Το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ ζητά προσφορές για έργο προϋπολογισμού €10.000

24-03-2015

To Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ υλοποιεί το υποέργο «Δημιουργία δικτύων και εταιρικών σχέσεων της ΓΣΕΒΕΕ σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο με κοινωνικούς, συνδικαλιστικούς, επαγγελματικούς και ερευνητικούς φορείς»της πράξης «Ενίσχυση της θεσμικής και επιχειρησιακής ικανότητας της ΓΣΕΒΕΕ». Στο πλαίσιο υλοποίησης του υποέργου αναζητά προσφορές για τη δημιουργία ηλεκτρονικού προφίλ του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, για τις ανάγκες ανάπτυξης των εταιρικών του σχέσεων με κοινωνικούς, συνδικαλιστικούς, επαγγελματικούς, επιστημονικούς και ερευνητικούς φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Α) Δημιουργία παρουσίασης του φορέα, σε μορφή ηλεκτρονικού εγχειριδίου (περίπου 30-40 σελίδων)
Β) Δημιουργία ηλεκτρονικού προτύπου (template) της παραπάνω παρουσίασης του φορέα, σε μορφή word με σκοπό την άμεση επικαιροποίηση του περιεχομένου από το ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ.
Γ) Δημιουργία εικόνων και συγκεκριμένα:
i) δύο (2) εναλλακτικές εικόνες εξωφύλλου, για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (σε διαστάσεις 851Χ315 pixel) και για την ιστοσελίδα (οι διαστάσεις δεν είναι ακόμα γνωστές)
ii) τέσσερα (4) εναλλακτικά πρότυπα δημοσιεύσεων (σε διαστάσεις 940X788 pixel). Τα παραπάνω μπορούν να βασιστούν στα γραφιστικά που έχουν αναπτυχθεί στην εργασία Α, ως αποτέλεσμα μίας ενιαίας οπτικής ταυτότητας.
Δ) Δημιουργία της παρουσίασης του φορέα με τη χρήση της διαδικτυακής εφαρμογής prezi, η οποία θα βασίζεται στα γραφιστικά και στο περιεχόμενο που έχουν δημιουργηθεί στην εργασία Α.

Αξιολόγηση – Προϋπολογισμός Η επιλογή του υποψηφίου θα πραγματοποιηθεί με βάση την αξιολόγηση του προσχεδίου της δημιουργικής πρότασης και του υλικού που έχει σχεδιάσει και επιμεληθεί σε προηγούμενες εργασίες (portfolio). Συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθεί βαθμολόγηση σε κάθε ένα από τα παραπάνω κριτήρια (με κλίμακα από 1-10 το κάθε ένα) και θα επιλεχθεί ο υποψήφιος που έχει συγκεντρώσει την υψηλότερη συνολική βαθμολογία.

Ο προϋπολογισμός για το εν λόγω έργο ανέρχεται στα €10.000 συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων: 8 Απριλίου 2015
Λεπτομέρειες για τα ζητούμενα και τους όρους συμμετοχής θα  βρείτε εδώ
Διευκρινίσεις μπορούν να δοθούν και τηλεφωνικώς, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στο τηλέφωνο 210 8846852 εσωτ. 325.

16-610x336



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 21-06-2018 [0]

Ο Σύλλογος φίλων της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας ζητά δωρεάν λογότυπο

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 13-06-2018 [0]

Διαγωνισμός λογοτύπου για το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 27-05-2018 [0]

O Δημοκρατικός Συναγερμός της Κύπρου θα αποκτήσει νέο λογότυπο μέσω ανοιχτού διαγωνισμού

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 11-04-2018 [0]

Διαγωνισμός για την αφίσα του Matala Beach Festival 2018

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 20-03-2018 [0]

Με διαγωνισμό νέων γιορτάζει τα 20 χρόνια της η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 07-03-2018 [0]

Kαι ο δήμος Ζίτσας αναζητά τουριστικό λογότυπο μέσω διαγωνισμού

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 14-02-2018 [0]

Τέταρτος διεθνής διαγωνισμός αφίσας από το Μουσείο Τυπογραφίας

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 06-02-2018 [1]

Με νέα ειδική κατηγορία αφιερωμένη στον Τζίμη Πανούση οι φετινοί Αγώνες Νέων Σχεδιαστών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 28-01-2018 [0]

Έως και την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου οι υποβολές στα ΕΒΓΕ – Ποια η φετινή καινοτομία

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ 08-01-2018 [0]

Ξεκίνησαν οι υποβολές για τα European Design Awards 2018



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).