Από τη MILK η νέα εικόνα της MISKO

19-10-2018

Όταν ένα από τα πιο αναγνωρίσημα και ιστορικά brand της Ελλάδας αποφασίζει να “φρεσκάρει” την εικόνα του, δεν θέλει και πολλή σκέψη για να πει κάποιος με βεβαιότητα ότι το έργο θα είναι εξαιρετικά δύσκολο γι’ αυτόν που θα το αναλάβει. Θα πρέπει να κινηθεί με προσοχή και σεβασμό σε ό,τι έχει κτιστεί εδώ και δεκαετίες. Για την ανανέωση της οπτικής ταυτότητας και του ανασχεδιασμού των συσκευασιών της, η MISKO ανέθεσε το έργο αυτό στην MILK Branding Professionals.

Η μελέτη βασίστηκε σε προσεκτικές αλλά καίριες σχεδιαστικές παρεμβάσεις ώστε να αναζωογονηθεί η εικόνα της MISKO ως μιας σύγχρονης και εξελισσόμενης Ελληνικής μάρκας. Περιλαμβάνει το συνολικό ανασχεδιασμό του λογοτύπου με μια νέα, πιο έντονη απεικόνιση του εμβληματικού Ακάκιου και τον εκσυγχρονισμό του wordmark. Στον ανασχεδιασμό των συσκευασιών  αξιοποιήθηκαν τα γνώριμα χρώματα της MISKO, μελετήθηκε νέα τυπογραφία και σχεδιάστηκαν δευτερεύοντα γραφικά στοιχεία ώστε να αποδοθεί στο brand ένας πιο σύγχρονος χαρακτήρας, διατηρώντας το φιλόξενο, οικείο και φιλικό.

Η νέα ταυτότητα έχει ήδη εφαρμοστεί στις συσκευασίες της βασικής σειράς, της Χρυσής Σειράς και της σειράς Ολικής Άλεσης, ενώ η συνεργασία των δύο εταιρειών συνεχίζεται για την εφαρμογή της και στις συσκευασίες των σαλτσών, του σιμιγδαλιού και του food service.

    

2 Responses

  • Fotis Georgiou

    Θεωρώ πως θα μπορούσε να γίνει καλύτερη δουλειά σε ένα τόσο σημαντικό project. H κύρια λογοτύπηση πάσχει, το lettering φαίνεται συμπιεσμένο. Το “Μ” τραβάει πάνω αριστερά και το “Ο” παραμορφώνεται περίεργα.

    Φώτης Γεωργίου.

  • Karim Rashid

    Εξαιρετικά βαρετό πρίν, ακόμα πιο βαρετό και αδιάφορο μετά. Why bother in the first place?



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-11-2018 [0]

Η 2yolk σχεδιάζει την οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Αισχύλεια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 18-09-2018 [0]

Επανασχεδίασε η Red Creative το λογότυπο του ΑΠΘ;

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 12-09-2018 [2]

Ο Βασίλης Μαρματάκης πίσω από την αφίσα και της νέας δουλειάς του Γιώργου Λάνθιμου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 11-09-2018 [2]

Νέα ταυτότητα για τον ΣΚΑΪ από την ΝΟΜΙΝΤ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 31-07-2018 [1]

Mε ανανεωμένη ιστοσελίδα η Kommigraphics

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 21-07-2018 [0]

Νέα ιστοσελίδα για την Semiotik Design Agency

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 06-07-2018 [0]

Η AG Design Agency ανανεώνει την ταυτότητα της Viva Wallet

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 05-07-2018 [0]

Η δουλειά του Comeback Studio για το Netflix

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ 04-07-2018 [0]

Η typical. δημιουργεί για το ελληνικό περίπτερο στη Biennale της Βενετίας



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress.
Hosted by Apogee Information Systems.
Entries (RSS) and Comments (RSS).