Το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ ζητά προσφορές για έργο προϋπολογισμού €10.000

24-03-2015

To Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ υλοποιεί το υποέργο «Δημιουργία δικτύων και εταιρικών σχέσεων της ΓΣΕΒΕΕ σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο με κοινωνικούς, συνδικαλιστικούς, επαγγελματικούς και ερευνητικούς φορείς»της πράξης «Ενίσχυση της θεσμικής και επιχειρησιακής ικανότητας της ΓΣΕΒΕΕ». Στο πλαίσιο υλοποίησης του υποέργου αναζητά προσφορές για τη δημιουργία ηλεκτρονικού προφίλ του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, για τις ανάγκες ανάπτυξης των εταιρικών του σχέσεων με κοινωνικούς, συνδικαλιστικούς, επαγγελματικούς, επιστημονικούς και ερευνητικούς φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Α) Δημιουργία παρουσίασης του φορέα, σε μορφή ηλεκτρονικού εγχειριδίου (περίπου 30-40 σελίδων)
Β) Δημιουργία ηλεκτρονικού προτύπου (template) της παραπάνω παρουσίασης του φορέα, σε μορφή word με σκοπό την άμεση επικαιροποίηση του περιεχομένου από το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ.
Γ) Δημιουργία εικόνων και συγκεκριμένα:
i) δύο (2) εναλλακτικές εικόνες εξωφύλλου, για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (σε διαστάσεις 851Χ315 pixel) και για την ιστοσελίδα (οι διαστάσεις δεν είναι ακόμα γνωστές)
ii) τέσσερα (4) εναλλακτικά πρότυπα δημοσιεύσεων (σε διαστάσεις 940X788 pixel). Τα παραπάνω μπορούν να βασιστούν στα γραφιστικά που έχουν αναπτυχθεί στην εργασία Α, ως αποτέλεσμα μίας ενιαίας οπτικής ταυτότητας.
Δ) Δημιουργία της παρουσίασης του φορέα με τη χρήση της διαδικτυακής εφαρμογής prezi, η οποία θα βασίζεται στα γραφιστικά και στο περιεχόμενο που έχουν δημιουργηθεί στην εργασία Α.

Αξιολόγηση – Προϋπολογισμός Η επιλογή του υποψηφίου θα πραγματοποιηθεί με βάση την αξιολόγηση του προσχεδίου της δημιουργικής πρότασης και του υλικού που έχει σχεδιάσει και επιμεληθεί σε προηγούμενες εργασίες (portfolio). Συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθεί βαθμολόγηση σε κάθε ένα από τα παραπάνω κριτήρια (με κλίμακα από 1-10 το κάθε ένα) και θα επιλεχθεί ο υποψήφιος που έχει συγκεντρώσει την υψηλότερη συνολική βαθμολογία.

Ο προϋπολογισμός για το εν λόγω έργο ανέρχεται στα €10.000 συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων: 8 Απριλίου 2015
Λεπτομέρειες για τα ζητούμενα και τους όρους συμμετοχής θα  βρείτε εδώ
Διευκρινίσεις μπορούν να δοθούν και τηλεφωνικώς, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο τηλέφωνο 210 8846852 εσωτ. 325.

16-610x336



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 07-11-2017 [3]

O νέος φορέας Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ζητά λογότυπο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 06-11-2017 [0]

Το μέλλον είναι το θέμα του 7ου Posterheroes

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 24-10-2017 [2]

Λογότυπο για την τουριστική του προβολή αναζητά ο δήμος Κω

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 23-10-2017 [4]

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προκηρύσσει διαγωνισμό λογοτύπου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-09-2017 [0]

Δευτερος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Graphic Stories Cyprus

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-09-2017 [7]

Διαγωνισμός 60 χρόνια Βακαλό με βραβείο 3 υποτροφίες

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 01-09-2017 [0]

Bραβεία design και διαφήμισης για την Κύπρο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-08-2017 [0]

Έτοιμοι για τα 31α βραβεία Epica

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-07-2017 [1]

Η Ομόνοια Λευκωσίας ζητά λογότυπο για τα 70 χρόνια της

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 19-07-2017 [2]

Επανασχεδιάζει την οπτική του ταυτότητα το Φεστιβάλ Κινηματογράφου



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).