Νέες ετικέτες κρασιών από την S&Team για τη Συλλογή Καλατζής

13-01-2012

Το δημιουργικό γραφείο S & Team σχεδίασε δύο ετικέτες για ένα λευκό και ένα ερυθρό κρασί αντίστοιχα της «συλλογής κρασιών» Καλατζής. Η ιδέα για την ετικέτα «γεννήθηκε» από το ίδιο όνομα των κρασιών. Με έμπνευση δηλαδή το πρόθεμα «ημί» που δηλώνει ότι κάτι είναι μισό, η δημιουργική ομάδα της S&Team χώρισε την ετικέτα στα δύο, δημιουργώντας «δύο μισά» και δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην πρώτη συλλαβή της λέξης. Τέλος, επιλέχθηκε η γραμματοσειρά GFS Didot (από την Εταιρεία Ελληνικών Τυπογραφικών Στοιχείων) με το σκεπτικό ότι αποπνέει μία παραδοσιακή αίσθηση υπονοώντας την ελληνική καταγωγή τους. Τα χρώματα των ετικετών παραπέμπουν στο χρώμα του λευκού και του κόκκινου κρασιού αντίστοιχα.

*

7 Responses

  • Ευάγγελος Κασσαβέτης

    Μια ερώτηση προς τους σχεδιαστές:
    Η σχετική Διεύθυνση Γεωργίας (ή Χημείο, κ.λπ.)
    έχει δώσει έγκριση κυκλοφορίας για αυτές τις ετικέτες;
    Και αν έδωσε, πώς την έδωσε, αφού είναι 100% παράνομες;
    Ρωτάω, για να βρω τον τρόπο να είμαι παράνομος και εγώ
    χωρίς επιπτώσεις / εκπτώσεις / συμβιβασμούς / τσαρλατανζανιές
    στη δημιουργικότητά μου…

  • το πράγμα μη απτό unknown

    γιατί δεν πρόκειται για κρασί του εμπορίου αλλά για άτυπη συσκευασία χύμα κρασιού ενός κτήματος
    οπότε δεν έχει καμία υποχρέωση να τηρήσει την νομοθεσία περί ετικετών κρασιού.
    Μια άλλη καλή λύση για να κινηθούμε δημιουργικά χωρίς περιορισμούς είναι το εταιρικό δώρο.
    προτείνουμε στον πελάτη μας να κάνει μια μικρή ποσότητα κρασιού δώρο, στους πελάτες που κάνουν μεγάλες παραγγελίες πχ) και φτιάχνουμε τις σχετικές ετικέτες χωρίς κανένα περιορισμό.
    την καλημέρα μου στην παγωμένη αλλά πάντα δημιουργική Αρκαδία.

    @design mag
    νομίζω θα έπρεπε να έχετε σαφείς πληροφορίες για το ποιος είναι ο πελάτης

  • s & team

    Για να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο. Πρόκειται για κρασιά του εμποριού που πληρούν τις προδιαγραφές. Όλα τα στοιχεία (η κατηγορία του, ο εμφιαλωτής του κρασιού με το όνομα, τη διεύθυνση του ή με τον κωδικό αριθμό που του έχει δώσει το Χημείο του Κράτους, και η ένδειξη «Περιέχει Θειώδη») αναγράφονται στην πίσω ετικέτα. Ευχαριστούμε.

  • το πράγμα μη απτό formerly known as bobo

    @ το πράγμα μη απτό unknown:..
    ίσως να μπορούσε να σε βοηθήσει ο σύλλογος επανασύνδεσης ελλήνων υιοθετημένων (με τους πραγματικούς γονείς)· σεασύπ τελεία τζι αρ… 😉

    @ s & team:..
    (για να ξεκαθαρίσει παραπάνω το τοπίο) υπάρχει κάποια εικόνα από την πίσω πλευρά του μπουκαλιού;..

  • benson

    Πολύ ωραία δουλειά. Με όλο τον σεβασμό, τα περί παρανομίας και αμφισβήτησης αγγίζουν τα όρια του παραλογισμού.

  • Ευάγγελος Κασσαβέτης

    Με την ερώτησή μου, δεν έχω την πρόθεση να διατυπώσω κάποια μομφή
    κατά των συναδέλφων και, φυσικά, δεν αμφισβητώ τις εν λόγω ετικέτες
    ως προς την αισθητική και δημιουργική τους επάρκεια. Κάθε άλλο.

    Το σχόλιο έγινε με αφορμή τη συγκεκριμένη εργασία αλλά φωτογραφίζει
    πλήθος ανάλογων εργασιών που έχουμε δει και θαυμάσει στο παρελθόν.
    Το όλο θέμα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, ιδίως για όσους ασχολούνται
    με τη συσκευασία και ειδικά την οινική. Ενδεχομένως να είναι χρήσιμη
    και μια σχετική συζήτηση, ίσως με πρωτοβουλία της Ένωσης…
    Το ζήτημα προκύπτει από τον παραλογισμό και τη γραφειοκρατική
    αυστηρότητα που διέπει τη σχετική με την οινική σήμανση νομοθεσία.
    Όσοι ασχολούνται με ετικέτες κρασιού, ξέρουν καλά τι εννοώ.
    Μάλιστα, μετά από την εναρμόνιση με την κοινοτική νομοθεσία,
    η οποία έχει διαμορφωθεί πάνω στο γαλλικό προστατευτικό πρότυπο
    και τέθηκε σε ισχύ εδώ κι ένα περίπου χρόνο ταυτόχρονα με την αλλαγή
    στη σχετική ορολογία, η κατάσταση είναι κυριολεκτικά για γέλια.

    Η γνωστή παράκαμψη των περιορισμών με αναγόρευση της οπίσθιας
    ετικέτας του κρασιού σε κύρια, καταρχήν προκαλεί αθέμιτο ανταγωνισμό
    στα ίδια τα προϊόντα και συνιστά άνιση μεταχείριση των οινοποιών
    (γιατί δεν “τσιμπάνε” πάντα και όλες οι κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες…).

    Κατά τη γνώμη μου, αποτελεί και μια ηττοπαθή συμμόρφωση σε μια λογική
    άκαμπτης και ανώφελης τυπολατρείας που απαξιώνει πλήρως το design.
    Είναι μια ιδιότυπη παραδοχή πως το καλό design και η σαφής πληροφορία
    δεν πάνε παρέα, χέρι-χέρι κι αγαπημένα. Αυτό δε μου αρέσει. Λυπάμαι.
    Και πιστεύω πως, αντί να ψάχνουμε για τεχνάσματα να παρακάμψουμε
    την ανόητη νομοθεσία, θα ήταν χρήσιμο να εναντιωθούμε κλαδικά και θεσμικά
    σε ξεπερασμένες κι αναποτελεσματικές ρυθμιστικές οδηγίες του τύπου
    «η φράση “Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη Πελοπόννησος”
    πρέπει υποχρεωτικά να είναι σε μια και μοναδική αράδα»…
    Αν είναι δυνατόν! Κι όμως. Έτσι ορίζει ο ανεκδιήγητος αυτός νόμος.

    @benson: έχεις δίκιο για την υπερβολή στην έκφραση “100% παράνομες”.
    Θα ήταν πιο σωστό αν έγραφα “μη σύννομες” ή κάτι ηπιότερο.
    Ωστόσο, το πρόβλημα παραμένει. Και η όποια έγκριση είναι μετέωρη…

  • graphic designer 7

    Απλές και δυνατές!!! Εύγε!!!



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-05-2017 [1]

Η αφίσα του 7ου Athens Open Air Film Festival από τον Βασίλη Μέξη

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-05-2017 [4]

Η αφίσα της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 25-04-2017 [0]

Οι αφίσες του 13oυ ADAF από το designpark

Ο Χάρης Τσέβης δημιουργεί για την Save the Children

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-04-2017 [7]

Οι αφίσες του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 30-03-2017 [3]

O Στέφανος Κολτσιδόπουλος σχεδιάζει για την ΕΥΔΑΠ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-03-2017 [0]

O Mαρίνος Κολοκοτσάς σχεδιάζει το Melima

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 08-03-2017 [7]

Ανανέωση για την “Γρηγόρης” από το Bob Studio

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 13-10-2016 [2]

Λογότυπος για το Δήμο Σαρωνικού

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 10-10-2016 [23]

Η εικόνα του 57ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).