Μέχρι και τις 3 Δεκεμβρίου οι τιμές προπώλησης για το Πανόραμα Design 2011

02-12-2011

Με πολλά ενδιαφέροντα project που παρουσιάζουν το παρόν αλλά και το μέλλον του χώρου της οπτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα, αλλά και το διεθνές πεδίο, πραγματοποιείται για μια ακόμα (όγδοη) χρονιά το Πανόραμα Design, το σημαντικότερο ετήσιο συνέδριο στη χώρα μας. Όπως πάντα, έτσι και φέτος, το φάσμα των παρουσιάσεων καλύπτει ένα μεγάλο μέρος από τη σύγχρονη πραγματικότητα της αγοράς (branding, συσκευασία, διαφήμιση, εικονογράφηση, animation, κ.λπ.).
Υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με την παράδοση που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια, τα εκατό πρώτα εισιτήρια που διατέθηκαν στην ειδική τιμή “εμπιστοσύνης” (χωρίς να έχει αναγγελθεί ούτε ένα από τα ονόματα των ομιλητών) εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες ημέρες. Ακολούθησε η διάθεση των εισιτηρίων στην τιμή προπώλησης (περίπου 30% έως 33% έκπτωση σε σχέση με την κανονική τιμή), η οποία θα συνεχιστεί μέχρι και το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου. Από εκεί και πέρα, όσα εισιτήρια παραμένουν διαθέσιμα θα πωλούνται στην κανονική τους τιμή.
Για το λόγο αυτό, καλό είναι όσοι σκοπεύουν να παρακολουθήσουν το φετινό Πανόραμα Design, να σπεύσουν να αγοράσουν άμεσα τα εισιτήριά τους, ώστε να επωφεληθούν από το φθηνότερο εισιτήριο.

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου
Ο Μανώλης Αγγελάκης (tind) παρουσιάζει μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα δουλειά , τόσο από άποψη γραφιστικής όσο και παραγωγής, που έγινε στα πλαίσια των γυρισμάτων της ταινίας URANYA. Στη συνέχεια η Σοφία Γεωργοπούλου αναλύει τα στάδια ολοκλήρωσης ενός project επανασχεδιασμού οπτικής ταυτότητας. Ακολουθεί η 2yolk , που συζητά την εδώ και τέσσερα χρόνια συνεργασία της με το πολιτιστικό φεστιβάλ Αισχυλείων του δήμου Ελευσίνας. Ο Γιάννης Τσιτσώνης που παίρνει τη σκυτάλη, μας ταξιδεύει σε μια δουλειά animation που παίρνει διαστάσεις cult για την ελληνική τηλεόραση: την τηλεοπτική σειρά “Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος”. Μετά από αυτό, είναι σειρά του Χάρη Τσέβη , ενός σχεδιαστή που με βάση του την Ελλάδα, πραγματοποιεί διεθνή καριέρα, για να μας ταξιδέψει στις έθνικ καταβολές μιας παγκόσμιας καμπάνιας την οποία εικονογράφησε: αυτή του Gatorade Evolution. Συνεχίζοντας, ο Κοσμάς Απατάγγελος (Kommigraphics) μας δίνει μια γεύση… κρασιού αφού παρουσιάζει την έρευνα, το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της οπτικής ταυτότητας, των εφαρμογών της και των συσκευασιών της εταιρείας Sant’Or organic vineyards. Τη μέρα κλείνουν δύο ινδάλματα του παγκόσμιου γραφιστικού στερεώματος ο Simon Dixon και ο Aporva Baxi, η DixonBaxi, με πελατολόγιο που ξεκινά από τη Φόρμουλα 1 και το MTV και φτάνει μέχρι τη Sony Entertainment και την Intel.

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου
Η πρώτη παρουσίαση της δεύτερης ημέρας ανήκει στον Tomek, που μας μιλά για τη συνεργασία του με το πρωτοεμφανιζόμενο BE THERE! Corfu Animation Festival. Στο χώρο των εκδόσεων μας μεταφέρει η παρουσίαση της Zazdesign που αφορά στο τουριστικού περιεχομένου “Odyssey.to Greece”, μιας έκδοσης η οποία προωθεί την Ελλάδα στη ρώσικη αγορά. Οι πολυβραβευμένοι Designers United , που ακολουθούν, μας μιλούν για την εμπειρία τους με έναν πελάτη του εξωτερικού: το παγκοσμίας φήμης Volvo Ocean Race. Στη συνέχεια ο Πάνος Παπαναγιώτου (Hellopanos) αλλάζει τον τόνο εστιάζοντας σε μια διαφορετική εργασία, που πειραματίζεται με την σχέση της Αρχιτεκτονικής και της Τυπογραφίας μέσα από το ομότιτλο έργο του Peter Eisenman. Και το κλίμα αλλάζει και πάλι με τη διαφημιστική νότα του φετινού Πανοράματος, που δεν είναι άλλη από την πολυσυζητημένη καμπάνια της Wind card to all (ο πρόεδρος) που επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory. To ολόφρεσκο Bob Studio, που παίρνει τη σκυτάλη, μας παρουσιάζει δύο case studies: ένα οπτικής ταυτότητας κι ένα συσκευασίας. Και το τέλος του Πανοράματος ανήκει στο διευθυντή του θρυλικού Studio Dumbar, Tom Dorresteijn που μας αναλύει ένα project/φαντασίωση: τη δημιουργία της οπτικής ταυτότητας του (ίσως) πιο design κράτους στον κόσμο: της Ολλανδίας.

Το όγδοο Πανόραμα Design, διοργανώνεται από το περιοδικό +Design στο Αμφιθέατρο του Μουσείου Μπενάκη (Πειραιώς 138, Αθήνα) στις 10 & 11 Δεκεμβρίου 2011.
Εισιτήρια για το Πανόραμα μπορείτε να αγοράσετε στην τιμή προπώλησης (με σημαντική έκπτωση) μέχρι και τις 3 Δεκεμβρίου, είτε online είτε τηλεφωνικώς στο 2109523617.
Ισχύουν ακόμα περισσότερο μειωμένες τιμές για τα (ταμειακώς εντάξει) μέλη της Ένωσης Γραφιστών, φοιτητές και ανέργους, απαραιτήτως με τη επίδειξη κάρτας μέλους, φοιτητικής ταυτότητας (ή βεβαίωσης γραμματείας) και κάρτας ανέργου αντίστοιχα.
Πλήρεις πληροφορίες για το Πανόραμα Design 2011 θα βρείτε εδώ εδώ

 



Στην περίπτωση που κάποιο σχόλιο περιέχει υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις, οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας διατηρούν το δικαίωμα να το καταργήσουν μερικώς ή πλήρως. Προς αποφυγή κακόβουλων μηνυμάτων (spam), τα μηνύματα που περιέχουν συνδέσμους προς άλλες ιστοσελίδες θα παραμένουν αφανή μέχρι να εγκριθούν από τους υπεύθυνους του designmag.gr.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 23-10-2017 [0]

Έκθεση αφίσας με θέμα την έκρηξη

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 19-10-2017 [0]

Singularity now: υποβολή προτάσεων για το Athens Digital Arts Festival

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 16-10-2017 [0]

H 3η Δραστηριότητα από την Ένωση Γραφιστών Και Εικονογράφων Κύπρου

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 11-10-2017 [0]

Έκθεση αφισών του ΕΟΤ στο νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 06-10-2017 [0]

Design for life στο Ιταλικό Ινστιτούτο

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 05-10-2017 [0]

Τρεις εκδηλώσεις από το Graphic Stories Cyprus

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 03-10-2017 [0]

Σήμερα η επίσημη πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ “Πώς να κλέψετε μια καρέκλα”

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 13-09-2017 [0]

Πρωτοβουλία της Σοφίας Σακοράφα για τον ελληνικό σχεδιασμό προϊόντων

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 12-09-2017 [0]

Έκθεση στην Ολλανδία με τα εξώφυλλα της Factory Records

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 08-09-2017 [0]

Tα εργαστήρια του Digitized17



designmag.gr has been designed by
Beetroot and is powered by WordPress
Entries (RSS) and Comments (RSS).