρισμα” και ακούω με χαρά και ενδιαφέρον ότι στα σχέδια σας είναι η προβολή και άλλων γραφείων.

    Ευχαριστώ

  • designmag

    Καλημέρα κι ευχαριστούμε
    Όπως είπαμε και πιο πάνω η κριτική είναι ευπρόσδεκτη ΚΑΙ χρήσιμη.

  • ΟΥΑΟΥ, Ο ΜΙΚΥ ΜΑΟΥ!

    ΧΑΙΡΕΤΩ.

    ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΤΙ_
    ☭ quote (benson):
    _το site σας, με εξαίρεση κάποια τρανταχτά ονόματα που προμοτάρονται ακατάπαυστα, δίνει βήμα και εικόνα μόνο σε κάτι τυχάρπαστους γελοίους διαγωνισμούς, οι οποίοι βέβαια τροφοδοτούν αντιδράσεις που λίγο έχουν να κάνουν με δημιουργική συζήτηση.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ +D_
    ∵ quote (designmag):
    Ξέρετε για πόσα έργα μιλάμε;
    Για τρία από τον καθένα.

    ―ΑΝΟΙΓΩ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ―
    ΑΝΑΚΡΙΒΗΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ, ΔΙΟΤΙ_
    ♪ quote (designmag):
    Είναι εύκολο να το βρεις κάνοντας μια αναζήτηση χρησιμοποιώντας το κατάλληλο πεδίο πάνω δεξιά.
    ΠΡΑΓΜΑΤΙ, Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
    ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
    ―ΚΛΕΙΝΩ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ―

    ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ_
    ☛ quote (benson):
    Στόχος μου ήταν να θίξω το ζήτημα της μη προβολής νέων δημιουργών_

    ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΤΕ.
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ_
    ⚑ re-quote (benson):
    _τροφοδοτούν αντιδράσεις που λίγο έχουν να κάνουν με δημιουργική συζήτηση.

    ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.

    ΚΙ ΑΦΟΥ_
    ❤ quote (designmag):
    _η κριτική είναι ευπρόσδεκτη ΚΑΙ χρήσιμη_
    ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙΤΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ_
    ✔ quote (benson):
    Μια βόλτα στο behance, για παράδειγμα_

    ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΤΡΟΠΟ, Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΤΟΥ ΑΝ ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ Ή ΟΧΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΑΣ.

    ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΠΟΝΤΑΡΕΤΕ ΣΤΟΝ ΤΖΕΡΤΖΕΛΟ ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΘΡΑ, ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΑΣ_
    ☂ quote:
    Το κατά πόσο το συγκεκριμένο σύνολο μπορεί να λειτουργήσει ως λογότυπος δήμου, είναι βέβαια ένα θέμα που επιλέξαμε να μην ακουμπήσουμε στο συγκεκριμένο άρθρο.

    ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΓΡΑΨΑΤΕ, ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΗΣΑΤΕ.
    ΚΙ ΑΣ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΤΕ.

    ΚΑΛΟ 2013!

    ΧΑΙΡΕΤΩ.

    (ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΙΚΥ!)

  • designmag

    Πείτε μας λοιπόν αγαπητέ Μίκυ ποιος είναι ο ακριβής αριθμός των έργων του Chris Trivizas Design ή των Designers United που έχουμε παρουσιάσει.
    Γιατί εμείς τρία βρήκαμε:
    Chris Trivizas: Comeco, Philab και Lore.
    Designers United: Volvo Ocean Race, Work & Extensions και ΕΣΑΚΕ
    Εσείς πόσα βρήκατε; Πείτε μας το ΕΝΑ παραπάνω παρακαλούμε πολύ…

  • ΟΥΑΟΥ, Ο ΜΙΚΥ ΜΑΟΥ!

    ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.

    ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΟ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΜΟΥ.
    ΘΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ.
    ΚΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙΓΕΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΣΣΕΡΑ_
    ♬ quote (designmag):
    Εσείς πόσα βρήκατε; Πείτε μας το ΕΝΑ παραπάνω παρακαλούμε πολύ…

    ΚΑΠΩΣ ΓΕΛΟΙΑ ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΜΑΣ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ.
    ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΡΑΦΕΤΕ_
    ✏ quote (designmag):
    _δεκτή η κριτική κι ευπρόσδεκτη (και όταν γίνεται και καλοπροαίρετα χρήσιμη, κι όλας)_
    ✒ reminding quote (designmag):
    Όπως είπαμε και πιο πάνω η κριτική είναι ευπρόσδεκτη ΚΑΙ χρήσιμη.

    Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ!
    ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΙΟΜΟΥΝΑ.

    ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΛΕΝΕ.
    ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ.
    ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΘΙΞΟΥΜΕ ΤΗ ΦΗΜΗ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ.
    Ή ΜΟΝΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ.

    ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ.
    ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΑΣ.
    ΚΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ.
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ.
    ΠΩΣ ΤΟΥ ΜΠΗΚΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΕ;
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ, ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

    ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    ΛΙΓΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΤΙ.

    ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ.
    ΜΗΝ ΑΝΑΛΩΝΕΣΤΕ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ.

    ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΠΑΤΡΟΝΑΡΙΣΜΑ ΣΑΣ_
    ♡ quote (designmag):
    Είναι εύκολο να το βρεις κάνοντας μια αναζήτηση χρησιμοποιώντας το κατάλληλο πεδίο πάνω δεξιά.
    _ΝΤΥΘΗΚΑ ΠΡΩΤΑΚΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΜΕΤΡΩ.

    ΑΝΑΦΕΡATE ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ CHRIS TRIVIZAS.

    ENA.
    05-06-2010
    ★ To Novum προβάλει την ελληνική γραφιστική
    Το έργο του γραφείου Chris Trivizas Design παρουσιάζεται στο τελευταίο τεύχος του ιστορικού περιοδικού.

    ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΙΚΟ ΥΠΟΤΙΤΛΟ.
    22-06-2010
    ☆ Ανακοινώθηκαν τα βραβεία λογοτύπου Wolda 2009
    Σε εθνικό επίπεδο πρώτη (πάλι) η Chris Trivizas Design

    ΔΥΟ.
    03-08-2010
    ★ Χρήστος Τριβυζάς
    Γραφιστική που απαντά με σαφήνεια

    ΤΡΙΑ.
    14-10-2010
    ★ Λογότυπος και εφαρμογές Lore
    Aπό το Χρήστο Τριβυζά

    ΤΕΣΣΕΡΑ.
    07-06-2011
    ★ Σειρά συσκευασιών Philab
    H Philab Cosmetics είναι μια ελληνική εταιρεία παραγωγής καλλυντικών. Η φιλοσοφία της στηρίζεται στις αρχές της αποτελεσματικότητας, της ποιότητας και της ασφάλειας. Πριν από λίγο καιρό ανέθεσε στο γραφείο Chris Trivizas Design τη μελέτη για το σχεδιασμό του λογοτύπου της, καθώς και της σειράς συσκευασιών για τα προϊόντα της.

    ΠΕΝΤΕ
    05-12-2012
    ★ Η Chris Trivizas Design δημιουργεί για βιομηχανία επεξεργασίας κρέατος…

    ΜΕΤΑ ΑΝΑΦΕΡATE ΤΟΥΣ DESIGNERS UNITED.

    ΕΝΑ.
    06-09-2010
    ★ Οι Designers United ξανά στο Los Logos

    ΔΥΟ.
    15-09-2010
    ★ Νέο σήμα για το ελληνικό μπάσκετ
    Αποτελεί δημιουργία της Designers United

    ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΣΠΟΝΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ.
    ΣΑΣ ΤΟ ΧΑΡΙΖΩ.
    21-12-2010
    ☆ Τέσσερα χρόνια ευρωπαϊκού design σε μια ιστοσελίδα
    Το Europeandesign.org φιλοδοξεί να γίνει πηγή έμπνευσης, αρχείο που καταγράφει την πορεία του ευρωπαϊκού design, αλλά και πολύτιμο εργαλείο για όσους θέλουν να εντοπίσουν πιθανούς συνεργάτες (κυρίως χάρη στη χρήση των φίλτρων ανεύρεσης που επιτρέπουν τον εντοπισμό εργασιών με μια σειρά κριτήρια, μεταξύ των οποίων και η πόλη-βάση των δημιουργών).
    Σημειώστε ότι η ιστοσελίδα αυτή, όσον αφορά το σχεδιαστικό και το προγραμματιστικό της κομμάτι έχει ελληνική σφραγίδα (designers united και andefined αντίστοιχα)

    ΚΙ ΕΔΩ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΣΠΟΝΤΑ ΜΕΣΩ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥΣ.
    ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ.
    10-05-2011
    ☆ Από αύριο το νέο +design σε όλη την Ελλάδα
    Το +design έχει πια νέο λογότυπο (το τέταρτο από την ίδρυσή του) και φυσικά εντελώς νέο layout. Υπεύθυνοι και για τα δύο είναι η ομάδα Designers United, γνωστή για το σχεδιασμό περιοδικών όπως το “Ε” και το “w/e” της Ελευθεροτυπίας, το Soul, κ.λπ. Πρόκειται για μια ομάδα που τιμήθηκε με το ΜΕΓΑ ΕΒΓΕ το 2007. Σχετικά με τη νέα οπτική ταυτότητα του περιοδικού θα επανέλθουμε σε επόμενη δημοσίευση.

    ΤΡΙΑ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΜΜΣΤ.
    25-05-2011
    ★ Έκθεση των Designers United στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

    ΤΡΕΙΣΗΜΙΣΙ.
    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.
    01-06-2011
    ☆ Πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης των Designers United

    Ο ΜΙΚΥ ΜΑΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΕΙ ΔΩΡΑ.
    26-08-2011
    ☆ Oι καλύτεροι λογότυποι της ιστορίας
    Και κάπου εκεί, βρίσκει τροφή η εθνική μας υπερηφάνεια, όταν ανάμεσα στις πέντε επιλογές του Michael Evamy (συγγραφέα του βιβλίου Logo των εκδόσεων Laurence King), υπάρχει κι ένα ελληνικό έργο: πρόκειται για το λογότυπο του Hotel Olympia, Thessaloniki των Designers United. O Michael Evamy σημειώνει:«Το λατρεύω. Δεν είναι απλά τα αρχικά ενός ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη, αλλά επίσης μια αναφορά στην υδάτινη ιστορία του κτιρίου που κάποτε ήταν τούρκικο χαμάμ (H2Ο) και, κατά έναν ευφυέστατο τρόπο η εικόνα ενός παλιού τύπου κλειδιού. Είναι απίστευτα συμπυκνωμένο και απλό, που επιβραβεύει την επαναλαμβανόμενη παρατήρησή του ― κι αυτό είναι μια σημαντική φιλοδοξία για οποιοδήποτε λογότυπο.

    ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΤΕΤΑΡΤΑ.
    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΚΘΕΣΗΣ.
    15-09-2011
    ☆ The Gestalt Effect / Work & Extensions of Designers United
    Η μονογραφία 380 σελίδων του θεσσαλονικιού γραφείου Designers United που εκδόθηκε με την ευκαιρία της έκθεσης “The Gestalt Effect / Work & Extensions of Designers United” στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης είναι τώρα διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα designerstribe.com.

    ΑΚΥΡΟ.
    ΑΠΛΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥΣ.
    10-11-2011
    ☾ Σοφία Γεωργοπούλου και Designers United παρόντες στο φετινό Πανόραμα Design
    _

    ΚΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΙ ΑΥΤΟ.
    10-05-2012
    ☆ Οι Designers United διακρίνονται στα D&AD
    _

    ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΤΑ ΟΓΔΟΑ.
    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ -ΚΑΙ ΠΑΛΙ- ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ.
    Ή ΟΧΙ;
    24-07-2012
    ☆ Έργο των Designers United στη μόνιμη συλλογή του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης
    _

    ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΡΙΘΜΗΣΗ.
    ΑΛΛΑ Η ΛΕΞΗ “κυρίως” ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ “Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΒΗΧΑΣ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ”.
    28-10-2012
    ☆ Από την Ελλάδα στη Νότιο Κορέα το στέμμα του Red Dot
    Aπό την πλευρά μας, να συγχαρούμε ξανά όλους τους νικητές και κυρίως, να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Designers United, για τη διάκρισή τους σχετικά με το σχεδιασμό του περιοδικού +DESIGN.

    ΤΕΣΣΕΡΑ.
    02-11-2012
    ★ Oι Designers United δημιουργούν το λεύκωμα του Volvo Ocean Race 2011-12
    _

    ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ.
    Η ΕΚΘΕΣΗ.
    ΠΑΛΙ.
    22-11-2012
    ☆ Οι Designers United εμπνέονται από τη δουλειά του Γκούσταβ Κλούτσις
    _

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΜΑΘΑΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΩ.
    ΠΟΣΑ ΜΑΥΡΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΚΕΡΔΙΣΑ;
    ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΑ ΜΕ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΩ “ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΗΝ BEETROOT”;
    Ή ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ;
    ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ;

    ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΤΕ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΑ;
    ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΡΕΙΣ Ή ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ;

    ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ!
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ.

    ΟΥΤΕ ΤΡΩΩ ΚΑΝΕΝΑ ΖΟΡΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ.
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.
    ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΩ_
    ♛ quote (designmag):
    Πείτε μας λοιπόν αγαπητέ Μίκυ ποιος είναι ο ακριβής αριθμός των έργων του Chris Trivizas Design ή των Designers United που έχουμε παρουσιάσει.

    ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ, ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ.
    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ.
    ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ.
    ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ.
    ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ.
    ΚΑΙ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ.

    ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ BENSON ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ_
    ✖ quote (benson):
    _τυχάρπαστους γελοίους διαγωνισμούς

    ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΚΟΛΛΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ “ΠΡΟΜΟΤΑΡΙΣΜΑ”;
    Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ “ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΜΥΓΑ, ΜΥΓΙΑΖΕΤΑΙ”;

    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΣ ΑΝ ΕΙΣΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΣΑΣ.
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ.
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΑΣ ΝΑ ΠΡΟΜΟΤΑΡΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ.
    ΑΝ ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΜΟΤΑΡΙΣΤΕΙ.
    ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΟΡΟ “ΠΡΟΜΟΤΑΡΙΣΜΑ”.
    ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.
    ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ.
    ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟ.
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ.
    ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΤΡΙΤΟΥ.

    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.
    ΕΝΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΚΑΠΩΣ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ.
    ΑΚΟΜΑ.

    ΕΡΜΗΝΕΥΣΤΕ Ή ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ.
    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ.

    ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.

    (ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΕ Η ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΜΙΚΥ.)

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος;

    wow για τον Μίκυ.

    Πάμε παρακάτω. Ας κρατήσουμε κάτι αυτή την φορά.
    Βρήκα αυτό πιο πρίν και είπα να το μοιραστώ>
    http://pinterest.com/katanyah/city-brands/

    Μιας και το αποτέλεσμα δεν αξίζει καν να το σχολιάσουμε ας βρούμε ένα τρόπο να αντιδράσουμε κάποια στιγμή σε αυτά τα φαινόμενα, δεν είναι δυνατόν ενω λέμε πως “πάμε μπροστά” σαν κλάδος, να έχουμε “ανεβάσει τον πύχη” και να μην αντιδρούμε σε όλη αυτή την αηδία που μας προσφέρουν απλόχερα οι κάθε βλαχοδήμαρχοι. Το να αφήνουμε “έτσι” τα πράγματα και να περιμένουμε να λυθούν από μόνα τους δείχνει και την αξία που δείχνουμε στο επάγγελμά μας. Φυσικά όταν αυτά αφορούν και το δημόσιο θα πρέπει να μας κόφτουν δύο φορές.

    Κανείς δεν θα έλεγε τίποτα αν το λογότυπο ήταν σωστό, αλλά δεν είναι, ούτε και του μουσείου της Ακρόπολης είναι σωστό (έχει Roman γράμματα το κέρατο μου) ούτε και πολλά απο τα αποτελέσματα των πραγματικά πολλών διαγωνισμών που κάνουν παρέλαση και από αυτό το site.

    Φυσικά δεν είναι ευκολο να μας καταλάβουν, δηλαδή το οτι το σήμα της Ακρόπολης είναι ιστορικά άστοχο, ίσως το πιάσουν, αλλά αυτό δύσκολα, έχει, φαινομενα, κάτι “όμορφα” για τα μάτια τους στοιχεία. Εννοώ, πως δύσκολα κάποιος που δεν ξέρει (άρα δεν έιναι και σε θέση να κρίνει) θα καταλάβει γιατί ένα σήμα έιναι λάθος.

    Αυτό όμως που καταλαβαίνουν όλοι είναι τα χρήματα. Μια μικρή έρευνα στα έντυπα του νέου Δήμου, για να δούμε πως και τι τυπώνετε σε χαρτί θα μας έδινε ένα νούμερο σε χρήματα, το οποίο φυσιολογικά θα είναι μεγαλύτερο από ένα π.χ μονόχρωμο ή δίχρωμο σήμα, και φυσικά κάποιες εφαρμογές, ας πούμε ταμπέλες σε κτίρια θα είναι αδύνατες.

    Αυτά μπορούμε να τα επικοινωνήσουμε, και να το καταλάβουν και οι δήμαρχοι και οι πολίτερ του δήμου, το θέμα είναι πως το κάνουμε;

    Και αν βρούμε το πως, μέχρι που είμαστε διαθετημένοι να το φτάσουμε;
    Εκεί πάει και το προηγούμενο που είπα “δεν μας νοιάζει”.

  • benson

    Είναι πραγματικά δύσκολο ακόμα και να ερευνήσει κανείς περαιτέρω για το εν λόγο λόγκο. Ακόμα περισσότερο όταν, την ταμπέλα που εμάς μας φαίνεται αδύνατο να υπάρξει, κάποιο τζιμάνι, κατόπιν εντολής, θα βρει τον τρόπο (μάλλον τεράστιο λευκό κουτί με φώτα νέον και τεράστια ψευτόarial black γράμματα δίπλα) να τη δημιουργήσει. Χειρότερο όλων δε, είναι πως του δημάρχου θα του αρέσει κιόλας.

    Οσο για τα χρήματα, ας μην ξεχνάμε, πως ο κ. Σπηριούνης “δημιούργησε” δωρεάν.

    Συμφωνώ πως πρέπει να αντιδράσουμε, αλλά η καλύτερη αντίδραση, κατά την ταπεινή μου άποψη, θα πρέπει να είναι έμμεση. Να κάνουμε δηλαδή όλοι το καλύτερο για τη δουλειά μας, να συνεχίσουμε να την πηγαίνουμε μπροστά και κάποια στιγμή να την καταστήσουμε δεδομένη ανάγκη. Το να ασχοληθούμε κι΄άλλο με τον βλαχοδήμαρχο του χολαργού μόνο πίσω μας πηγαίνει. Άλλωστε, ακόμα και σε χώρες που το design είναι κατεστημένο (βλ. Ολλανδία), υπάρχουν αντίστοιχα τερατουργήματα.

    ps. @Miky – σ’ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, you made my point so clear! ένα wow και από μένα!

  • designmag

    Αντιχαιρετούμε Μίκυ ουάου Μάους
    (τέτοιο σουξέ έχουμε να δούμε από την εποχή του ΒΟΒΟ)

    Αναφερθήκαμε στην παρένθεσή σας μόνο, γιατί αυτή μας πόνεσε.
    Είναι γεγονός. Αλλά είναι και άδικο να κατηγορείσαι για κάτι το οποίο δεν είναι αλήθεια. Σε πνίγει που λένε το δίκιο.
    Και ναι γνωρίζουμε τι “κυκλοφορεί” στην αγορά, αλλά δε σημαίνει ότι επειδή το γνωρίζουμε δεν μας ενοχλεί.

    Όσον αφορά το μέτρημά σας, ναι κάνετε ΛΑΘΟΣ και μάλλον το καταλάβατε κι ο ίδιος κι ας μην το παραδέχεστε.
    Όταν παρουσιάζουμε ένα βραβείο, δεν παρουσιάζουμε (ή προμοτάρουμε τη δουλειά ενός γραφείου). Παρουσιάζουμε την είδηση του βραβείου. Και αντίστοιχα μια έκθεση. Όταν παρουσιάζουμε μια δουλειά (ανήκει στο κεφάλαιο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ) το κάνουμε γιατί την επιλέγουμε. Επειδή έχει κάτι αξιοπρόσεκτο (καλό ή κακό). Γιατί πιστεύουμε ότι αξίζει να συζητηθεί.
    Όταν παρουσιάζουμε την είδηση μιας βράβευσης, ουσιαστικά δεν κάνουμε κάποια επιλογή. Πολύ απλά ΟΠΟΤΕ ένα ελληνικό γραφείο ή σχεδιαστής κερδίζει μια διάκριση, το παρουσιάζουμε. Τελεία.
    Το θέμα όλης της συζήτησης εξ αρχή με τον αγαπητό Benson ήταν ότι θα πρέπει να δείχνουμε περισσότερες δουλειές (σωστό και συμφωνούμε) και όχι δουλειές από λίγα μόνο γραφεία που προμοτάρουμε (λάθος και διαφωνίσαμε).
    Δεν μιλήσαμε για κάτι άλλο πέραν αυτού.
    Κρίμα το χρόνο που ξοδέψατε, μαύρα αστεράκια πάντως δεν κερδίσατε. Οι ΔΟΥΛΕΙΕΣ (και όχι οι ειδήσεις) που παρουσιάσαμε από τα δυο γραφεία παραμένουν 3 και 3.

    ΜΕ ΟΛΑ τα υπόλοιπα που λέτε συμφωνούμε και σας ευχαριστούμε πολύ και για το χρόνο και για την ενέργεια που ξοδέψατε για να τα γράψετε.

    Και ύστερα από όλα αυτά, να σας πω ότι μετά από μια επανακαταμέτρηση βρήκαμε ότι από τους Κ2 έχουμε παρουσιάσει 4 δουλειές. Όχι ότι είχαμε μετρήσει λάθος τα δικά τους άρθρα. Απλά αμελήσαμε εντελώς να μετρήσουμε Κ2 (άρα… mea culpa και γι’ αυτό)…

    Καλό βράδυ

  • Δημήτρης Κανελλόπουλος;

    @benson το “δημιούργησε” δωρεάν σωστά, αλλά είπα πως το κόστος των εφαρμογών μιας κακής εργασίας θα είναι μεγάλο.

    Τέλος είμαι υπέρ των μαζικών αντιδράσεων που περιλαμβάνουν ντουντούκες και φωνές έξω απο τα δημαρχεία. Βλέπεις δεν καταλαβαίνουν αλλιώς.

    Θυμάμαι το δήμο Ζακύνθου που έστειλε την επιστολή που τους στείλαμε (σαν ΕΓΕ) σε δικηγόρο, όπου και μας απάντησαν “δεν ειμαστε υποχρεωμένοι να τηρήσουμε τους όρους της Icograda”. Φυσικά το τελικό αποτέλεσμα είναι μια πατάτα.

  • Χρήστος Τάκος

    Συγγνώμη για την απογοήτευση, αλλά ο αρχαίος δήμος του Χολαργού βρισκόταν στη θέση του σημερινού Καματερού. Αυτά βεβαίως δεν συμφέρει να τα λέμε…



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ, ΝΕΑ 12-10-2017 [6]

H αφίσα του 58ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 09-10-2017 [0]

Kλασικά παιχνίδια με άρωμα Ελλάδας από τον Ιωάννη Εργελετζή

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-10-2017 [0]

Ένας μελισσοκόμος από την BusyBee

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-07-2017 [0]

To polkadot σχεδιάζει για την Strange Brew

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-07-2017 [5]

Ιδού ο νέος λογότυπος της Κοζάνης

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 02-07-2017 [4]

Viupax™. Πρωτοποριακή συσκευασία παπουτσιών

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 26-06-2017 [5]

Νέα εικόνα για τους Μύλους Αγ. Γεωργίου από την Mousegraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 20-06-2017 [8]

Mηλοκλέφτης από την Yalos Branding Intelligence

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 19-06-2017 [5]

To Comeback Studio δημιουργεί για τη Γιορτή της Μουσικής

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).